Παρασκευή 27 Μαΐου 2011

Το BLOGxairete, στο Facebook (forum)

Είμαστε, και, στο Facebook! :D

Είμαστε, και, στο Facebook! :D
Αριστερό κλικ στη φωτογραφία, σας πάει στο θέμα...
Georgia Thess Theoxaridou (ραδιοφωνική παραγωγός):
καλησπερα Παναγιωτη μου 
ομορφο απογευματακι σου ευχομαι :)) 
και καθε επιτυχια στο ομορφο μπλοκ σου !!

(Πριν από 50 λεπτά)


Panagiotis Michalopoulos:
 
Καλησπέρα Γεωργία μου!
Σε ευχαριστώ για τις ευχές, και για τα καλά σου λόγια για το μπλογκ μου. 

Προσπαθώ να προβάλω ΚΑΙ την ομορφιά με τις εικόνες (τοπία κ.λπ.) στην κατηγορία «φωτο-χαιρετίσματα», ώστε συν τοις άλλοις, να φανεί ΚΑΙ η αντίθεση με την ασχήμια των επικαίρων θεμάτων (εκκλησιαστικών κυρίως) στα οποία ελεγκτικά αναφέρομαι πολλές φορές, θέματα, ντυμένα κι αυτά με χιούμορ για αποφόρτιση…

Καλό σου απόγευμα, καλή δύναμη στα θεάρεστα έργα σου, αγαπητή φίλη! Χαίρε! :D

(Πριν από 10 λεπτα) 

Είμαστε, και, στο Facebook! :D

Φίλοι (911)

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Δευτέρα, 15 Αυγούστου 2011


My facebook friends: Όλες οι ευχές για την γιορτή μου, που στάλθηκαν - γράφτηκαν… στον «τοίχο» μου... (Friends on Facebook)

[ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.jpg]


Δεν υπάρχουν σχόλια: