Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα EKTROSI. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα EKTROSI. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Ο κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ, είπε... (ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ)

Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2009


Ο κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ, είπε...


lykourgos nanis είπε...


Η αγαπητή εν Χριστώ αδελφή Αναστασία έχει απόλυτο δίκαιο για τον Γεώργιο Μεταλληνό!

Ο άνθρωπος αυτός ανέκαθεν έκανε τον μουτο για να ικανοποιήσει τον εκλεκτό του Ιωαννίδη,τον αρχιεπίσκοπο των τανκς Σεραφείμ Τίκα!

Η δε πρεσβυτέρα του ούσα πρόεδρος του συνδέσμου αγέννητου παιδιού απέφυγε σε τηλεοπτική εκπομπή για τις εκτρώσεις να ονομάσει την έκτρωση αμαρτία για να φανεί αρεστή στο κατεστημένο και για να μην τη χαρακτηρίσουν οργανωσιακή!

Πείτε μου σας παρακαλώ πού αλλού στο ίντερνετ μπορούν να ειπωθούν αυτά!

Πλην του Παναγιώτη Μιχαλόπουλου κανείς άλλος δεν πρόκειται να τα δημοσιεύσει ίνα μη μιανθώσιν αλλ ίνα φάγωσιν το Πάσχα σαν τους εκπροσώπους του θρησκευτικού κατεστημένου της εποχής του Χριστού!
25 Νοέμβριος 2009 2:50 μμ

http://xairete.blogspot.com/2008/07/oode.html


Παρασκευή 13 Αυγούστου 2010

Είδες ο Βασίλ Μπόλκο-Βέλικι;

Ο Βασίλ Μπόλκο-Βέλικι, είναι ο ιδιοκτήτης της βιομηχανία γαλακτοκομικών προϊόντων «Ρούσκο Μόλοκο» στην περιοχή της Μόσχας.

Ο κ. Βασίλ λοιπόν, δεν θέλει στην επιχείρηση του γυναίκες που έχουν υποβληθεί σε άμβλωση, και δεν θέλει ακόμα – γενικά - υπαλλήλους που δεν έχουν παντρευτεί με θρησκευτικό γάμο.

Όπως δήλωσε δε ο ίδιος μιλώντας σε εκπομπή του ραδιοφωνικού σταθμού «Ηχώ της Μόσχας»:

«Εάν μια γυναίκα έχει υποβληθεί σε άμβλωση, δεν θα μπορεί να εργάζεται στην επιχείρησή μας. Η έκτρωση είναι απλώς η δολοφονία μιας ζωής. Δεν επιθυμούμε να συνεργαζόμαστε με δολοφόνους».

Και: «Δεν είναι φυσιολογικό για ένα άτομο που έχει βαπτιστεί να έρχεται σε γάμου κοινωνία με πολιτικό τρόπο και όχι θρησκευτικό, όπως πρέπει», πρόσθεσε ο ίδιος.

ΠΗΓΗ: zougla.gr

Τετάρτη 25 Νοεμβρίου 2009

Ο κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ, είπε...

lykourgos nanis είπε...

Η αγαπητή εν Χριστώ αδελφή Αναστασία έχει απόλυτο δίκαιο για τον Γεώργιο Μεταλληνό!

Ο άνθρωπος αυτός ανέκαθεν έκανε τον μουτο για να ικανοποιήσει τον εκλεκτό του Ιωαννίδη,τον αρχιεπίσκοπο των τανκς Σεραφείμ Τίκα!

Η δε πρεσβυτέρα του ούσα πρόεδρος του συνδέσμου αγέννητου παιδιού απέφυγε σε τηλεοπτική εκπομπή για τις εκτρώσεις να ονομάσει την έκτρωση αμαρτία για να φανεί αρεστή στο κατεστημένο και για να μην τη χαρακτηρίσουν οργανωσιακή!

Πείτε μου σας παρακαλώ πού αλλού στο ίντερνετ μπορούν να ειπωθούν αυτά!

Πλην του Παναγιώτη Μιχαλόπουλου κανείς άλλος δεν πρόκειται να τα δημοσιεύσει ίνα μη μιανθώσιν αλλ ίνα φάγωσιν το Πάσχα σαν τους εκπροσώπους του θρησκευτικού κατεστημένου της εποχής του Χριστού!

25 Νοέμβριος 2009 2:50 μμ

http://xairete.blogspot.com/2008/07/oode.html


Σάββατο 8 Αυγούστου 2009

Βαφτίσια εγγονού του Κωκού: Τι σημαίνει «baby bloom»;

http://www.religion-cults.com/childjesus/007.jpg
«Βaby bloom»! Αυτόν τον όρο χρησιμοποιεί η Εσπρέσο, σήμερα, σε ρεπορτάζ της σχετικό με το… «μυστήριο»! Αλλά γιατί αυτό; Αυτό θυμίζει τις… «πατάτες μπλουμ», τη μαγειρική και το συσσίτιο στα… «σρτατά» (όπως έλεγε το στρατό ο Κωκός)!

Όλα όσα συνέβησαν ήταν τόσο σοβαρά! Πόσο; Ακούστε:

1. Τόσο σοβαρό ήταν όλο αυτό το σκηνικό (της ας πούμε ορθόδοξης βάφτισης) αφού είχε και αστυνομική προστασία!

Επτά περιπολικά (όσοι και οι ανάδοχοι!) είχαν επιστρατευθεί, τα οποία βρίσκονταν σ' έναν ανηφορικό δρόμο που οδηγεί στη μονή και ρωτούσαν τους οδηγούς τον προορισμό τους.

Το μοναστήρι ήταν καπαρωμένο (μόνο για τη βάφτιση) και δεν επιτρεπόταν η είσοδος σε παρείσακτους Σε κανέναν άλλον έκτος από μερικές δεκάδες καλεσμένους…

2. Ο «νεοφώτιστος» (δεν ξέρουμε πόσο φωτίστηκε, δεν ξέρουμε αν και οι 7 ανάδοχοι ήταν ορθόδοξοι) ονομάστηκε Αριστείδης-Σταύρος (πολύ ορθόδοξο κι αυτό, ε;). Έχει δε για αδέλφια: τη Μαρία-Ολυμπία, τον Κωνσταντίνο-Αλέξιο, τον Αχιλλέα-Ανδρέα και τον Οδυσσέα-Κίμωνα (όλα, …διπλά «ορθόδοξα», με δυο ονόματα όλα)!

3. Την κολυμπήθρα, την έφεραν οι γονείς του μωρού από το σπίτι τους! Ήταν επίχρυση, και κοσμημένη με το οικόσημο της οικογένειας! Μη ρωτάτε αν είχε, και, σταυρό επάνω! Δεν αρκεί το… οικόσημο;

4. Μετά το τέλος του «μυστηρίου», φόρεσαν στο μωρό ένα… στεμματάκι!

5. Αν ανησυχείτε πολύ, και, για τη λαμπάδα (είχε κι αυτή μια κορόνα), σας πληροφορούμε ότι οι καλόγριες (του «σοβαρού» αυτού μοναστηρίου όπου έγινε η βάφτιση) θα τη στείλουν στους γονείς του μωρού για να την κάψουν, λέει, την επόμενη εβδομάδα…

6. Πόσο ευτυχισμένοι ήταν οι γονείς; Η «Espresso» ρώτησε τον μπαμπά αν θα κάνουν κι άλλο παιδί, ο Παύλος κοίταξε τη Μαρί Σαντάλ κι εκείνη απάντησε με χαμόγελο: «No, no

Το ρεπορτάζ, όμως, δεν μας λέει αν οι καλόγριες έδωσαν μαζί με την ευχή τους και κάποια σίγουρη συνταγή αντισύλληψης ώστε να αποτραπεί μια ανεπιθύμητη (όπως δήλωσαν) νέα εγκυμοσύνη και μια έκτρωση!

Δεν το ξέρουμε, λοιπόν, αυτό!


- Χα, χα! ..."Δεν το ξέρουμε, λοιπόν, αυτό!"