Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα XRHSTOS-POLITHS-TORONTO. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα XRHSTOS-POLITHS-TORONTO. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Πέμπτη 15 Μαΐου 2014
Βρεεεε! Σαν τα μούσμουλα!.. (…η φετινή παραγωγή της πίσω αυλής, κ. Καρδάση, 100πλάσια από άλλοτε, λογω ειδικής περιποίησης –ξέρετε!) Εκτός όμως από το συγκεκριμένο -ευλογημένο δέντρο μου, που φέτος είναι γεμάτο… Σε άλλα «μούσμουλα», έπεσα και σήμερα, …σερφάροντας! Έπεσα τυχαία στο φωτογραφικό άλμπουμ εκείνου του ευλογημένου του παλαιοημερολογίτη από το Τορόντο, του κ. Χρήστου Πολίτη! Τον θυμάστε; Έπεσα λοιπόν, στις αναστάσιμες εικόνες του. Σε αυτές με τον Χριστό να πετάγεται –με τη σημαία βέβαια- να ανασταίνεται σαν να αντιγράφει σόου του Σάκη Ρουβά!..
Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012
Σήμερα, οι «Φίλοι τῶν Γ.Ο.Χ.» στο facebook, για τα μνημόσυνα…
ΠΕΡΙ ΜΝΗΜΟΝΕΥΣΕΩΣ ΤΩΝ ΝΕΚΡΏΝ
[..................]
(πριν από μία ώρα)
Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω, και (σε παρένθεση) σχολιάζω:
1. Έτσι λοιπόν, οι παννυχίδες καί ή κατ' οίκον προσευχή για τους νεκρούς είναι ευεργετικές για την ψυχή τονς, όπως εξάλλου είναι καί οί εις μνήμην τους αγαθοεργίες, όπως ελεημοσύνες ή συνεισφορές στην εκκλησία…
(Συνεισφορές στην εκκλησία. Χα, κυρίως αυτές, είναι ευεργετικές… Και λάδι... «…κι έλα βράδυ», για τους παπάδες…)
2. Όμως ιδιαιτέρως ευεργετική είναι ή τέλεση μνημόσυνου στη θεία λειτουργία, καί πολλές εμφανίσεις νεκρών και άλλα περιστατικά τα όποια έχουν σημειωθεί επιβεβαιώνουν κάτι τέτοιο.
(Οι νεκροί παπάδες - θρησκέμποροι – με τα τυχερά τους, κλπ, κοράκια σωστά, έθαψαν τους εαυτούς τους – όμοιους τους, πιστούς - και τώρα αυτοί, οι πεθαμένοι, βγαίνουν από τον τάφο τους, σαν zombies, και πάνε στους παπάδες, και τους ανταποδίδουν την εξυπηρέτηση… με μια έξτρα εμφάνιση τους, ανήμερα στο μνημόσυνο τους…)
3. Πολλοί άνθρωποι πού πέθαναν εν μετάνοια αλλά πού δέν μπόρεσαν να εκφράσουν έμπρακτα τη μετάνοια τους όσο ζούσαν, ελευθερώθηκαν από τα μαρτύρια και βρήκαν ανάπαυση, με την τέλεση μνημόσυνου …
(Δηλαδή; Δεν πήγαν σε κάποιο παπά να τους φακελώσουν, πέθαναν χωρίς εξομολόγηση, και τους τιμωρεί με μαρτύρια – ιεράς εξέτασης - ο θεός γι αυτό; Αλλά άμα πάνε οι συγγενείς τους και τα ακουμπήσουν στους παπάδες, τότε αυτός – ο πεθαμένος να πούμε - παίρνει το συγχωροχάρτι του και ελευθερώνεται;)
4. Εάν τα πταίσματα δέν είναι ασυγχώρητα μετά θάνατον, συνήθως πολύ βοηθά τις ψυχές ακόμα και μετά θάνατον ή ιερή αναφορά της σωτηριώδους Θυσίας…
(Πώς τους βοηθά; Τους βγάζει από την κόλαση;)
https://www.facebook.com/goxellados
- Μου έκαναν μνημόσυνο, πήρα συγχωροχάρτι, και απολύομαι από την κόλαση…
Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011
Εντύπωση όμως μου έκανε το γεγονός, ότι… με μάλωσε για το χιούμορ μου -σχετικά με αυτόν τον π. Σίλα, ο πολύς κ. Χρήστος Πολίτης από το Τορόντο…
ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:
Silas Papadopoulos: Παλαιοημερολογίτης παπάς, με προφίλ που σκίζει, στο facebook!
P. MICHALOPOULOS είπε...
Εγώ φίλτατε, δεν γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα από τον χώρο αυτό.
Δεν ξέρω ούτε γι αυτόν τον Ευθύμιο που λέτε.
Ούτε και τον πατέρα Σίλα τον γνωρίζω, σχετικά με το πού ακριβώς (σε ποια παράταξη) ανήκει και τι ακριβώς κάνει με τα τεκνα του…
Τίποτε πέρα από αυτά που ο ίδιος μας «λέει» στο facebook.
Εντύπωση όμως μου έκανε το γεγονός, ότι… με μάλωσε για το χιούμορ μου -σχετικά με αυτόν τον π. Σίλα, ο πολύς κ. Χρήστος Πολίτης από το Τορόντο…
...Ο οποίος κύριος, καθημερινά με χειροκροτεί για το ίδιο ακριβώς χιούμορ μου με το οποίο αντιμετωπίζω στα σχόλια μου τον πατριάρχη Βαρθολομαίο!..
Ένας φίλος, ή μια φίλη, από το Τορόντο, είναι μαζί μας αυτή τη στιγμή. Διαβάζει το θέμα...
Τορόντο
Ένας φίλος (ο κ. Χρήστος), ...
...ή μια φίλη (η κ. Ευγενία, ή η Betty Panagiota),
από το Τορόντο, είναι μαζί μας αυτή τη στιγμή.
Διαβάζει το θέμα:
...ή μια φίλη (η κ. Ευγενία, ή η Betty Panagiota),
από το Τορόντο, είναι μαζί μας αυτή τη στιγμή.
Διαβάζει το θέμα:
Ετικέτες
Διαβαζόμαστε,
ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ,
Nitsa A.,
stavroula,
XRHSTOS-POLITHS-TORONTO
Κυριακή 30 Οκτωβρίου 2011
Silas Papadopoulos: Παλαιοημερολογίτης παπάς, με προφίλ που σκίζει, στο facebook!
Silas Papadopoulos (Πατήρ Σίλας)
ΑΔΕΛΦΟΣ ΙΕΡΑΣ ΜΟΝΗΣ ΠΑΝΑΓΙΑΣ ΔΡΕΝΙΑΣ ΝΗΣΟΥ ΣΑΛΑΜΙΝΟΣ - ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗ Γ.Ο.Χ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
https://www.facebook.com/patersilas
ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ...
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Εθνικά επίκαιρο: «Δε με νοιάζει δε ρωτάω η ζωή τι θα μου φέρει, στο 'να χέρι το τσιγάρο στ'άλλο χέρι το μπεγλέρι!» (πάτερ Σίλας, παλαιοημερολογίτης)
Φίλοι τῶν Γ.Ο.Χ.:
Ἁδελφὲ Παναγιώτη, πῶς ξέρετε ὂτι ὀ πατὴρ Σῖλας εἶπε τέτοια λόγια? Μεγάλη ἀμαρτία εἶναι ἠ ἰεροκατηγορία.
(Χρῆστος, Γ.Ο.Χ.)
Panagiotis Michalopoulos:
Αγαπητέ κ. Χρήστο,
Εμένα δεν με ενδιαφέρει ο πατήρ Σίλας. Δεν τον παρακολουθώ στο F/B. Τυχαία έπεσα πάνω σε αυτά που έγραφε με την ευκαιρία της εθνικής μας εορτής, και έσπευσα να του κάνω like. Αμέσως μετά, έδωσα και ένα λινκ από το μπλογκ μου, ένα λινκ με θέματα που υποστηρίζουν τις θέσεις του. Και τότε, μια και ήμουν στη σελίδα του, έπεσε μετά τυχαία το μάτι μου και σε κάτι φωτογραφίες που έχει εκεί, στο άλμπουμ του. Και αυτό που είδα, με παρακίνησε στο να τον σχολιάσω, έτσι, που εσείς το θεωρήσατε «ιεροκατηγορία»…
Αγαπητέ κ.Χρήστο,
Το μπλογκ μου είναι, και, σατυρικό. Βγάζει γέλιο, και, μέσα από κόμικς. Στη λεζάντα μιας χιουμοριστικής φωτογραφίας λοιπόν, μπορούμε (ποιητική αδεία) να έχουμε λόγια που δεν είπε κάποιος αλλά (εδώ είναι το χιούμορ) θα μπορούσε να τα έχει πει… Και το δικαίωμα για μια τέτοια σάτιρα, μας το δίνει η συμπεριφορά, ή η μόστρα – φάτσα, κάποιου…
Δεν έκανα λοιπόν κάποιο ρεπορτάζ στο οποίο να κατηγορώ τον ιερέα ότι τραγουδούσε τέτοια τραγούδια. Έβαλα απλά μια φωτογραφία του (που ο ίδιος με καμάρι την προβάλει στο F/B), μια φωτογραφία του, που μου έκανε εντύπωση. Αυτό λέω εκεί ψηλά και στον τίτλο του μπλογκ: ό,τι μας κάνει εντύπωση, το σχολιάζουμε.
Βλέπω λοιπόν μια φωτογραφία, μια εικόνα, όχι και τόσο ιεροπρεπή, κατά τη γνώμη μου...
Σε αυτήν, βλέπω τον πατέρα "ΑΓΚΑΛΙΑ" με δυο κυρίες, δυο τεκνα (βάλτε εσείς τον τόνο, που είστε και καθηγητής της ελληνικής γλώσσας), με τα δυο τεκνα...
Με παντελόνια η μια κυρία, και έτσι όπως ειναι η άλλη…
Σε αυτήν, βλέπω τον πατέρα "ΑΓΚΑΛΙΑ" με δυο κυρίες, δυο τεκνα (βάλτε εσείς τον τόνο, που είστε και καθηγητής της ελληνικής γλώσσας), με τα δυο τεκνα...
Με παντελόνια η μια κυρία, και έτσι όπως ειναι η άλλη…
Και η μια κυρία, ...κρατάει και τσιγάρο στο χέρι!..
Αυτό το τσιγάρο λοιπόν, με έκανε να θυμηθώ και τα λόγια από εκείνο το παλιό τραγούδι...
Έβαλα δε μαζί με την φωτογραφία αυτή (με τα τεκνα), και μια άλλη με τον ίδιο παπά σας, τον παλαιοημερολογίτη σας, μια φωτογραφία του, όπου παντρεύει ένα ζευγάρι.
Ταιριαστή κι αυτή η φωτογραφία… Χαχαααα!
Σάββατο 29 Οκτωβρίου 2011
Εθνικά επίκαιρο: «Δε με νοιάζει δε ρωτάω η ζωή τι θα μου φέρει, στο 'να χέρι το τσιγάρο στ'άλλο χέρι το μπεγλέρι!» (πάτερ Σίλας, παλαιοημερολογίτης)
Δε με νοιάζει δε ρωτάω η ζωή τι θα μου φέρει, στο 'να χέρι το τσιγάρο στ'άλλο χέρι το μπεγλέρι!
Silas Papadopoulos
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=2040404101991&set=t.1104478140&type=1&theater
Σάββατο 17 Σεπτεμβρίου 2011
Οι δε χριστιανο-φασίστες θεολόγοι μας (και ποιοι δεν είναι;) σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αν πεις «Γιος» για τον Χριστό, και όχι «Υιός»!!!..
![[KHRYGMA.png]](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgtHPesqytCS-u-NivC7l-jlQLtby2lnP5WwM9kTKup9L2PG-Lxw6cYFhze3mNaAQp_33dA26TwxPT27RMZrPGsz0fOuPlQI1_tn2qLUANUyzO-hqjgVNdqA1mRy1-mc75BCUVBtxfq2UXW/s1600/KHRYGMA.png)
- Υιός ρε, είναι ο Χριστός! Όχι... "Γιος" !!!..
[Οι δε χριστιανο-φασίστες θεολόγοι μας (και ποιοι δεν είναι;) σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αν πεις «Γιος» για τον Χριστό, και όχι «Υιός»!!!..]
[Οι δε χριστιανο-φασίστες θεολόγοι μας (και ποιοι δεν είναι;) σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αν πεις «Γιος» για τον Χριστό, και όχι «Υιός»!!!..]
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:
Konstantinos Katsifas
Κάποτε στα χρόνια του Χριστού η γλώσσα επικοινωνίας ήταν η αρχαία ελληνική. Σήμερα αν μιλήσουμε αρχαιοελληνικά, δεν θα μας καταλάβει κανείς. Ποιό είναι το πρόβλημα, το ό,τι τα ...μυστήρια τελούνται στην νεοελληνική (γλώσσα που καταλαβαίνουν οι Έλληνες), ή ό,τι αν τελεσθούν στην αρχαΐζουσα δεν θα καταλάβει κανείς τίποτα;
(10 ώρες πριν)
Panagiotis Michalopoulos
Βέβαια! Ο σκοπός τότε, ήταν η όσο το δυνατόν πιο ευρεία διάδοση του Λόγου του Θεού. Και αυτό έγινε με τη χρήση μιας γλώσσας που ήταν η πιο γνωστή τότε. Και μάλιστα στην πιο απλή της μορφή – όχι την αρχαΐζουσα – στην πιο δημοτική της έκφραση εκείνη την εποχή.
Σήμερα η νέο ειδωλολατρική εκκλησία μας, επιμένει σε αυτό το ιδίωμα διότι την θεωρεί ιερή γλώσσα. Γλώσσα μαγική που δεν την καταλαβαίνουν ούτε οι πιστοί ούτε και οι παπάδες!
Κάτι σαν… «άμπρα – κατάμπρα», ένα πράγμα!
Christos Politis
Καλὴ Ἡμέρα, φίλε Παναγιώτη! Δυστυχῶς ἠ λεγομένη ΔΗΜΟΤΙΚΗ δὲν ἒφερε καλοὺς καρποὺς στὴν Ἑλλάδα. Βάλε καὶ τὸ ΜΟΝΟΤΟΝΙΚΟ =Τελικὴ ΑΜΑΘΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΙΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ.
Στὴν σημερινὴ Ἑλλάδα, ὀ κόσμος ξέχασε πῶς νὰ γράψει τὴν μητρικὴ τους γλῶσσα!!! Χρῆστος, Καναδᾶς.(Πριν από 17 λεπτά)
Panagiotis Michalopoulos
Ξεχάσαμε τη μητρική μας γλώσσα, από γενιά σε γενιά!
Άκουσα μια μαμά που έλεγε: «Δημητράκη, έλα να φας το αυγό σου!», αντί για ωόν, που είναι το κανονικό!
Φρίκη!
Panagiotis Michalopoulos
Οι δε χριστιανο-φασίστες θεολόγοι μας (και ποιοι δεν είναι;) σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αν πεις «Γιος» για τον Χριστό, και όχι «Υιός»!!!..
Πέμπτη 1 Σεπτεμβρίου 2011
Δευτέρα 15 Αυγούστου 2011
My facebook friends: Όλες οι ευχές για την γιορτή μου, που στάλθηκαν - γράφτηκαν… στον «τοίχο» μου... (Friends on Facebook)
καλημερα σας καλο δεκαπενταυγουστο να χουμε καλη παναγια καλημερα σας
Panagiotis Michalopoulos
Αμήν φίλτατε... Και χρόνια πολλά! Η Παναγιά μαζί μας! Καλημέρα σας... Χαίρετε! :D
Όλες οι ευχές για την γιορτή μου… στον τοίχο μου στο facebook...
Irini Kouvatsou
K.PANAGIOTI GIA THN ONOMATIKH SAS EORTH
SAS EYXOMAI MESA APO THN KARDIA MOU
XRONIA SAS POLLAAAAA KAI NA EISTE PANDA KALAAAAAAA
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά καλή μου φίλη, πολύ καλή μου φίλη, αγαπητή Ειρήνη. Οι ευχές σου, ευχές βγαλμένες από μια τέτοια καδιά, είναι ανεκτίμητες! Εγκάρδια λοιπόν, εύχομαι κι εγώ τα ίδια για εσάς! Χαίρετε! :D
Georgia Ellinikosfm
Χρονια σου πολλα Παναγιωτη μου !!!!
Marianna Alexiou
χρονια πολλα!πρωτα απο ολα με υγεια και ειρηνη,τα υπολοιπα ερχονται!και του χρονου!
Panagiotis Michalopoulos
Ναι Μαριάννα μου! Δόξα τω Θεώ, λέω… Μου έδωσε χρόνια πολλά, ήδη! Και σχετικά πολύ καλή υγεία, μπορώ να πω. Και ειρήνη έχω, εδώ και 9 μήνες!!!.. Αμήν λοιπόν, «και του χρόνου» να είμαστε το ίδιο καλά!!.. Χαίρε! :D
Giota Xatzimavridou
χρονια πολλα σας ευχομαι παντα με υγεια!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Γιώτα μου, γιορτάζεις κι εσύ σήμερα την ονομαστική σου εορτή! Έτσι δεν είναι; Ευχαριστώ λοιπόν, και αντεύχομαι τα ίδια! Χρόνια σου πολλά και ευλογημένα, με υγεία και ευτυχία, καλή μου φίλη! Χαίρε! :D
ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ ΠΙΤΣΙΚΑΛΗ
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΜΕ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΧΑΡΑ!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Χρόνια πολλά σε όλους μας, εορτάζοντες και εορταζόμενους Ευαγγέλια μου, καλή μου φίλη! Χαίρε! :D
Efi White Tiger
Χρόνια πολλά! Να είσαστε πάντα καλά! :)
Panagiotis Michalopoulos
Ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σου, αγαπητή φίλη. Χρόνια πολλά σε όλους μας, για την ημέρα αυτή της μεγάλης γιορτής. Να είσαι πάντα καλά, κι εσύ, Έφη μου! Χαίρε! :D
Asimakis Psarris
Χρόνια πολλά!!!.
Panagiotis Michalopoulos
Αμήν, φίλτατε κ. Ασημάκη! Χρόνια πολλά σε όλους μας σήμερα… Την μεγάλη αυτή γιορτή που όλοι γιορτάζουμε… Το λεγόμενο και «Πάσχα του Καλοκαιριού», όπως έγραψε προηγουμένως στον τοίχο αυτό η καλή μας φίλη Thomy Parianou. Χαίρετε!
Thomy Parianou
Πάσχα του Καλοκαιριού σήμερα, συνΕλληνες !!! ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΆ, η Χάρη Της κοντά μας !!!
Panagiotis Michalopoulos
ΧΡΟΝΙΑ ΜΑΣ ΠΟΛΛΑ! :D
Δεσπω Βαφο
ΠΑΝΑΓΙΏΤΗ ΜΟΥ ΧΡΌΝΙΑΣΟΥ ΠΟΛΛΆ ΚΑΛΆ ΕΥΤΥΧΙΣΜΈΝΑ ΚΑΙ ΕΥΛΟΓΗΜΈΝΑ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΊΑ ΒΟΉΘΕΙΑ ΌΛΩΝ ΜΑΣ
Panagiotis Michalopoulos
AMHN!
Σε ευχαριστώ, Δέσπω, καλή μου φίλη. Χρόνια πολλά και για την δική σου γιορτή. Χρόνια πολλά σε όλους μας σήμερα… Την μεγάλη αυτή γιορτή που όλοι γιορτάζουμε… Το λεγόμενο και «Πάσχα του Καλοκαιριού»… Χαίρετε! :D
Mert Can
Xronia Polla.....
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά καλέ μου φίλε Mert Can (Niko). Χρόνια πολλά σε όλους μας σήμερα, στη μεγάλη αυτή γιορτή! Χαίρετε! :D
Anastasia Katsiki
Xρόνια Πολλά Παναγιώτη!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά Αναστασία μου, καλή μου φίλη! Χρόνια πολλά σε όλους μας σήμερα, στη μεγάλη αυτή γιορτή! Χαίρετε! :D
Argyrioy Dimitris
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ.ΠΟΛΥΧΡΟΝΟΣ.ΟΤΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ.
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ, φίλε Δημήτρη! Χρόνια πολλά σε όλους μας σήμερα… Την μεγάλη αυτή γιορτή που όλοι γιορτάζουμε… Το λεγόμενο και «Πάσχα του Καλοκαιριού»… Χαίρετε!
Maria Trofadou
Παναγιώτη χρόνια μας πολλά, σου εύχομαι ότι καλύτερο επιθυμείς, υγεία και ευτυχία.
Panagiotis Michalopoulos
Αμήν! Χρόνια μας πολλά, Μαρία, αγαπητή μου φίλη! Σε εορτάζοντες και εορταζόμενους! Εύχομαι κι εγώ τα ίδια για την δική σου ονομαστική εορτή: Χρόνια πολλά, ό,τι καλύτερο επιθυμείς… Χρόνια ευλογημένα, με υγεία και ευτυχία. Χαίρε! :D
Akis Fanourakis
xrinia polla panta xares file panagiti.
Panagiotis Michalopoulos
Αμήν, χρόνια πολλά σε όλους μας, φίλτατε Άκη! Σε εορτάζοντες και εορταζόμενους! Την ημέρα αυτή της μεγάλης γιορτής. Πάντα χαρές, και σε σένα, αδελφέ μου! Χαίρε! :D
Irene Mitropetros
Happy name day Panagioti!!Xronia pollaa.
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά καλή μου φίλη, Ειρήνη. Χαίρετε! :D
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1?sk=wall
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1?sk=wall
Maria Mourkogianni
xronia mas pola loipov
Panagiotis Michalopoulos
Χρόνια μας πολλά, καλή μου φίλη και αγαπητή εν Χριστώ αδελφή Μαρία! Χαίρε! :D
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΑΠΠΟΣ
Xρόνια σου πολλά!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Ευχαριστώ για τις ευχές σας αγαπητέ αδελφέ κ. Κωνσταντίνε.
Τολμώ να αιτήσω και τις προσευχές σας, εκλεκτέ μου φίλε!
Χαίρετε! :D
Maria Mourkogianni
chm vase kala prosopika me xexasav oloi auta kavei h xenhtia de bariese poios xerei isos argotera xronia mas pola loipon
Panagiotis Michalopoulos
Το ζητούμενο, αγαπητή Μαρία, το κυριότερο, το πιο σπουδαίο είναι να μη μας ξεχάσει ο Θεός. Να έχουμε δίπλα μας τον Κύριο σε κάθε βήμα της ζωής μας.
Εμένα για παράδειγμα η ψύχη μου πλημυρίζει από χαρά, για τον λόγο αυτό. Εγώ ο ξεχασμένος από όλους, εκτός από εσάς καλοί μου φίλοι στο facebook.
Με εσάς μιλούσα (στο λάπτοπ) το πρωί, κατά τις 10.30, όταν με διέκοψε το κουδούνι της πόρτας. Ήταν ο κ. Γιάννης, παλιός γείτονας που μέχρι προχθές με βοηθούσε σε κάτι δουλειές του σπιτιού (είναι μάστορας). Δεν περίμενα κανέναν, και αυτό με εξέπληξε ευχαρίστα. Καθίσαμε στη βεράντα και ήπιαμε μαζί το καφεδάκι μας. Εκεί με είδε και η γειτόνισσα η κ. Μαίρη, μια ζωή καλοί γείτονες και με αυτήν, και ανταλλάξαμε ευχές και χειραψία πίσω από τα κάγκελα της αυλής. Αμέσως μετά, με πλησίασαν και οι πιο καλοί μου φίλοι (δίπλα, μεσοτοιχία) που μένουν κάτω από την κ. Μαίρη. Ο κ. Μιχάλης και η κ. Ελένη. Βρεθήκαμε δίπλα - δίπλα στον μαντρότοιχο και είχα και με αυτούς μια σύντομη εγκάρδια συζήτηση...
Bill Mathematic
Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, με ευλογία και υγεία πάνω απ' όλα!!!
Panagiotis Michalopoulos
Ευχαριστώ καλέ μου φίλε, αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ, Bill Mathematic. Χαίρετε! :D
Elias Damianakis
(Hagiographos Archon Maestor)
Χρόνια πολλά
Panagiotis Michalopoulos
Σας ευχαριστώ θερμά, σεβαστέ μου φίλε, και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ, κ. Elias Damianakis
ΑΝΔΡΕΑΣ ΤΣΑΚΝΟΠΟΥΛΟΣ
Χρόνια πολλά, ότι επιθυμείς, να είσαι καλά! :)
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά, Ανδρέα, καλέ μου φίλε, και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ. Χαίρε! :D
θεοδωρα αλεξιου
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ, ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΝ ΚΥΡΙΩ ΠΑΝΤΟΤΕ.
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά, Θεοδώρα, καλή μου φίλη, και αγαπητή εν Χριστώ αδελφή. Χαίρε! :D
Eleni Benetatos
XRONIA SOU POLLA PANAGIOTI MOY!!!!!!!!!
FILAKIAAAAAAAA
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά, Eleni Benetatos, καλή μου φίλη, και αγαπητή εν Χριστώ αδελφή.
Χαίρε! :D
Katerina Ravnali
xronia polla!
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά καλή μου φίλη, Katerina Ravnali.
Χαίρετε! :D
Petros Kokkinis
χρονια πολλα
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά Πέτρο μου, καλέ μου φίλε, και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ.
Χαίρε εν Κυρίω πάντοτε! :D
Dimitris Sial
Χρόνια πολλά, ότι επιθυμείς!!!
Panagiotis Michalopoulos
Σε ευχαριστώ θερμά Δημήτρη μου, καλέ μου φίλε, και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ.
Χρόνια πολλά και στη Μαρία σου.
Χαίρετε εν Κυρίω πάντοτε, φίλτατοι! :D
Χρόνια καλά και Ευλογημένα .
Panagiotis Michalopoulos
Σας ευχαριστώ θερμά για τις ευχές σας, σεβαστέ πατέρα Αναστάσιε Σαργέντη. Τολμώ με την ευκαιρία να ζητήσω, και, τις προσευχές σας. Ευλογείτε! :D
Φίλοι τῶν Γ.Ο.Χ.
Στυλιανὸς Μακρῆς
Irini Magnisali
Εστω και καθυστερημένα, χρόνια πολλά ότι καλύτερο!
Panagiotis Michalopoulos
Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές, αγαπητή Ειρήνη. Άλλωστε, εμείς είμαστε φίλοι και ξεφεύγουμε από τις τυπικότητες. Ξέρω λοιπόν, ότι οι ευχές σου είναι πράγματι εγκάρδιες, όποτε και αν αυτές εκφράζονται (προεόρτια, ανήμερα, ή την επομένη). Με το θάρρος δε αυτό της φιλίας μας, τολμώ να ζητήσω, και, τις προσευχές σου... Όχι βέβαια «εν παντί καιρώ και πάση ώρα», αλλά όποτε το θυμάσαι. Σε ευχαριστώ λοιπόν, για όλα! Χαίρε! :D
Kyriakos Dimakarakos
χρόνια πολλά και καλά,δημιουργικά...
Panagiotis Michalopoulos
Σας ευχαριστώ θερμά, σεβαστέ μου φίλε, και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ, κ. Κυριάκο. Το ίδιο δημιουργικά, εύχομαι να είναι και τα δικά σας χρόνια, πάντα. Μαθαίνω για εσάς… Τα δικά μου, τα ξέρετε… Έχω το «χαίρετε», και άλλα 22 ιστολόγια. Χαίρετε! :D
Boukouvalas Emmanuel
xronia polla esto ke ek ton isteron
Panagiotis Michalopoulos
Ευχαριστώ για την τιμή, που με θυμηθήκατε σεβαστέ μου φίλε και αγαπητέ εν Χριστώ αδελφέ κ. Μπουκουβάλα. Ποτέ δεν είναι αργά για ευχές. Τολμώ δε με την ευκαιρία, να αιτήσω ΚΑΙ τις προσευχές σας, εκλεκτέ μου φίλε!
Χαίρετε! :D
Mary Athanassiou
xronia mas polla eipame ? den eipame .. ♥..
Panagiotis Michalopoulos
xronia mas polla! :D
Τετάρτη 10 Αυγούστου 2011
Μήνυμα από την σελίδα "Φίλοι τῶν Γ.Ο.Χ." (στο facebook).
"Φίλοι τῶν Γ.Ο.Χ." (στο facebook):
Ἁγαπητὲ φίλε Παναγιώτη! Ξέρω ὂτι ἀκολουθεῖς τὸ Νέο Ἡμερολόγιο. Ἑὰν βλέπεις δυχόνια σὲ δεσποτάδες τοῦ Παλαιοῦ Ἡμερολογίου, βγἀλτα τους στὴν φόρα μὲ τὴν ἐλπίδα ὂτι θὰ συνἐλθουν καὶ τελικῶς θὰ ἐνωθοῦν ὂλοι οἰ ἀρχιερεῖς τῶν Γ.Ο.Χ.
Αὐτὴ εἶναι ἠ ἐπιθυμία ὂλων μας!
Σὲ χαιρετῶ καλὲ φίλε μου.
Χρῆστος, Τορόντο, Καναδᾶς.
(Τετάρτη, 10 Αύγουστος 2011, 5:27)
Η απάντηση μου:
Σχετικά με το θέμα αυτό, φίλτατε, σχετικά με θέματα του «παλαιού» γενικά, σε πληροφορώ ότι είχαμε παλιά κάτι αψιμαχίες στο μπλογκ «χαίρετε». Διαμάχη, κατά καιρούς, στα σχόλια του ιστολογίου. Διαλόγους δηλαδή… Ανάμεσα στον φίλο κ. Ιωάννη Καρδάση, κυρίως, και την φίλη Αναστασία. Διότι μια φορά η Αναστασία που ακολουθεί με πάθος το παλαιό, είχε συγκρουστεί και με έναν άλλο φίλο του μπλογκ μου, με τον δημοσιογράφο κ. Άρη Σπίνο.
Εγώ τότε, δεν συμμετείχα στη συζήτηση διότι δεν τα κατέχω τα θέματα αυτά όπως τα κατέχουν τόσο ο κ. Καρδάσης, όσο και ο εκλεκτός δημοσιογράφος, άλλα απλά επόπτευα σαν διαχειριστής του μπλογκ.
Βλέπεις Χρήστο μου, εγώ δεν έχω πηγές, δεν έχω διασυνδέσεις με κανένα εκκλησιαστικό πρόσωπο. Ούτε από το νέο, ούτε και από το παλαιό εορτολόγιο. Έτσι, όσες αναφορές κάνω σε εκκλησιαστικά θέματα, γενικά, τις κάνω από πληροφορίες που μου δίνουν σχετικές δημοσιεύσεις στον ημερήσιο Τύπο, τον ηλεκτρονικό κυρίως… Σχολιάζω δηλαδή πληροφορίες που παίρνω από τα ΜΜΕ γενικά… Διότι ούτε εκκλησιαστικά έντυπα διαβάζω, ούτε και σε σχετικές ιστοσελίδες (οργανώσεων ή μητροπόλεων) ανατρέχω σαν πηγές για τα θέματα που αναρτώ.
Εσύ όμως φίλτατε, πιστεύω ότι είσαι ο μόνος δικός μου άνθρωπος από τον χώρο αυτόν, του παλαιού. Ο φίλος μου, που - όπως φαντάζομαι - πρέπει να γνωρίζει πολύ καλά τέτοια θέματα. Έτσι, το βήμα του ιστολογίου μου είναι στη διάθεση σου. Και για θέματα του παλαιού εορτολόγιου, και για ό,τι άλλο εσύ επιθυμείς.
Την καληνύχτα μου στο Τορόντο. Χαίρε, φίλτατε! :D
Τρίτη 9 Αυγούστου 2011
Christos Politis - Anny Lignou (δυο καλά μου φιλαράκια στο facebook)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ:
P Damianos Zafiris
Christos Politis
Ὡραῖο σχόλιο!
(2 ώρες πριν)
Anny Lignou
Πολύ καλό. Καλημέρα Παναγιώτη.
(Πριν από 56 λεπτά)
Panagiotis Michalopoulos
Ευχαριστώ για το σχόλιο σου, νέε και πολύ εκλεκτέ μου φίλε, αγαπητέ μου κ. Χρήστο! Την καληνύχτα μου στο Τορόντο! Χαίρετε! :D
Panagiotis Michalopoulos
Για τον ίδιο λόγο, ευχαριστώ ευχαριστώ θερμά και την παλιά μου φίλη την Άννα, επίσης πολύ εκλεκτή. Καλή σου μέρα Άννα μας! Χαίρετε όλοι καλοί μου, αγαπητοί μου, φίλοι! :D
Ετικέτες
Anny-Lignou,
Facebook,
forum,
XRHSTOS-POLITHS-TORONTO
Δευτέρα 8 Αυγούστου 2011
Ο φίλος μου ο Χρήστος (Τορόντο – Καναδά), εύχεται στη σελίδα του στο Facebook…
Ο φίλος μου ο Χρήστος (Τορόντο – Καναδά), εύχεται ΣΗΜΕΡΑ, στη σελίδα του στο Facebook:
Σᾶς εὒχομαι Kαλὴ Ἑβομάδα καὶ καλὴ δύναμιν στὸν Ἱερὸν Ἁγῶνα ὺπὲρ Πίστεως καὶ Πατρῖδος. Νὰ ἒχετε Καλὴν Ἑορτὴν τῆς Ἁγίας Μεγαλομάρτυρος Παρασκευῆς αὒριο!
Χρῆστος, Γ.Ο.Χ.
https://www.facebook.com/goxellados
ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ:
Βέβαια, όλα αυτά – εμείς του νέου ημερολογίου – τα έχουμε κάνει από καιρό…. Απόδειξη, τα βίντεο – δείγμα, που ακολουθούν!!!..
ΕΟΡΤΗ ΑΓΙΑΣ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗΣ ΑΚΡΑΣΙ 1994
Ετικέτες
Εορτές,
Παλαιό Εορτολόγιο,
χιούμορ,
Facebook,
forum,
video,
XRHSTOS-POLITHS-TORONTO
Παρασκευή 3 Ιουνίου 2011
Ο παπάς και το… i-pad!
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Τώρα και η εκκλησία είναι λάτρης της τεχνολογίας. Γιατί το λέμε αυτό; Γιατί ένας παπάς τέλεσε μυστήριο γάμου και αντί για ευαγγέλιο, κρατούσε στα χέρια του ένα… i-pad!
Οι συγγενείς και το ζεύγος έμειναν άναυδοι, όταν συνειδητοποίησαν ότι ο παπάς, ο οποίος τους πάντρευε κρατούσε στο χέρι του ένα i-pad μέσα από το οποίο διάβαζε τα λόγια του!
ΣΧΟΛΙΑ:
Christos Politis:
Φίλε Παναγιώτη, Μια ερωτηση: Mετα ο πιστός λαός προσκυνει το iPad αντι του Ιερού Ευαγγελίου;
Christos Politis:
Θεός φυλάξει από τέτοια ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑ!!!
Panagiotis Michalopoulos:
Και καλά – που λέει ο λόγος - να το προσκυνήσουν αυτό το iPad οι πιστοί του παπά, - σαν καινοτομία που λες… «Και καλά», αν έχει πράγματι λόγια ιερά στην οθόνη, συνοδευόμενα μάλιστα και με κάποια σχετική αγιογραφία να πούμε.
Κομμάτια να γίνει, ρε φίλε!
Είναι όμως έτσι; Ή υπάρχουν και χειρότερα;
Όπως να πούμε, στην περίπτωση που ο μοντέρνος ιερέας - ο όποιος ιερέας - χρήστης του iPad στις ιερές ακολουθίες και τα μυστήρια - είναι πολύ εθισμένος με άλλες εικόνες… Ροζ εικόνες, να πούμε…
Και αυτές βλέπει εκείνη την ώρα (μη χάσει στιγμή χωρίς οφθαλμοπορνεία), υποκρινόμενος ότι διαβάζει ευχές - τις οποίες άλλωστε τις ξέρει παπαγαλία…
Και να έχει παγώσει – που λες - η εικόνα, και μετά που θα πάνε να προσκυνήσουν οι πιστοί, …να προσκυνάνε (θέλοντας και μη) τίποτε ανωμαλίες από τσόντες, οι καημένοι!...
Σαρδάμ, papa_ipad:
«- Πάτερ ημών, …τι σου κάνω μάνα μου…»
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τετάρτη, 1 Ιουνίου 2011
Παπα(ρ)-εκκλησία, και παπα(ρ)-πολιτεία: Μια μαύρη… παπα(ρ)-τρύπα [στη ράδιο-αρβύλα]!..
Παρασκευή 20 Μαΐου 2011
Κυριακή 8 Μαΐου 2011
Η ΕΛΕΝΗ ΜΕΤΑΛΛΙΝΟΥ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ...
ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ
Panagiotis Michalopoulos
Αυτή δυστυχώς είναι η κατάσταση αγαπητή Ελένη! Και πώς να πεις το «μη χειρότερα»! Υπάρχουν άραγε χειρότερα;
Christos Politis
http://xairete.blogspot.com/2011/05/blog-post_07.html
ΕΛΕΝΗ ΜΕΤΑΛΛΙΝΟΥ
ΓΙΑΥΤΟ ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΟΥ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΕΙΠΑ ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΩΤΕΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΩ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΣΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑPanagiotis Michalopoulos
Μπράβο! "Και σε ανώτερα", να λέμε καλύτερα! Να υψωθεί λίγο αυτή η εκκλησία, από το σημείο που βρίσκεται τώρα… Για να κάνει αυτοκάθαρση!.. Να… σφουγγαρίσει, βρε αδελφέ… Πώς όμως θα σταθεί σε αυτό το επίπεδο, στο επίπεδο του… «σε ανώτερα»; Νομίζω ότι αν ανεβεί σε... σκαμνί, θα ψηλώσει λίγο, και τότε ίσως και να τα καταφέρει κάπως να φτάσει… το πάτωμα!..
Christos Politis
Χριστὸς Ἁνέστη! Ἁγαπητέ φίλε μου Παναγιώτη΄Δυστυχῶς ἠ παροῦσα κατάστασις τῆς Νομοκρατοῦσης Ἑκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (ἠ Ἑκκλησία τοῦ Καίσαρος) εἶναι ΑΘΛΙΑ!!! Ὑπάρχει μόνον Οἰκουμενισμὸς καὶ Νεοτερισμός!!! Χωρὶς Λόγια!!!
Panagiotis Michalopoulos
Αληθώς Ανέστη! Αγαπητέ μου φίλε Χρήστο, δυστυχώς, η παρούσα κατάσταση ΚΑΙ στην άλλη Εκκλησία της Ελλάδος, σε αυτούς δηλαδή που ακολουθούν το παλαιό εορτολόγιο (ΓΟΧ, κλπ οργανώσεις) δεν είναι καλύτερη, μπορεί και χειρότερη! Άστα, φίλε, μη πω περισσότερα λόγια!..
Σάββατο 7 Μαΐου 2011
Χρήστος Πολίτης: Δὲν ἠξερα ὂτι μερικοὶ παπάδες τῆς Νομοκρατοῦσης Ἑκκλησίας τῆς Ἑλλάδος χορεύουν!!!
ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ...
Τετάρτη, 4 Μαΐου 2011
Γάμοι στο νυχτερινό μαγαζί (εκτός από γωνιακό τοιούτο) που λέγεται «Εκκλησία της Ελλάδος»!..
ΣΧΟΛΙΟ
(από Χρήστο Πολίτη - Τορόντο):
"Φίλοι τῶν Γ.Ο.Χ.", έγραψε:
Δὲν ἠξερα ὂτι μερικοὶ παπάδες τῆς Νομοκρατοῦσης Ἑκκλησίας τῆς Ἑλλάδος (video 1:45) χορεύουν!!!
Οἰ Ἱεροὶ Κανόνες τοῦ ΠΗΔΑΛΙΟΥ, απαγορεύουν ἀυστυρῶς αὐτό!!!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)










![[ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ.jpg]](https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgNCuQ8hj5IL3RYpe1WoNB9bCv47PKBta_apnG2unp62Caxja0XBWLOmZqf_JzdbF2J1BACUsFE22CWGfxnCX8i2iUW2XgdPoyw6Kmdo8I1kO5mEPuqnQ_1CS_xP0qaPfqzfwOJOrXqWLg/s1600/%CE%A0%CE%91%CE%9D%CE%91%CE%93%CE%99%CE%A9%CE%A4%CE%97%CE%A3.jpg)











