Δευτέρα 30 Ιανουαρίου 2017

ΜΗΝΥΜΑ: «κυριε παναγιωτη καλησπερα. με ολο το συμπαθιο κανετε καυστικα σχολια για την εκκλησια ο λογος? δε καταλαβαινω»

 Λεωνιδας Ασλανογλου
Αθήνα
https://www.facebook.com/profile.php?id=100010110010953
ΕΛΑΒΑ ΕΝΑ ΜΗΝΥΜΑ ΣΤΟ INBOX ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΜΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΑΠΟ ΕΝΑ ΝΕΟ ΦΙΛΟ.
Λεωνιδας Ασλανογλου
(7:00 μ.μ.)
κυριε παναγιωτη καλησπερα.
με ολο το συμπαθιο κανετε καυστικα σχολια για την εκκλησια ο λογος?
δε καταλαβαινω
ΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
7:37 μ.μ.
Ελάτε να συζητήσουμε, εκεί που κάνω τα σχόλια.


ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ -ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ, Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση. 
21 ώρες, πριν
Δευτέρα, 13 Σεπτεμβρίου 2010 
Εξοχικό κέντρο, …«Η Βάφτιση»!
(ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ) 
http://xairete.blogspot.gr/2010/09/blog-post_6463.html 
ΣΧΟΛΙΑ:
Λεωνιδας Ασλανογλου 
εξοχικο κεντρο?
Panagiotis Michalopoulos 

ΜΟΙΑΖΕΙ, ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;
Λεωνιδας Ασλανογλου 

πολλες βαπτισεις ετσι γινονται
Panagiotis Michalopoulos 

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ;
Λεωνιδας Ασλανογλου 

αναλογως τι προτιμαει κανεις.
εγω μα αρεσει η κανονικη στην εκκλησια
Panagiotis Michalopoulos 

Βέβαια η εκκλησία έχει ιεροπρέπεια που δεν την έχει ένα εξοχικό κέντρο! Το δεύτερο όμως, δίνει περισσότερα κέρδη στην εκκλησία. Γίνεται ένα πανηγύρι εκεί, πέφτει χρήμα, κανονική τουριστική ατραξιόν!
Μη ξεχνάτε δε, ότι την Εκκλησία την
έχουν –με πολύ καμάρι αποκαλέσει «γωνιακό μαγαζί», δυο αρχιεπίσκοποι. Ο Σεραφείμ Τίκας, και ο επόμενος ο Χριστόδουλος Παρασκευαΐδης.
Ένας δε μητροπολίτης που πήγε κάποτε στο πανεπιστήμιο, στη θεολογική σχολή για να μιλήσει στους φοιτητές, τους κάλεσε να γίνουν ιερείς. Έλατε να σας χειροτονήσω, τους είπε. Το πετραχήλι είναι βρύση που βγάζει πολύ χρήμα. Δεν θα μετανιώσετε!

Λεωνιδας Ασλανογλου 

η βαπτιση οπου να γινει ειτε εκκλησια ειτε εξω θα γινει απλα καποιοι αναλογα με τη οικ κατασταση προτιμουν ετσι παραπανω δε το βλεπω προσωπικα ετσι για χρηματικα οφελη
Panagiotis Michalopoulos 

Κάποιοι προτιμούν τη θάλασσα, τη λίμνη, ή το ποτάμι. Με οικονομική άνεση, όπως λέτε! Είχα σχολιάσει αρνητικά στο παρελθόν, τέτοιες παρόμοιες τακτικές. Μετά, μου τηλεφώνησε μια κυρία και μου ζήτησε να την βοηθήσω, να την εξυπηρετήσω, να μάθει πώς να κάνει ένα τέτοιο μυστήριο -μέσα στη θάλασσα, για το παιδί της. Είχε βρει το τηλέφωνο μου (το έχω στη σελίδα μου, στο μπλογκ) από σχετική αναζήτηση! Πλήρωνε και αυτή, όσο –όσο, για μια τέτοια επίδειξη! Χα!
Ακόμα, κάποιοι άλλοι, μου έχουν τηλεφωνήσει νομίζοντας ότι είμαι ο πατριάρχης Ιεροσολύμων (έχω ασχοληθεί και με αυτόν), και μου ζήτησαν να κάνω μια ευχή, για κάποιον συγγενή τους! Ξανά, χα!

Λεωνιδας Ασλανογλου 
μαλιστα συμβαινουν και αυτα
Panagiotis Michalopoulos 
ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ... ΠΑΠΑ-ΑΡΗ!
Λεωνιδας Ασλανογλου 
αλλα ολοι η πατερ δε σκεφτονυαι ετσι καποιοι αποτελουν εξαιρεση αυτο λεω
Panagiotis Michalopoulos 
Αυτοί δεν υπηρετούν το «γωνιακό μαγαζί»; Δεν παίρνουν τυχερά, ενώ παράλληλα είναι και δημόσιοι υπάλληλοι; Δεν διαπράττουν σιμωνία; Δεν πιστεύουν στον μαμωνά; 
Μπορεί και να υπάρχει κάποιος τέτοιος που να ξεχωρίζει, να αποτελεί την εξαίρεση ενός τέτοιου χρυσού κανόνα. Τότε, μπράβο του!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1307902102605799

ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΦΩΤΟ, στο άλμπουμ του χρήστη Λεωνιδας Ασλανογλου
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=166864753785610&set=t.100010110010953&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: