Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Τα ίδια σκατά με τα δικά μας (της τοπικής εκκλησίας της Ελλάδος) και η ορθόδοξη εκκλησία της Αμερικής…

welcome party

ΔΙΑΒΑΖΩ σήμερα:

Η Καλομοίρα, επέστρεψε στην Ελλάδα, μετά το γάμο της στην Αμερική…
Την Τετάρτη μάλιστα, 8 Ιουνίου, έκανε και το welcome party της… όπου πιο sexy από ποτέ, έδωσε όλη της την ενέργεια στη σκηνή…

ΣΧΕΤΙΚΟ:


September 26th, 2010 in Long Island, NY was the wedding of Kalomira Sarantis and the love of her life George Bousalis.



ΣΧΕΤΙΚΟ: 

lykourgos nanis είπε...
Κορυφαιο το σχολιο σας! Ο Βαρθολομαιος εκτος απο πατριαρχης Γιουροβιζιον ειναι και πατριαρχης και αρχιερεας της φαιδροτητας!Ολοκληρος καθηγητης του κανονικου δικαιου να ευτελιζεται ανεπανορθωτα συναγελαζομενος με το καθε φαιδρο γυναιο τυπου Καλομοιρας!
15 Δεκεμβρίου 2009 4:48 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Αυτά ακριβώς τα λόγια σας, τα ίδια ακριβώς, έλεγα κι εγώ σήμερα στον σεβασμιότατο μητροπολίτη Αρκαδίας κ. Ιερεμία Φούντα με τον οποίον είχα μια μακρά συζήτηση…

Πού τον βρήκα; Δεν τον βρήκα εγώ αλλά εκείνος με βρήκε, στο… ΙΚΑ που είχα πάει σήμερα για τη σύνταξη μου.

Εκεί ήμουν όταν με πήρε στο τηλέφωνο… Μου έκανε πάλι (όπως και πριν από ένα χρόνο) τα ίδια παράπονα για τα σχόλια μου στο μπλογκ, για εκείνα που τον αφορούν…

Μου έλεγε εκείνος, του έλεγα κι εγώ, και κάποια στιγμή η κουβέντα ήρθε και στον Βαρθολομαίο!

Μου είπε ότι τον έχει επισκεφτεί στο Φανάρι και ότι έχει πολύ καλή ιδέα γι αυτόν! Του απάντησα ότι εκπλήσσομαι, πώς αυτός ένας ζηλωτής, ένας που εμπνεόταν - από νέος - από τον προφήτη Ιερεμία, κατάντησε να είναι ένας θαυμαστής ενός τέτοιου πατριάρχη σαν τον Βαρθολομαίο…

«Αλλού» αυτός, ο σεβασμιότατος… Με παρότρυνε μάλιστα να… επικοινωνήσω με τον Βαρθολομαίο, προφανώς για να "τα βρούμε" (εγώ και ο Βαρθολομαίος) !!! Άκουσε αυτά που ήταν να ακούσει πάνω σε αυτό, και εκεί μείναμε, με μια πρόβλεψη μάλιστα για μια συνάντηση μας στο Πανεπιστήμιο (ο σεβασμιότατος κι εγώ) μια Τρίτη...

Φαίνεται όμως ότι μετάνοιωσε (για το ραντεβού), διότι σε πέντε λεπτά μετά, και ενώ έφευγα από το ΙΚΑ, να, και ξανακτυπάει το κινητό μου…

Ήταν πάλι ο Σεβασμιότατος… ( Ξέρετε, κάθε Τρίτη είναι εδώ, στο Πανεπιστήμιο, και έχει έτσι την ευχέρεια να τηλεφωνεί…)

Ξανακάλεσε, λοιπόν, για να με πειράξει και να τα σπάσουμε... Τάχα ότι θυμήθηκε ότι πρέπει να με συμβουλέψει να… εξομολογηθώ!

Καταλάβατε θράσος κ. Νανή;

Μας απειλούν ακόμα και για τη ζωή μας, μας φιμώνουν εξαφανίζοντας ένα ιστολόγιο μας με χιλιάδες αναρτήσεις και πιο πολλές χιλιάδες σχόλια (για να μας εξαφανίσουν κι εμάς μετά, έτσι, στα μουλωχτά), και έρχονται μετά να μας πουλήσουν και… ποιμενική φροντίδα!!!

Οργισμένος, του έκλεισα το τηλέφωνο…
15 Δεκεμβρίου 2009 7:54 μ.μ.
http://xairete.blogspot.com/2010/11/arxeio.html

- Peace on you!
 -Piss on you too!

2 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

«Ανώνυμος», έστειλε πριν από λίγο (Δευτέρα, 8 Αύγουστος 2011, 11:47) ένα σχόλιο για την ανάρτηση αυτή.
Θα τον παρακαλέσω (αν θέλει να το δημοσιεύσω), να το στείλει ξανά. Άλλα επώνυμα, τη φορά αυτή, …λόγω του περιεχομένου του σχολίου, λόγω και του ύφους του σχολιαστή.
Και με ελληνικούς χαρακτήρες, τον παρακαλώ!!!..

P. MICHALOPOULOS είπε...

«Ανώνυμος», έστειλε πριν από λίγο...

http://xairete.blogspot.com/2011/08/10-2011-p.html