Τρίτη 31 Ιανουαρίου 2017

Πώς λοιπόν εμείς πάμε στην Παναγία της Τήνου (και στα τέσσερα, άμα λάχει) και προσκυνάμε εκεί, αυτήν την βλάσφημη –παπική, εικόνα της...

ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos
Οι ιεροί κανόνες της ορθόδοξης Εκκλησίας, μας απαγορεύουν την είσοδο σε ναούς αιρετικών, αλλόδοξων και αλλόθρησκων. 
Πώς λοιπόν εμείς πάμε στην Παναγία της Τήνου (και στα τέσσερα, άμα λάχει) και προσκυνάμε εκεί, αυτήν την βλάσφημη -παπική, εικόνα της, αυτήν την τάχα φανερωμένη και τάχα «Μεγαλόχαρη», αυτή με τον κρίνο και το περιστέρι; 
Θα πέσει κι άλλη φωτιά να μας κάψει (τελείως πια), σαν πιστό λαό, σαν κράτος, σαν έθνος!
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:  
Nestor Kalogiannis 
Συγνώμη για την επέμβαση αγαπητέ κύριε , αλλά νομίζω κατά την ταπεινή μου άποψη ότι κάνετε παραλληλισμό δύο διαφορετικών θεμάτων , 
δεν ξέρω εάν έχετε κάποιες γνώσεις θεολογίας ή όχι αλλά θα σας πρότεινα να συμβουλευτείτε κάποιον θεολόγο ή κάποιον σχετικό με τους ιερούς κανόνες τις εκκλησίας και λατρείας .
Panagiotis Michalopoulos 

ΓΙΑ ΠΟΙΑ ΔΥΟ ΘΕΜΑΤΑ ΛΕΤΕ;
Panagiotis Michalopoulos 

EINAI ΠΑΠΙΚΗ ΚΑΙ ΒΛΑΣΦΗΜΗ, Η ΕΙΚΟΝΑ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΤΗΣ ΤΗΝΟΥ;
1. Ερώτηση: Στον Ευαγγελισμό (Παναγία Τήνου), υπήρχε και περιστέρι; Υπήρχε και αρχάγγελος με κρίνο;
Panagiotis Michalopoulos

2. Ξέρετε τι εικόνα κρύβεται κάτω από το κάδρο το σκεπασμένο με χαϊμαλιά –τάματα, της Παναγίας της Τήνου;
Κρύβεται η εικόνα του Ευαγγελισμού, αυτή με την παπική άποψη ότι η Παναγία μύρισε έναν κρίνο για να μείνει έγκυος, με την βοήθεια μάλιστα και ενός περιστεριού!

Panagiotis Michalopoulos 
4. Η αγία γραφή, μας αναφέρει πολλούς τρόπους παρουσίας του Αγίου Πνεύματος… Γιατί λοιπόν να έχουμε κι εμείς οι ορθόδοξοι αυτήν την παπικής προέλευσης τρέλα με το περιστέρι;
Panagiotis Michalopoulos 
5. Γι αυτό λοιπόν λέω και ξαναλέω, ότι είναι μεγάλη αμαρτία, η μεγαλύτερη αμαρτία… Αυτή η βλασφημία κατά του αγίου πνεύματος: Να το αγιογραφούν δηλαδή –το Άγιο Πνεύμα, -παντού και πάντα, σαν ένα πανταχού παρών… περιστέρι!
Μια καθαρά παπική νοοτροπία, που έχει δυστυχώς υιοθετηθεί και από εμάς τους λεγόμενους ορθόδοξους!

Panagiotis Michalopoulos 
6. Με ετικέτα «Παναγία Τήνου»:
140 αναρτήσεις στο ιστολόγιο «χαίρετε».
ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/PANAGIA-THNOY


https://www.facebook.com/groups/agiosefraimneawmakris/permalink/1347733851967440/
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Nestor Kalogiannis 
Αγαπητέ δεν τιμούμε τα ξύλα και τα χρώματα ή τιμή πάει προς το πρωτότυπο , αλλά επειδή δεν είμαι ο ειδικός για να κρίνω εγώ μόνο να σας πω ότι η εικόνα της Παναγίας μας θαυματουργεί και στην ιερά νήσο Τήνο !!! Απόδειξη τα χιλιάδες θαύματα !!! αλλά δεν μπορώ να σας πίσω για την δημιουργία θαυμάτων εάν δεν έχετε πίστη !!!! Τώρα μένετε στην λεπτομέρεια και όχι στην ουσία !!! Και η ουσία είναι ότι ο Υιός και Λόγος του Θεού ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός ενανθρωπίστηκε από την Θεοτόκο την Παναγία μας . Ο δε αρχάγγελος Γαβριήλ ήταν ο αγγελιαφόρος του χαρμόσυνου αυτού μηνύματος προς την Θεοτόκο !!! Αυτή είναι η ουσία και αυτό είναι το νόημα !!!!! Τώρα εάν τα χρώματα , οι μορφές κτλ ε δεν κάνουν και πιστή αναπαράσταση των γεγονότων εφόσον δεν θίγουν και ούτε προσβάλουν τα ιερά απεικονιζόμενα πρόσωπα λίγο σημασία έχει !! Αιρετικοί ήταν οι εικονομάχοι οι οποίοι τιμούσαν τις εικόνες για τα χρώματα και τα υλικά τους !!!!!! Αυτοί καταδικάστηκαν από την Ζ Οικουμενική Σύνοδο!!! Τώρα εσείς μπερδεύετε και συγχέεται την μη παρουσία αιρετικών και σχισματικών εντός των ιερών ναών με την τιμή των εικόνων !!! Ε πρέπει να απευθυνθείτε είτε σε κάποιον πνευματικό είτε σε κάποιον θεολόγο σχετικό με τα νομοκανονικά και τα της λατρείας μας για περισσότερες απαντήσεις !!!!! Εύχομαι η Παναγία μας να σας δώσει τις απαντήσεις που ζητάτε !!!!!!
Panagiotis Michalopoulos 

1. Διαβάζω: 
«Αγαπητέ δεν τιμούμε τα ξύλα και τα χρώματα ή τιμή πάει προς το πρωτότυπο»
Σχολιάζω: Πώς πάει στο πρότυπο, όταν αυτό –ο Ευαγγελισμός για παράδειγμα δεν φαίνεται; Η τιμή, πάει σε μια κορνίζα γεμάτη με διάφορα τάματα. Καδένες, κολιέ, δαχτυλίδια, σταυροί, βραχιόλια, κλπ. Αυτά μόνο φαίνονται, αυτά ασπάζονται οι πιστοί, αυτά προσκυνούνται, αυτά τιμούνται.
Panagiotis Michalopoulos 

2. Διαβάζω: 
«η εικόνα της Παναγίας μας, θαυματουργεί και στην ιερά νήσο Τήνο !!! Απόδειξη τα χιλιάδες θαύματα !!!»
Σχολιάζω: Αν γίνεται κάποιο θαύμα, οπουδήποτε, αυτό πρέπει να αποδίδεται στο θεό μόνο. Από μόνος του κάποιος Άγιος, δεν μπορεί να θαυματουργήσει. Από μόνη της η εικόνα, δεν θαυματουργεί. Δεν προσευχόμαστε λοιπόν στην εικόνα (δεν είναι είδωλο, τοτέμ, ή ξόανο), αλλά στον θεό, έστω και μέσα από τη μεσιτεία αγίων πρόσωπων.
Panagiotis Michalopoulos 

Άλλα αν μια εικόνα έχει δική της δύναμη, όπως τα αγάλματα των αρχαίων ελλήνων, στα οποία κατοικούσαν δαίμονες, τότε έχει και η Παπική εικόνα της Τήνου. Μη ξεχνάμε ότι οι παπικοί, έχουν λένε -αγάλματα της Παναγίας, που… περιπατάνε!
Panagiotis Michalopoulos 

3. Διαβάζω: 
«ο Υιός και Λόγος του Θεού ο Κύριος ημών Ιησούς Χριστός ενανθρωπίστηκε…»
Σχολιάζω: Ως Υιός και Λόγος του Θεού, το δεύτερο πρόσωπο της άγιας τριάδας, ήταν μόνο θεός, άχρονος όπως και ο πατέρας. Δεν ήταν ο Χριστός! Η σάρκωση του Υιού και Λόγου ήταν ο Χριστός, που γεννήθηκε ως θεάνθρωπος, σε συγκεκριμένο χρόνο, από την Μαρία.
Panagiotis Michalopoulos

4. Διαβάζω: 
«ενανθρωπίστηκε από την Θεοτόκο την Παναγία μας.»
Σχολιάζω: Δεν είναι Θεοτόκος η Παναγία μας, ούτε Θεομήτωρ, ούτε Θεογεννήτρια. Είναι η μητέρα του Χριστού. Ο Χριστός ως θεός, δεν έχει μητέρα! Ο Χριστός ως άνθρωπος, δεν έχει πατέρα. Αυτή είναι η πίστη μας, αυτό είναι το ορθόδοξο δόγμα.
Panagiotis Michalopoulos 

Επίσης, η Εκκλησία μας, με ιστορικές αποφάσεις της, έχει απαγορεύσει να κάνουμε φανταστικές αγιογραφίες, να παρουσιάζουμε κάτι που δεν έχουμε δει, να παραπλανούμε το λαό διδάσκοντας τον μέσα από την εικόνα («μια εικόνα = χίλιες λέξεις») κάτι το πλαστό, το ψεύτικο, το αιρετικό τελικά.
Αλλά και το γελοίο στην περίπτωση αυτή με τον Άγγελο να προσφέρει κρίνο!

Panagiotis Michalopoulos

Αιρετικό δε, είναι να δείχνουμε στην «αγία τριάδα» τον θεό πατέρα σαν γέρο. Σαν να έχει ενανθρωπιστεί, και να είναι και πιο παλιός από τον Χριστό, όπως δηλαδή τον θέλουν οι αιρετικοί που λένε ότι υπήρχε καιρός που δεν υπήρχε ο Υιός, αλλά γεννήθηκε -δημιουργήθηκε μετά, στο χρόνο! Στην ίδια δε εικόνα δείχνουν και το περιστέρι σε ίση απόσταση από τον πατέρα και τον υιό, για να καλύψουν έτσι και το παπικό «φιλιόκβε», ότι δηλαδή το Άγιο πνεύμα εκπορεύεται (σαν μπαλάκι του πινγκ-πονγκ) και από τον Υιό!
Panagiotis Michalopoulos

Αιρετικό, το να δείχνουμε παντού -σε κάθε θρησκευτική παράσταση, το άγιο πνεύμα σαν περιστέρι… Αιρετικό και βλάσφημο, σαν να σαρκώθηκε το άγιο πνεύμα σε πουλί!
Η δε «ορθόδοξη» ψευτο-Σύνοδος του Βαρθολομαίου –πρόσφατα στην Κρήτη, είχε σαν έμβλημα της, ένα περιστέρι μόνο του (το άγιο πνεύμα τάχα), ένα περιστέρι σε έναν θρόνο (μια καθαρά παπική παράσταση), να προσκυνείται σαν θεός!


Ο χρήστης Nestor Kalogiannis σχολίασε τη δημοσίευσή σας στην ομάδα ΑΓΙΟΣ ΟΣΙΟΜΑΡΤΥΣ ΕΦΡΑΙΜ ( Ν.ΜΑΚΡΗΣ).

Nestor Kalogiannis 
επειδή είστε σε σύγχυση, και επειδή πιο πάνω αν διαβάσετε αυτά που γράφετε μάλλον εν αγνοία και αγνωσία φτάνετε σε αιρετίζουσες απόψεις που δεν συνάδουν με το ορθόδοξο δόγμα, δεν θα συνεχίσω , ελπίζω μέσα σ αυτήν την ομάδα να υπάρχει κάποιος θεολόγος και να σας απαντήσει στα όσα πλήστα θέματα ανοίγετε !!!!
Panagiotis Michalopoulos 

Όταν δεν έχετε επιχειρήματα, όταν φτάνετε σε αδιέξοδο σε μια συζήτηση, τότε αφήνετε τις τσιριμόνιες και τις ψευτοευγένειες και καταφεύγετε απροκάλυπτα σε θρασύτητη προσωπική επίθεση προς τον συνομιλητή σας. Είναι κανόνας αυτός, για ανθρώπους σαν εσάς! Χρυσός κανόνας, χωρίς καμία εξαίρεση.
Τώρα ζητάτε βοήθεια από θεολόγο! Από το πρωί, που αρχίσατε να με σχολιάζετε μέχρι τώρα που νύχτωσε, δεν τον έχετε βρει ακόμα; Γιατί δεν απευθύνεστε στον ιερέα της ενορίας σας να σας πει τι να πείτε; Είναι βέβαια περασμένα μεσάνυχτα, αλλά πού ξέρετε, μπορεί και να τον βρείτε σε καμία ολονύχτια! Χα!

https://www.facebook.com/groups/agiosefraimneawmakris/permalink/1347733851967440/
Διαβάζω:
Δουλεύει στην εταιρεία Ελεύθερος Επαγγελματίας
Ελεύθερος · Άντρας · 27 ετών · Ενδιαφέρεται για γυναίκες
Σπούδασε στο ATEI KAVALAS Information Managment ('11)
Ιερά Μητρόπολης Λήμνου και αγίου Ευστρατίου
Nestor Kalogiannis
Αυτοαπασχολούμενος
Σπούδασε στο ATEI KAVALAS Information Managment
Πήγαινε στο TEE MYRINAS
Τόπος διαμονής: Μύρινα
Ελεύθερος
Τόπος καταγωγής: Mýrina, Lesvos, Greece
https://www.facebook.com/Nekalog

To... No, 2.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=403307266681017&set=a.100174506994296.1073741827.100010052400129&type=3&theater

Αν και «Στρατηγός» η Παναγία (στον ακάθιστο ύμνο), δεν φέρει τέσσερα αστέρια. Έχει μόνο τρία, όπως τα διακριτικά του Αντιστράτηγου -σε διάταξη πυραμίδας βέβαια, ο οποίος όμως προσφωνείται στρατηγός και αυτός (π.χ. «στρατηγέ μου!», στο «ένας ήρως με παντούφλες»)! Οι αντίστοιχοι βαθμοί στο Πολεμικό Ναυτικό είναι ο Αντιναύαρχος και στην Πολεμική Αεροπορία ο Αντιπτέραρχος. (Προσφωνείται όμως και Πτέραρχος. Π.χ. «ο κύριος πτέραρχος!», στην ελληνική ταινία με τον Χατζηχρήστο.) Αν δείτε όμως το πιο κάτω βίντεο αγιογράφησης, θα ανακαλύψετε ότι τα αστέρια της Παναγίας, είναι… λουλούδια!

ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ψαλτριών
26 Δεκεμβρίου 2016
"Εψές είδα στον ύπνο μου και στο γλυκό όνειρό μου, 

τους Αποστόλους φίλευα και τον Χριστό κερνούσα 
και την κυρά μας Παναγιά θερμοπαρακαλούσα...
ν' ανοίξει τον Παράδεισο...
" Καθιστικό Ανατολικής Θράκης.
 

Από τη συναυλία της Νεκταρίας Καραντζή στον ιστορικό Ναό της Παναγίας Σκριπούς του Ορχομενού, με βυζαντινούς ύμνους, παραδοσιακά κάλαντα και ψαλτοτράγουδα.
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΙΣΤΟΣ Ο ΠΑΡΑΔΕΙΣΟΣ;
https://www.facebook.com/women.byzantinemusic/posts/231101260677336?pnref=story

Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

Δεν είναι UFO. Είναι η μικρή Μαρία, την οποίαν από τριών ετών κάτι γεροί που βαφτίστηκαν γονείς της, την έκλεισαν στο ναό –από τάμα λέει, για 12 ολόκληρα χρόνια. Στα 15 της, οι ιερείς την έκαναν πάσα σε έναν 80χρονο –τον Ιωσήφ, ο οποίος όταν μετά από λίγο είδε ότι ήταν ήδη έγκυος, ήθελε να τη διώξει! Όλα αυτά τα αρνητικά, η σοφή η Εκκλησία μας, τα αντιμετωπίζει με αυτήν την παρουσίαση της Μαρίας… σαν UFO! Έτσι, για εντυπωσιασμό!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Ραφαηλ Εκιζιδης
(Παϊσιακός - Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη)
κοινοποίησε την εικόνα φόντου της σελίδας του...
25 Ιανουαρίου 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=651426691695779&set=a.101566313348489.3465.100004853612624&type=3&theater

Ελάτε να παίξουμε, το… «Πέτρα, ψαλίδι, μολύβι, χαρτί!»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο Ioannis Fafalakis (δοξάζω το Θεό.)
12 ώρες πριν
Κύριε Ιησού Χριστέ Υιέ του θεού ελεησων με τον δούλο σου

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
Ελάτε να παίξουμε, το… «Πέτρα, ψαλίδι, μολύβι, χαρτί!»
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=417700135236668&set=a.127334024273282.1073741828.100009900550982&type=3&theater

ΜΗΝΥΜΑ: «κυριε παναγιωτη καλησπερα. με ολο το συμπαθιο κανετε καυστικα σχολια για την εκκλησια ο λογος? δε καταλαβαινω»

 Λεωνιδας Ασλανογλου
Αθήνα
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010110010953
ΕΛΑΒΑ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ INBOX ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΕΟ ΦΙΛΟ.
Λεωνιδας Ασλανογλου
(7:00 μ.μ.)
κυριε παναγιωτη καλησπερα.
με ολο το συμπαθιο κανετε καυστικα σχολια για την εκκλησια ο λογος?
δε καταλαβαινω
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
7:37 μ.μ.
Ελάτε να συζητήσουμε, εκεί που κάνω τα σχόλια.


ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ -ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ, Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση. 
21 ώρες, πριν
Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010 
Εξοχικό κέντρο, …«Η Βάφτιση»!
(ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ) 
http://xairete.blogspot.gr/2010/09/blog-post_6463.html 
ΣΧΟΛΙΑ:
Λεωνιδας Ασλανογλου 
εξοχικο κεντρο?
Panagiotis Michalopoulos 

ΜΟΙΑΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
Λεωνιδας Ασλανογλου 

πολλες βαπτισεις ετσι γινονται
Panagiotis Michalopoulos 

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ;
Λεωνιδας Ασλανογλου 

αναλογως τι προτιμαει κανεις.
εγω μα αρεσει η κανονικη στην εκκλησια
Panagiotis Michalopoulos 

Βέβαια η εκκλησία έχει ιεροπρέπεια που δεν την έχει ένα εξοχικό κέντρο! Το δεύτερο όμως, δίνει περισσότερα κέρδη στην εκκλησία. Γίνεται ένα πανηγύρι εκεί, πέφτει χρήμα, κανονική τουριστική ατραξιόν!
Μη ξεχνάτε δε, ότι την Εκκλησία την
έχουν –με πολύ καμάρι αποκαλέσει «γωνιακό μαγαζί», δυο αρχιεπίσκοποι. Ο Σεραφείμ Τίκας, και ο επόμενος ο Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης.
Ένας δε μητροπολίτης που πήγε κάποτε στο πανεπιστήμιο, στη θεολογική σχολή για να μιλήσει στους φοιτητές, τους κάλεσε να γίνουν ιερείς. Έλατε να σας χειροτονήσω, τους είπε. Το πετραχήλι είναι βρύση που βγάζει πολύ χρήμα. Δεν θα μετανιώσετε!

Λεωνιδας Ασλανογλου 

η βαπτιση οπου να γινει ειτε εκκλησια ειτε εξω θα γινει απλα καποιοι αναλογα με τη οικ κατασταση προτιμουν ετσι παραπανω δε το βλεπω προσωπικα ετσι για χρηματικα οφελη
Panagiotis Michalopoulos 

Κάποιοι προτιμούν τη θάλασσα, τη λίμνη, ή το ποτάμι. Με οικονομική άνεση, όπως λέτε! Είχα σχολιάσει αρνητικά στο παρελθόν, τέτοιες παρόμοιες τακτικές. Μετά, μου τηλεφώνησε μια κυρία και μου ζήτησε να την βοηθήσω, να την εξυπηρετήσω, να μάθει πώς να κάνει ένα τέτοιο μυστήριο -μέσα στη θάλασσα, για το παιδί της. Είχε βρει το τηλέφωνο μου (το έχω στη σελίδα μου, στο μπλογκ) από σχετική αναζήτηση! Πλήρωνε και αυτή, όσο –όσο, για μια τέτοια επίδειξη! Χα!
Ακόμα, κάποιοι άλλοι, μου έχουν τηλεφωνήσει νομίζοντας ότι είμαι ο πατριάρχης Ιεροσολύμων (έχω ασχοληθεί και με αυτόν), και μου ζήτησαν να κάνω μια ευχή, για κάποιον συγγενή τους! Ξανά, χα!

Λεωνιδας Ασλανογλου 
μαλιστα συμβαινουν και αυτα
Panagiotis Michalopoulos 
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ... ΠΑΠΑ-ΑΡΗ!
Λεωνιδας Ασλανογλου 
αλλα ολοι η πατερ δε σκεφτονυαι ετσι καποιοι αποτελουν εξαιρεση αυτο λεω
Panagiotis Michalopoulos 
Αυτοί δεν υπηρετούν το «γωνιακό μαγαζί»; Δεν παίρνουν τυχερά, ενώ παράλληλα είναι και δημόσιοι υπάλληλοι; Δεν διαπράττουν σιμωνία; Δεν πιστεύουν στον μαμωνά; 
Μπορεί και να υπάρχει κάποιος τέτοιος που να ξεχωρίζει, να αποτελεί την εξαίρεση ενός τέτοιου χρυσού κανόνα. Τότε, μπράβο του!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1307902102605799

ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΦΩΤΟ, στο άλμπουμ του χρήστη Λεωνιδας Ασλανογλου
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=166864753785610&set=t.100010110010953&type=3&theater

Όλα σκατά, λοιπόν! Στον δικό μας παράδεισο –ως γνωστόν, δεν θα έχουμε ούτε ουρί, ούτε και πιλάφι! Θα έχουμε όμως, λέει, κάτι γριές εκεί (φωτο: με το μαύρο τους, το χάλι) που θα φορούν και τσαρούχια, και θα πήζουν τυρί από ξινόγαλα! Συμπέρασμα: Άσε τότε, εμείς, δεν θα θέλουμε να πάρουμε! Θα συνδυάσουμε –αν γίνεται, και τους δυο παραδείσους, και τον δικό μας, και των μουσουλμάνων φίλων μας. Το σχέδιο: Θα είμαστε κάπου απόμερα, και θα περιμένουμε τη γριά-μπάμπο, να φτιάξει το τυρί, και να μας το φέρει. Μετά, φεύγει αυτή, και έρχεται το μανουλο-ουρί, για να μας σερβίρει στον οντά το πιλάφι, και να μας τρίψει μέσα και την μυτζήθρα της γριάς! Θαύμα!

Η ελενη βλαχογιαννη κοινοποίησε ένα σύνδεσμο. 
27 Ιανουαρίου στις 6:13 μ.μ.
Ἡ σεπτή Καθηγουμένη Μαριάμ, κατά κόσμον Δέσποινα Μανιοῦ   
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=303022160099856&id=100011762224727&pnref=story.unseen-section

ΔΙΑΒΑΖΩ:
«Μέ τά τσαρούχια στόν Παράδεισο»
(Από Dogma)
Γράφει, ο Μελινός Εμμανουήλ
Τίς ἐλάχιστες αὐτές ὀφειλετικές σκέψεις τῆς πολλαπλῶς εὐγνωμονούσης… καρδίας, ἐχάραξα γονυκλινῶς ψυχῇ τε καί σώματι, μή δυνάμενος νά μεταβῶ γιά νά συμπροσευχηθῶ στήν μυροβόλο Χίο τήν «προκαθημένη τῆς εὐσεβείας» κατά τόν μακαριστό Ποιμενάρχη της Χρυσόστομον εἰς τόν ὁποῖον καί ἀνήκουν οἱ λέξεις τοῦ τίτλου.
Ὁ ἀλήστου μνήμης Ἀρχιερεύς διαμένων κατά διαστήματα εἰς τήν ἱστορικήν Νέαν Μονήν, ὑπεραγαπῶν αὐτήν, εἶχε διατυπώσει καί ὁμολογήσει τήν πεποίθησή του πρό τεσσαράκοντα περίπου ἐτῶν, λέγων: 

«Ἡ Γερόντισσα εἶναι ἀπό τώρα μέ τά τσαρούχια στόν Παράδεισο»!
 ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Όλα σκατά, λοιπόν! 
Στον δικό μας παράδεισο –ως γνωστόν, δεν θα έχουμε ούτε ουρί, ούτε και πιλάφι! 
Θα έχουμε όμως, λέει, κάτι γριές εκεί (φωτο: με το μαύρο τους, το χάλι) που θα φορούν και τσαρούχια, και θα πήζουν τυρί από ξινόγαλα! 
Συμπέρασμα: ΙΣΛ
Άσε τότε, εμείς, δεν θα θέλουμε να πάρουμε! 
Θα συνδυάσουμε –αν γίνεται, και τους δυο παραδείσους, και τον δικό μας, και των μουσουλμάνων φίλων μας. 
Το σχέδιο: 
Θα είμαστε κάπου απόμερα, και θα περιμένουμε τη γριά-μπάμπο, να φτιάξει το τυρί, και να μας το φέρει. Μετά, φεύγει αυτή, και έρχεται το μανουλο-ουρί, για να μας σερβίρει -στον οντά, το πιλάφι, και να μας τρίψει μέσα και την μυτζήθρα της γριάς!
Θαύμα!
http://www.dogma.gr/dialogos/me-ta-tsarouchia-ston-paradeiso/8517/

ΜΗΝΥΜΑ: «Ειρηνη Χριστιανη»,‎ προς «Panagiotis Michalopoulos»… (στο χρονολόγιο μου, στη σελίδα μου στο facebook)

Ειρηνη Χριστιανη‎ (27 κοινοί φίλοι) προς Panagiotis Michalopoulos
(3 ώρες πριν)
δεν εχω καταλαβει γιατι δηλωνεις Χριστιανος Ορθοδοξος .....και βλασφημας την Θεια .... Ο Θεος να σε φωτισει

Σχόλια
Panagiotis Michalopoulos
Καλή σου μέρα, αδελφή μου! Καλή εβδομάδα, και ο θεός μαζί σου καλή μου!
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ για τον κόπο σου να έρθεις εδώ στο χρονολόγιο μου, στον τοίχο μου, στον δικό μου τον άμβωνα, και να καταθέσεις το σχόλιο σου.
Panagiotis Michalopoulos
Μπορεί να έχεις δίκιο σε αυτά που λες, μπορεί και να κάνεις λάθος. Ουδείς αλάθητος, που λένε.
Αν θέλεις λοιπόν, μπορούμε να κάνουμε ένα σχετικό διάλογο. Χωρίς πάθος για να πείσει ή να μειώσει ο ένας τον άλλον, χωρίς φανατισμό και προσωπική επίθεση, χωρίς γενικόλογα, αλλά με θέση, άποψη, τεκμηριωμένη με στοιχεία και ντοκουμέντα. Θέλεις, μπορείς;
Panagiotis Michalopoulos
Βάζε λοιπόν ένα-ένα, τα θέματα στα οποία θέλεις να με ανακρίνεις, και εγώ ευχαρίστως θα σου απαντήσω με όλο τον σεβασμό προς το πρόσωπο σου, θεωρώντας το, ως εικόνα θεού, όπως θεωρώ τον κάθε άνθρωπο χωριστά.
Panagiotis Michalopoulos
Προς το παρόν δε, να μου επιτρέψεις να διατηρώ τον τίτλο «χριστιανός ορθόδοξος» στη σελίδα μου, και να έχω τη γνώμη πως όχι μόνο δεν βλασφημώ εγώ τα θεία, αλλά αντίθετα πολεμώ (με τον τρόπο μου, με το χιούμορ μου, κλπ) όλους εκείνους που τα βλασφημούν αυτά ακριβώς τα θεία, εκείνους που γελοιοποιούν την πίστη μας, είτε με γνώση τους είτε από άγνοια.
Panagiotis Michalopoulos
Άλλωστε 72 ετών πια, και κανένας ποτέ στη ζωή μου…
1. δεν αμφισβήτησε σοβαρά και επίσημα την ιδιότητα μου ως μέλους της ορθόδοξης εκκλησίας την οποίαν έχω από τα παιδικά μου χρόνια, ως κατηχητόπουλο, με πρώτο μου κατηχητή, τον Νικόλαο Δρόσο, μετέπειτα μητροπολίτη Καρπενησίου, και δεύτερο τον μεγαλύτερο ιεροκήρυκα και ιεραπόστολο, τον Δανιήλ Αεράκη…
Ως έφηβος δε, και ως νέος, είχα την ευτυχία να έχω προσωπικά, κορυφαίους πνευματικούς πατέρες, όπως τον Αυγουστίνο Καντιώτη, και τον Επιφάνειο Θεοδωρόπουλο!
Panagiotis Michalopoulos
Άλλωστε 72 ετών πια, και κανένας ποτέ στη ζωή μου…
2. δεν με αμφισβήτησε ποτέ, ως τιμημένο πρόσωπο, ως τον παλαίμαχο και έναν από τους πιο επιτυχημένους κατηχητές της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Έχω δε σε περγαμηνή, και το σχετικό δίπλωμα, με την υπογραφή του τότε αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Κοτσώνη, και κανείς δεν μου το ζήτησε πίσω.
Επίσης κανένας, ούτε βέβαια και η μητρόπολη Φλώρινας, δεν αμφισβήτησε ποτέ την ιεροσύνη που φέρω, αφού από τα νιάτα μου (1969) έχω χειροθετηθεί Αναγνώστης, σε επίσημη –λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό, δια χειρός ενός αγίου εκκλησιαστικού πρόσωπου, του αείμνηστου πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1308240352571974?pnref=story

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Ειρηνη Χριστιανη
Τόπος διαμονής: Corfu, Kerkira, Greece
Τόπος καταγωγής: Corfu, Kerkira, Greece
(Από τα Ιώνια νησιά, ...
τον τόπο των περισσότερο φιλοπαπικών, ...
και των μεγαλύτερων βλασφήμων των θείων!)
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Νέος σεισμός εγένετο εις την Κεφαλληνία χρόνια τον αναμέναμε να σπάσει την ανία. Ο κόσμος σε κατάσταση βρέθηκε πανικού και μερικοί ετάζανε λαμπάδες του Χριστού. Με το 'να χέρι ο γείτονας έκανε το σταυρό του με τ' άλλο του, εμούτζωνε αλλόφρων το θεό του. 

ΠΗΓΗ aftodioikisi. gr
Διαβάζω: 

Για να επιβεβαιωθεί το παλιό τραγουδάκι των Επτανήσων -που μου έλεγε η γιαγιά μου: 
Κεφαλονίτης βλασφημος, Ζακυνθινός ρουφιάνος, Κερκυραίος κερατάς, στο κόσμο δεν είν άλλος. 
Το λένε και μόνοι τους!
http://xairete.blogspot.gr/2014/01/blog-post_6528.html

Βλέπουμε τακτικά διάφορους «κοσμικούς» -ακόσμους ανθρώπους, να διηγούνται ένα σωρό από ανόητα ανέκδοτα, σχετικά με την κόλαση και τον παράδεισο… Και χαχαχά, και χουχουχού, κλπ!

1. Βλέπουμε τακτικά διάφορους «κοσμικούς» -ακόσμους ανθρώπους, να διηγούνται ένα σωρό από ανόητα ανέκδοτα, σχετικά με την κόλαση και τον παράδεισο… Και χαχαχά, και χουχουχού, κλπ! 
Γνωστά μας είναι δε, και τα σχετικά σκίτσα σε εφημερίδες και περιοδικά...

2. Βλέπουμε επίσης και θρησκευτικούς ανθρώπους, διάφορους άγιους τάχα -γέροντες της ορθοδοξίας, να μιλάνε παρόμοια… Αυτοί υποτίθεται, με σοβαρό τρόπο… 

Μιλάνε, και γράφουν βιβλία για οράματα τους -τάχα, για μεταφυσικά βιώματα τους -τάχα, σχετικά με την κόλαση… Όπου τάχα έχουν πάει γνωστά τους πρόσωπα, και τα οποία αγωνίζονται να τα σώσουν με προσευχές, με μνημόσυνα, με σαρανταλείτουργα, και με τα κομποσκοίνια τους. 
Υπάρχει δε και εδώ -όπως με τους ασεβής σκιτσογράφους των ανέκδοτων… υπάρχει και εδώ, και για τις θρησκευτικές παραστάσεις δηλαδή, πλούσιο εικονογραφικό υλικό...
Υλικό, από δήθεν αγιογραφίες, με κολασμένες ψυχές, γυμνές μέσα σε φωτιές να κακοποιούνται από δαίμονες, να κατασπαράσσονται από δράκους και άλλα τέτοια σχετικά.

Σημείωση:
Τα λέω αυτά, διότι πριν από λίγο, σε μια επίσκεψη μου στο facebook, έπεσα πάνω σε ένα φίλο, που μόλις είχε αναρτήσει ένα τέτοιο σχετικό ανέκδοτο… «Πέθανε ο Τσίπρας και πάει στον Άλλο Κόσμο. Εκεί βλέπει τον Άγιο Πέτρο ο οποίος του λέει….»
 

Το σχόλιο μου δε, ήταν αυτό:
Δεν υπάρχει καμία κόλαση ακόμα, για καμία ψυχή. Αυτή, θα λειτουργήσει μετά, για ψυχές με σώματα… Μετά από την δεύτερη παρουσία του Χριστού… Στην τελική κρίση ζώντων και νεκρών… Για να υποδεχτεί τον διάβολο και τους δαίμονες, και όσους ανθρώπους θα κατακριθούν. Οι σωσμένοι δε, θα εισέρθουν στην βασιλεία των ουρανών.
Τώρα, για τις ψυχές των πεθαμένων, υπάρχει ένας «τόπος» (τρόπος ζωής) προσωρινός. Είναι ο Άδης για τους μεν, είναι και ο παράδεισος για τους δε. 

Εκεί -αμφότεροι, προγεύονται το τι θα επακολουθήσει για αυτούς, Εκείνη την Ημέρα.  

https://www.facebook.com/thanasis.gounaris/posts/1307184192667507

Έκαναν λατέρνα, τον Σταυρό του Κυρίου μας!

Θεοφάνης Μπατσαούρας
11 Ιανουαρίου

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=376404726055936&set=pb.100010592359005.-2207520000.1485729111.&type=3&theater

Η Παναγία, με τον Χριστό: Ποια από τις δυο παραστάσεις είναι πιο αυθεντική –αντιπροσωπευτική, γνήσια; 1. Η έγχρωμη (ζωγραφιά); ή 2. Η ασπρόμαυρη (φωτο) εικόνα;

Κυριακή 29 Ιανουαρίου 2017

Ο χρήστης Άγιος Γεώργιος, κοινοποίησε: «ΤΙΜΙΟ ΞΥΛΟ»!

Άγιος Γεώργιος
https://www.facebook.com/st.georgio

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=582903298528618&set=a.581077285377886.1073741825.100004268591839&type=3&theater

Έτσι, ντυμένος (μασκαρεμένος) με άμφια μητροπολίτη… (και χαιρετώντας σατανιστικά), «ευλογούσε» ο Χριστός;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο πατήρ Νικολαος Κατσηδημας, ενημέρωσε την εικονα φόντου του προφίλ του.
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
Έτσι, ντυμένος (μασκαρεμένος) με άμφια μητροπολίτη… 
(και χαιρετώντας σατανιστικά), 
«ευλογούσε» ο Χριστός;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1580207602006169&set=a.1103407909686143.1073741828.100000508321992&type=3&theater

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Νικολαος Κατσηδημας
Τόπος διαμονής: Πύργος Ηλείας
Τόπος καταγωγής: Δήμος Γαστούνης
https://www.facebook.com/nikos.katshdhmas

Είναι λοιπόν τόσο πολύ αιρετική, η φαινομενικά ορθόδοξη εκκλησία της αγίας τριάδας αμπελοκήπων; Παπική είναι; Ουνίτικη;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Agia Triada Ampelokipwn, ενημέρωσε το φόντο της σελίδας του.
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
ΕΙΝΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗ Ή ΠΑΠΙΚΗ ΑΥΤΗ Η ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ;
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=356995314459854&set=a.348139432012109.1073741827.100004481654950&type=3&theater

Πάει η θρησκεία μας, χάνεται! Πού είναι πια εκείνα τα παλιά, τα καλά τα σχολικά βιβλία, για τα «καλά παιδιά», με τις ορθόδοξες εικόνες; Εδώ, βλέπετε ένα παλιό βιβλίο, με τον εκκλησιασμό στην Παναγία την «Βαγγελίστρα»… Στην πόρτα της εκκλησίας, δεσπόζει η παπική εικόνα του Ευαγγελισμού, σαν αυτή της Τήνου… Η δήθεν Μεγαλόχαρη και δήθεν θαυματουργή… Αυτή, η σκεπασμένη με χαϊμαλιά από πάνω, και που από κάτω έχει τον Ευαγγελισμό με το περιστέρι και τον γονιμοποιό κρίνο…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η χρήστης Maria Zyfkou, δημοσιοποίησε...
2 ώρες πριν

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=203671380107823&set=gm.1056136051158579&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
ΤΙ ΑΓΙΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ, ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑς;
https://www.facebook.com/groups/tzamtzhs/permalink/1056136051158579/


ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:Panagiotis Michalopoulos 
Πάει η θρησκεία μας, χάνεται! 
Πού είναι πια εκείνα τα παλιά, τα καλά τα σχολικά βιβλία, για τα «καλά παιδιά», με τις ορθόδοξες εικόνες; Εδώ, βλέπετε ένα παλιό βιβλίο, με τον εκκλησιασμό στην Παναγία την «Βαγγελίστρα»… 
Στην πόρτα της εκκλησίας, δεσπόζει η παπική εικόνα του Ευαγγελισμού, σαν αυτή της Τήνου… Η δήθεν Μεγαλόχαρη και δήθεν θαυματουργή… Αυτή, η σκεπασμένη με χαϊμαλιά από πάνω, και που από κάτω έχει τον Ευαγγελισμό με το περιστέρι και τον γονιμοποιό κρίνο…
βασιλικη βασιλικη 

η θρησκεια δεν χαθηκε,,οι ανθρωποι χαθηκαν
Κοσμάς Λαμπρινός 

πολύ σωστα, συμφωνώ και επαυξάνω
Panagiotis Michalopoulos 

Πώς και γιατί χάθηκαν, Βασιλική;
Σε τι συμφωνείς, Κοσμά;

Κοσμάς Λαμπρινός 
Συμφωνώ ότι η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν έχει να φοβηθεί τίποτα και από κανέναν
Panagiotis Michalopoulos 

Μα εγώ δεν έκρουσα τον κίνδυνο για την ορθοδοξία που κινδυνεύει από κάποιους ξένους…
Εκφράστηκα ειρωνικά, για την λεγόμενη ορθοδοξία… Για αυτή που έχει γίνει βλάσφημη και παπική. Για την «ορθοδοξία», της παπικής εικόνας της Τήνου!
Κοσμάς Λαμπρινός 

Δεν νομίζω η Ορθοδοξία μας να έχει κάτι το παπικό
Panagiotis Michalopoulos 

ΕΓΩ, ΕΓΡΑΨΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ:
Πάει η θρησκεία μας, χάνεται!
Πού είναι πια εκείνα τα παλιά, τα καλά τα σχολικά βιβλία, για τα «καλά παιδιά», με τις ορθόδοξες εικόνες;
Εδώ, βλέπετε ένα παλιό βιβλίο, με τον εκκλησιασμό στην Παναγία την «Βαγγελίστρα»… Στην πόρτα της εκκλησίας, δεσπόζει η παπική εικόνα του Ευαγγελισμού, σαν αυτή της Τήνου…
Η δήθεν Μεγαλόχαρη και δήθεν θαυματουργή… Αυτή, η σκεπασμένη με χαϊμαλιά από πάνω, και που από κάτω έχει τον Ευαγγελισμό με το περιστέρι και τον γονιμοποιό κρίνο…

Κοσμάς Λαμπρινός 

Ως ιερεύς , αφήστε με, να το βλέπω καλύτερα. 
Η Τήνος είναι μία νήσος που έχει πολλούς ρωμαιοκαθολικούς. 
Γι' αυτό. δυστυχώς, επηρεάστηκε και η αγιογραφία της Παναγίας της Τήνου. 
Δεν συμφωνώ ,βέβαια, μ'αυτό αλλά να μην τα ρίχνουμε όλα στους ορθοδόξους κληρικούς μας
Panagiotis Michalopoulos 

ΣΧΕΤΙΚΟ – ΑΡΧΕΙΑΚΟ:
ΕΓΡΑΦΑ – ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ…

(29 Ιανουαρίου 2016)
Ειδωλολατρική Εκκλησία Ελλάδος:
Πού την πάει αυτήν την παπική της την εικόνα (την δήθεν Μεγαλόχαρη και θαυματουργή), αυτήν την σκεπασμένη με χαϊμαλιά από πάνω, και που από κάτω έχει τον Ευαγγελισμό και τον γονιμοποιό κρίνο;
http://xairete.blogspot.gr/2016/01/blog-post_4.html

https://www.facebook.com/archimandriteskosmas.lamprinos/posts/1246689805367339

Φωτοστέφανο δε, έχει και ο Βούδας, μαζί με το κομποσκοίνι που κρατά, μαζί με το κωλοδάχτυλο ευλογίας που κι αυτό του το κλέψαμε μαζί με τα κεριά, τα λιβάνια, τα καντήλια, το χειροφίλημα και την προσκύνηση, τα κουβούκλια στις εικόνες και τις τέντες στις λιτανείες… Όλα, στοιχεία της κιναιδικής βουδιστικής λατρείας που τα κλέψαμε, τα οικειοποιηθήκαμε!

Διαβάζω, και σχολιάζω:
Η Elaionora Papadopoulou κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.

https://www.facebook.com/elaionora.papadopoulou/posts/1079988562072845?pnref=story
ΔΙΑΒΑΖΩ:
«Τι συμβολίζει το θυμιατό και το θυμίαμα σύμφωνα με τους Αγίους της Ορθόδοξης Εκκλησίας. 1. Το θυμίαμα εν πρώτοις συμβολίζει την προσευχή, που ανεβαίνει προς τον θρόνον του Θεού. "Κατενθυνθήτω η προσευχή μου ως θυμίαμα ενώπιόν Σου". Είναι η ορμή της ψυχής προς τα άνω.»
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Ποιος Άγιος της Ορθόδοξης Εκκλησίας, είπε αυτό το «Κατενθυνθήτω»;
Όπως ξέρουμε δε…Το θυμίαμα στη λατρεία του Θεού εχρησιμοποιείτο και από τους Εβραίους και από τους ειδωλολάτρες. Ήταν δείγμα αναγνώρισης της υπερέχουσας αξίας του Θεού, ήταν σύμβολο υποταγής και αφοσίωσης.
Και οι ειδωλολάτρες χρησιμοποιούσαν θυμίαμα στη λατρεία τους, όπως οι αρχαίοι Έλληνες, οι Αιγύπτιοι, οι Φοίνικες, οι Ασσύριοι, οι Βαβυλώνιοι κλπ. (Ας θυμηθούμε και τις περιπτώσεις αγίων χριστιανών μαρτύρων που, επειδή δεν εδέχθησαν να ρίψουν θυμίαμα εμπρός στα είδωλα, εθυσιάσθησαν οι ίδιοι.)
Θυμίαμα προσεφέρετο και προς τον Ρωμαίο Αυτοκράτορα, που ελατρεύετο ως Θεός. Το ίδιο συνέβαινε και για άλλους επιφανείς ανθρώπους που είχαν δοξασθή από τους ανθρώπους. Κατά τον ιστορικό Θεοδώρητο, ο Ιουλιανός Παραβάτης αξίωνε να του καίνε θυμίαμα.
Συμπέρασμα:
Και φωτοστέφανο λοιπόν είχαν οι διάφοροι μεγάλοι της αρχαιότητας και αξιωματούχοι του Βυζάντιου, και θυμίαμα έκαιγαν γι αυτούς! Αυτή είναι η ιερότητα αυτών των στοιχείων, που δεν είναι καν χριστιανικά, που δεν υπήρχαν στην πρώτη Εκκλησία.
Φωτοστέφανο δε, έχει και ο Βούδας, μαζί με το κομποσκοίνι που κρατά, μαζί με το κωλοδάχτυλο ευλογίας που κι αυτό του το κλέψαμε μαζί με τα κεριά, τα λιβάνια, τα καντήλια, το χειροφίλημα και την προσκύνηση, τα κουβούκλια στις εικόνες και τις τέντες στις λιτανείες… Όλα, στοιχεία της κιναιδικής βουδιστικής λατρείας που τα κλέψαμε, τα οικειοποιηθήκαμε!
Ακόμα ξέρουμε ότι…
«Ο Μωυσής υπακούοντας στον Θεό κατασκεύασε και τοποθέτησε στη Σκηνή του Μαρτυρίου Θυσιαστήριο του Θυμιάματος (Έξοδ. 30: 1-10). Ο τρόπος παρασκευής του Θυμιάματος διδάχθηκε από τον ίδιο τον Κύριο (Έξοδ. 30: 34-36). Η προσφορά Θυμιάματος στην Παλαιά Διαθήκη αποτελούσε εντολή του Θεού. Έπρεπε να προσφερθεί Θυμίαμα στην αρχή της ημέρας το πρωί και το βράδυ με το άναμμα των Λύχνων (Έξοδ. 30: 7-8).»
Καλά κάνουν λοιπόν κάποιοι και μας αποκαλούν Εβραιο-Χριστιανούς! 

Η θυσία του Χριστού, δεν αρκεί. Θέλουμε να έχουμε αρχιερείς, σαν τους γραμματείς και φαρισαίους που σταύρωσαν τον Χριστό! Θέλουμε και τα λιβανιστήρια των εβραίων! Θέλουμε και θυσίες ζώων! Έθιμο, που διατηρείται ακόμα σε διάφορα πανηγύρια (σφάζουν δημόσια τον ταύρο), όπως στο προσκύνημα του Ταξιάρχη στο Μανταμάδο στη Λέσβο, και αλλού!
ΔΙΑΒΑΖΩ:
«Γράφει ο Ι. Χρυσόστομος: "η ευχή ευωδεστέρα γίνεται, όταν θυμιατήριον η ψυχή γένηται και πυρ ανάπτη σφοδρόν". 

Γι’ αυτό και πρέπει να διδάσκουμε το λαό ότι, όταν προσεύχεται, καλόν είναι να καίει θυμίαμα στο σπίτι".»
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Ο Ι. Χρυσόστομος, δεν λέει «να καίμε θυμίαμα στο σπίτι». Αυτό είναι τσόντα. 

Ο Άγιος παραλλήλισε την προσευχή με το θυμίαμα που πια δεν χρησιμοποιείται. 
Πουθενά στην πρώτη εκκλησία δεν έχουμε αναφορές για θυμιάματα! 
Οι αντίχριστοι δε, οι πλαστογράφοι, οι αγιογράφοι του κώλου, ακόμα και τον Πρωτομάρτυρα Στέφανο, τον αγιογραφούν με ένα τεράστιο λιβανιστήρι, επειδή είχε τον βαθμό του διακόνου!
ΔΙΑΒΑΖΩ:
«2. Συμβολίζει τις γλώσσες πυρός της Άγιας Πεντηκοστής, όταν ο Κύριος εξαπέστειλε στους Μαθητές Του το Πανάγιόν Του Πνεύμα «εν είδει πυρίνων γλωσσών».»
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Μαλακία ασχολίαστη!
Διαβάζω:
«3. Το θυμιατήριον, που καίγονται τα κάρβουνα και τοποθετείται το θυμίαμα, συμβολίζει την κοιλίαν της Θεοτόκου, η οποία δέχθηκε στα σπλάγχνα της σωματικώς την Θεότητα, που είναι «πυρ κατανάλισκον», χωρίς να υποστή φθοράν ή αλλοίωση.»
Σχολιάζω:
Μαλακία μισο-ασχολίαστη! 

(τα κάρβουνα δεν καίγονται;)
ΠΗΓΗ:

greekpress. gr

Έκαναν σκέτη χωματερή, τον Εσταυρωμένο! Και τι δεν έχουν κρεμάσει επάνω του! Μόνο προφυλακτικά δεν του έβαλαν για διακόσμηση… Από στεφάνια, μέχρι διάφορα χαϊμαλιά… Και όλο προσθέτουν! Τώρα, πρόσθεσαν και ένα φρέσκο στεφάνι με μπουμπούκια στο κλαδί, και μιλάνε για θαύμα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Elaionora Papadopoulou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Μαρία Χριστιανάκη.
10 Σεπτεμβρίου 2016  
Μαρία Χριστιανάκη
8 Σεπτεμβρίου 2016
Αυτην την φωτο την τραβηξα την Κυριακη 4-9-2016 οταν παρατηρησα οτι ο ξεραμενος ακανθινος στεφανος εχει βλαστησει... 

Δοξα το ονομα Σου Κυριε και Σωτηρα μου
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
Ήταν πράγματι ξεραμένος; Τι κλωνάρι ήταν αυτό; Και τι λουλούδι βγάζει;
Panagiotis Michalopoulos 

Πού είναι αυτός ο Εσταυρωμένος; 
Γιατί έχουν αφήσει τα στεφάνια ακόμα επάνω του, από το περασμένο Πάσχα; 
Γιατί έχουν βεβηλώσει τον Σταυρό, έχοντας κρεμάσει επάνω του και διάφορα χαϊμαλιά;
https://www.facebook.com/elaionora.papadopoulou/posts/1174213662650334?pnref=story

Αλλά δυστυχώς, και της Παναγίας τα μάτια πούλησαν οι ορθόδοξοι στους αιρετικούς, και η Πόλη τελικά δεν σώθηκε!..

Πουλώντας Άγια λείψανα και ιερά κειμήλια να σωθεί το Κράτος… 
Γραφει, ο Τσαντίρης Νίκος
(Σύμβουλος Θρησκευτικού Τουρισμού & Προσκυνηματικών περιηγήσεων)
 Το δάχτυλο του Αγίου Νικολάου που φυλασσόταν στην Αγία Σοφία
Διαβάζω:
Με ασυγκράτητη την επέλαση των Τούρκων και καμία ουσιαστική επιτυχία, το βυζαντινό κράτος έχει ήδη συρρικνωθεί σε ένα βασίλειο ήσσονος σημασίας με τραγική κατάληξη τον άλλοτε ένδοξο Βυζαντινό αυτοκράτορα να πολεμάει στο πλευρό των βάρβαρων Ασιατών εχθρών του υπό τις εντολές του Σουλτάνου τους, να είναι χαρακτηριστικό δείγμα του βάθους της παρακμής.
Τραγική Οικονομική Κατάσταση
Έχοντας να πληρώνει κάθε χρόνο υπέρογκα ποσά ως φόρο υποτέλειας στους Τούρκους, ο τραγικός βασιλέας των Ρωμαίων, ο Ιωάννης Ε´, έφτασε στο σημείο να πλειστηριάζει ακόμη και Άγια λείψανα για να συγκεντρώνει τα απαιτούμενα ποσά.
[…] Η αγορά επικυρώθηκε από έγγραφα που έγιναν στην Κωνσταντινούπολη αλλά και τη Βενετία.
Τα βυζαντινά αυτά κειμήλια είναι πολύ μικρά, το μεγαλύτερο από αυτά δεν ξεπερνά τα 10 εκατοστά και πρόκειται κυρίως για εγκόλπια προορισμένα να φοριούνται από τον λαιμό που περιέχουν μικρολείψανα, ανάμεσα στα οποία είναι: αίμα Χριστού, τμήμα από τα σπάργανα και τον χιτώνα του Χριστού, τμήμα από καρφί της Σταύρωσης, τίμιο ξύλο, τμήμα από την εσθήτα, μαφόριο και ζώνη της Παναγίας, λείψανα αγίων, ανάμεσα στα οποία και των Παύλου, Πέτρου, Βαρθολομαίου και Ιωάννου του Χρυσοστόμου.
Ο Μανουήλ Β’ έδωσε μία ανάσα επιβίωσης και παράταση ζωής στο Βυζάντιο, χωρίς βέβαια να κατορθώσει να αναστρέψει το αναπόφευκτο της πτώσης, γεγονός που είναι βέβαιο ότι είχε από νωρίς συνειδητοποιήσει.
Κατά τη διάρκεια της περιοδείας του στη Δύση, ο Μανουήλ προσπάθησε να συγκεντρώσει οικονομική και στρατιωτική βοήθεια κατά των Τούρκων, ακόμα και ενεχυριάζοντας, πουλώντας ή δωρίζοντας άγια λείψανα
.
Περιγραφή αυτής της απέλπιδας προσπάθειας κάνει ο καθηγητής στο πανεπιστήμιο COLUMBIA των ΗΠΑ, Holger A.Klein στο άρθρο του: Eastern Objects and Western Desires: Relics and Reliquaries between Byzantium and the West (Αντικείμενα της Ανατολής και Επιθυμίες της Δύσης: Λείψανα και Λειψανοθήκες ανάμεσα στο Βυζάντιο και τη Δύση), που δημοσιεύθηκε στο Dumbarton Oaks Papers, Vol.58. (2004), pp. 283 – 314.
Στις 9 Δεκεμβρίου 1395, μετά από, περισσότερο του ενός χρόνου, εμπειρία πολιορκίας του από τους Τούρκους, ο αυτοκράτορας Μανουήλ Β’ ο Παλαιολόγος ήταν έτοιμος να προσφέρει το χιτώνα του Χριστού και άλλα λείψανα ως εξασφάλιση για ένα δάνειο που ήλπιζε να λάβει από την Γαληνοτάτη Δημοκρατία της Βενετίας.
Η Βενετία, όμως, όπως γνωρίζουμε από τα σωζόμενα έγγραφα, αρνήθηκε την προσφορά του αυτοκράτορα…
Τέσσερα χρόνια αργότερα, όταν ο Μανουήλ Β’ ξεκίνησε το διάσημο ταξίδι του προς τη Δύση, πήρε μαζί του τα λείψανα που η Βενετία είχε προηγουμένως απορρίψει.
Μόλις εγκαταστάθηκε στο Παρίσι, ο Μανουήλ άρχισε αμέσως να στέλνει πρεσβευτές με επιστολές και δώρα στις διάφορες αυλές της Ευρώπης, σε μια προσπάθεια να συγκεντρώσει οικονομική και στρατιωτική βοήθεια εναντίον των Τούρκων.
Πιθανώς, προκειμένου να δώσει στις εκκλήσεις του περισσότερο βάρος, ο Μανουήλ αποφάσισε να προσθέσει στις επιστολές του λείψανα ως δώρα.
Σύμφωνα με αυτές τις επιστολές, αλλά και άλλων αρχείων που έχουν διασωθεί, ο βασιλιάς Μαρτίνος I της Αραγονίας έλαβε ένα λείψανο του Αγίου Γεωργίου ήδη τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο του 1400, την αυθεντικότητα του οποίου, όμως, σε πρώτη φάση, δεν εμπιστευόταν.
Στις αρχές Οκτωβρίου, ο απεσταλμένος του Μανουήλ Αλέξιος Βρανάς εμφανίστηκε αυτοπροσώπως ενώπιον του βασιλιά, μεταφέροντας ένα χρυσόβουλλο και ακόμα δύο κειμήλια, ένα κομμάτι από τον γαλαζωπό χιτώνα του Χριστού που είχε θεραπεύσει την αιμορροούσα γυναίκα και τον σπόγγο από τα Πάθη του Χριστού.
Από την αυλή της Αραγονίας, ο Αλέξιος Βρανάς συνέχισε προς την αυλή του βασιλιά Κάρολου ΙΙΙ της Ναβάρρας, όπου έφτασε κατά πάσα πιθανότητα στις αρχές του 1401 με άλλο ένα χρυσόβουλο, ένα τεμάχιο του Τιμίου Σταυρού, και ένα κομμάτι από τον ίδιο χιτώνα του Χριστού που είχε ήδη λάβει ο βασιλιάς Μαρτίνος.
Σύμφωνα με μια παράδοση κάπως αβέβαια, ο Μανουήλ έστειλε ένα ακόμα χρυσόβουλο στο βασιλιά Ιωάννη I της Πορτογαλίας, στις 15 Ιουνίου του ίδιου έτους, αυτή τη φορά συνοδευόμενο από ένα ακόμα μεγαλύτερο αριθμό λειψάνων: ένα τεμάχιο του Τιμίου Σταυρού, ένα κομμάτι από τον ίδιο αναφερόμενο παραπάνω χιτώνα του Χριστού, ένα κομμάτι από τον Τίμιο Σπόγγο, και ακόμη από λείψανα των Αγίων Πέτρου, Παύλου και Γεωργίου.
Κατά τη διάρκεια του ίδιου μήνα, τον Ιούνιο δηλαδή, ο απεσταλμένος του αυτοκράτορα Αλέξιος Βρανάς παρέδωσε γράμματα και ακόμη ένα κομμάτι του γαλαζωπού χιτώνα του Χριστού στον αντί – πάπα Βενέδικτο ΧΙΙΙ.
Ένα μήνα αργότερα, για να κρατήσει όλες τις επιλογές ανοικτές, ένα άλλο κομμάτι του χιτώνα του Χριστού εστάλη στον πάπα Βονιφάτιο IX.

Αν και είναι δύσκολο να το πιστέψει κανείς, προφανώς είχε απομείνει ακόμα αρκετός γαλαζωπός χιτώνας του Χριστού στον Μανουήλ για να στείλει ένα τελευταίο κομμάτι στην βασίλισσα Μαργαρίτα της Δανίας, τον Νοέμβριο του 1402, λίγο πριν την επιστροφή του στην Κωνσταντινούπολη.
Πηγή:
ekklisiaonline. gr

Ο γαλαζωπός χιτώνας του Χριστού 
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Τα ιερά λείψανα που έχουμε σε διάφορα προσκυνήματα, σε ναούς, σε μοναστήρια, στο άγιο όρος, στο οικουμενικό πατριαρχείο, κλπ (τα περισσότερα από τα οποία μας τα έχει δανείσει ή δωρίσει η παπική εκκλησία), προέρχονται λέει, από την πώληση τους από τους βυζαντινούς αυτοκράτορες, προς τους δυτικούς… 
Για να εξασφαλίσουν χρήματα, ώστε να πληρώνει το Βυζάντιο -ως συρρικνωμένη πια χώρα και υποτελής τους τούρκους, τον φόρο, τα λύτρα, για να μην εισβάλουν αυτοί (οι τούρκοι), και στην Κωνσταντινούπολη! 
Αλλά δυστυχώς, και της Παναγίας τα μάτια πούλησαν οι ορθόδοξοι στους αιρετικούς, και η Πόλη τελικά δεν σώθηκε!..
Valantis Pantsidis 
Κάτι τέτοιο γίνεται και τώρα...
μόνο που οι Δυτικοί για πενταροδεκάρες θα αγοράσουν και τα δικά μας λείψανα...
Εννοώ, των Ελλήνων πολιτών!..
Panagiotis Michalopoulos 
 
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1306936396035703