Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα KYRIA-ELENH. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα KYRIA-ELENH. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 25 Οκτωβρίου 2018

Αυτά βλέπω, και σκέπτομαι ότι εγώ δεν έχω ακόμα ευτυχίσει να με επισκεφτούν τα εγγόνια μου! Τα οποία βέβαια, δεν ξέρω ούτε και αν τα έχω αποκτήσει μέχρι τώρα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η χρήστης Σοφία Γιαννακοπούλου, κοινοποίησε...
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
1. Αυτά βλέπω, και σκέπτομαι ότι εγώ δεν έχω ακόμα ευτυχίσει να με επισκεφτούν τα εγγόνια μου! Τα οποία βέβαια, δεν ξέρω ούτε και αν τα έχω αποκτήσει μέχρι τώρα! 
2. Η γνωστή σας «κυρία Ελένη», που μέσα σε μια νύχτα τα ξεσήκωσε όλα από το σπίτι, και έφυγε με τα παιδιά (κόρη 20, και γιο 25), πριν από 8 χρόνια ακριβώς… 
3. Η κυρία Ελένη λοιπόν, στις τελευταίες περιοδικές εμφανίσεις της (την πρωτοχρονιά –πέρσι και πρόπερσι) περνά από τη γειτονιά, και μας φέρνει μελομακάρονα… 
4. Δεν ενημέρωσε σχετικά με το πού είναι όλοι τους, και τι κάνουν. 
5. Τελευταία επίσκεψη της -πεντάλεπτη, στον κήπο του σπιτιού μου, ήταν φέτος του αγίου Γεωργίου, και ήταν βιαστική διότι είχε λέει να κάνει επίσκεψη σε μια φίλη της παλιά γειτόνισσα της! 
6. Τη ρώτησα σχετικά, αν είμαι πια παππούς –τώρα στα 73 μου, αλλά αυτή απέφυγε να μου απαντήσει! 
7. Χα! 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=227463357814976&set=pb.100016539403535.-2207520000.1540457416.&type=3&theater

Τετάρτη 6 Ιουνίου 2018

«Σημεία» -και παιδιά τέρατα, των κακών μας «των καιρών»!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Grigoris Michalopoulos κοινοποίησε (στις 3 Ιουνίου) μια δημοσίευση (της 30 Μαΐου) του χρήστη Σκέψεις Λόγια σε Εικόνες.
https://www.facebook.com/SkepsisLogiaSeEikones/photos/a.158537131456059.1073741828.157122074930898/194447254531713/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

Υπάρχει και η όχι και τόσο σπάνια επίπτωση, να είναι και αυτά τα ίδια τα παιδιά επίδοξοι εκδικητές, και η κύρια αιτία του χωρισμού των γονέων τους, για λόγους εκβιασμού από τη μαμά προς τον γέρο πάτερα, για να του φάνε την περιουσία και να μείνει στο δρόμο! 
Να γίνονται τα παιδιά πρόθυμα εργαλεία στα χέρια «της αρχηγού» της οικογενείας, για τον ψυχικό κυρίως βιασμό του πατέρα.
Προχωρούν δε –όλη η σπείρα, και οι τρεις της διαβολικής συσπείρωσης (60ρα μάνα –κόρη στο Λύκειο- γιος στο ΤΕΙ), και σε ένα εικονικό χωρισμό –διάσταση, για να τον αναγκάσουν να παραδοθεί στα νύχια τους, και να τα δώσει όλα, αν θέλει να επιστρέψουν στο σπίτι του!
https://www.facebook.com/grigoris.michalopoulos/posts/486067841813155

Πέμπτη 3 Μαΐου 2018

1. Σήμερα, γιορτάζει ένας συνάδελφος μου ιερέας (ήταν χειροθετημένος Αναγνώστης, κι αυτός) ο Άγιος Τιμόθεος, κήρυκας του Ευαγγελίου στην Εκκλησία των Παναπέων. Επίσης γιορτάζει και η σύζυγος του η Αγία Μαύρα. Αυτή βέβαια, του συμπαραστάθηκε στο διωγμό του από τους εχθρούς της Εκκλησίας, και τον ακολούθησε στο μαρτύριο… 2. Αντίθετα δηλαδή με τη δική μου (την γνώστη και ως «κυρία Ελένη») η οποία κιότεψε, με πούλησε, και με εγκατέλειψε παίρνοντας μαζί και τα παιδιά (μεγαλωμένα πια και σπουδασμένα), εκείνη τη Κακιά Μαύρη νύχτα 13-11-2010). 3. Τώρα τελευταία, περνάει από το χώρο του εγκλήματος της -από το σπίτι μου στο Ελληνικό –απέξω βέβαια… Ευκαιριακά, σε μεγάλες εορτές –Πάσχα Χριστούγεννα κλπ, για να μου φέρει… κουλουράκια! Τα φτιάχνει η ίδια (έχει βγάλει σχετική σχολή) με τα δυο της τα χεράκια, στο διαμερισματάκι της στη Γούβα!

Διαβάζω:
Άγιοι Τιμόθεος και Μαύρα - Εορτάζουν στις 3 Μαΐου.
Οι Άγιοι Τιμόθεος και Μαύρα, γεννήθηκαν στη κωμόπολη Παναπέα στην Θηβαΐδα της Αιγύπτου.
Ο Τιμόθεος ήταν αναγνώστης και κήρυκας του Ευαγγελίου στην Εκκλησία των Παναπέων και εκτελούσε τα ιερατικά του καθήκοντα με θερμότατο ζήλο και θαυμαστά αποτελέσματα. Το γεγονός αυτό προξενούσε ζηλοφθονία στους ειδωλολάτρες, οι οποίοι τελικώς τον κατήγγειλαν στον αδίστακτο ειδωλολάτρη έπαρχο Αρριανό, είκοσι μόλις μέρες μετά τον γάμο του με την Αγία Μαύρα. Ο Αρριανός κάλεσε τον Τιμόθεο να παραδώσει τα ιερά βιβλία του στην πυρά. Ο Τιμόθεος αρνήθηκε με παρρησία να καταστρέψει τα βιβλία του, λέγοντας στον έπαρχο ότι τα θεωρεί ως ιερά πνευματικά του όπλα και εφόδια. Οργισμένος ο Αρριανός υπέβαλε τον άγιο σε διάφορα βασανιστήρια, τα οποία ο Τιμόθεος υπέμεινε με παροιμιώδη υπομονή.
Για να κάμψει το σθένος του ο έπαρχος στράφηκε προς τη σύζυγό του Μαύρα, την οποία στην αρχή κολάκευε για να θυσιάσει στο είδωλα και μην ακολουθήσει τη θανατηφόρα πορεία του συζύγου της. Με παραίνεση όμως του Τιμόθεου, η Μαύρα ομολόγησε κι εκείνη την πίστη της στον Θεό. Τότε ο Αρριανός διέταξε τον άγριο βασανισμό και τη Σταύρωση, ΚΑΙ της Αγίας.
Η Αγία Μεγαλομάρτυς Μαύρα από το 1331 μ.Χ. θεωρείται και τιμάται ως πολιούχος της πόλης της Λευκάδας, η οποία παλιότερα ονομαζόταν «Αγία Μαύρα». 

ΣΧΕΤΙΚΟ:
 
 Η... "ΚΟΥΜΠΑΡΑ" ΜΟΥ !..
http://xairete.blogspot.gr/2015/03/15.html 
8 σχόλια: 

Σάββατο 27 Ιανουαρίου 2018

Ανώνυμος σχολιαστής, μου είπε (Ιανουάριος 2016): «Η κουμπάρα σου, που δεν σου κάθεται πια, είναι ελεύθερη Παναγιώτη μου?»

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
http://xairete.blogspot.gr/2016/01/blog-post_85.html
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: 
Τρίτη, 31 Μαρτίου 2015

«Ο κουμπάρος την κουμπάρα, δυο φορές την εβδομάδα» λέει το εθιμοτυπικό δίκαιο! Τότε λοιπόν, γιατί δεν ισχύει αυτό και με την κυρία Ελένη Βελέντζα, την κουμπάρα του μπλόγκερ Παναγιώτη Μιχαλόπουλου, η οποία «το έχει ράψει» (γι αυτόν) εδώ και 15 χρόνια τώρα;

Ανώνυμος είπε...
Η κουμπάρα είναι ελεύθερη Παναγιώτη μου?
(27 Ιανουαρίου 2016 - 9:20 π.μ.)
 

P. MICHALOPOULOS είπε...
Μάλλον θα είστε ο ανώνυμος ιερωμένος που συζητούσαμε και χθες μαζί, για άλλο θέμα, στην ανάρτηση μου για τον Παΐσιο… Αυτό υποθέτω, και προχωρώ -σαν εξομολόγηση, στην απάντηση μου.
Πριν από μερικές εβδομάδες λοιπόν… Όταν μου τηλεφώνησε η κ. Ελένη…
[Παρένθεση:
«Εμφανίστηκε» τηλεφωνικά, επανηλλειμένα, τον τελευταίο καιρό, με αρχή από το περασμένο καλοκαίρι, μετά από 5 χρόνια πλήρους εξαφάνισης της…
Είχε μάλιστα εμφανιστεί -επί τούτου για να με δει (ολόκληρη – ζωντανή – «ελεύθερη και ωραία») και, στην είσοδο του διπλανού σπιτιού με το δικό μου, αυτό της κολλητής της φίλης της κ. Ασπασίας Σκαμπαρδώνη… Και με γλυκιά φωνή που με ξάφνιασε ευχάριστα (είχα να την ακούσω έτσι, από τότε που ήμασταν αρραβωνιασμένοι), μου ευχήθηκε «καλό καλοκαίρι»!
Μου τηλεφώνησε ξανά -με μια άλλη πρόφαση, στο τέλος του καλοκαιριού, και για να με ρωτήσει αν είμαι καλά! Της είπα «καλώς ήρθατε από τις διακοπές», και μου λέει «πού ξέρεις ότι ήμασταν σε διακοπές;», και της είπα ότι το υπέθεσα αυτό, αφού την προηγούμενη φορά που μου μίλησε ήταν η αρχή του καλοκαιριού, και μετά χάθηκε… Αυτή τότε γέλασε, και δεν έδωσε άλλες εξηγήσεις.
Την ρώτησα που μένει τώρα (σ.σ.. αρχικά, όταν έφυγε -13/11/2010, έμενε για ένα διάστημα σε σπίτι που είχε νοικιάσει κάπου στην Αργυρούπολη, όχι μακριά από εδώ, σε μυστική διεύθυνση) και μου είπε ότι τώρα μένει... κάπου «στην Αθήνα»!
Κλείνει η παρένθεση]
Πριν από μερικές εβδομάδες λοιπόν… Όταν μου ξανατηλεφώνησε η κ. Ελένη, για να μου ευχηθεί χρόνια πολλά για το νέο έτος…
Της είπα ότι έμαθα από τη γειτονιά ότι και η κόρη έχει πάει -εδώ και κάποια χρόνια, στη Γερμανία (εγώ τώρα το πληροφορήθηκα αυτό –πριν από λίγο καιρό, από τη γειτόνισσα -την κ. Ασπασία), και ότι εργάζεται εκεί και αυτή, όπως και ο γιος, που αυτός έφυγε για Γερμανία, σχεδόν αμέσως μετά που με εγκατέλειψαν, και που ούτε κι αυτό το ήξερα από την αρχή...
Αυτή τότε, η κ. Ελένη, μου το επιβεβαίωσε αυτό, και μου είπε με καμάρι ότι η Ζωή Μιχαλοπούλου, είναι πια μια «ευρωπαία δικηγόρος»!
«Ώστε λοιπόν, τώρα μένεις μόνη σου;», τη ρώτησα. 

«Είμαι καλά», ήταν η διπλωματική της απάντηση! Την ρώτησα για δεύτερη φορά, και εισέπραξα την ίδια υπεκφυγή!!!..
Αυτά πάτερ, σχετικά με το αν είναι ελεύθερη η κ. Ελένη Βελέντα –του Ιωάννη, σύζυγος Παναγιώτη Μιχαλόπουλου, σύμφωνα με την ταυτότητα της. Χα!
Τόσα ξέρω, τόσα σας λέω!!!..

Καλό σας μεσημέρι! Ευλογείτε!
(27 Ιανουαρίου 2016 - 12:31 μ.μ.)

 
 Η... "ΚΟΥΜΠΑΡΑ" ΜΟΥ !..
http://xairete.blogspot.gr/2015/03/15.html

Τρίτη 23 Ιανουαρίου 2018

P. MICHALOPOULOS είπε... (23 Ιανουαρίου 2016): Ευχαριστούμε φίλτατε, κ. Καρδάση! Μας σκλαβώνετε, μας υποχρεώνετε, με την αγάπη σας! Η συνεργασία σας εδώ -με τα σχόλια σας, η μακρόχρονη φιλία μας, η μεγάλη σας πίστη και η τεράστια μόρφωση που έχετε, μας δίνει ζωή και αξία εδώ στο φτωχό μου το ιστολόγιο, το «xairete»! Να είστε πάντα καλά!

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
http://xairete.blogspot.gr/2016/01/blog-post_46.html
ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Η Εκκλησία του κώλου, αποκαλύπτεται καθημερινά –όλο και περισσότερο κάθε φορά, στο πόσο ξεβράκωτη είναι! Τώρα, θα έχει και εγκόλπια (διακριτικά σύμβολα για Επίσκοπους) με εικόνα όχι τον Χριστό με την Παναγία, αλλά με αυτήν την σκατόφατσα τον γ. Παΐσιο! Προσεχώς δε, και με τον κώλο της μαϊμούς! Χα!
Theo Spaveras 
Παισιος και βασιλικο στέμμα !!!
Panagiotis Michalopoulos
Βέβαια! Ήταν και μέγας κουμουνιστοφάγος στον εμφύλιο! 
Εξόντωνε τα «μιάσματα» -κατά τον βασιλιά Κωνσταντίνο στον λόγο του θρόνου!
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε... 
23 Ιανουαρίου 2016 - 12:47 μ.μ. 
Το εγκόλπιο δεν αποτελεί Παράδοση της Εκκλησίας. Π.χ. ο ΚΠόλεως άγιος Ιωάννης Χρυσόστομος δεν έφερε εγκόλπιο. Για την ιστορία, το εγκόλπιο καθιερώθηκε με το Β.Δ. του 1856 και είναι δυο ειδών: Η "Παναγία", όπου εικονίζεται η Παναγία, ως οδηγήτρια, με το μικρό Χριστό στα γόνατά της και ο "Χριστός", με την εικόνα του Χριστού. Το εγκόλπιο με την Παναγία πρέπει να φέρουν άπαντες οι Επίσκοποι. Τον Χριστό, ως δεύτερο εγκόλπιο, φέρουν μόνον οι Προκαθήμενοι των αυτοκεφάλων Εκκλησιών. Δεν υπάρχει απεικόνιση αγίων σε εγκόλπια. Με την φόρα, που έχουν πάρει οι αγιογράφοι, απεικονίζουν και τον Χριστό με εγκόλπιο, με την Παναγία ή ακόμη και το περιστέρι, που συμβολίζει το άγιο Πνεύμα (π.χ. άγιος Αλέξανδρος στην παραλία του αγίου Κοσμά, μετόχι της Μονής Πετράκη)!
P. MICHALOPOULOS είπε... 
23 Ιανουαρίου 2016 - 1:11 μ.μ.
Ευχαριστούμε φίλτατε, κ. Καρδάση! 
Μας σκλαβώνετε, μας υποχρεώνετε, με την αγάπη σας! Η συνεργασία σας εδώ με τα σχόλια σας, η μακρόχρονη φιλία σας, η μεγάλη σας πίστη και η τεράστια μόρφωση που έχετε, μας δίνει ζωή και αξία εδώ στο φτωχό μου το ιστολόγιο! Να είστε πάντα καλά! Χαίρετε φίλτατε, και καλό σαββατοκύριακο! 
Φιλιά στο Γιαννάκη, και σας επιμένω με πρώτη ευκαιρία! 
Ελάτε και για να εγκαινιάστε «με το δεξί», τη νέα μας (από προχθές) είσοδο στον κήπο της μπροστινής αυλής του σπιτιού μου! Εσάς έχω μόνο, και εσάς περιμένω. 
ΥΓ Εκείνη δε η οπτασία που λέγαμε, χάθηκε τελικά! 
Η κυρία Ελένη δεν εμφανίστηκε στην αυλή του διπλανού σπιτιού με εκείνα τα θρυλικά μελομακάρονα από τα χεράκια της, και η ίδια η γειτόνισσα δίπλα και κολλητή της -η κ. Ασπασία, μου είπε χθες ότι αγνοείται η τύχη της! 
Ας είναι καλά! 
Από την κ. Ασπασία έμαθα τις προάλλες ότι η κυρία έχει μείνει μόνη της από καιρό, αφού δεν έφυγε μόνο -εδώ και 5 χρόνια ο γιος για Γερμανία, αλλά αργότερα και η κόρη, που εργάζεται εκεί σαν δικηγόρος! Αυτά! 
http://xairete.blogspot.gr/2016/01/blog-post_46.html

Παρασκευή 19 Ιανουαρίου 2018

Αν αποκαλέσεις «μάγισσα», μια νέα γυναίκα, τότε αυτό μπορεί να θεωρηθεί και σαν κομπλιμέντο! Αν όμως πεις «μάγισσα» και μια γηραιά κυρία -όπως εγώ προηγουμένως, τη γιαγιά της φίλης μου της Μαρίας, που σήμερα γιορτάζει τα Θεοφάνεια… Τότε μπορεί...

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
http://xairete.blogspot.gr/2016/01/blog-post_48.html
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Μαρια Δαλακογλου
Píthion, Evros, Greece
- Oταν ημουνα μικρη, η γιαγια μου, -αυτη η σοφη γυναικα...

ΒΙΝΤΕΟ: ΙΟΡΔΑΝΗΣ ΠΟΤΑΜΟΣ - ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΘΑΥΜΑ
Αγαπημενα μου φιλαρακια, με το παλεο ημερολογιο, ξημερωνουν τα Αγια Θεοφανεια!!! 
οταν ημουνα μικρη, η γιαγια μου, (αυτη η σοφη γυναικα,) αυτην την νυχτα, μετα τα μεσανυχτα, με επιανε απο το χερι, βγαιναμε στην αυλη, κοιτουσε τον ουρανο κ μου ελεγε, Ζητα οτι θες.... Σημερα τα ουρανια ειναι ανοιχτα!!!!! 
εκανε τον σταυρο της, κατι ψιθυριζε, με επαιρνε στην αγκαλια της κ πηγαιναμε μεσα...
Δεν θα το ξεχασω.... Αυτο γινοταν καθε χρονο..... Ενιωσα την αναγκη να το μοιραστω μαζι σας... Ας ευχηθουμε Υγεια, Αγαπη,να να μην υπαρχει τοσος πονος.. τοσα δακρυα... τοση ανισοτητα... Ας γινουμε πιο Ανθρωποι..!! Καλο ξημερωμα!!!
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

1. «Όταν τα ουράνια είναι ανοιχτά»! 
Αλήθεια, ποια και πόσα είναι αυτά;
«Ζητάς, ό,τι θέλεις!». 

Εσείς τι ζητάτε από τα ουράνια; Χα!
Αυτή η σοφή γυναίκα, που έβγαινε σαν μάγισσα μετά τα μεσάνυχτα, δεν ήταν μια σοφή γριά, αλλά μια προληπτική, άσχετη και δεισιδαίμων γυναικούλα!
2. Α, να σας πω ακόμα ότι και το βίντεο με τον Ιορδάνη ποταμό, είναι πατάτα! Δεν γυρίζουν τίποτε νερά πίσω! 

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Παρασκευή, 8 Μαρτίου 2013

Ιορδάνης Ποταμός - Το... "Θαύμα".

Άσε που τα νερά αυτά στα οποία κάποιοι πάνε και βαφτίζονται δεν είναι πια καθαρά όπως τότε, αλλά μολυσμένα -σωστά βοθρολήμματα! Χα!
Ioanna Vlasakidou 
Λες να μη το ξέρει η Μαρία? 
Την νοσταλγία και τη μαγεία των παιδικών της αναμνήσεων μας μεταφέρει! 
Πολύ άσχημο και κακό το μήνυμα σου..

Panagiotis Michalopoulos
Αν αποκαλέσεις «μάγισσα», μια νέα γυναίκα, τότε αυτό μπορεί να θεωρηθεί και σαν κομπλιμέντο! Αν όμως πεις «μάγισσα» και μια γηραιά κυρία -όπως εγώ προηγουμένως, τη γιαγιά της φίλης μου της Μαρίας, που σήμερα γιορτάζει τα Θεοφάνεια… Τότε μπορεί να πεταχτεί σαν «κ@λοβούλωμα» καμιά φίλη της εγγονής (π.χ. μια κάποια Ιωάννα), και να σε μαλώσει! Χα! 

Ioanna Vlasakidou 
Η ευγένεια σου τσακίζει κόκκαλα.. Εγώ συγκινήθηκα απο το ήθος σου.. Μού ήρθε μια ανατριχίλλα! 
Panagiotis Michalopoulos
Ανατριχίλα, Ιωάννα; Να το προσέξεις αυτό! 
Μήπως έχεις καμιά ίωση, μήπως έχεις κρυώσει; 
Πόσο κρύο έχετε σήμερα εκεί στον Έβρο;
 
 Ioanna Vlasakidou... 
Orestiáda, Evros, Greece
(ένα ομορφο... «κ@λοβούλωμα»!)
http://xairete.blogspot.gr/2016/01/blog-post_48.html

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...
[...] Ως προς το αν σήμερα είναι Θεοφάνεια, δηλ. 6 Ιανουαρίου, αυτό είναι μια καθαρή βλακεία. Δεν γνωρίζουμε, γιατί δεν μπορούμε να γνωρίζουμε (λόγω έλλειψης κόκκου μυαλού), ότι το τι ημερομηνία έχουμε είναι αρμοδιότητα της Αστρονομίας και όχι της Εκκλησίας, το δε τι εορτή έχουμε είναι αρμοδιότητα της Εκκλησίας και όχι της Αστρονομίας.

Παράδειγμα: Στις 21 Δεκεμβρίου (κατά την Αστρονομία) έχουμε χειμερινό ηλιοστάσιο, θέλουμε δεν θέλουμε (γιατί αυτό το κανονίζει ο ίδιος ο Θεός). Έτσι, δεν μπορούμε να λέμε, ότι χειμερινό ηλιοστάσιο έχουμε μετά από 13 ημέρες, γιατί εκτός του ότι είναι καθαρή βλακεία, είναι και ύβρις προς τον Δημιουργό του Σύμπαντος Κόσμου.
Αλλά, τέτοια πράγματα γίνονται κατανοητά στους έχοντες μυαλό και δυστυχώς, μέχρι τώρα μυαλά δεν πωλούνται!
 

P. MICHALOPOULOS είπε...
Ευχαριστούμε θερμά!

Καλημέρα σας! Να χαίρεστε την σημερινή ηλιόλουστη μέρα!
Χθες μόνο –όλως ξαφνικά αισθανθήκαμε κάπως χειμωνιάτικη την ημέρα, και κάναμε ένα αναγκαστικό διάλειμμα στον καλλωπισμό του κήπου! 
Σήμερα, συνεχίζουμε ξανά, σιγά –σιγά, και με την βοήθεια του θεού… Και σας περιμένουμε να έλθετε –με πρώτη ευκαιρία, για να μας δείτε και να μας βαθμολογήσετε… 
Και να μας πείτε αν καλώς σπάσαμε πριν 5 χρόνια στην αυλή, εκείνα τα τσιμέντα του παρκινγκ του αυτοκίνητου της κ. Ελένης! Χα!
Η οποία, πάρα την προφητική οπτασία, δεν εθεάθει τελικά, και, στην πραγματικότητα, για να μας φέρει από το διπλανό το σπίτι (μεσοτοιχία) της φίλης της, της κ. Ασπασίας, εκείνα τα θρυλικά πια τα μελομακάρονα για τα Χριστούγεννα και το νέο έτος, έστω και με το παλαιό!
Δεν πειράζει όμως! Ας είναι καλά! Χα!
19 Ιανουαρίου 2016 - 2:48 μ.μ.

Τετάρτη 17 Ιανουαρίου 2018

«Κυρία Ελένη –μελομακάρονα»: Μια σπαρταριστή ετικέτα του ιστολογίου «χαίρετε».

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
http://xairete.blogspot.gr/2016/01/blog-post_74.html
ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Καλό ξημέρωμα, καλό σαββατοκύριακο!


P. MICHALOPOULOS είπε...
ΔΙΑΒΑΖΩ: Λήψη (από τα Τουρκοβούνια) της Ακρόπολης που σπάνια πετυχαίνεις. Σε πρώτο πλάνο διακρίνεται η Αίγινα ("τσίμπλα στο μάτι των Αθηναίων" κατά τον Περικλή) και σε δεύτερο οι ακτές της Αργολίδας.
stavroula είπε...
Καλο Σαββατοκυριακο επισης. 

Περασαμε για μια καλησπερα και λιγη αναγνωση αρθρων στο ΧΑΙΡΕΤΕ
:)
P. MICHALOPOULOS είπε...
Χαίρετε Σταυρούλα μας!
Καλωσορίσατε στο φτωχικό μας -το «χαίρετε»!
Χαιρόμαστε πολύ που σας βλέπουμε… Και στο χάρτη -όταν μας επισκέπτεστε, και τώρα που μας σχολιάζετε!
Καλό σαββατόβραδο στη Βιρτζίνια, και καλή Κυριακή!
Ο θεός μαζί σας, αγαπημένα μας -ξενιτεμένα αδέλφια! :)
stavroula είπε...
Σημερα Ο Γεναρης ριχνει τις πρωτες νιφαδες, εαν σκεφτεις οτι ολη αυτη την εποχη και στις γιορτες ηταν σαν ανοιξη.
Καλη συνεχεια

:)
P. MICHALOPOULOS είπε...
Κάνοντας ζάπινγκ με το τηλεκοντρόλ, είχα δει τυχαία τις μέρες αυτές σε κάποιο ξένο κανάλι, να δείχνει την περιοχή σας στο δελτίο καιρού, και μου έκαναν εντύπωση αυτές οι ανοιξιάτικες όπως λες κι εσύ καιρικές συνθήκες, και σας σκέφτηκα... ότι τη φορά αυτή δεν θα είχατε χιόνια στους δρόμους και έλκηθρα στις αυλές σας και χιονισμένα δέντρα.
Χαίρομαι λοιπόν που τώρα επιτέλους άλλαξε το τοπίο! Να είστε καλά, και να το χαίρεστε αυτό το όμορφο πρώτο χιόνι!
Και εμείς εδώ είχαμε ανοιξιάτικο καιρό, και έχουμε ακόμα! 

Φάνηκε αυτό από το φθινόπωρο κιόλας, που έκανε τέτοια καλοκαιρία όπως ακριβώς και πριν από 5 χρόνια. Ήταν τότε που έφυγε η κυρία Ελένη (13/11/2010), και εγώ που άλλοτε έπαιρνα προφυλάξεις στο κρύο, βγήκα στην αυλή και άρχισα τα έργα ανακαίνισης που κρατούν ακόμα και σήμερα. Ήταν ένα δώρο τότε αυτό για μένα, διότι μπορούσα να βγαίνω πιο άνετα, και να μη μου φανεί τόσο βαριά (με ένα κλείσιμο στο σπίτι) εκείνη η ξαφνική εγκατάλειψη.
Ο ίδιος λοιπόν καιρός και τώρα, τέτοια εποχή, 5 χρόνια μετά, και τον χαίρομαι ξανά με τις καθημερινές εξόδους μου!
Χθες μάλιστα ήμουν με τον κύριο που φτιάχνει τον κήπο στην πρόσοψη του σπιτιού, και είχε έναν αέρα, να μας πάρει και να μας σηκώσει! Αέρα ζεστό όμως! Αερόθερμο νοτιάς, κέρδος για εμάς –τα γεροντάκια, κέρδος -και- στα καύσιμα! Χα!
Σήμερα Κυριακή αργούμε, απέχουμε από καλλωπιστικές εργασίες, αλλά πάρα το ότι οι μετεωρολόγοι μας είχαν κάνει πρόβλεψη για χιόνια, εμείς εδώ έχουμε ακόμα άνοιξη! Άπλωσα και τα στρωσίδια του κρεβατιού μου στα κάγκελα της βεράντας -όλη μέρα, για να αεριστούν! Χα!
Σημαδιακό;
Σαν να φαίνεται ότι επέστρεψε (σαν εκείνη την χριστουγεννιάτικη νύχτα,
στην ιστορία του Ντίκενς) σαν να επέστρεψε η κυρία Ελένη, με το καλό της το πνεύμα αυτή τη φορά, και να περιπλανάται αόρατη -σαν νεράιδα στον κήπο, και να μας θυμίζει έτσι και εκείνο τον καλοκαιρινό καιρό της αναχώρησης της -με εκείνο το κακό της το πνεύμα τότε (13/11/2010), που το πήρε και μαζί της και ησύχασα! Χα!
ΥΓ
Έχω δε μια (έκτη;) διαίσθηση, ότι θα φανεί ξαφνικά και ορατά, στην πόρτα του διπλανού σπιτιού, στο σπίτι της φιλενάδας της -της κυρίας Ασπασίας, και θα με φωνάξει με εκείνη τη γλυκεία φωνή που έχω να την ακούσω από τότε που ήμασταν αρραβωνιασμένοι, και θα μου πει: «Παναγιώτη, χρόνια πολλά, σου έφερα και κάτι μελομακάρονα που έφτιαξα με τα χεράκια μου!»
Χα, χα, χα!

http://xairete.blogspot.gr/2016/01/blog-post_78.html 
Once-upon-a-time

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2018

Απορώ: Πώς και τα μάθανε όλοι, τα μυστικά μου όλα;

ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
http://xairete.blogspot.gr/2017/01/facebook-4.html
ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ:
Μελινα Χρηστου: ''ΚΑΜΕΝΟΣ'' ΑΠΟ ΚΑΚΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.....

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Μελινα Χρηστου κοινοποίησε τη φωτογραφία...
11 Ιανουαρίου στις 2:38 μ.μ.

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos
Η κυρία αυτή η μασκαρεμένη, έχει ψεύτικη μύτη; Διότι αν είναι αληθινή, τότε κατά τα άλλα... μια χαρά κοπέλα φαίνεται. Μια μικρή ρινοπλαστική χρειάζεται, και γίνεται τέλεια γυναίκα.
Μελινα Χρηστου

''ΚΑΜΕΝΟΣ'' ΑΠΟ ΚΑΚΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΣΑΙ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.....
Panagiotis Michalopoulos

Απορώ: Πώς και τα μάθανε όλοι, τα μυστικά μου όλα;
Μελινα Χρηστου

ΕΛΑ ΝΤΕ?????
Panagiotis Michalopoulos

http://oikogeneiakos.blogspot.gr/
Προέτρεψε την δικηγόρο να μην την αναλάβει, διότι λέει ψέματα, διότι το ίδιο το ψέμα το κουβαλάει στο κεφάλι...
Μελινα Χρηστου

ΤΙ ΛΕΣ ΡΕ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ.......
ΜΟΥ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΣΑΓΟΝΙ !!!!!!
Panagiotis Michalopoulos

Εγώ, …καράφλιασα!
Μελινα Χρηστου

ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΚΑΡΑΦΛΟΣ ...
ΠΑΡΑ.. ΣΑΛΕΜΕΝΟΣ !!!!!!!! 
ΜΙΚΡΟ ΤΟ ΚΑΚΟ !!!!!!
Panagiotis Michalopoulos

Σαλεμένος; Τι μου θύμισες τώρα! 
Το… Δρομοκαΐτειο… πτέρυγα αγίας Μαρκέλλας! 
Χα!
Μελινα Χρηστου

Η ΚΥΡΙΑ ΕΛΕΝΗ ??
Panagiotis Michalopoulos

Αύριο τα λέμε αυτά. 
Καληνύχτα, καλό ξημέρωμα καλή μου φίλη! 
Χαίρε!
Panagiotis Michalopoulos

Μια πρόγευση τώρα, για να έχουμε θέμα για αύριο…
Δρομοκαΐτειο (62 αναρτήσεις) 

ΕΔΩ:
 

Μελινα Χρηστου
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ ΜΕ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΣ ΑΠΟΨΕ........
Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΟΥ ΔΙΝΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ !!!!!!!! 
RESPECT !!!!!!!!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos

Καλή μου φίλη, να χαίρεσαι πρέπει. Ο Παναγιώτης, από την δεκαετή κόλαση βρέθηκε ξαφνικά στον παράδεισο -εδώ και 4 χρόνια, όταν οι διώκτες του ετράπησαν σε άτακτη φυγή.
Είμαι λοιπόν, ένας ευτυχισμένος άνθρωπος όλο αυτό το διάστημα μόνος στο σπίτι. Στο σπίτι μου, που το είχαν ρημάξει οι τρεις βάρβαροι, και που τώρα το έφερα -με καθημερινή εργασία, στο αρχαίο του το κάλος.
Από την διαρκή Μ. Παρασκευή, την σταύρωση διαρκείας μου (Μ. εβδομάδα –του 2006 με έβαλαν εκεί, και έμεινα μέσα –ελεύθερος με δικαίωμα εξόδου, 52 μέρες, -όσο όριζε η εισαγγελική εντολή την οποίαν απέσπασαν με ραδιουργίες σε βάρος μου), ζω πια μιαν διαρκή αναστάσιμη μέρα!
Εγώ δε, έχω αποδείξεις ότι ήμουν και είμαι καλά, εκείνοι όμως (η σατανική τριάδα) δεν υπάκουσαν στην πρόσκληση να πάνε να τους εξετάσουν! Έμειναν λοιπόν με το στίγμα, και έφυγαν (13/10/2010) προς άγνωστη κατεύθυνση ντροπιασμένοι και με την ουρά κάτω από τα σκέλη τους… Και με άφησαν ήσυχο!


Μελινα Χρηστου
ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ !!!!!!!!! ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑ .........
......Ο ΘΕΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΕ ΑΦΗΣΕ ΕΡΜΑΙΟ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ !!!!!!!!! ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΤΙ..... ΟΛΑ ΕΔΩ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ !!!!! Η ΑΛΛΙΩΣ.........Ο ΝΟΜΟΣ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ !!!!!!!!!
Panagiotis Michalopoulos
Έλεγα τότε απεγνωσμένα, σε σχετικό σχόλιο μου στο μπλογκ: «Κυρία υπάρχει. Κύριος και θεός όμως δεν υπάρχει;».

http://xairete.blogspot.gr/2015/01/blog-post_49.html

Κυριακή 7 Ιανουαρίου 2018

Αυτό το 7, πρέπει να είναι ο αριθμός μου, τελικά!

Αυτό το 7, πρέπει να είναι ο αριθμός μου, τελικά! 
1. Για 7 χρόνια, είχε κάνει αντικάμαρα στο ίδιο μου το σπίτι… 
Χώρια έτρωγε, χώρια κοιμόταν… 
2. Πέρασαν 7 χρόνια, από τότε που τα μάζεψε όλα μέσα σε μια νύχτα και με εγκατέλειψε οριστικά, εβρισκόμενος τότε σε πολύ κακή κατάσταση υγείας, και οι εσωτερικοί εχθροί μου, δεν μου έδιναν ζωή για πάνω από 7 μήνες ακόμα! 
3. Πέρασε το 2017, και σήμερα 7 Ιανουαρίου, πέρασε (έξω από την σιδερόφρακτη -υψίστης ασφαλείας αυλόπορτα μου), για να μου φέρει (παράδοση, μέσα από το συρματόπλεγμα) τα ωραία τα μελομακάρονα της! 
4. Μπορεί τώρα –ποιος το ξέρει; Ίσως και σε… 7 τέρμινα να ξανασμίξουμε… Αν όχι σε αυτήν, ίσως στην άλλη ζωή… Και να δώσουμε εκεί τα χέρια… 
Διότι δεν την έχω αγγίξει –ούτε καν και με χειραψία, εδώ και κάποιες δεκαετίες… 
5. Μιλάμε για την κουμπάρα, και σύζυγο ακόμα (σε επταετή διάσταση), κ. Ελένη!
ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΑ... 60 ΚΑΙ.. 7 ΕΤΩΝ!

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Πάει και αυτή η γιορτή με τα Θεοφάνεια. Που λένε ότι φάνηκε ο θεός στη Βάπτιση του Χριστού. Το ίδιο μου είπε χθες και η Ελένη

Πάει και αυτή η γιορτή με τα Θεοφάνεια. Που λένε ότι φάνηκε ο θεός στη Βάπτιση του Χριστού. Το ίδιο μου είπε χθες και η Ελένη, που από τη χαρά της (για τον φανερωμένο θεό) με πήρε στο τηλέφωνο να μου ευχηθεί! Βέβαια, όσο ήμασταν μαζί, δεν μου ευχόταν, αλλά ας είναι συγχωρεμένη! Είχε λέει περάσει και αυτοπροσώπως από το σπίτι μου για τα κάλαντα, και χτύπησε και το κουδούνι (πρώτη φόρα αυτό, μετά από 7 χρόνια απουσίας της), το κουδούνι λοιπόν, αλλά δεν το άκουσα λέει, και έφυγε… Και έχασα, διότι μου έφερνε μελομακάρονα που είχε φτιάξει και με τα χεράκια της! (Έχει βγάλει και σχετική σχόλη της ΧΑΝ, για κάτι τέτοια.) Η Ελένη λοιπόν φάνηκε! Δεν το είδα, αλλά αφού το άκουσα που μου το είπε τηλεφωνικά, το πίστεψα! [Σας έχω και ένα άλλο πρόσθετο: Ακολουθεί ένας διάλογος για τα Θεοφάνεια, ανάμεσα σε έναν θεολόγο και σε έναν Αναγνώστη. Εντός, ΕΔΩ:]

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Αυτό το 7, πρέπει να είναι ο αριθμός μου, τελικά!

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2016

Πριν από μερικές εβδομάδες λοιπόν… Όταν μου ξανατηλεφώνησε η κ. Ελένη, για να μου ευχηθεί χρόνια πολλά για το νέο έτος…


Ακολουθεί ένας διάλογος για τα Θεοφάνεια)
(ανάμεσα σε έναν θεολόγο και σε έναν Αναγνώστη. 
Αναγνώστης:

Ποιος θεός φάνηκε;
Θεολόγος: 

Η άγια Τριάδα! Να το πιστέψεις, και να πεις και ένα τραγούδι!
Αναγνώστης: 

Ποιο;
Θεολόγος: 

Το... « Ἐν Ἰορδάνῃ βαπτιζομένου σου Κύριε, ἡ τῆς Τριάδος ἐφανερώθη προσκύνησις!».
Αναγνώστης: 

Τι θα πει αυτό;
Θεολόγος: 

Θα πει: "Κύριε, τότε που βαφτίστηκες στον Ιορδάνη τον Ποταμό, φανερώθηκε η αγία τριάδα, αυτή που προσκυνούμε στις εικόνες!"
Αναγνώστης: Φάνηκαν αυτοπροσώπως και οι τρεις, και τους αποτυπώσατε;
Θεολόγος: 

Βεβαίως, στη σχετική εικόνα της βάπτισης, δεν την ξέρεις;
Αναγνώστης: 

Την ξέρω, αλλά δεν τον βλέπω τον θεό πατέρα, που θα τον αναγνώριζα αμέσως, διότι αλλού τον δείχνετε σαν έναν παππού γεροντάκι, ψηλά στα σύννεφα! Εσείς τον βλέπετε!
Θεολόγος: 

Μα… «τοῦ γάρ Γεννήτορος ἡ φωνή» ακούστηκε μόνο! 
Θέλεις να σου φέρουμε και τον ίδιο το θεό να τον δεις;
Αναγνώστης: 

Εγώ, να θέλω; Εσείς λέτε ότι φάνηκε ο θεός (Θεοφάνεια) και τον αποτυπώσατε σε εικόνα. Τι θα προσκυνήσω στην εικόνα; Τη φωνή θα προσκυνήσω…
Θεολόγος: 

Ε;
Αναγνώστης:

Ή αυτόν τον βελζεβούλη, που κολυμπήσει στα νερά; 
Διότι δεν έχετε αφήσει παραμύθι για παραμύθι, που να μην το στολίσετε και με ένα τέρας! Εδώ, έχετε ξωτικά, μέσα στο νερό, αλλού έχετε τον άγιο Γεώργιο να σκοτώνει δράκο, και αλλού άλλους αγίους στο ίδιο το μοτίβο!
Τέλος πάντων, καλά περάσαμε! Άντε και του χρόνου!
Θεολόγος: 

Ε; Ορίστε; Ποιος είπατε ότι είστε παρακαλώ;

ΑΡΧΕΙΑΚΟ:
P. MICHALOPOULOS είπε...
Μάλλον θα είστε ο ανώνυμος ιερωμένος που συζητούσαμε και χθες μαζί, για άλλο θέμα, στην ανάρτηση μου για τον Παΐσιο… Αυτό υποθέτω, και προχωρώ -σαν εξομολόγηση, στην απάντηση μου.
Πριν από μερικές εβδομάδες λοιπόν… Όταν μου τηλεφώνησε η κ. Ελένη…
[Παρένθεση:
«Εμφανίστηκε» τηλεφωνικά, επανηλλειμένα, τον τελευταίο καιρό, με αρχή από το περασμένο καλοκαίρι, μετά από 5 χρόνια πλήρους εξαφάνισης της…
Είχε μάλιστα εμφανιστεί -επί τούτου για να με δει (ολόκληρη – ζωντανή – «ελεύθερη και ωραία») και, στην είσοδο του διπλανού σπιτιού με το δικό μου, αυτό της κολλητής της φίλης της κ. Ασπασίας Σκαμπαρδώνη… Και με γλυκιά φωνή που με ξάφνιασε ευχάριστα (είχα να την ακούσω έτσι, από τότε που ήμασταν αρραβωνιασμένοι), μου ευχήθηκε «καλό καλοκαίρι»!
Μου τηλεφώνησε ξανά -με μια άλλη πρόφαση, στο τέλος του καλοκαιριού, και για να με ρωτήσει αν είμαι καλά! Της είπα «καλώς ήρθατε από τις διακοπές», και μου λέει «πού ξέρεις ότι ήμασταν σε διακοπές;», και της είπα ότι το υπέθεσα αυτό, αφού την προηγούμενη φορά που μου μίλησε ήταν η αρχή του καλοκαιριού, και μετά χάθηκε… Αυτή τότε γέλασε, και δεν έδωσε άλλες εξηγήσεις.
Την ρώτησα που μένει τώρα (σ.σ.. αρχικά, όταν έφυγε -13/11/2010, έμενε για ένα διάστημα σε σπίτι που είχε νοικιάσει κάπου στην Αργυρούπολη, όχι μακριά από εδώ, σε μυστική διεύθυνση) και μου είπε ότι τώρα μένει κάπου «στην Αθήνα»!
Κλείνει η παρένθεση]
Πριν από μερικές εβδομάδες λοιπόν… Όταν μου ξανατηλεφώνησε η κ. Ελένη, για να μου ευχηθεί χρόνια πολλά για το νέο έτος…
Της είπα ότι έμαθα από τη γειτονιά ότι και η κόρη έχει πάει -εδώ και κάποια χρόνια, στη Γερμανία (εγώ τώρα το πληροφορήθηκα αυτό –πριν από λίγο καιρό, από τη γειτόνισσα -την κ. Ασπασία), και ότι εργάζεται εκεί και αυτή, όπως και ο γιος, που αυτός έφυγε για Γερμανία, σχεδόν αμέσως μετά που με εγκατέλειψαν, και που ούτε κι αυτό το ήξερα από την αρχή...
Αυτή τότε, η κ. Ελένη, μου το επιβεβαίωσε αυτό, και μου είπε με καμάρι ότι η Ζωή Μιχαλοπούλου, είναι πια μια «ευρωπαία δικηγόρος»!
«Ώστε λοιπόν, τώρα μένεις μόνη σου;», τη ρώτησα. 

«Είμαι καλά», ήταν η διπλωματική της απάντηση! Την ρώτησα για δεύτερη φορά, και εισέπραξα την ίδια υπεκφυγή!!!..
Αυτά πάτερ, σχετικά με το αν είναι ελεύθερη η κ. Ελένη Βελέντα –του Ιωάννη, σύζυγος Παναγιώτη Μιχαλόπουλου, σύμφωνα με την ταυτότητα της. Χα!
Τόσα ξέρω, τόσα σας λέω!!!..

Καλό σας μεσημέρι! Ευλογείτε!
(27 Ιανουαρίου 2016 - 12:31 μ.μ.)


 
 Η... "ΚΟΥΜΠΑΡΑ" ΜΟΥ !..
http://xairete.blogspot.gr/2015/03/15.html