Σάββατο 30 Σεπτεμβρίου 2017

Το ξέρετε ότι υπάρχει και η «Παναγία η απορημένη, η αφηρημένη, η αμήχανη, η έκπληκτη και σαστισμένη»; Είναι αυτή, που διαβάζει καθημερινά της αναφορές στο πρόσωπο της, εδώ στο ιστολόγιο «χαίρετε»! Δεν είναι, θαύμα;

https://www.facebook.com/341697706168056/photos/a.420520154952477.1073741833.341697706168056/424216034582889/?type=3&theater

Άμφια: Μπέρτα Μπερτόδουλου ή Δελαπατρίδη; Ή και μπερντές, για… κουκλοθέατρο!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=517856065232264&set=a.123874277963780.1073741828.100010236250302&type=3&theater

Καλημέρα, καλό σαββατοκύριακο! (και έχουμε και λίγες πρόσφατες αναρτήσεις, που είναι…)

ΤΣΟΝΤΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ; ΤΣΟΝΤΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΚΕΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ; ΜΟΝΟ Ο ΓΚΟΥΣΚΟΥΝΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ! Χα!


Δεν είναι μόνο κάποιος απλός χριστιανός ορθόδοξος, που ζητά να εξαιρεθεί το παιδί του από τη διδασκαλία στις ενότητες για το Ισλάμ -στο σχετικό μάθημα των θρησκευτικών, διότι φοβάται μην προσηλυτιστεί το παιδί του στο Δημοτικό σχολείο, και γίνει μουσουλμανάκι… Αλλά ακόμα και παπάδες, έχουν χεστεί επάνω τους από το φόβο τους… Όπως και ο παπά Θανάσης, που βγήκε χτες (τηλεφωνικά) στην Τατιάνα -με τις συνεργάτιδες της με τα μπούτια σε κοινή θέα, να τον υποστηρίζουν… Αντιδρά λοιπόν κι αυτός, και θέλει το παιδί του με τις παρωπίδες, δηλαδή να καθοδηγείται στο ότι δεν υπάρχει άλλη θρησκεία από αυτήν της… «πατρίδας, θρησκείας, οικογένειας», από αυτήν της «Ελλάδας των ελλήνων χριστιανών», μιας Ελλάδας παπαδικής - χουντικής! Χα!


Διαστημική και επιστημονικής φαντασίας αγιογραφία: 1. Ο Χριστός –με την ψύχη του, δεν κατέβηκε μόνο στον Άδη μετά την σταύρωση του, για να σώσει ψυχές -αρχής γεννωμένης από αυτές του Αδάμ και της Εύας… 2. Διακτινίστηκε κιόλας… Και με όλο το σώμα του, περνώντας από πύλες και μαύρες τρύπες του σύμπαντος… Και ταξιδεύοντας στο χωροχρόνο… Έφτασε στην αρχή της δημιουργίας, και μέχρι τον Παράδεισο. 3. Εκεί, τους δίδαξε –στον Αδάμ και στην Εύα, να είναι σεμνοί, και να έχουν κάποια φυτά –θάμνους κλπ, μπροστά στα γεννητικά τους όργανα, όταν είναι στο ύπαιθρο, για να μη σκανδαλίζουν τον γέρο πατέρα του! 4. Επίσης, τους δίδαξε και το δάχτυλο (φωτο), ως το μόνο επιτρεπόμενο σεξ εκεί… Αυτός ήταν ο επιτρεπόμενος καρπός, αυτός της αντισύλληψης… 5. Διότι το κανονικό σεξ (αυτό που έκαναν και όλα τα άλλα ζωντανά εκεί στον παράδεισο), αυτό δηλαδή που φέρνει μωρά… Ήταν αυστηρά απαγορευμένο (αυτό και όχι κάποιο μήλο) σε ένα τόσο ιερό τόπο, στον παράδεισο!..


Η αγία γραφή είναι μια και ενιαία: Ο «Γιαχβέ» -των Εβραίων, της παλαιάς διαθήκης, είναι εκεί ως προ-αναφερόμενος και προ-εικονιζόμενος, ο ίδιος ο «Χριστός» -των χριστιανών, της καινής διαθήκης!


1. Ο άνθρωπος, γεννάει άνθρωπο… 2. Το ζώο, γεννάει ζώο… 3. Ο θεός Πατέρας, γεννάει τον Υιό- θεό… 4. Η Παναγία –σαν άνθρωπος, τι γέννησε; Έναν σκέτο θεό, ώστε να λέγεται «Θεοτόκος»; Ο Χριστός, ήταν σκέτος θεός, όπως λένε οι αιρετικοί μονοφυσίτες;


Μια νησιωτική Ερώτηση: Το όνομα «Παναγία η Γοργόνα» (εικόνα και ναός) στη Σκάλα Συκαμινιάς –Λέσβου)… 1. Είναι μήπως μια απλή «προσωνυμία» της Παναγίας; Δηλαδή ένα όνομα, που έχει σχέση με κάποια χαρακτηριστική ιδιότητά της Παναγίας μας; 2. Ή μήπως είναι ένα περίεργο όνομα – παρατσούκλι, για την Παναγία μας, που τη θέλει μισή γυναίκα και μισή ψάρι;


ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ - ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ... (29 Σεπτεμβρίου 2015)


1. ΔΙΑΒΑΖΩ: Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός! (Όταν ο ιερέας εκφωνήσει «Τα άγια στους αγίους», οι πιστοί αντιφωνούν: «Ένας είναι ό Άγιος, ένας ό Κύριος, ό Ιησούς Χριστός, προς δόξαν του Θεού Πατρός».) 2. ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Εκτός όμως από αγίους, έχουμε και αγίες! Έχουμε και… Παναγίες! Έχουμε και… Παναγιώτατους! Χα!


ΓΡΑΨΑΜΕ -ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ... (Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012): «Εγώ, ήμουν κοινωνικός χαρακτήρας από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου… Συναισθηματικός τύπος, από τότε που βγήκα στον κόσμο. Δεν ήμουν δηλαδή ποτέ μισογύνης, αν και σεμνός και προσεκτικός στις παρέες μου…»


Μοιάζουν σαν δίδυμοι, είναι και τόσο κολλητοί… Δεν θα τους ξεχωρίζαμε μόνο από τις διαφορετικές μπούκλες των μαλλιών τους… Κύριο δε γνώρισμα τους, είναι το διαφορετικό χρώμα ατά άλογα τους. Άσπρο για του Γιωργή μας, και κεραμιδί για του Μήτσου μας! Σε ένα δε πιο ανοιχτό πλάνο, και όταν είναι μόνοι τους –σε πιο αντρική δράση, έχουμε και την πιο μεγάλη διαφορά, το ότι δηλαδή, ο ένας σκοτώνει έναν δράκο (ο Γιωργής μας), και ο άλλος (ο Μήτσος μας) έναν Βούλγαρο βασιλιά, που προηγούμενα είχε πεθάνει από κρύωμα στο κρεβάτι του! Χα!


Δυο τυχαίες εικόνες: Η αντίθεση -αντιπαράθεση, αναδεικνύει τελικά… Το πόσο όμορφος είναι αυτός ο τοπικός αρχάγγελος Μιχαήλ… Αυτός του οποίου το ανάγλυφο πρόσωπο βρίσκεται στο προσκύνημα στο Μανταμάδο Λέσβου. Συγκρίνετε, και θα το διαπιστώσετε αυτό, και εσείς!


Πέθανε, και αυτός ο Αντίχριστος… Ο 91χρονος πια, αμερικανός πορνόγερος… Ο μίστερ Χιου Χέφνερ, ο ιδρυτής του «Playboy».


Αμάν, και στα όπλα, αδελφοί και αδελφές! Αυτήν την μόνη αληθινή πίστη, τον χριστιανισμό μας, την ελληνοορθοδοξία μας, έρχονται τώρα αυτοί οι κατατρεγμένοι ξένοι πρόσφυγες, οι μουσουλμάνοι, για να μας την νοθέψουν! 1. Και τι είναι αυτό που κινδυνεύει να χαθεί αν ξεχάσουμε τα θρησκευτικά μας; Θα ξεχάσουμε ότι οι γιορτές μας, οι εικόνες μας, και οι ύμνοι μας βασίζονται σε ένα πορνό ευαγγέλιο, αυτό το λεγόμενο «του Ιακώβου». Αυτό που περιγράφει τη στιγμή της εξόδου του Χριστού (το κεφαλάκι πρώτα, κλπ) από την μήτρα της Παναγίας –από τη μαμή που την ξεγέννησε… Περιγράφει και τον θηλασμό του… Αλλά και το θέμα που προέκυψε για την δακτυλική εξέταση (έρευνα απόδειξης της Παρθενίας) της Μαρίας! Έτσι, αγιογραφήσαμε μεν τον θηλασμό, αλλά όχι και το (τόσο πιο πορνό) το βρέφος να βγαίνει γεμάτο με τα αίματα της λοχίας! 2. Και τι άλλο είναι αυτό που κινδυνεύει; Να μπουν οι Αγαρηνοί στην Ιερά Μονή Χιλανδαρίου Αγίου Όρους, και να μας κλέψουν από εκεί, ό,τι πολυτιμότερο έχουμε! Εκεί έχουμε: το αίμα του Χριστού, τον ακάνθινο στέφανο, χώμα του Γολγοθά την ημέρα της Σταύρωσης, τα σπάργανα του μικρού Ιησού, τα δώρα των Μάγων, την ακατάφλέκτη βάτο. Κλπ. κλπ. κλπ! (Αμάν -αμάν! Στα όπλα, αδελφοί και αδελφές!)


Η χρήστης «ευδοκία Σακαρακα», εκτός από αγιογράφος (με εκθέσεις δικών της ιερών εικόνων, κλπ), είναι… και, ζωγράφος! (δες φωτο προφίλ)


Μυστήρια μεγάλα: Διαφωνούν οι θεολόγοι και οι αγιογράφοι της Σταύρωσης στο Γολγοθά… 1. Αν ο καλός ληστής (ο δεξιός βέβαια) ήταν κρεμασμένος σε σταυρό και αυτός, ή όχι! 2. Αν ήταν γυμνός, ή αν φορούσε μια σώβρακα… 3. Αν μπορούσε και αυτός να έχει πειρασμούς και να διεγείρεται σεξουαλικά, αν και κρεμασμένος εκεί πάνω, κάτι που δεν αφήνει η σώβρακα του να του φανεί!


Το ξέρετε το απολυτίκιο του Αγίου Ιωάννου του Θεολόγου, του οποίου την «μετάσταση» γιορτάσαμε χθες; Το ακούμε, και αναρωτιόμαστε, τι άραγε να σημαίνει αυτό το «δέχεταί σε προσπίπτοντα»; Ότι πέφτουμε και τον προσκυνάμε;


Πάει και αυτή η εορτή… Η χθεσινή… Η επέτειος τάχα, μιας ακόμα δήθεν «Μεταστάσεως»… Αυτής –τη φορά αυτή, του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου -Αποστόλου και Ευαγγελιστού! Αυτή η γιορτή όμως –σαν αιτία, ξέφυγε από τα πεπατημένα… Δεν στηρίχτηκε δηλαδή σε περιγραφή κάποιου αισχρού απόκρυφου ευαγγελίου… Στηρίχτηκε μεν σε κανονικό ευαγγέλιο, του οποίου όμως διέστρεψαν το νόημα σε μια παράγραφο, ώστε να κατασκευάσουν –εντελώς αυθαίρετα, άλλη μια ιστορία –μετάστασης –ανάληψης… Έναν μύθο μιας -Ανάστασης τάχα, και μια ακόμα εύκαιρα για πανηγύρι!


Στο θέμα της ευλογίας και στο πώς κάνουμε τον σταυρό μας, διαφέρουμε από τους παπικούς. Αυτοί, χρησιμοποιούν -και για τα δυο αυτά, και, τα τέσσερα δάχτυλα ενωμένα... που συμβολίζουν το θεό (τρία πρόσωπα) συν την Παναγία που την έχουν θεοποιήσει! Εμείς οι ορθόδοξοι, κάνουμε το σταυρό μας με τρία δάχτυλα (αντίχειρας, δείκτης και μεσαίο = αγία τριάδα) ενωμένα, και με το δεξί χέρι πάντα. Στη δε ευλογία –εκ μέρους των παπάδων μας, πρέπει οπωσδήποτε να προεξέχει κάποιο δάχτυλο: το παράμεσο, κατά προτίμηση. Διαφέρουμε δηλαδή από τον Βούδα που έχει βγαλμένο έξω, το μεσαίο δάχτυλο –σαν κίναιδος! Εδώ (φωτο), ο ιερέας Panayiotis Papageorgiou, μας δείχνει -τόσο παραστατικά, ότι και ο δείκτης αν προεξέχει, είναι και αυτός ορθόδοξος, και κάνει -αυτός μόνος του, την ίδια -και ίσως και την καλύτερη δουλειά, σαν «δάχτυλο»… για κάθε χρήση! Χα!


Όπως μαθαίνω, υπάρχουν δυο διάσημες Παναγίες στον Δήμο των Λευκιμμαίων. Η μια είναι η «Παναγία του Αρκουδίλα», και η άλλη είναι η «Παναγία η Κυρά». Οι εικόνες τους παλιές, από τα μέσα του 17ου αιώνα ( μ.Χ. βέβαια). Η δε «Παναγία η Κυρά», έχει πια το εικόνισμα της ντυμένο με ασημένιο πουκάμισο. Δείτε την και με αυτό, και χωρίς αυτό... ΕΔΩ:


«Παπαδο-Πουτάνες»: 22 αναρτήσεις


Μάθε παιδί μου Γράμματα… Μάθε, και… Θρησκευτικά!


ΕΔΩ: Ένα ενδιαφέρον αφιέρωμα από το ιστολόγιο «χαίρετε»… Με αφορμή τη σημερινή εορτή της λεγομένης «Μεταστάσεως», και, του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου -Αποστόλου και Ευαγγελιστού! Προηγήθηκε βέβαια, η εορτή της «Μεταστάσεως», της Παναγίας. Πρόκειται όμως για εορτές –«τσόντες», για ιστορίες για αγ(ρ)ίους, που δεν αναφέρονται καθόλου σε ορθόδοξες πηγές!


Εδώ, Blog «Xairete»! Ήρθα ξανά για να σας πω ένα «χαίρετε», με μια νέα (εβδομαδιαίας ανασκόπησης) ανάρτηση μου… Και φυσικά, για να σας αναφέρω –με την ευκαιρία αυτή, ότι οι πιο πρόσφατες αναρτήσεις στο ιστολόγιο αυτό, οι τίτλοι τους -σε ενεργό link, είναι… (Πληροφορίες, Εντός!)

ΤΣΟΝΤΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ; ΤΣΟΝΤΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΚΕΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ; ΜΟΝΟ Ο ΓΚΟΥΣΚΟΥΝΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ! Χα!

Διαβάζω:
Η Σελίδα Να μας έχει ο Θεός Καλα αμην †, κοινοποίησε…

Σχολιάζω:
Panagiotis Michalopoulos
ΤΣΟΝΤΑ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΕΡΙ ΣΤΗΝ ΠΕΝΤΗΚΟΣΤΗ; ΤΣΟΝΤΑ ΚΑΙ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΕΚΕΙ ΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ; ΜΟΝΟ Ο ΓΚΟΥΣΚΟΥΝΗΣ ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ! Χα!
https://www.facebook.com/1415119518734524/photos/a.1415123018734174.1073741827.1415119518734524/1622756454637495/?type=3&theater

Δεν είναι μόνο κάποιος απλός χριστιανός ορθόδοξος, που ζητά να εξαιρεθεί το παιδί του από τη διδασκαλία στις ενότητες για το Ισλάμ -στο σχετικό μάθημα των θρησκευτικών, διότι φοβάται μην προσηλυτιστεί το παιδί του στο Δημοτικό σχολείο, και γίνει μουσουλμανάκι… Αλλά ακόμα και παπάδες, έχουν χεστεί επάνω τους από το φόβο τους… Όπως και ο παπά Θανάσης, που βγήκε χτες (τηλεφωνικά) στην Τατιάνα -με τις συνεργάτιδες της με τα μπούτια σε κοινή θέα, να τον υποστηρίζουν… Αντιδρά λοιπόν κι αυτός, και θέλει το παιδί του με τις παρωπίδες, δηλαδή να καθοδηγείται στο ότι δεν υπάρχει άλλη θρησκεία από αυτήν της… «πατρίδας, θρησκείας, οικογένειας», από αυτήν της «Ελλάδας των ελλήνων χριστιανών», μιας Ελλάδας παπαδικής - χουντικής! Χα!


ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
 Δεν είναι μόνο κάποιος απλός χριστιανός ορθόδοξος, που ζητά να εξαιρεθεί το παιδί του από τη διδασκαλία στις ενότητες για το Ισλάμ -στο σχετικό μάθημα των θρησκευτικών, διότι φοβάται μην προσηλυτιστεί το παιδί του στο Δημοτικό σχολείο, και γίνει μουσουλμανάκι… Αλλά ακόμα και παπάδες, έχουν χεστεί επάνω τους από το φόβο τους…  Όπως και ο παπά Θανάσης, που βγήκε χτες (τηλεφωνικά) στην Τατιάνα -με τις συνεργάτιδες της με τα μπούτια σε κοινή θέα, να τον υποστηρίζουν… 
Αντιδρά λοιπόν κι αυτός, και θέλει το παιδί του με τις παρωπίδες, δηλαδή να καθοδηγείται στο ότι δεν υπάρχει άλλη θρησκεία από αυτήν της… «πατρίδας, θρησκείας, οικογένειας», από αυτήν  της «Ελλάδας των ελλήνων χριστιανών», μιας Ελλάδας παπαδικής - χουντικής! Χα!
Χαράλαμπος φουρλεμάδης 

Εύχομαι κύριε Παναγιώτη Μιχαλόπουλε , να μη χρειαστεί στο υπόλοιπο της ζωής σου να σιγοφωνάξεις :
"Παναγία και Ιησού χριστέ μου Βοηθήστε με "
Ο τρόπος που εκφράζεσαι δεν αποπνέει ΜΌΝΟ ! Αγένεια και Αλλαζονικό ύφος " ΙΣΧΥΡΟΥ ΑΝΔΡΟΣ " , αλλά και ισοπεδοτικού και σκληρού Απαξιωτικού Μένους , έναντι άλλων συνανθρώπων σου , που , το αμάρτημά τους είναι να πιστεύουν στον Ιησού χριστό , καθώς η δική σου θρησκεία είναι κάτι ξένο προς την Χριστιανική και αυτό σε ενοχλεί πολύ , μιλάμε δηλαδή για πολύ δημοκράτη άνθρωπο , ο οποίος δέχετε τα πάντα και τους πάντες , αλλά όχι τους ανθρώπους που πιστεύουν σε κάτι διαφορετικό απο την δική σου Σοφία , περί αυτού πρόκειται !
Εύχομαι λοιπόν να μη χρειαστεί να αναφωνήσεις "Βοήθα Παναγία μου " , όχι βέβαια για δικό σου πρόβλημα Υγείας , καθώς εσύ είσαι Άτρωτος , αλλά για αγάπητό (αν υπάρχει) δικό σου συγγενικό πρόσωπο και αν τελικά νοιώθεις ένα τέτοιο συναίσθημα !!!

Panagiotis Michalopoulos 
Χαράλαμπος φουρλεμάδης,
Έχετε μήπως καμία σχέση ή συγγένεια με εκείνον τον διαβόητο Δημήτρη Φουρλεμάδη, και με το σκάνδαλο με τα σάπια κοτόπουλα της «Αλληλεγγύης» του Χριστόδουλου;
Panagiotis Michalopoulos 

Χαράλαμπος φουρλεμάδης,
Αν –ο μη γένοιτο, χρειαστείτε φίλτατε τη βοήθεια μου, την προσευχή μου για ένα πολύ σοβαρό θέμα με την υγεία σας, τότε μη διστάσετε να αποταθείτε σε εμένα… Έναν παλαίμαχο κατηχητή της Αποστολικής Διακονίας… Και έναν ορθόδοξο κληρικό (είμαι και Αναγνώστης), διότι ναι, το έχω αυτό το συναίσθημα της αλληλεγγύης για κάθε συνάνθρωπο μου και ας μην είναι συγγενής μου και ας μην είναι καν φίλος μου!
Ευχαρίστως λοιπόν, θα προσευχηθώ και για εσάς! Όχι βέβαια σε πεθαμένους, ούτε καν στην Παναγία, που δεν είναι θεός, άρα ούτε και πανταχού παρούσα για να με ακούσει! Θα προσευχηθώ στον μόνο ζώντα, τον αληθινό, τον τριαδικό θεό!

χειμαρρος εφημερίδα
Panagiotis Michalopoulos,
Επειδή εμείς σεβόμαστε και την Παναγία μας θα ζητάμε τις πρεσβείες Της. 

Και επειδή το άγνωστο έλκει τα παιδιά, για τούτο ζητάμε την απαλλαγη των παιδιών μας από κάθε θρησκεία ή άλλο δόγμα. Ο κάθε ένας έχει την οικογένεια που θέλει.
Λέτε ορθόδοξος.... Τότε κύριε πως ξεχνάτε το Υπέρ Αγία Θεοτόκε πρέσβευε υπέρ ημών;
Panagiotis Michalopoulos
Αγαπητή χειμαρρος εφημερίδα,
Απαντώ στο «πως ξεχνάτε το Υπέρ Αγία Θεοτόκε πρέσβευε υπέρ ημών;»
1. Να πρεσβεύει λοιπόν, και να μεσιτεύσει, επειδή έτσι σας κατέβηκε! Τι κι αν και η αγία γραφή μιλάει ρητά και κατηγορηματικά για ένα μόνο μεσίτη μεταξύ μας, προς τον πατέρα, και αυτός είναι ο Ιησούς Χριστός και κανένας άλλος! Τι λένε οι παπάδες μετράει για εσάς, και όχι ο λόγος του θεού!
2. Κάναμε λοιπόν μια παρασπονδία από την ορθή πιστή, έτσι για να έχουμε να λέμε ένα ωραίο τραγουδάκι! Και έτσι μπήκε σαν τσόντα ότι ΚΑΙ η Παναγία μεσιτεύει! Αυτή μπαίνει –πρώτη και καλύτερη, ανάμεσα σε εμάς, και μετά παίρνει τη σκυτάλη (το σκυλάκι της -το κανίς) ο Χριστός για να πάει τη μεσιτεία στο πατέρα!
3. Το ένα κακό όμως φέρνει και το άλλο! Στους ψάλτες λέει δεν τους ταίριαζε τόσο στο μουσικό το μέτρο αυτό το «πρέσβευε υπέρ ημών», και για να μη κάνει κοιλιά η ψαλμωδία τους, το συντόμευαν και το τροποποίησαν εντελώς αυθαίρετα, σε… «Υπέρ Αγία Θεοτόκε, σώσον ημάς!».
4. Η δεύτερη αυτή τσόντα, η κάπως πιο σκληρή από την προηγούμενη έφερε και μια νέα κακοδοξία, ένα νέο «δόγμα» στην παραπαίουσα ορθοδοξία. Και σου λέει μετά ο μητροπολίτης στο κήρυγμα του: «Ακούσατε χριστιανοί μου τον ύμνο; Η Παναγία είναι αυτή σώζει!». 

Ποιος σώζει; Μια γυναίκα αμαρτωλή που πέθανε και θάφτηκε, και όχι ο αναμάρτητος Κύριος που σταυρώθηκε για τις αμαρτίες μας, και αναστήθηκε για να αναστήσει και εμάς!
ΥΓ
Και μη μου πείτε και άλλη «ορθόδοξη» παρλαπίπα, ότι τάχα η Παναγία είναι αναμάρτητη! Χα!

https://www.facebook.com/blablaworldnews/posts/1438138016307554
ΔΙΑΒΑΖΩ ΑΚΟΜΑ:
Η Πανελλήνια Ενωση Θεολόγων (ΠΕΘ) χαιρετίζει την πρωτοβουλία των γονέων που επιστρέφουν στα σχολεία τα αντορθόδοξα «βιβλία» των Θρησκευτικών.
Αναλυτικά η ανακοίνωση:
Ἡ Πανελλήνια Ἕνωση Θεολόγων χαιρετίζει θερμὰ τὴν αὐθόρμητη, θαρραλέα, ὁμολογιακή, ἀγωνιστική και ακτιβιστική πρωτοβουλία τῶν Ἑλλήνων Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν γονέων καὶ κηδεμόνων τῶν μαθητῶν/τριῶν των σχολείων τῆς χώρας, οἱ ὁποῖοι ἐπιστρέφουν στὰ σχολεῖα, τοὺς «Φακέλους τοῦ μαθητῆ γιὰ τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν», ζητώντας νὰ διδαχθοῦν τὰ παιδιὰ τοὺς τὴν πίστη τοὺς ἀνόθευτη χωρὶς μείξεις καὶ χυλοποιήσεις μὲ ξένες θρησκεῖες.
Οἱ γονεῖς, προφανῶς, ἀντιδροῦν μὲ αὐτὸν τον πρωτοφανὴ καὶ ἐπαναστατικὸ τρόπο στην αὐταρχικὴ καὶ ἀντιδημοκρατικὴ συμπεριφορὰ τοῦ Ὑπουργείου Παιδείας, τὸ ὁποῖο, περιφρονώντας  ἐπιδεικτικά τα ὀρθόδοξα χριστιανικὰ πιστεύω τῆς συντριπτικῆς πλειονοψηφίας τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ, προχώρησε στὴν ἔκδοση καὶ διανομὴ στοὺς μαθητὲς/τριες τῶν «Φακέλων τοῦ μαθητῆ γιὰ τὸ μάθημα τῶν Θρησκευτικῶν», τὸ περιεχόμενο τῶν ὁποῖων ειναι πολυθρησκειακὸ καὶ συγκρητιστικὸ καί, συνεπῶς, ἀντισυνταγματικό, ἀντιπαιδαγωγικὸ καὶ....
ἀντορθόδοξο, ὅπως, ἐπανειλημμένα, ἔχει τονιστεῖ ἀπὸ πολλοὺς ἁρμόδιους φορεῖς.
Ἡ ἀλήθεια τοῦ θέματος εἶναι καθαρὴ καὶ ἁπλή: Οἱ ὀρθόδοξοι μαθητές, ἀνήκουν στοὺς γονεῖς τους ὡς προσωπικότητες καὶ ὄχι στὸ κράτος καί, φυσικά, θὰ πρέπει νὰ διδάσκονται την πίστη τῶν γονέων τους, τὴν ὁποία εχουν ἀσπασθεῖ μὲ τὸ βάπτισμα καὶ ὄχι ἕνα συνονθύλευμα θρησκειῶν.
Αὐτὸ εἴναι παγκοσμια κατοχυρωμένο δικαίωμα τους. Ἡ ἀνάμειξη τῶν θρησκειῶν μὲ τὴν πίστη τῶν μαθητῶν ἀπὸ τὴν Γ΄τάξη τοῦ Δημοτικοῦ στοχεύει στὴ ἀντικατάσταση ἢ ὑποκατάσταση τῆς πίστεως τῶν ὀρθοδόξων μαθητῶν μὲ ἕνα οὐδέτερο διαθρησκειακὸ ἢ πολυθρησκειακὸ ἢ πανθρησκειακὸ καὶ ἐκκοσμικευμένο πνεῦμα, μὲ ἄλλα λόγια, στην αποχριστιανοποίηση τους.
Μὲ βάση τὴν ἀνεξιθρησκία, ὁ ἑλληνορθόδοξος μαθητὴς δικαιοῦται νὰ διδάσκεται τη γνήσια καὶ ἀληθινὴ καὶ ἐξ Ἀποκαλύψεως πίστη του, ποὺ συμβάλλει, ἀφενὸς στὴν πνευματικὴ προσωπικὴ ἀνακαίνιση τῶν μαθητῶν καί, ἀφετέρου, στὴ δημιουργία πολιτῶν μὲ ἠθικοπνευματικὲς καὶ κοινωνικὲς ἀρχές, ἀντίστοιχές τῶν ἠθῶν, τῶν ἐθίμων καὶ τοῦ ἐν γένει πολιτισμικοῦ καὶ θρησκευτικοῦ τοπίου τῆς ἑλληνικῆς παράδοσης.
Αυτό ποὺ δικαιοῦται καὶ τὸ ἀπολαμβάνει ὁ Ἑβραῖος, ὁ Μουσουλμάνος καὶ ὁ Ρωμαιοκαθολικὸς μαθητής, δηλαδή τη διδασκαλία τῆς δικῆς του πίστεως, γιὰ ποιὸν λόγο ἡ πολιτεία νὰ τὸ στερεῖ στὸν ἑλληνορθόδοξο μαθητὴ καὶ νὰ τοῦ ἐπιβάλλει νὰ διδαχθεῖ τὰ εἴδωλα τῆς πολυθρησκείας;Η ΠΕΘ καλεῖ τοὺς γονεῖς νὰ συνεχίσουν νὰ δίνουν δυναμικὸ ἀγωνιστικὸ "παρὼν" γιὰ τὴ διατήρηση τῆς ἑλληνορθόδοξης φυσιογνωμίας τῆς παιδείας μας.
Ἐπίσης, ἠ ΠΕΘ, γιὰ ἀκόμη μία φορά, ἀπευθύνει θερμὴ καὶ εἰλικρινῆ ἔκκληση στὸν Ὑπουργὸ Παιδείας, Ἔρευνας καὶ Θρησκευμάτων κ. Κώστα Γαβρόγλου καὶ σὲ ὅσους ἀκόμη ἐργάζονται γιὰ τὴν μὲ κάθε τρόπο βίαιη ἐπιβολὴ τῶν ἀντιχριστιανικῶν καὶ ἀντορθόδοξων ἰδεοληψιῶν τους στὴν ἑλληνικὴ κοινωνία, νὰ ἐγκαταλείψουν αὐτὴ τὴν καταστροφικὴ – ἀποδομητική, ἀδιέξοδη πολιτική, καθὼς καὶ τὴ διχαστικὴ ρητορική τους.Καλοῦμε τοὺς ἀρχιτέκτονες αὐτῆς τῆς μεθόδευσης νὰ σταματήσουν ἄμεσα νὰ ὀργανώνουν, μὲ τὴ δύναμη τῆς ἐξουσίας, τὴν πνευματικὴ καταστροφὴ τοῦ ἑλληνικοῦ πολιτισμοῦ, τὸ σπουδαιότερο κομμάτι τοῦ ὁποίου εἶναι ἡ Ὀρθοδοξία. Τους καλοῦμε νὰ σὺν-ἐργασθοῦν ἔντιμα, μὲ συμφιλιωτικὸ καὶ δημοκρατικὸ πνεῦμα, μὲ ὅλους τους ὑπεύθυνους παράγοντες γιὰ τὴν παροχὴ τῆς ὀρθόδοξης, χριστιανικῆς παιδείας στὰ σχολεῖα τῆς χώρας μας, γιὰ μιὰ γνήσια καὶ πραγματικὴ ἀνανέωση τοῦ μαθήματος τῶν Θρησκευτικῶν.
Τὸ ΔΣ τῆς ΠΕΘ
https://www.briefingnews.gr/ellada/oi-goneis-epanastatoyn-stelnoyn-piso-ta-vivlia-ton-thriskeytikon-poy-ekfylizoyn-tin-pisti-mas?utm_source=dlvr.it&utm_medium=facebook#sthash.sbh55le1.dpbs

Παρασκευή 29 Σεπτεμβρίου 2017

Διαστημική και επιστημονικής φαντασίας αγιογραφία: 1. Ο Χριστός –με την ψύχη του, δεν κατέβηκε μόνο στον Άδη μετά την σταύρωση του, για να σώσει ψυχές -αρχής γεννωμένης από αυτές του Αδάμ και της Εύας… 2. Διακτινίστηκε κιόλας… Και με όλο το σώμα του, περνώντας από πύλες και μαύρες τρύπες του σύμπαντος… Και ταξιδεύοντας στο χωροχρόνο… Έφτασε στην αρχή της δημιουργίας, και μέχρι τον Παράδεισο. 3. Εκεί, τους δίδαξε –στον Αδάμ και στην Εύα, να είναι σεμνοί, και να έχουν κάποια φυτά –θάμνους κλπ, μπροστά στα γεννητικά τους όργανα, όταν είναι στο ύπαιθρο, για να μη σκανδαλίζουν τον γέρο πατέρα του! 4. Επίσης, τους δίδαξε και το δάχτυλο (φωτο), ως το μόνο επιτρεπόμενο σεξ εκεί… Αυτός ήταν ο επιτρεπόμενος καρπός, αυτός της αντισύλληψης… 5. Διότι το κανονικό σεξ (αυτό που έκαναν και όλα τα άλλα ζωντανά εκεί στον παράδεισο), αυτό δηλαδή που φέρνει μωρά… Ήταν αυστηρά απαγορευμένο (αυτό και όχι κάποιο μήλο) σε ένα τόσο ιερό τόπο, στον παράδεισο!..

Ο χρήστης Παναγια Καστριανη κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
6 ώρες πριν
Διαβάζω:
Γράφτηκε από τον/την Romfea.gr.
(Πέμπτη, 28 Σεπτεμβρίου 2017)

"Και εποίησε ο Θεός τον άνθρωπον, κατ΄εικόνα Θεού εποίησεν αυτόν, άρσεν και θήλυ εποίησεν αυτούς" (Γεν. 1,27)
http://www.romfea.gr/epikairotita-xronika/17240-gkremizetai-i-themeliodis-arxi-tis-dimiourgias
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Διαστημική και επιστημονικής φαντασίας αγιογραφία: 
1. Ο Χριστός –με την ψύχη του, δεν κατέβηκε μόνο στον Άδη μετά την σταύρωση του, για να σώσει ψυχές -αρχής γεννωμένης από αυτές του Αδάμ και της Εύας… 
2. Διακτινίστηκε κιόλας… Και με όλο το σώμα του, περνώντας από πύλες και μαύρες τρύπες του σύμπαντος… Και ταξιδεύοντας στο χωροχρόνο… Έφτασε στην αρχή της δημιουργίας, και μέχρι τον Παράδεισο. 
3. Εκεί, τους δίδαξε –στον Αδάμ και στην Εύα, να είναι σεμνοί, και να έχουν κάποια φυτά –θάμνους κλπ, μπροστά στα γεννητικά τους όργανα, όταν είναι στο ύπαιθρο, για να μη σκανδαλίζουν τον γέρο πατέρα του! 
4. Επίσης, τους δίδαξε και το δάχτυλο (φωτο), ως το μόνο επιτρεπόμενο σεξ εκεί… Αυτός ήταν ο επιτρεπόμενος καρπός, αυτός της αντισύλληψης… 
5. Διότι το κανονικό σεξ (αυτό που έκαναν και όλα τα άλλα ζωντανά εκεί στον παράδεισο), αυτό δηλαδή που φέρνει μωρά… Ήταν αυστηρά απαγορευμένο (αυτό και όχι κάποιο μήλο) σε ένα τόσο ιερό τόπο, στον παράδεισο!..
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=819629818208820&id=100004854283922

Η αγία γραφή είναι μια και ενιαία: Ο «Γιαχβέ» -των Εβραίων, της παλαιάς διαθήκης, είναι εκεί ως προ-αναφερόμενος και προ-εικονιζόμενος, ο ίδιος ο «Χριστός» -των χριστιανών, της καινής διαθήκης!

Διαβάζω:
Η χρήστης Σοφια Πασχαλιδου, έγραψε…
1 ώρα πριν
Οκταχρονα παιδάκια μαθαίνουν για τον μουσουλμανισμο και για τον Γιαχβε των Εβραίων. Έβαλαν τους γιαχοβαδες στα σχολεία μας!!!

Σχολιάζω:
Panagiotis Michalopoulos
Η αγία γραφή είναι μια και ενιαία: 

Ο «Γιαχβέ» -των Εβραίων, της παλαιάς διαθήκης, ...
είναι εκεί ως προ-αναφερόμενος και προ-εικονιζόμενος, ...
ο ίδιος ο «Χριστός» -των χριστιανών, της καινής διαθήκης!
Σοφια Πασχαλιδου 
Δεν διαφωνώ αλλά στο βιβλίο δεν το παρουσιάζουν έτσι δηλ. ως ενιαίο βιβλίο της Παλιάς Διαθηκηςαλλά ως κάτι που ανήκει σε αυτούς.
Σοφια Πασχαλιδου 
Και πάλι να ξεκαθαρίσω πως αυτή η εικονα είναι και στο βιβλίο της Γ'ταξης δημοτικού ως εικόνα της θρησκείας των Εβραίων. 
Δεν έχω τίποτα με τους Εβραίους ούτε με Μουσουλμανους αλλά όπως εμείς δεν μπαίνουμε στα βιβλία τους έτσι αυτοί μακριά από τα δικά μας, τα οποια είναι θεοπνευστα!!!
Panagiotis Michalopoulos 
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=711180859076846&id=100005548150305

1. Ο άνθρωπος, γεννάει άνθρωπο… 2. Το ζώο, γεννάει ζώο… 3. Ο θεός Πατέρας, γεννάει τον Υιό- θεό… 4. Η Παναγία –σαν άνθρωπος, τι γέννησε; Έναν σκέτο θεό, ώστε να λέγεται «Θεοτόκος»; Ο Χριστός, ήταν σκέτος θεός, όπως λένε οι αιρετικοί μονοφυσίτες;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Evanghelia K. Kossóvas παρουσίασε ένα έργο των χειρών της...
39 λεπτά πριν
Theotókos - H θεοτόκος
(30x40x4 cm.) Dipinta a mano

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
ΕΙΝΑΙ ΘΕΑ, Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ;
Evanghelia K. Kossóvas 

Orthodox do know very well what Theotokos represents. 
Whats the point?
Panagiotis Michalopoulos

1. Ο άνθρωπος, γεννάει άνθρωπο… 
2. Το ζώο, γεννάει ζώο… 
3. Ο θεός Πατέρας, γεννάει τον Υιό- θεό… 
4. Η Παναγία –σαν άνθρωπος, τι γέννησε; 
Έναν σκέτο θεό, ώστε να λέγεται «Θεοτόκος»; 
Ο Χριστός, ήταν σκέτος θεός, όπως λένε οι αιρετικοί μονοφυσίτες;
Evanghelia K. Kossóvas 
And who is se who has kept the Son of God in his womb? 
Who is the one who is the largest of skys? 
There is no need to study prenty of theology, read the Akathis Hymn!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1764725423821404&id=100008518895334
ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Evanghelia K. Kossóvas 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1759438501016763&set=pb.100008518895334.-2207520000.1506681622.&type=3&theater 
Εργάζεται για Corsi di Iconografia Bizantina και O Trigrammatos 
Σπούδασε στο Ingegneria Edile e Architettura 
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008518895334

Μια νησιωτική Ερώτηση: Το όνομα «Παναγία η Γοργόνα» (εικόνα και ναός) στη Σκάλα Συκαμινιάς –Λέσβου)… 1. Είναι μήπως μια απλή «προσωνυμία» της Παναγίας; Δηλαδή ένα όνομα, που έχει σχέση με κάποια χαρακτηριστική ιδιότητά της Παναγίας μας; 2. Ή μήπως είναι ένα περίεργο όνομα – παρατσούκλι, για την Παναγία μας, που τη θέλει μισή γυναίκα και μισή ψάρι;

Διαβάζω:
Η χρήστης Παναγιώτα Καραγιωργη, δημοσίευσε στη Δημόσια ομάδα ΤΑ ΝΗΣΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΑΣ
(1 ώρα πριν – από Ayía Varvára, Attica)
Η ΠΑΝΑΓΙΑ Η ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ ΣΤΗΝ ΌΜΟΡΦΗ ΑΝΔΡΟ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ'!!

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=526831121001933&set=gm.1612941118726845&type=3&theater&ifg=1
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΙ ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΟΥ ΒΟΥΝΟΥ Ή ΤΟΥ ΚΑΜΠΟΥ;
Παναγιώτα Καραγιωργη
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ
ΠΡΟΣΟΝΥΜΙΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΊΝΩ ΠΡΟΣ ΤΙ Η ΕΙΡΩΝΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΕΚΛΑΜΒΑΝΩ

Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω:
Προσωνυμία = όνομα που προστίθεται στο κυρίως όνομα ενός προσώπου και που έχει σχέση με κάποια χαρακτηριστική ιδιότητά του, θετική ή αρνητική, με την οποία έγινε ή είναι γνωστός• (επωνυμία)
(greek-language. gr)

Panagiotis Michalopoulos 
Διαβάζω:
παρατσούκλι (ουδέτερο)= ένα περίεργο συνήθως όνομα με το οποίο φωνάζουν κάποιον επειδή ταιριάζει στην εμφάνισή του ή σε κάτι άλλο πάνω του. ή για να τον κοροϊδέψουν.
(el.wiktionary. org)
Panagiotis Michalopoulos
Ερώτηση:
Η «Παναγία η Γοργόνα», είναι μια προσωνυμία, ένα όνομα και που έχει σχέση με κάποια χαρακτηριστική ιδιότητά της; 

Ή είναι ένα περίεργο όνομα – παρατσούκλι, για την Παναγία μας;
Χρηστος Καραγιωργης
Κύριε Panagiotis Michalopoulos,
ο λαός έδωσε πολλές προσωνυμίες στην Παναγία! 
Ο κάθε τόπος , ανάλογα με τις ανάγκες του ή την περιοχή που κατοικεί ή που βρέθηκε η εικόνα της έδωσε και κάποιο όνομα !
Όπως πχ Παναγία Σουμελα, Παναγία Μυρτιδιωτισα κλπ! 
Μάλλον θα πρέπει να τα βάλετε με όλο το λαό και να του αλλάξετε γνώμη κύριε καθηγητά. μια και είστε... τοοοοσο μορφωμένος! 
Υποκλίνομαι στις γνώσεις σας και να με συγχωρείτε έμενα τον αγράμματο.....δεν θα το ξανακάνω..
Παναγιώτα Καραγιωργη 
ΚΥΡΙΕ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΕ ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ 
ΈΧΕΤΕ ΜΕΓΑΛΗ ΙΔΕΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ...
ΚΑΙ ΚΡΑΤΕΙΣΤΕ ΤΗΝ ΓΙΑ ΣΑΣ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ ΝΑ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΤΕ.
ΑΥΤΟ ΔΕΙΧΝΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΈΧΟΥΝ ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΑ ΠΤΥΧΙΑ.
ΛΥΠΑΜΑΙ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΑΣ.

https://www.facebook.com/groups/694385850582381/permalink/1612941118726845/
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Ο χρήστης κ. «Χρηστος Καραγιωργης», ...
ο κατά τη δήλωση του «αγράμματος» (στο σχόλιο του σε εμένα), 
δηλώνει στο προφίλ του… 
Συνταξιούχος 
Σπούδασε στο ΑΕΝ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ 
Πήγαινε στο ΝΑΥΤΙΚΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΟΙΝΟΥΣΣΩΝ 
Τόπος διαμονής: Αθήνα 
Παντρεμένος 
Τόπος καταγωγής: Xíos, Khios, Greece 
https://www.facebook.com/profile.php?id=100009271316444 
Φωτο προφίλ 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1658785037773857&set=pb.100009271316444.-2207520000.1506666567.&type=3&theater
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Χρηστος Καραγιωργης
Φυσικά και είμαι αγράμματος μπροστά σε ένα αναπληρωτή καθηγητή (που?) !!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Τι (που?) !!!!!
Panagiotis Michalopoulos
PANAGIOTIS-MICHALOPOULOS
Το προφίλ μου: 

Χριστιανός Ορθόδοξος. 
Παλαίμαχος Κατηχητής - πτυχιούχος Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος (δια χειρός Αρχιεπισκόπου Ιερωνύμου Κοτσώνη). 
Χειροθετημένος Αναγνώστης (δια χειρός Επισκόπου Αυγουστίνου Καντιώτη).
http://p-michalopoulos.blogspot.gr/2008/08/blog-post_07.html

ΜΑΘΗΜΑ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΩΝ - ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ... (29 Σεπτεμβρίου 2015)

Καλημέρα σας! Κοπιάστε στην παρέα μας!
Συζητάμε για το «μάθημα θρησκευτικών» σήμερα, με τον κ. Ιωάννη Καρδάση!

P. MICHALOPOULOS είπε... 
Το Χάλι –κάλη, της σημερινής συγκυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ: 
Δεν έχουν πια αυτόν τον άνθρωπο του θεού (τον πρώην αναπληρωτή υπουργό εργασίας), στην παρούσα κυβέρνηση! 
Πώς δεν διαμαρτύρεται και γι αυτό ο αρχιεπίσκοπος, όπως έκανε χθες με το μάθημα των θρησκευτικών… 
Το οποίο μάθημα αν γίνει προαιρετικό, θα είναι ένα νέο δημοψήφισμα! 
Θα αποδεδειχθεί ότι κανένας μαθητής δεν το θέλει, ότι καμιά ελληνική οικογένεια δεν θέλει αυτήν την παπαδική εκκλησία! Ότι οι ρασοφόροι μας, δεν έχουν πλέον κανένα λόγο ύπαρξης σε αυτήν την χώρα! Χα!
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...
Αυτά κάνει το σφικταγκάλιασμα Εκκλησίας και Πολιτείας. Η Εκκλησία να στηρίζει την Πίστη, που διακηρύσσει στους Νόμους της Πολιτείας και όχι στους δικούς της, που είναι οι Κανόνες. Και τι λένε οι Κανόνες; Ότι την ευθύνη της διδασκαλίας των Γραφών έχει ο επιχώριος Επίσκοπος. Συγκεκριμένα:
Υπάρχουν οι Κανόνες: ιε΄, νη΄ Αποστολικοί, ιγ΄ της Δ΄ Οικουμενικής, ιδ΄, ξδ΄, ο΄ της Πενθέκτης, ιγ΄ της Αντιόχειας, ιθ΄ της Λαοδίκειας.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...  
Αυτοί οι Κανόνες καθορίζουν:
1/ ότι η εκκλησιαστική εκπαίδευση είναι αρμοδιότητα του οικείου Επισκόπου
2/ η διδασκαλία διενεργείται ΜΟΝΟ από κληρικό, από το βαθμό του Αναγνώστη και πάνω
3/ απαγορεύεται η διδασκαλία από λαϊκό
4/ απαγορεύεται η διδασκαλία από γυναίκα

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε... 
Οι Κανόνες δεν αναγνωρίζουν την ειδικότητα του θεολόγου, παρά μόνον του κληρικού και απαγορεύουν τη διδασκαλία από γυναίκες.
Αυτά λένε οι Κανόνες, είτε μας αρέσουν, είτε όχι.

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε... 
Η Εκκλησία όμως για να επιζήσει θέλει τη στήριξη της Πολιτείας, γι' αυτό επικαλείται Νόμους και Συντάγματα. Οι Οικουμενικές όμως Σύνοδοι αλλιώς έχουν δογματίσει: Ότι οι Κανόνες της Εκκλησίας υπέρκεινται των Νόμων της Πολιτείας.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε... 
Το να ζητά λοιπόν η διοικούσα Εκκλησία τη στήριξη της Πολιτείας δείχνει απλώς και μόνο σε ποιό κατάντημα έχει φθάσει.
ΙΚ
29 Σεπτεμβρίου 2015 - 7:52 π.μ.  

P. MICHALOPOULOS είπε...
Θεόπνευστο το σχόλιο σας, φίλτατε κ. Καρδάση μας!
Σας ευχαριστούμε θερμά!
Καλημέρα σας! Χαίρετε!
29 Σεπτεμβρίου 2015 - 7:55 π.μ. 


http://xairete.blogspot.gr/2015/09/blog-post_146.html
http://xairete.blogspot.gr/2016/09/facebook-panagiotis_28.html

1. ΔΙΑΒΑΖΩ: Εις Άγιος, εις Κύριος, Ιησούς Χριστός, εις δόξαν Θεού Πατρός! (Όταν ο ιερέας εκφωνήσει «Τα άγια στους αγίους», οι πιστοί αντιφωνούν: «Ένας είναι ό Άγιος, ένας ό Κύριος, ό Ιησούς Χριστός, προς δόξαν του Θεού Πατρός».) 2. ΣΧΟΛΙΑΖΩ: Εκτός όμως από αγίους, έχουμε και αγίες! Έχουμε και… Παναγίες! Έχουμε και… Παναγιώτατους! Χα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Σελίδα Αιρέσεις και Παραθρησκεία Αντιμετώπιση Τους, κοινοποίησε…

Σχολιάζω:
Panagiotis Michalopoulos
Εκτός όμως από αγίους, έχουμε και αγίες! 

Έχουμε και… Παναγίες! 
Έχουμε και… Παναγιώτατους! Χα!
https://www.facebook.com/248732531954836/photos/a.248790191949070.1073741826.248732531954836/248790145282408/?type=1&theater

Πέμπτη 28 Σεπτεμβρίου 2017

ΓΡΑΨΑΜΕ -ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ... (Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012): «Εγώ, ήμουν κοινωνικός χαρακτήρας από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου… Συναισθηματικός τύπος, από τότε που βγήκα στον κόσμο. Δεν ήμουν δηλαδή ποτέ μισογύνης, αν και σεμνός και προσεκτικός στις παρέες μου…»

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
Παρασκευή, 28 Σεπτεμβρίου 2012 

Συνεχίζεται και σήμερα η συζήτηση για γέροντες της ορθοδοξίας, αλλά και για… κυρίες! (στο μπλογκ «χαίρετε»)


Ανώνυμος είπε... 
ΑΦΙΕΡΩΜΕΝΟ ΣΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ. 
ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΛΗΣΗ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΜΗΠΩΣ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΠΑΙΣΙΟΣ ΗΤΑΝ ΟΝΤΩΣ ΑΓΙΟΣ...
Τα Χριστιανόπουλα θα πάμε με φτερά...
ΕΙΣ ΑΝΑΜΝΗΣΙΝ.... 
ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ, 
Α, ΒΡΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ !!! 
ΕΧΕΙΣ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΟΣΑΑ ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΣΟΥ, ΠΟΥ ΜΕΡΙΚΕΣ ΦΟΡΕΣ ΣΕ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΩ.. ΕΙΝΑΙ ΤΡΟΜΕΡΟ ΑΛΛΟΙΩΣ ΝΑ ΞΕΚΙΝΑΜΕ ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΟΣΟ ΩΡΑΙΑ ΟΝΕΙΡΑ ΚΙ ΑΛΛΟΙΩΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΓΟΥΜΕ....... 
ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΑΔΕΛΦΕ !!!  
24 Σεπτεμβρίου 2012 6:19 μ.μ.
 
P. MICHALOPOULOS είπε...
Α) Εις ανάμνηση του τραγουδιού που τραγούδαγα σαν κατηχητόπουλο, και που το δίδασκα μετά σαν κατηχητής ε; Συμφωνώ, και ευχαριστώ!
Β) Για τον Παΐσιο τώρα, και στο ερώτημα αν ήταν άγιος, έχω να σου απαντήσω ότι η ανάγκη της Εκκλησίας δεν είναι να κατασκευάζει – ντε και καλά – αγίους, κατά παραγγελία μάλιστα των «χριστιανο»-φασιστών, όπως στην περίπτωση αυτή με τον γέροντα αυτόν που τόσο τους εκφράζει, αν αληθεύουν αυτά που λένε ότι είπε ή ότι έκανε, αυτός που εγώ τον αποκαλώ και κωλόγερο. 

Η ανάγκη είναι να έχουμε την Αλήθεια της πίστης μας ανόθευτη. 
Και το ψέμα η δεισιδαιμονία και η βλακεία, πάνε σύννεφο στην περίπτωση (στις διδαχές και στο βίο) του μακαρίτη αυτού καλόγερου. 
Μακάρι, να μην είναι έτσι, μακάρι να ήταν ένα καλό ανθρωπάκι και να έχει σώσει τουλάχιστον την ψυχή του. Αλλά δεν θα προσκυνήσουμε έναν συμπαθητικό -κατά τα άλλα- γέρο, έναν μαραγκιασμένο και ταλαιπωρημένο από την μαύρη αρρώστια, έτσι γιατί το θέλει μια φατρία, κάποιοι βαρεμένοι, καποιοι UFOπληκτοι, ή… η «χρυσή αυγή»!

 Γ) Ας έρθουμε τώρα και σε εμένα. Ο δικός μου ο προσωπικός αγώνας, δεν είναι τωρινός, δεν έχει να κάνει με τα καμώματα μιας κυρίας, αν εννοείς αυτό. Ο αγώνας μου, είναι ο ίδιος συνεχής, αδιάκοπος και αμείωτος, από τα σπουδαστικά μου χρόνια. Συνεχίστηκε στη θητεία μου στο πολεμικό ναυτικό, με ιστορίες που θα γέμιζαν έναν τόμο ολόκληρο… 
Δεν διακόπηκε η προσπάθεια μου, ούτε τότε που ανεξαρτητοποιήθηκα από τις οργανώσεις, αλλά αντίθετα εντάθηκε πιο πολύ. Η κύρια, με γνώρισε κατηχητή, αγωνιστή, και συγγραφέα βιβλίου με θέματα παρόμοια με αυτά που σήμερα αναρτώ στο μπλογκ μου… 
Επί πέντε χρόνια δε, προσπαθούσε να με πείσει ότι είναι η κατάλληλη -που τον καιρό εκείνο γύρευα- για μια χριστιανική οικογένεια… 
Αυτήν τη χριστιανική οικογένεια, που πράγματι έκανα από το 1987 και μετά… Μια οικογένεια υπόδειγμα… Είχαν να το λένε πάρα πολλά, και πολύ σεβαστά πρόσωπα, που δεν είναι τώρα ανάγκη να τα αναφέρω… Όλα άρχισαν να ανατρέπονται όταν η κυρία μπήκε στην εμμηνόπαυση… Κάτι έπαθε, και άρχισε να μου δημιουργεί προβλήματα… 
Ήθελε η σιγανοπαπαδιά, να με βγάλει από τη μέση… Όχι τόσο με στόχο τη ζωή μου (με τα τερτίπια της, στο να με οδηγήσει στην αυτοκτονία), όσο με στόχο την ψυχή μου με την σατανική της μεθόδευση να με βγάλει τρελό! 
Το ότι απέτυχε και στα δυο (ό,τι δεν με σκότωνε με έκανε πιο δυνατό), την τρέλανε ακόμα περισσότερο… Το έργο μου (για τη ζωή μου δεν νοιάζομαι) δεν μπόρεσε να το βλάψει, να το ματαιώσει να το ακυρώσει… 
Εγώ έμεινα απερίσπαστος, εδώ και δυο χρόνια τώρα, ελεύθερος και ωραίος, ψύχραιμος και ευτυχισμένος, και εκείνη σούταρε τον ίδιο της τον εαυτό, έβαλε από μόνη της το αυτογκόλ που λένε , και πήγε στο καλό!  

Δ) Καταλάβατε; 
Άλλοι λοιπόν «κατάντησαν» και «κατέληξαν» αλλιώς:  
1. Εκείνη η κυρία, που τόσο με πολέμησε αλλά έσπασε τα μούτρα της και αντί να με διώξει έφυγε εκείνη από το σπίτι, και... 
 2. Εσείς με τα πτώματα σας που ξεθάβετε όπως τον Βησσαρίωνα (την μούμια), και τους γέροντες της συμφοράς όπως τον κάθε κωλόγερο… Εσείς που έχετε τόσο πολύ ξεφύγει πνευματικά, σε βαθμό απελπιστικό.  Σας λυπάμαι! 
24 Σεπτεμβρίου 2012 9:22 μ.μ. 
http://xairete.blogspot.gr/2012/09/blog-post_1388.html


Συνεχίζεται και σήμερα η συζήτηση για γέροντες της ορθοδοξίας, αλλά και για… κυρίες!
(στο μπλογκ «χαίρετε»)

Ανώνυμος είπε... 
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ, ΠΑΝΤΡΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΓΑΛΟΣ !!! 
ΚΑΙ ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΡΩΤΕΥΤΕΙΣ ΣΤΑ ΝΕΙΑΤΑ ΣΟΥ , -ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ, ΠΕΡΙΜΕΝΕΣ ΤΑ 40 ΣΟΥ 
ΚΑΙ ΕΨΑΧΝΕΣ ΝΑ ΒΡΕΙΣ... 
ΕΤΣΙ ΨΥΧΡΑ ΚΤΛ ΚΤΛ.. 
ΓΙΑΥΤΟ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΟΙ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΡΑΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΚΟΤΩΝΟΥΝ ΤΟΝ ΕΡΩΤΑ!!! 
28 Σεπτεμβρίου 2012 3:18 μ.μ. 

P. MICHALOPOULOS είπε... 
A, ρε φίλε! Ξέχασες τον θεϊκό έρωτα! 
Αν ο Χριστός είναι στο κέντρο της καρδιάς σου, τότε και μόνο τότε - υπάρχουν καλές θέσεις περιφερικά, και για άλλα: για πατρίδα για οικογένεια, κλπ. 
Αν δεν έχεις αγαπήσει το Χριστό, και μάλιστα από τα νιάτα σου όπως εγώ, τότε είναι ψεύτικες όλες οι αγάπες σου, είναι φτηνοί όλοι οι έρωτες σου!
Εγώ, ήμουν κοινωνικός χαρακτήρας από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου… Συναισθηματικός τύπος, από τότε που βγήκα στον κόσμο. Δεν ήμουν δηλαδή ποτέ μισογύνης, αν και σεμνός και προσεκτικός στις παρέες μου. 
Βρέθηκα στη βιοπάλη από μικρός, …και ξεκίνησα να εργάζομαι από μαθητής του δημοτικού σχολείου!
Ήμουν όμως υπέρ της μόρφωσης (ορφανός από πατέρα), και είχα σκοπό να δημιουργηθώ με τις δικές μου τις δυνάμεις. 
Έτσι…
Ήμουν πρώτος μαθητής στο Δημοτικό σχολείο, στη Δάφνη της Αθήνας, πρώτος και μετά… Για 4 χρόνια – αρχικά – πρώτος, σαν σπουδαστής στην τεχνική σχολή της Σαλαμίνας… 
Η Σαλαμίνα τότε, το 1957, όταν μετοικήσαμε εκεί, ήταν ένας πολύ ήσυχος τόπος… Και εκεί πέρασα την εφηβεία μου, μακριά από τους πειρασμούς της πόλης που γεννήθηκα. 
Τα καλοκαίρια (για να συντηρώ και τη μητέρα μου) εργαζόμουν σκληρά (σπουδαστής ακόμα) στα ναυπηγεία Νιάρχου στον Σκαραμαγκά… 
Ήταν η εποχή που είχα και τις μεταφυσικές μου ανησυχίες, και που ο Θεός μου έστειλε τον Άγγελο του, τον νεαρό τότε θεολόγο με τον οποίον αλληλογραφούσα ακατάπαυστα όλα αυτά τα χρόνια – τα σπουδαστικά – εγώ από εκεί στο νησί, με τον άνθρωπο αυτόν στην Αθήνα.
Μετά 4 έτη, σαν αριστούχος με πτυχίο πια, προβιβάστηκα στην εργασία μου, και από ελασματουργός συγκολλητής στα νέα καράβια του Νιάρχου, μετατάχτηκα στο σχεδιαστήριο, στις μελέτες κατασκευής των πλοίων… Όχι όμως σαν υπάλληλος ακόμα, διότι το πτυχίο μου ήταν μικρό. Με παρότρυνε λοιπόν ο ναυπηγός προϊστάμενος μου, να αναβαθμίσω τις σπουδές μου. Μου σύστησε τη Σιβιτανίδειο στην Καλλιθέα, σχολή εργοδηγών μηχανολόγων, πρώτη στο είδος εκείνη την εποχή, κάτι σαν τα σημερινά ΤΕΙ, και ανώτερη μπορώ να σου πω! 
Το πρόβλημα όμως ήταν τα οικονομικά. Είχαμε – μένοντας στην Σαλαμίνα – ένα κέρδος από τη διαφορά ενοικίου (είχαμε νοικιάσει το σπίτι μας στη Δάφνη), και η μετακόμιση θα μείωνε το εισόδημα μας. Έπρεπε δε, να πληρώσω και δίδακτρα! Παρά ταύτα, μετακομίσαμε στην Αθήνα, γράφτηκα και στη σχολή, και τότε έγινε το θαύμα: από εκείνη την περίοδο, άρχισε η «δωρεάν παιδεία»!
Νέοι αγώνες λοιπόν, παράλληλοι με τους επαγγελματικούς:  
Νέος, και στην Αθήνα πια, αλλά και αρκετά καταρτισμένος πνευματικά, άρχισα (για μεγαλύτερη ενίσχυση στον αγώνα της πίστης) να μετέχω, στις χριστιανικές ομάδες, αρχίζοντας από την «Χριστιανική Ένωση Εργαζόμενης Νεολαίας» στη Δάφνη. 
Αγώνας ακόμα, να είμαι πρώτος σπουδαστής και στη Σιβιτανίδειο, κάτι που το πέτυχα. Έτσι, πέτυχα να σπουδάζω και με υποτροφία του ΙΚΥ κάθε χρόνο, να παίρνω και βραβείο (το πρώτο που έπαιρναν οι τρεις πρώτοι) σε χρήμα και σε διάφορα σχολικά είδη (από οργανισμούς όπως ΔΕΗ, ΟΤΕ, τράπεζες, κλπ). 
Προς το τέλος της φοίτησης μου, ανέλαβα και το δικό μου κατηχητικό!
Η σκληρή δε εργασία μου στα ναυπηγία, με υπερωρίες τα καλοκαίρια, μου έφερε ένα σεβαστό κομπόδεμα που το έδωσα στη μητέρα μου για να περνά καλά, μετά στη στράτευση μου… 
Ακολούθησε λοιπόν η 27μηνη θητεία μου στο πολεμικό ναυτικό (1967 – 1969), με νέους αγώνες για να δίνω την μαρτυρία της πίστης μέσα σε μια κόλαση, στο στράτευμα, ανάμεσα σε βλάσφημους της… «Ελλάδας των Ελλήνων Χριστιανών»!
Όλη αυτή η πνευματική σφυρηλάτηση, ήταν και η καλύτερη προετοιμασία μου από τον θεό, προετοιμασία και για την ιεραποστολή… 
Βρέθηκα λοιπόν στο «ΣΤΑΥΡΟ», όπου κρατούσα το χριστιανικό βιβλιοπωλείο… Τη μητέρα μου, την φιλοξενούσε η αδελφότητα των κοριτσιών του π. Αυγουστίνου…
Μετά από ένα χρόνο, επέστρεψα στην εργασία μου (σχεδιαστής) και με τη μητέρα μου, στο σπίτι μας στη Δάφνη! Δεν παρέλειπα όμως να ασχολούμαι και με τα κατηχητικά, ακόμα και χρόνια μετά, εδώ στο Ελληνικό πια, όταν ήρθαμε το 1974.
Εκεί κοντά στο 1978, είχα ένα τροχαίο ατύχημα, χτύπησα στο πόδι, και μπήκα στο γύψο για αρκετούς μήνες. Τότε, γνώρισα το πραγματικό πρόσωπο των εν Χριστώ «αδελφών» μου… 
Τότε, αποφάσισα να αλλάξω ζωή… 
Οι προτάσεις για νύφες, ήταν πολλές από τότε που αγόρασα το σπίτι (βιλίτσα τότε) εδώ στο Ελληνικό.
Δεν είχα όμως αυτήν την ψύχρα που λέτε! Ήμουν πάντα συναισθηματικός τύπος… Κι έτσι, ήθελα το κάτι άλλο… 
Οι αναζητήσεις - με προσωπικές επαφές (δεν ήθελα συνοικέσια – ξερά), κράτησαν κάποια χρόνια…
Μετά την εργασία μου, έκανα συνήθως ένα με δυο ραντεβού με κοπέλες, με πρόσωπα που έβρισκα από συστάσεις πνευματικών, αλλά και από άλλες πηγές… Το βράδυ όμως, ήμουν κανονικά πίσω, στο σπίτι!..
Μπορεί να ήταν και 500 τα πρόσωπα που γνώρισα αυτά τα χρόνια… Ανάμεσα (έφευγε – γύριζε, κλπ) και η κ. Ελένη, η οποία σε κάποια φάση έμεινε (με την επιμονή της και την υπομονή της) σαν την μόνη μου συντροφιά στις εξόδους μου, κάτι που κατέληξε και στο γάμο μας το 1967.
Φαίνεται όμως, ότι μου το κρατούσε, …μανιάτικο, η κυρία Ελένη!..
«Με έψησες», μου έλεγε μετά… 
Και «έπρεπε να είχαμε παντρευτεί, 7 χρόνια πριν, όταν πρωτο-γνωριστήκαμε, για να έχουμε μεγαλύτερα παιδιά», μου έλεγε!
Αυτά!
28 Σεπτεμβρίου 2012 4:52 μ.μ. 
http://xairete.blogspot.gr/2012/09/blog-post_27.html

Ανώνυμος είπε...
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ.. ΕΙΣΑΙ ΠΡΑΓΜΑΙΚΑ ΗΡΩΑΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ !
ΤΙ ΝΑ ΠΩ ! Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ, ΜΕ ΥΓΕΙΑ, ΕΥΤΥΧΙΣΜΕΝΟΝ ΕΝ ΧΡΙΣΤΩ ...
ΒΕΒΑΙΑ, ΥΠΕΡΒΑΛΛΕΙΣ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ, - "ΚΟΛΛΑΣ" ΣΕ ΔΕΞΙΩΣΕΙΣ-ΓΑΜΟΥΣ ΚΑΙ ΠΕΡΔΑΛΑ ΒΑΠΤΙΣΙΑ, ΚΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΕΣΤΙΑΖΕΙΣ ΣΕ ΟΤΙ ΚΑΚΟ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΣΠΟΤΑΔΕΣ.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΜΟΝΟΝ ΤΑ ΘΕΤΙΚΆ, ΚΙ ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ..
ΣΤ ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Η ΠΡΩΗΝ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ; ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣ ΜΕ ΑΥΤΑ ;

ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ ΦΙΛΕ ΜΟΥ... ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΕ ΦΥΛΑΕΙ Ο ΘΕΟΣ !
28 Σεπτεμβρίου 2012 - 7:50 μ.μ.
 

P. MICHALOPOULOS είπε...
Στο μπλογκ αυτό, έχω υπερασπιστεί ιερείς και αρχιερείς, αρκετές φορές!

Δεν κολλάω πουθενά.
Η επικαιρότητα με πάει, και εκεί εστιάζω…
Διότι δεν εθελοτυφλώ, δεν αλληθωρίζω, δεν έχω παρωπίδες!
Όλα όσα δημοσιεύονται στον Τύπο, όσα γενικά προβάλλονται στα διάφορα μέσα, και επιδέχονται κριτική(ς), τα σχολάζω…

Με γνώμονα την προσωπική μου άποψη πάντα…
Ελεύθερα, αμερόληπτα, χωρίς φόβο και πάθος…
Κι ακόμα: ΕΓΩ, δεν καθοδηγούμε από πουθενά… Ποτέ!

28 Σεπτεμβρίου 2012 - 8:34 μ.μ. 
P. MICHALOPOULOS είπε...
Και η κυρία Ελένη, τι να γίνεται άραγε;
http://xairete.blogspot.gr/2012/05/blog-post.html 

28 Σεπτεμβρίου 2012 - 8:36 μ.μ.
http://xairete.blogspot.gr/2012/09/blog-post_5151.html

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2016 

Νέο μήνυμα σήμερα, από το Facebook: «2012, σαν σήμερα – Panagiotis, δείτε της αναμνήσεις σας.» (Βέβαια, δεν είναι μόνο οι παπαδιές, αλλά και οι σιγανοπαπαδιές το ίδιο επικίνδυνες!)


ΣΧΕΤΙΚΟ:
"KYRIA" ELENH: Η ΕΤΙΚΕΤΑ ΜΑΣ

"KYRIA" ELENH: Η ΕΤΙΚΕΤΑ ΜΑΣ (147 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ)
Αριστερό κλικ στη φωτογραφία, σας πάει στο θέμα...