Δευτέρα, 18 Μαΐου 2009

Το «αδελφάτο» με την ψεύτικη επιγραφή «Εκκλησία τής Ελλάδος»

Στους διαλόγους του αγκομαχά, και λέει καθαρά στον νεαρό που φαίνεται να διστάζει, ότι τον έχει επιθυμήσει, ότι θέλει να τον γ...μίσει.. και ότι τον θέλει μαζί του για να τον γ...μάει... συνέχεια όπως κάνει και με έναν άλλον νεαρό, τον Χρήστο!..


Του Νικου Παπαχρηστου

Κι όμως, όλα τα χρόνια της διακονίας του στην Εκκλησία «συναντούσε» τους κατάλληλους ανθρώπους την κατάλληλη στιγμή, υπηρέτησε σε καίριες θέσεις, είχε σταθερούς συμμάχους, εξελέγη σε σχετικά νεαρή ηλικία Αρχιερέας, δεν περνούσε ποτέ απαρατήρητος. Ναι, ο κ. Παντελεήμων Μπεζενίτης (πρώην Αττικής, πια) καθηρημένος στις τάξεις των μοναχών από την Πέμπτη, υπήρξε ένας από τους πλέον ισχυρούς μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος. Ωστόσο, όλα κάνουν τον κύκλο τους. Η υπόθεση της Μονής Εφραίμ, που ξεκίνησε περίπου το 1998, διογκώθηκε γρήγορα, ακολούθησε το 2002 η δημοσιοποίηση κασετών ήχου με «ροζ» περιεχόμενο, ήρθαν και οι καταγγελίες για ηθικές παρεκτροπές. Ενα χρόνο αργότερα είδαν το φως στοιχεία του κοινού τραπεζικού λογαριασμού που διατηρούσε με τις αδελφές του και του επενδυτικού χαρτοφυλακίου τους. Συνολικά εμφανιζόταν να διαχειρίζεται περίπου οκτακόσια εκατομμύρια δραχμές σε καταθέσεις και ομόλογα. Η κοινή γνώμη εμβρόντητη πληροφορούνταν πόσο επικερδής μπορεί να αποδειχθεί η «αφοσίωση» στα Θεία... Η Ιερά Σύνοδος, ωστόσο, τουλάχιστον σε δύο περιπτώσεις φρόντισε να τον απαλλάξει από τις «σκιές» και τις κατηγορίες και να θέσει τις υποθέσεις του στο αρχείο.

Στον Κορυδαλλό

Η αντίστροφη μέτρηση επιταχύνθηκε το 2005 την ώρα που η Ελλαδική Εκκλησία συγκλονιζόταν από τις αποκαλύψεις και τα σκάνδαλα άγγιζαν το αρχιεπισκοπικό περιβάλλον. Φάκελοι άνοιξαν, κασέτες ακούστηκαν ξανά, λογαριασμοί είδαν το φως της δημοσιότητας, υπεράκτιες εταιρείες αποκαλύφθηκαν και ο Αττικής Παντελεήμονας με συνοπτικές διαδικασίες, τον Φεβρουάριο του 2005, απομακρύνθηκε από τον θρόνο του. Ακολούθησε η παραπομπή του σε δίκη για την υπόθεση υπεξαίρεσης χρηματικού ποσού μεγαλύτερου των 200.000 ευρώ από τη Μονή Οσίου Εφραίμ. Στη δίκη που ακολούθησε ο Παντελεήμονας καταδικάσθηκε σε 8 χρόνια φυλάκιση με αναστολή. Το ηθικό του πρώην Αττικής ωστόσο, φάνηκε να αναπτερώνεται με την εκλογή του κ. Ιερώνυμου στον αρχιεπισκοπικό Θρόνο των Αθηνών. Ομως η τύχη τού είχε γυρίσει την πλάτη. Το Πενταμελές Εφετείο Κακουργημάτων Αθηνών, πριν από περίπου ένα χρόνο, τον καταδίκασε εκ νέου, μειώνοντας το ποσό της υπεξαίρεσης στις 155.000 ευρώ και του επέβαλε εξαετή κάθειρξη. Ο πρώην ισχυρός Ιεράρχης οδηγήθηκε στον Κορυδαλλό. Δύο μήνες αργότερα η Ιερά Σύνοδος ζήτησε από τους υπουργούς Δικαιοσύνης και Παιδείας να ενεργοποιηθεί σχετικό άρθρο του Καταστατικού Χάρτη που προβλέπει τη δημιουργία «Εκκλησιαστικών Φυλακών».

Η προοπτική να μεταφερθεί ο κ. Παντελεήμων από το κελί μιας φυλακής στο κελί μιας Μονής ανακούφισε πολλούς μητροπολίτες που δεν ήθελαν να βλέπουν τον αδελφό τους να ταλαιπωρείται. Το αίτημα απορρίφθηκε και λίγους μήνες αργότερα οι συνοδικοί Ιεράρχες αποφάσισαν να διευκολύνουν εκ νέου τον έγκλειστο στον Κορυδαλλό πρώην Αττικής. Στις 9 Μαρτίου, λίγες μόλις ημέρες πριν ο Άρειος Πάγος αποφανθεί επί της αιτήσεως του κ. Παντελεήμονος που ζητούσε την αναίρεσή της εις βάρος του καταδικαστικής απόφασης, η πλειοψηφία των μελών του πρωτοβάθμιου δι’ Αρχιερείς Δικαστηρίου έλαβε μια απόφαση που δίχασε την Ιεραρχία και προκάλεσε έκπληξη στην Κοινωνία. Απάλλαξε τον πρώην Αττικής και από τις τέσσερις εκκλησιαστικές κατηγορίες που αντιμετώπιζε, ακόμα και από αυτήν του «σκανδαλισμού των πιστών» και έθεσε την υπόθεση του στο αρχείο. Περισσότεροι από 30 μητροπολίτες διαμαρτυρήθηκαν με επιστολή τους στον Αρχιεπίσκοπο και ο τοποτηρητής της Μητροπόλεως, Μεσογαίας Νικόλαος απείλησε με παραίτηση.

Ο Άρειος Πάγος όμως απέρριψε το αίτημα του πρώην Αττικής και κατέστησε αμετάκλητη την καταδίκη του. Η Εκκλησία βρέθηκε σε δεινή θέση. Ο μόλις αθωωθείς έπρεπε να καθαιρεθεί, ενώ το συνοδικό δικαστήριο τον είχε αθωώσει. Ιεράρχες που στήριξαν τον έκπτωτο αδελφό τους φέρονται να πρότειναν ως λύση να παραιτηθεί από κάθε διεκδίκηση της πάλαι ποτέ μητροπόλεώς του ώστε να αποφύγει τα χειρότερα. Αλλωστε ο ίδιος ο κ. Ιερώνυμος φρόντισε από την πρώτη στιγμή της «απαλλαγής» του κ. Παντελεήμονα να κρατήσει σαφείς αποστάσεις, δηλώνοντας πως θα επιθυμούσε την παραπομπή της υποθέσεώς του σε εκκλησιαστική δίκη προκειμένου να λάμψει η αλήθεια.

Έτσι όταν την περασμένη εβδομάδα κοινοποιήθηκε στη Σύνοδο και επισήμως η απόφαση του Αρείου Πάγου, ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την καθαίρεση του κ. Παντελεήμονα. Η απόφαση επικυρώθηκε στην μόλις 20 λεπτών συνεδρίαση του εκκλησιαστικού Δικαστηρίου την περασμένη Πέμπτη. Παρά τις ενστάσεις 4 μητροπολιτών για το εάν θα έπρεπε η Σύνοδος να εφαρμόσει τον σχετικό νόμο του 1932 που προβλέπει την καθαίρεση ενός καταδικασθέντος Ιεράρχη και τα 12 μέλη του δικαστηρίου υπέγραψαν τη διαπιστωτική πράξη που υποβίβασε τον κ. Παντελεήμονα στις τάξεις των μοναχών.

Όσο για τον κ. Παντελεήμονα, που φέρεται να θεωρεί παράνομες όλες τις εις βάρος του αποφάσεις, θα συνεχίσει τις προσπάθειες του στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο Δικαιωμάτων.


Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ



Σάββατο, 9 Μάϊος 2009

Στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο προσέφυγε ο Παντελεήμονας ενώ ο Άρειος Πάγος ζητάει την άμεση καθαίρεσή του


ID σχολίου: 77919
Δημοσίευση: 08-05-2009 17:02 από Παναγιώτης Μπαζιωτόπουλος
Ρε δεν πας να προσφύγεις όπου θέλεις...

Αν εμφανιστείς μπροστά μου ως Μητροπολίτης θα σου αδειάσω μια σακούλα με σκατά στα μούτρα... έτσι για να έχεις για τα γερατειά σου...

http://2.bp.blogspot.com/_6hsxbn67fBY/SfUQZTstRSI/AAAAAAAAMm8/eYLB2zo0xYg/s400/%CE%9F%CE%9B%CE%91+%CE%A3%CE%9A%CE%91%CE%A4%CE%91.jpg

2 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ευχαριστούμε αγαπητέ Ανώνυμε για το σχόλιο σας, αυτό με το μακροσκελέστατο βιογραφικό του Παντελεήμονα.

Εκπληκτικό πράγματι αυτό που φαίνεται, ότι «πέρασε από παντού» στον εκκλησιαστικό χώρο.

Αλλά το ερώτημα σας το σχετικό με το πόσους «πέρασε» από τον πάγκο του, από όλους αυτούς τους εκκλησιαστικούς και μη (εκεί όπου κατά καιρούς έδρασε) και πόσοι από αυτούς κατέχουν θέσεις στην ηγεσία (και όχι μόνο) τής Εκκλησίας, είναι ερώτημα ρητορικό, φαντάζομαι…

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ιδεόπολις - ideopolis.gr Forum

18/11/2006 21:56

Τι έγινε βρε παιδιά με τα νέα διαβατήρια;

Πυρ και μανία λέει, η «ηγεσία» της εκκλησίας της Ελλάδος εναντίον αυτών που έβαλαν λέει επάνω τη φωτογραφία ενός μοναστηριού αλλά «κουτσουρεμένη», δηλαδή χωρίς σταυρό!

Αλλά καλά λέει κάποιος θρησκευτικός σχολιαστής ότι αυτό δεν είναι και το μεγαλύτερο κακό, αυτό λέει είναι μόνο το «σουρωμένο κουνούπι»!..
Πράγματι! Εδώ γίνονται Σόδομα και Γόμορρα (όπως θα έλεγε και η Σαπφώ Νοταρά), γίνονται τόσα και τόσα, σε μέγεθος καμήλας που οι «εκκλησιαστικοί» την κάνουν γαργάρα πριν την καταπιούν.!!!

Θέλετε ένα κραυγαλέο («ξεφωνισμένο») παράδειγμα; Ιδού ένα:

Δεν έχασε μήπως η μητρόπολη Αττικής τον μητροπολίτη της τον «άγιο» Παντελεήμονα Μπεζενίτη (τον κίναιδο) που κηρύχτηκε έκπτωτος αλλά παραμένει κανονικός επίσκοπος σε εφεδρεία;

Μικρό κουτσούρεμα ήταν αυτό;

Αλλά, ρε σεις, υπάρχει και ανώτερη από τον Χριστόδουλο και Σία «εκκλησιαστική» ηγεσία, ρε! Αυτή στο Φανάρι (όνομα και πράγμα φανάρι, αλλά κόκκινο) στο οποίο κατέφυγε ο «κουτσουρεμένος» (αλλά πάντα «ικανός» για παιδεραστία με ράσα) Παντελεήμονας, και στα πλαίσια της κόντρας των δυο μεγάλων (νάνων) της ορθοδοξίας, επίκειται λέει, η επαναφορά του κίναιδου, σαν μητροπολίτη πάλι, στη Αττική.

Για ποια «διαφορά» νέου και παλαιού ημερολογίου, μου μιλάτε; Εδώ η μεγάλη σύγκρουση είναι άλλη: Σύγκρουση διαφορετικών ομοφυλοφιλικών κέντρων (Αθήνας και «Πόλης»), όπως λέει και ο διασυνδεδεμένος με τον οικουμενικό πατριάρχη και πάντα καλά ενημερωμένος εκκλησιαστικός Τύπος, η εφημερίδα «Ορθόδοξος Τύπος»...

Πώς τεκμηριώνεται αυτό το τελευταίο;

Θα θυμάστε τι έγινε προ-πρόπερσι με την παρέλαση των εκκλησιαστικών σκανδάλων από τα ΜΜΕ. Θα σας πω τι είχε προηγηθεί. Είχε προηγηθεί η κόντρα ανάμεσα σε Χριστόδουλο και Βαρθολομαίο σχετικά με τις «νέες χώρες», τις εξουσιαστικές δικαιοδοσίες δηλαδή των δυο «μεγάλων».

Τότε λοιπόν έγραψε η εκκλησιαστική αυτή εφημερίδα ένα σχόλιο που το υπέγραφε (με τα αρχικά του) ο κ. Ζερβός ο Διευθυντής της, και που έλεγε περίπου:

Παράπονα εξέφρασε ο οικουμενικός πατριάρχης διότι οι εδώ (στην Αθήνα) συνάδελφοί του διαδίδουν ότι ομοφυλοφιλικά κέντρα (σ.σ. προφανώς προσκείμενα στον πατριάρχη) καλλιεργούν την κόντρα του οικουμενικού εναντίον του αρχιεπισκόπου Χριστόδουλου. Αλλά και ο πατριάρχης δεν θα κάτσει με σταυρωμένα χέρια. Έχει στο συρτάρι του ανώνυμες καταγγελίες για «κουσούρια» (σ.σ. δηλαδή για ανάλογα ομοφυλοφιλικά κέντρα προσκείμενα στην αρχιεπισκοπή) αντιπάλων του στην εκκλησία της Ελλάδος, και θα πράξει ανάλογα (σ.σ. θα αρχίσει να διαδίδει και αυτός δηλαδή)!..

Μετά από αυτό, άρχισαν οι «δημοσιογραφικές» αποκαλύψεις και το στραπατσάρισμα του αρχιεπισκόπου...


Παναγιώτης Γεωργίου Μιχαλόπουλος