Πέμπτη 2 Σεπτεμβρίου 2010

Ο κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ, είπε... (ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ)

Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2009


Ο κ. ΛΥΚΟΥΡΓΟΣ ΝΑΝΗΣ, είπε...


lykourgos nanis είπε...


Η αγαπητή εν Χριστώ αδελφή Αναστασία έχει απόλυτο δίκαιο για τον Γεώργιο Μεταλληνό!

Ο άνθρωπος αυτός ανέκαθεν έκανε τον μουτο για να ικανοποιήσει τον εκλεκτό του Ιωαννίδη,τον αρχιεπίσκοπο των τανκς Σεραφείμ Τίκα!

Η δε πρεσβυτέρα του ούσα πρόεδρος του συνδέσμου αγέννητου παιδιού απέφυγε σε τηλεοπτική εκπομπή για τις εκτρώσεις να ονομάσει την έκτρωση αμαρτία για να φανεί αρεστή στο κατεστημένο και για να μην τη χαρακτηρίσουν οργανωσιακή!

Πείτε μου σας παρακαλώ πού αλλού στο ίντερνετ μπορούν να ειπωθούν αυτά!

Πλην του Παναγιώτη Μιχαλόπουλου κανείς άλλος δεν πρόκειται να τα δημοσιεύσει ίνα μη μιανθώσιν αλλ ίνα φάγωσιν το Πάσχα σαν τους εκπροσώπους του θρησκευτικού κατεστημένου της εποχής του Χριστού!
25 Νοέμβριος 2009 2:50 μμ

http://xairete.blogspot.com/2008/07/oode.html


3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε,
παρακολουθώ και θαυμάζω το μπλόκσ σου, αν και είσαι και ..λίγο υπερβολικός !
Βρές και τα θετικά θέματα που έχει η εκκλησία και οι δεσποτάδες, δεν είναι όλα στραβά !
περιμένω να μας βάλεις αναρτήσεις που εστιάζονται στα θετικά !
Σε αευχαριστώ
Πατήρ Λεωνίδας

P. MICHALOPOULOS είπε...

1. Πρώτα, έχω να πω (για τους αναγνώστες μας, κυρίως) ότι δεν σας γνωρίζω.
Δέχομαι όμως καλόπιστα, ότι είστε πράγματι ένας κληρικός της Εκκλησίας μας που πράγματι τον λένε π. Λεωνίδα.

2. Σας ευχαριστώ λοιπόν για τα καλά σας λόγια και για τον «θαυμασμό σας».

3. Πράγματι είμαι λίγο υπερβολικός στη σάτιρα, άλλα ο λόγος είναι ότι θέλω και το γέλιο που βγαίνει, να είναι ηχηρό...
... κάτι σαν γιούχα προς τους σατυριζόμενους, αν αυτό τους αξίζει, αν αυτό είναι απαραίτητο για να ταρακουνηθούν λίγο.

4. Μετά, να σας πω ότι είστε άδικος σχετικά με τα θέματα μου, τα οποία δεν κάνω κανένα κόπο να τα ψάξω διότι τα αντλώ αβίαστα από την καθημερινή ειδησεογραφία. Και δεν είμαι αρνητικά τοποθετημένος, γενικά.

Δεν είμαι προκατειλημμένος. Δεν είμαι επιλεκτικός στις αναρτήσεις μου. Δεν ψάχνω για αρνητικά, για θέματα όπου επιβάλλεται ο έλεγχος.
Είμαι αμερόληπτος.

Έτσι, όταν προκύπτουν και θετικά (σπανιότερα έχουμε τέτοια θέματα), τα προβάλω και αυτά…

Τα πρώτα, τα αρνητικά, τα αναρτώ με πόνο ψυχής (πέρα από το χιούμορ), και τα δεύτερα, τα θετικά, με χαρά και με την ανάγκη να επαινέσω το καλό.

5. Μη με ευχαριστείτε λοιπόν προκαταβολικά, και, για τα επόμενα θετικά μου βήματα, ένα από τα οποία είναι να προβάλω κι εσάς.

Θα μας αποκαλυφτείτε, ή….

P. MICHALOPOULOS είπε...

"Πατήρ Λεωνίδας": Αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε, παρακολουθώ και θαυμάζω το μπλόκσ σου...

http://xairete.blogspot.com/2011/09/blog-post_59.html