Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα PSYXOSABBATO. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα PSYXOSABBATO. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Δευτέρα 28 Μαΐου 2018

«Νοικοκυρές» (σύγχρονες, ελληνορθόδοξες)… Σε (αρχαιοελληνική –βουδιστική) …«δράση»!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Νοικοκυρες εν δρασει.
26 Μαΐου στις 10:35 π.μ.
Ψυχοσάββατο✝️ σήμερα της Πεντηκοστής.....
Τα ψυχοσάββατα είναι ένα είδος μνημοσύνου, για να συγχωρεθεί η ψυχή αγαπημένων μας προσώπων.. Συνηθίζεται να προσφέρουμε κόλλυβα, που μπορούμε να φτιάξουμε μόνοι μας, ή να τα πάρουμε έτοιμα από κάποιο ζαχαροπλαστείο. Στη συνέχεια, τα πηγαίνουμε στην εκκλησία να διαβαστούν στον Εσπερινό της Παρασκευής είτε στη Θεία Λειτουργία του Σαββάτου.....
Κ α λ η σ π έ ρ α . σ α ς . . . . . .

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

1 ημέρα πριν
Με μαγικά κόλλυβα και με μνημόσυνα μαγγανείας, θα «συγχωρεθεί η ψυχή των αγαπημένων μας προσώπων»;
Είχαν και στην Εκκλησία του Χριστού, στην πρώτη Εκκλησία, «την Μία, την Αγία, την Καθολική και Αποστολική Εκκλησία» στην οποία υποτίθεται ότι ανήκουμε, τέτοιες ειδωλολατρικές συνήθειες;
Και η παραβολή του Κυρίου με τον απάνθρωπο πλούσιο και τον φτωχό Λάζαρο –που λέει ότι δεν υπάρχει μετάνοια και τέτοια σωτηρία μετά θάνατον, διαγράφεται;
Olga Aleksandrou

53 λεπ. πριν
Όχι panagioti δεν διαγράφεται αλλά οι νεκροί είναι νεκροί δεν μπορούν να κάνουν πλέων τίποτα για να συνχωρεθουν οι ψυχές τους.. εμείς που πάμε στην εκκλησία και ανάβουμε ένα κεράκι για την υγεία μας θα πρέπει και να ανάβουμε ένα για τούς νεκρούς
Panagiotis Michalopoulos 

1 λεπτό πριν
Γεια σου Όλγα, και σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση.
Να είσαι πάντα καλά!
1. Στην παραβολή του Χριστού, πράγματι οι νεκροί δεν μπορούν να κάνουν τίποτε πια, που να μπορεί να αλλάξει την κατάσταση τους… Είτε αν αυτή είναι η δεδομένη σωτήρια τους, αφού είναι τελεσίδικη και δεν μπορούν πλέον να κατακριθούν ως σωσμένοι τελικά… Είτε εάν η κατάσταση αυτή, αφορά στην καταδίκη τους, αφού εκεί η μετάνοια δεν σώζει!
Ξεκάθαρα πράγματα. Αλλαγή και επιστροφή από την κόλαση, δεν υπάρχει πια, με καμιά δύναμη, με καμιά κυβέρνηση που λέμε, με καμιά παναγία, με κανενός παπά τις προσευχές, ούτε με μαγικά κόλλυβα, ούτε και με θαυματουργά καλογερικά κομποσκοίνια!
Ο πλούσιος μετάνιωσε, αλλά ως κολασμένος μένει εκεί και καίγεται μόνιμα, και δεν περνάει πλέον απέναντι, διότι υπάρχει «χάσμα μέγα», ανάμεσα σε αυτόν και τον φτωχό Λάζαρο που είναι στη βασιλεία των ουρανών και αγάλλεται και χαίρει!
2. Και βέβαια το (μαγικό;) κεράκι (τάχα για την υγεία μας και για τους νεκρούς, αλλά κυρίως για το παγκάρι και για τις φαρδιές τσέπες των παπάδων) δεν υπήρχε στην πρώτη Εκκλησία, την αληθινή την Εκκλησία, την Εκκλησία του Χριστού. Υπήρχε τότε μόνο στον βουδισμό, και από εκεί το υιοθέτησαν οι ειδωλολάτρες ελληνιστές, αυτοί που όταν αργότερα ενσωματώθηκαν αναγκαστικά στην κρατική βυζαντινή εκκλησία, το μετέδωσαν σαν χολέρα σε όλον τον τότε χριστιανικό κόσμο.

Νοικοκυρες εν δρασει. 
1 ημέρα πριν
Καλημέρα Παναγιώτη... 
Τα ήθη και έθιμα του λαού.. διατηρούνται με τη καρδιά.. κι όχι με τη λογική.. 
Μην το ψάχνεις άδικα... 
Καλή Κυριακή...🥛☕....
https://www.facebook.com/Noikokyres.en.drasei/photos/a.318833718478178.1073741828.318831141811769/596097994085081/?type=3&theater


ΣΧΕΤΙΚΟ:
Κυριακή, 27 Μαΐου 2018 

Με μαγικά κόλλυβα και με μνημόσυνα μαγγανείας, θα «συγχωρεθεί η ψυχή των αγαπημένων μας προσώπων»; Είχαν και στην Εκκλησία του Χριστού, στην πρώτη Εκκλησία, «την Μία, την Αγία, την Καθολική και Αποστολική Εκκλησία» στην οποία υποτίθεται ότι ανήκουμε, τέτοιες ειδωλολατρικές συνήθειες; Και η παραβολή του Κυρίου με τον απάνθρωπο πλούσιο και τον φτωχό Λάζαρο –που λέει ότι δεν υπάρχει μετάνοια και τέτοια σωτηρία μετά θάνατον, διαγράφεται;


Νέα σχόλια:
Olga Aleksandrou
Καλημέρα panagiotn.
ο Χριστός είναι ο Θεός μας, ο Θεός τής αγάπης.
πάντα μας δίνει την ευσπλαχνία του.
σαν χριστιανή ορθόδοξη κάνω αυτό που πρέπει…
να ανάβω το κεράκι μου και οποιαδήποτε να φτιάχνω κολυβα για την αδελφή μου που έφυγε στα 24 για την μαμά μου και τον πατέρα μου
Panagiotis Michalopoulos 

Καλημέρα, καλή μου φίλη!
Συμφωνώ με αυτά που λες για τον Χριστό μας.
Μας δίνει πράγματι την ευσπλαχνία του… 

Μας δίνει χρόνο σε αυτήν τη ζωή, για να ζούμε σύμφωνα με τις εντολές του... 
Μας δίνει χρόνο σε αυτήν τη ζωή, για να μετανοούμε!
Μετά θάνατον όμως -είναι δόγμα της Εκκλησίας αυτό, δεν υπάρχει μετάνοια, άρα ούτε και η εξ αυτής σωτηρία!
Αυτή είναι η πραγματική ορθοδοξία, αυτή που δεν βλέπεις, που αγνοείς.
Η άλλη –αυτή που ακολουθείς τυφλά, είναι η ψευτο-ορθοδοξία, αυτή των παπάδων… Η ορθοδοξία της κομπίνας, της αρπαχτής, των τυχερών, του μαμωνά και της σιμωνίας… Η ορθοδοξία του μπεζαχτά, της φαρδιάς τσέπης, του παγκαριού!
Olga Aleksandrou
καλημέρα.

αυτό είναι το σωστό.
όσες ευκαιρίες μας δίνει να τής βλέπουμε και να γινόμαστε πιο καλή άνθρωποι
Panagiotis Michalopoulos

Olga Aleksandrou
αμην

https://www.facebook.com/Noikokyres.en.drasei/photos/a.318833718478178.1073741828.318831141811769/596097994085081/?type=3&theater

Κυριακή 27 Μαΐου 2018

Ψυχοσάββατο, και… εφημερία! Χα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Απέραντη αγάπη. κοινοποίησε μια δημοσίευση.
23 ώρες πριν
Την πόρτα που 'χεις ουρανέ.. πως θά 'θελα, ν' ανοίξω.. 

να δω αυτούς που αγαπώ.. πάλι να τους αγγίξω.......
Ψυχοσάββατο✝️...Άλλη μιά μέρα μνήμης... 
ΣΧΟΛΙΑ:
https://www.facebook.com/is.love.too.much.gr/posts/294592504413099
ΣΧΕΤΙΚΟ:
https://www.facebook.com/is.love.too.much.gr/posts/294418504430499
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Την πόρτα που 'χεις ουρανέ.. πως θά 'θελα, ν' ανοίξω.. 
να δω αυτούς που αγαπώ.. πάλι να τους αγγίξω.......
Panagiotis Michalopoulos 
ΟΛΟΙ ΣΤΟΝ ΟΥΡΑΝΟ ΠΑΝΕ; 
ΚΑΝΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΔΗ;
Μετρημένα λόγια. 

Χα χα χα.. 
Είναι κι αυτοί που πάνε στην κόλαση... 
Τους ξέχασες ;)...
Καλό βράδυ Παναγιώτη !!!!
Panagiotis Michalopoulos 
Η κόλαση, δεν έχει ανοίξει ακόμα, δεν έχει αρχίσει η λειτουργία της. Έχει ετοιμαστεί -προαιωνίως, για τον διάβολο και τους αγγέλους του.
Παραπιπτόντως, στην συντέλεια των αιώνων, στη δεύτερη παρουσία του Χριστού και στην τελική κρίση –στην ανάσταση των νεκρών, θα πάνε εκεί, και όσοι κατακριθούν! Αυτοί δηλαδή που είχαν πεθάνει και οι ψυχές τους ήταν στον προθάλαμο της κόλασης, στον Άδη! Θα πάνε δε, και όσοι ζωντανοί κατακριθούν επίσης.
Οι υπόλοιποι, οι ζωντανοί που θα σωθούν, καθώς και οι πεθαμένοι που η ψυχή τους είναι στον παράδεισο, τον προθάλαμο της βασιλείας των ουρανών, θα πάνε –με το νέο σώμα τους, εκεί –στην βασιλεία των ουρανών!

Μετρημένα λόγια.
Ωραία.. Ελπίζω να συναντηθούμε στην βασιλεία :-)

Καλό ξημέρωμα Παναγιώτη !!!!!
Panagiotis Michalopoulos 

Καλή αντάμωση! 
Αμήν!
https://www.facebook.com/metrimena.logia/photos/a.172162526943602.1073741828.171301710363017/188627201963801/?type=3&theater 

Με μαγικά κόλλυβα και με μνημόσυνα μαγγανείας, θα «συγχωρεθεί η ψυχή των αγαπημένων μας προσώπων»; Είχαν και στην Εκκλησία του Χριστού, στην πρώτη Εκκλησία, «την Μία, την Αγία, την Καθολική και Αποστολική Εκκλησία» στην οποία υποτίθεται ότι ανήκουμε, τέτοιες ειδωλολατρικές συνήθειες; Και η παραβολή του Κυρίου με τον απάνθρωπο πλούσιο και τον φτωχό Λάζαρο –που λέει ότι δεν υπάρχει μετάνοια και τέτοια σωτηρία μετά θάνατον, διαγράφεται;

Διαβάζω:
Ο χρήστης Απέραντη αγάπη, κοινοποίησε μια δημοσίευση του χρήστη Νοικοκυρες εν δρασει.
18 ώρες πριν
Ψυχοσάββατο  σήμερα της Πεντηκοστής.....
Τα ψυχοσάββατα είναι ένα είδος μνημοσύνου, για να συγχωρεθεί η ψυχή αγαπημένων μας προσώπων.. Συνηθίζεται να προσφέρουμε κόλλυβα, που μπορούμε να φτιάξουμε μόνοι μας, ή να τα πάρουμε έτοιμα από κάποιο ζαχαροπλαστείο. Στη συνέχεια, τα πηγαίνουμε στην εκκλησία να διαβαστούν στον Εσπερινό της Παρασκευής είτε στη Θεία Λειτουργία του Σαββάτου.....
Κ α λ η μ έ ρ α . σ α ς . . . . . .

https://www.facebook.com/Noikokyres.en.drasei/photos/a.318833718478178.1073741828.318831141811769/596097994085081/?type=3&theater 
Σχολιάζω:
Με μαγικά κόλλυβα και με μνημόσυνα μαγγανείας, θα «συγχωρεθεί η ψυχή των αγαπημένων μας προσώπων»;
Είχαν και στην Εκκλησία του Χριστού, στην πρώτη Εκκλησία, «την Μία, την Αγία, την Καθολική και Αποστολική Εκκλησία» στην οποία υποτίθεται ότι ανήκουμε, τέτοιες ειδωλολατρικές συνήθειες;
Και η παραβολή του Κυρίου με τον απάνθρωπο πλούσιο και τον φτωχό Λάζαρο –που λέει ότι δεν υπάρχει μετάνοια και τέτοια σωτηρία μετά θάνατον, διαγράφεται;
https://www.facebook.com/is.love.too.much.gr/posts/294418504430499

ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Anastasia Aleksandrovic 
Σωστό
https://www.facebook.com/groups/721265688083440/permalink/784615298415145/

ΤΑ ΠΡΩΤΑ ΣΧΟΛΙΑ:
https://www.facebook.com/is.love.too.much.gr/posts/294418504430499

Σάββατο 26 Μαΐου 2018

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: Πιο μαλακισμένη θρησκεία από τη δική μας, υπάρχει;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Ιησούς Χριστός Νικά - Ic Xc Nika κοινοποίησε ένα βίντεο.
8 ώρες πριν
ΨΥΧΟΣΑΒΒΑΤΟ

Το Ψυχοσάββατο τιμάται από τους πιστούς με μνημόσυνα στις εκκλησίες, τρισάγια στους τάφους των προσφιλών τους προσώπων.
Με το Μνημόσυνο των κεκοιμημένων ζητούμε από τον Κύριο να γίνει ίλεως και να δείξει τη συμπάθεια και τη μακροθυμία του, όχι μόνο σε μας αλλά και στους προαπελθόντας αδελφούς, και όλους μαζί να μας κατατάξει μεταξύ των υιών της Επουράνιας Βασιλείας Του.
Η Εκκλησία μας καλεί σε μία παγκόσμια ανάμνηση «πάντων των απ’ αιώνος κοιμηθέντων ευσεβώς επ’ ελπίδι αναστάσεως ζωής αιωνίου». 

Μνημονεύει:
* Όλους εκείνους που υπέστησαν «άωρον θάνατον», σε ξένη γη και χώρα, σε στεριά και σε θάλασσα.
* Εκείνους που πέθαναν από λοιμική ασθένεια, σε πολέμους, σε παγετούς, σε σεισμούς και θεομηνίες.
* Όσους κάηκαν ή χάθηκαν.
* Εκείνους που ήταν φτωχοί και άποροι και δεν φρόντισε κανείς να τούς τιμήσει με τις ανάλογες Ακολουθίες και τα Μνημόσυνα.

ΣΧΟΛΙΑ:

Panagiotis Michalopoulos 
Πιο μαλακισμένη θρησκεία από τη δική μας, υπάρχει;
http://xairete.blogspot.gr/2018/05/blog-post_41.html

Kiki Lazaridou 

Τόπος διαμονής: Αθήνα 
Ελεύθερη
https://www.facebook.com/profile.php?id=100006655066361
ΑΣΗΚΤΗΡ ΑΠΟ ΕΔΩ!!!
😡😡😡😡😡

Panagiotis Michalopoulos 

Την Kiki (Lazaridou) την αγαπώ, ...
μα μ’ αρέσει και η Koko (κόρη της;)!
https://www.facebook.com/icxsnika/videos/vb.1630045047216711/1938344456386767/?type=2&theater

Παρασκευή 25 Μαΐου 2018

Πιο μαλακισμένη θρησκεία από τη δική μας, υπάρχει;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η χρήστης Pelagia Gketsh κοινοποίησε μια δημοσίευση.
9 λεπτά πριν

https://www.facebook.com/mia.eikona.xilies.lekseis/photos/a.464247963664773.1073741828.464243600331876/1714605571962333/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:

Panagiotis Michalopoulos 
ΠΩΣ ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΥΝ;
https://www.facebook.com/pelacia.gketsh/posts/184192085615358

ΣΧΕΤΙΚΟ: 
Σάββατο, 26 Μαΐου 2018

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: Πιο μαλακισμένη θρησκεία από τη δική μας, υπάρχει;

Παρασκευή 2 Μαρτίου 2018

Σαν σήμερα, και πέρσι, τα λέγαμε με τον φίλτατο κ. Καρδάση μας… Τα λέγαμε καθημερινά, για πάνω από μια ντουζίνα χρόνια… Και ξαφνικά –σαν σήμερα, εξαφανίστηκε! Ήταν –συμπτωματικό άραγε, ότι τότε του απάντησα σε ένα σχόλιο του, με το… [Ωχ, αδελφέ! Μιλάμε τώρα, ή κλάνουμε; ΥΓ: Τι άλλο ακόμα, μπορεί να πει κανείς για την περίπτωση αυτή, παρά μόνο ένα… «Δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»]

ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε...
Πράγματι, έχει δύναμη η προσευχή, αλλά μέχρις ενός σημείου. 

Όπως λέγει ο άγιος Νεκτάριος στο βιβλίο του "Περί αθανασίας της ψυχής και Ιερών μνημοσύνων", σελ. 120:
Ο Πάπας Ρώμης Γρηγόριος Α΄ο Μέγας, ο Διάλογος (ποιητής της λειτουργίας των Προηγιασμένων Δώρων), πολύ άγιος άνδρας, που συλλειτουργούσε με αγγέλους, περπατούσε σε ένα λιθόστρωτο και προσευχόταν στον Κύριο να συγχωρήσει τα αμαρτήματα του αυτοκράτορα Τραϊανού (ο οποίος είχε ο ίδιος αποκεφαλίσει τον άγιο Πολύκαρπο Σμύρνης, επειδή τα λιοντάρια της αρένας δεν τον πείραξαν). Τότε άκουσε φωνή εξ Ουρανού, που του είπε: "την προσευχή σου την άκουσα και θα συγχωρήσω τον Τραϊανό, αλλά στο μέλλον δεν θα προσευχηθείς ποτέ για ασεβείς".
Συμπέρασμα: 

Ο άγιος Πολύκαρπος και ο ασεβής Τραϊανός, δηλ. το θύμα και ο θύτης βρίσκονται ομού εν τω Παραδείσω και οπωσδήποτε ομού θα βρίσκονται και στην Βασιλεία των Ουρανών!
    (2 Μαρτίου 2017 - 12:53 μ.μ.)
 

P. MICHALOPOULOS είπε... 
Και πού τα ήξερε όλα αυτά τα «θαυμαστά», τα «μεταφυσικά», τα απίστευτα και αφύσικα, ο Άγιος Νεκτάριος, και τα έγραψε σε βιβλίο, για να τα μάθουμε και εμείς;
Ποιες να ήταν άραγε οι πηγές του;
Του τα είπε μήπως ο ίδιος ο αντιβιβλικός δαίμονας, η φωνή του οποίου προφανώς ακούστηκε και στον προκάτοχο του -στην αγιότητα, τον πολύ άγιο, τον πολύ άνδρα και πολύ πάπα της Ρώμης τον κύριο Γρηγόριο; 
Ωχ, αδελφέ! Μιλάμε τώρα, ή κλάνουμε; 
ΥΓ 
Τι άλλο ακόμα, μπορεί να πει κανείς για την περίπτωση αυτή, παρά μόνο ένα…  
«Δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»… 
Έτσι, σαν επίλογο! 
Χα!
    (2 Μαρτίου 2017 - 2:25 μ.μ.)
http://xairete.blogspot.gr/2017/03/blog-post_24.html

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2018

Να μη ξεχάσω, να τα χώσω, γερά, στις φαρδιές τσέπες, του παπά της ενορίας μου!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
https://www.facebook.com/in.nikolaou.aggeloxoriou/photos/a.1510364352390327.1073741830.1111296885630411/1645536522206442/?type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
Να μη ξεχάσω, να τα χώσω, γερά, στις φαρδιές τσέπες, του παπά της ενορίας μου!
Lena Parodia 
Ετσι μας εμαθαν να τους πληρωνουμε...εδω εναν αγιασμο εθελα να κανω στο σπιτι και η μανα μου ειπε να δωσω κατι του παπα...και εγω σαν το προβατο υπακουσα...ειχα φυλαμενο ενα δεκαευρο και προσπαθουσα να του το δωσω στο τελος του αγιασμου...ο παπας ομως α;;;;απ τους λιγους..δεν το δεχοταν...με το ζορι του το εδωσα και αυτο διοτι το φυλαξα για αυτον τον σκοπο..εμ δεν εξερα βλεπεις και εγω οτι οσοι λειτουργουν για την πιστη δεν πρεπει να χρηματιζονται οπως και οι αποστολοι δεν χρηματιζοταν...και αυτος ο " ατιμος " ο παπας δεν φροντισε να μου το εξηγησει κεινη τη στιγμη ..ετυχε αργοτερα να το διαβασω στο ευαγγελιο και ετσι ανοιξαν τα ματακια μου...

Οχι φιλοι...ποτε μην δινετε χρηματα στους ιερεις για να φερουν σε περας οσα προσταζει η πιστη τους..διοτι οταν λειτουργω για την πιστη μου λειτουργω μονο για αυτην και οχι για τα λεφτα..μαθαν τωρα σε καθρ μνημοσυνο να τα παιρνουν...

Καθε κληρικος πρεπει να εργαζεται αλλου οπως ολος ο κοσμος.θα παρει λεφτα για την προσφορα του στην πιστη ΜΟΝΟ οταν δεν εχει εισοδημα απο αλλου και ΜΟΝΟ τα λιγα που χρειαζονται για να ζησει.

Εξαλλου αν πληρωθει εδω στη γη για το καλο που προσφερε τοτε αυτη ηταν η πληρωμη του και παει και τελειωσε..αν ομως δεν πληρωθει εδω στη γη για το καλο που εκανε ο θεος θα τον ανταμειψει στον ουρανο...μην τον πληρωνετε το λοιπον και αφηστε τον ετσι να παρει την ουρανια αμοιβη του που ειναι και σημαντικοτερη. .και γενικα μην πληρωνετε ιερεις οταν ξερετε οτι αυτοι ηδη εχουν αλλο εισοδημα.μην γελιεστε οπως εγω πριν..

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1701381526591186

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2018

Διάλογοι, στη σελίδα «Εκκωφαντική Σιωπή». Θέμα επίκαιρο: τα ψυχοσάββατα.

Διάλογοι...
στη σελίδα Εκκωφαντική Σιωπή 
9 ώρες πριν
Panagiotis Michalopoulos 
Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο θρησκείας, και, το ψυχοσάββατο;
Έκαναν τέτοια πράγματα οι πρώτοι χριστιανοί, η πρώτη Εκκλησία –μετά την Πεντηκοστή, η Εκκλησία η Αποστολική;
Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο ψυχών με μνημόσυνα, με βουδιστικά κεριά- λιβάνια, και με κόλλυβα;
Πώς ξεκίνησαν όλα αυτά; Από τον μεσαίωνα; Από τα συγχωροχάρτια του πάπα των παπικών;
Εκκωφαντική Σιωπή 

Η Ορθόδοξη Εκκλησία δεν κάνει εμπόριο ψυχών, είναι καθαρτήριο ψυχών και για τους ζώντες και για τους κεκοιμημένους αδελφούς μας! Δυστυχώς δεν γνωρίζεται την σημασία και την αξία του Ψυχοσάββατου, όπως επίσης προφανώς δεν γνωρίζεται πώς και πότε καθιερώθηκε αυτή η ημέρα, διότι προφανώς δεν γνωρίζεται εκκλησιαστική ιστορία, είστε αθεολόγητος στα της ορθόδοξης πίστης και καταφανέστατα προτεσταντίζετα ασύστωλα!
Panagiotis Michalopoulos 

προς Εκκωφαντική Σιωπή 
3 ώρες πριν
Έκαναν τέτοια πράγματα οι πρώτοι χριστιανοί, η πρώτη Εκκλησία –μετά την Πεντηκοστή, η Εκκλησία η Αποστολική;
Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο ψυχών με μνημόσυνα, με βουδιστικά κεριά- λιβάνια, και με κόλλυβα;
Πώς ξεκίνησαν όλα αυτά; Από τον μεσαίωνα; Από τα συγχωροχάρτια του πάπα των παπικών;
Εκκωφαντική Σιωπή 

Επαναλαμβάνουμε διάβασε Εκκλησιαστική Ιστορία, ακόμη και Αγία Γραφή, πάμπολλα από όλα αυτά (Μνημόσυνα, κεριά κτλ)Αναφέρονται καθαρά ή έστω "αχνοφαίνονται" και είναι η φυσική εξέλιξη της πίστης μας χωρίς καμία δογματική παρέκκλιση!
Πασχαλινα Μαρου Σαραντιδου 
2 ώρες πριν
Οπως νιωθη ο καθενας κανει ..Το κανης για να νιωσης εσυ καλα και οτι δεν ξεχνας τους κεκοιμημενους σου ..Καντω για την ψυχη σου αν μας απομεινε ακομη ....
Panagiotis Michalopoulos 

1 λεπ. πριν
Καλησπέρα, αγαπητή Πασχαλίνα!
Η μνήμη των ανθρώπων μας που έφυγαν, είναι ένα πολύ καλό συναίσθημα. Μας ωφελεί με το να συναισθανόμαστε πάντα την ματαιότητα των εγκοσμίων, και να έχουμε στραμμένα τα μάτια της ψυχής μας προς την αιωνιότητα. Χωρίς την ανάγκη ειδών εκκλησιαστικού εμπορίου, όπως κόλλυβα, κεριά, καντήλια, λιβάνια, και άλλα ήδη προερχόμενα από την κιναιδική βουδιστική λατρεία.
Άλλωστε, αυτά τα τελετουργικά μας, των παπάδων μας, δηλαδή, των εμπόρων της θρησκείας και εκμεταλλευτών του θρησκευτικού μας συναισθήματος, των εκμεταλλευτών του πόνου μας… Αυτά λοιπόν τα τελετουργικά, τριήμερα, εννιάμερα, σαραντάμερα και ετησία -για τους νεκρούς, τα είχαν και οι ειδωλολάτρες προγονοί μας, οι πιστοί στο δωδεκάθεο.
Αυτά!

Panagiotis Michalopoulos 

8 ώρες πριν
Από πότε αρχίσαμε να έχουμε καντήλια στην χριστιανική πίστη, στην εκκλησία, στην λατρεία;
Από πότε κεριά και λιβάνια;
Από πότε εικόνες με φωτοστέφανο;
Από πότε κομποσκοίνια;
Από πότε προσκύνηση, χειροφίλημα και ευλογία με το δάχτυλο;
Δημόπουλος Ιωάννης 

6 ώρες πριν
άναψε ενα κερι ευλογημένε ....για κάποιον ,,,που έχασες ,,,,άναψε και για σένα ,,το κερι φωτίζει( αυτόν που το αναβεις )το λιβάνι διώχνει ,,,,και το φωτοστέφανο και να το αφαιρέσεις ,,αυτό δεν φεύγει,,,,οτι και να κανεις ,,,,,,,,παναγιωτη
Areti Apostolidou 
5 ώρες πριν
Παντα ηταν αυτα οταν χασεις καποιον δικο σου η μονη ελπιδα γιαυτους ειναι να μην τους ξεχναμε !μονο τα ψυχοσαββατα ειναι που βλεπουν φως!! Και ελπιζουν στην ανασταση!δεν πρεπει να μιλαμε μεαυτον τον τροπο ειναι αμαρτια!! Κυριε Ιησου αναπαυσε τους κεκοιμιμενους δουλουσου αμην!!!!!
Εκκωφαντική Σιωπή 

προς Panagiotis Michalopoulos 
3 ώρες πριν
διάβασε αγαπητέ μας φιλέ εκκλησιαστική ιστορία, από τους πρώτους χριστιανικούς αιώνες και θα σου λυθούν όλες οι απορίες!
Panagiotis Michalopoulos 

προς Εκκωφαντική Σιωπή 
3 ώρες πριν
Πώς ξεκίνησαν όλα αυτά; Από τον μεσαίωνα; Από τα συγχωροχάρτια του πάπα των παπικών;
Εκκωφαντική Σιωπή 

3 ώρες πριν
Είδες λοιπόν πόσο συγκεχυμένα και άτακτα τα έχεις όλα στο μυαλό σου; Τι δουλειά έχει ο μεσαίωνας, ο πάπας και τα συγχωροχάρτια του με την Μια Αγία Ορθόδοξη Εκκλησία του Χρίστου και τις ιερές τελετές μας; Διάβασε αγαπητέ μας φίλε Ορθόδοξη Πατερική Θεολογία και Εκκλησιαστική Ιστορία των πρώτων χριστιανικών αιώνων, να ξεδιαλύνεις κάποια πράγματα και μη παλεύεις άδικα να παραπλανήσεις τον κόσμο, γιατί εσύ είσαι ο πλανεμένος!
https://www.facebook.com/ekkofantikisiopi/photos/a.994834390558300.1073741828.994805167227889/1868652283176502/?type=3&theater

Διαφημίσεις -εμπορικών σελίδων, στο facebook…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο θρησκείας, και, το ψυχοσάββατο;
Έκαναν τέτοια πράγματα οι πρώτοι χριστιανοί, η πρώτη Εκκλησία –μετά την Πεντηκοστή, η Εκκλησία η Αποστολική;
Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο ψυχών με μνημόσυνα, με βουδιστικά κεριά- λιβάνια, και με κόλλυβα;
Πώς ξεκίνησαν όλα αυτά; Από τον μεσαίωνα; Από τα συγχωροχάρτια του πάπα των παπικών;
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Από πότε αρχίσαμε να έχουμε καντήλια στην χριστιανική πίστη, στην εκκλησία, στην λατρεία; 
Από πότε κεριά και λιβάνια; 
Από πότε εικόνες με φωτοστέφανο; 
Από πότε κομποσκοίνια; 
Από πότε προσκύνηση, χειροφίλημα και ευλογία με το δάχτυλο;
http://xairete.blogspot.gr/2016/02/blog-post_60.html

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2018

Τι γίνεται, ρε;

Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο θρησκείας, και, το ψυχοσάββατο;
Έκαναν τέτοια πράγματα οι πρώτοι χριστιανοί, η πρώτη Εκκλησία –μετά την Πεντηκοστή, η Εκκλησία η Αποστολική;
Τι γίνεται, ρε;
Εμπόριο ψυχών με μνημόσυνα, με βουδιστικά κεριά- λιβάνια, και με κόλλυβα;
Πώς ξεκίνησαν όλα αυτά; Από τον μεσαίωνα; Από τα συγχωροχάρτια του πάπα των παπικών;

ΣΧΕΤΙΚΟ -ΣΑΝ ΣΗΜΕΡΑ...
Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2016 
Από πότε αρχίσαμε να έχουμε καντήλια στην χριστιανική πίστη, στην εκκλησία, στην λατρεία; 
Από πότε κεριά και λιβάνια; 
Από πότε εικόνες με φωτοστέφανο; 
Από πότε κομποσκοίνια; 
Από πότε προσκύνηση, χειροφίλημα και ευλογία με το δάχτυλο;
http://xairete.blogspot.gr/2016/02/blog-post_60.html

Κυριακή 4 Ιουνίου 2017

1. Διαβάζω: «Ο Χριστός, το βράδυ της Αναστάσεως δίνει στις ψυχές την ελευθερία να "σεργιανίσουν" στη γη. Ωστόσο, το Σάββατο πριν την Κυριακή της Πεντηκοστής οι ψυχές πρέπει να επιστρέψουν στις θέσεις τους στον ουρανό και μάλιστα χορτάτες, από τα κόλλυβα των παπαδικών μνημοσύνων –τα διαβασμένα, που έχουν φάει!» 2. Σχολιάζω: Και μετά, φοβόμαστε μήπως και οι μουσουλμάνοι πρόσφυγες μας επηρεάσουν τόσο αρνητικά, ώστε να μας χαλάσουν τη θρησκεία, την κουλτούρα, τον πολιτισμό μας! Μα, πόσο πιο χαμηλά θα μπορούσαμε άλλο να πέσουμε, τόσο στον πάτο που ήδη είμαστε με αυτά τα «ορθόδοξα» παραμύθια που πιστεύουμε; Ώστε λοιπόν οι ψυχές το Πάσχα έρχονται στη γη (από τον ουρανό ή από τον Άδη;), σαν… καλικάντζαροι; Και τριγυρνούν για να βρουν για να φάνε… Όχι βέβαια κουραμπιέδες, όπως αυτοί της πρωτοχρονιάς που βγαίνουν από κάτω από τη γη, αλλά… κόλλυβα; Χα!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε στη Δημόσια ομάδα ΠΑΣΧΑ ΜΥΣΤΙΚΟ ένα σύνδεσμο.
3 ώρες πριν

Ψυχοσάββατο: Τι συμβολίζουν τα Χρυσά Κόλλυβα;
Ιούνιος 2, 2017
 

Αύριο, εννέα μέρες μετά την Ανάληψη του Χριστού, η Εκκλησία μνημονεύει όλους τούς κεκοιμημένους από τον Αδάμ μέχρι σήμερα. Το Ψυχοσάββατο αυτό, σε πολλά μέρη της Ελλάδας, φτιάχνουν τα χρυσά κόλλυβα.
planetnews.gr

ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 

Διαβάζω:
«Η λαϊκή παράδοση, αλλά και οι θρύλοι, αναφέρουν σε σχέση με τα χρυσά κόλλυβα ότι ο Χριστός το βράδυ της Αναστάσεως δίνει στις ψυχές την ελευθερία να “σεργιανίσουν” στη γη».
Διαβάζω:
«Όποια ψυχή δεν έχει κόλλυβο, είτε γιατί την ξέχασαν οι συγγενείς, είτε γιατί δεν έχει κανέναν να την θυμηθεί, οι άλλες ψυχές της δίνουν να “φάει” από το δικό τους για να μην επιστρέψει “ξερή” όπως λένε σε κάποια μέρη της Ελλάδας, δηλαδή πεινασμένη.»
Σχολιάζω:
Και μετά, φοβόμαστε μήπως και οι μουσουλμάνοι πρόσφυγες, μας επηρεάσουν τόσο αρνητικά, ώστε να μας χαλάσουν τη θρησκεία, την κουλτούρα, τον πολιτισμό μας!
Μα, πόσο πιο χαμηλά θα μπορούσαμε άλλο να πέσουμε, τόσο στον πάτο που ήδη είμαστε με αυτά τα «ορθόδοξα» παραμύθια που πιστεύουμε;
Ώστε λοιπόν οι ψυχές το Πάσχα έρχονται στη γη (από τον ουρανό ή από τον Άδη;), σαν… καλικάντζαροι; Και τριγυρνούν για να βρουν για να φάνε;
Όχι βέβαια κουραμπιέδες, όπως αυτοί της πρωτοχρονιάς -που βγαίνουν από κάτω από τη γη, αλλά… κόλλυβα; Χα!

https://www.facebook.com/groups/445115879162651/permalink/477062875967951/ 
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Η Maria Dimitriou κοινοποίησε τη δημοσίευση της Ευτυχία Ψαλιδακη.
3 Ιουνίου 2017 - Μήν ξεχάσω??

Ψυχοσάββατο: Τι συμβολίζουν τα Χρυσά Κόλλυβα;
Εννέα μέρες μετά την Ανάληψη του Χριστού, η Εκκλησία μνημονεύει όλους τούς κεκοιμημένους από τον Αδάμ μέχρι σήμερα. Το Ψυχοσάββατο αυτό, σε πολλά μέρη της Ελλάδας, φτιάχνουν τα χρυσά κόλλυβα.
Η λαϊκή παράδοση, αλλά και οι θρύλοι, αναφέρουν σε σχέση με τα χρυσά κόλλυβα ότι  ο Χριστός το βράδυ της Αναστάσεως δίνει στις ψυχές την ελευθερία να «σεργιανίσουν» στη γη. 

Ωστόσο, το Σάββατο πριν την Κυριακή της Πεντηκοστής οι ψυχές πρέπει να επιστρέψουν στις θέσεις τους στον ουρανό και μάλιστα χορτάτες! 
Οι συγγενείς την παραμονή του Σαββάτου, δηλαδή το πρωί της  Παρασκευής, φτιάχνουν τα κόλλυβα τα οποία πηγαίνουν στην εκκλησία το απόγευμα να τα διαβάσει ο ιερέας, ώστε οι ψυχές των νεκρών τους να «φάνε» και να επιστρέψουν στον ουρανό χορτασμένες από το συχώριο που θα τους δίνει ο κόσμος («Θεός σχωρές τον») στο μοίρασμα.
Εκείνη τη στιγμή, οι ψυχές έχουν συγκεντρωθεί και η μια ρωτάει την άλλη: «εσύ έχεις κόλλυβο να φας;». Όποια ψυχή δεν έχει κόλλυβο, είτε γιατί την ξέχασαν οι συγγενείς, είτε γιατί δεν έχει κανέναν να την θυμηθεί, οι άλλες ψυχές της δίνουν να «φάει» από το δικό τους για να μην επιστρέψει «ξερή» όπως λένε σε κάποια μέρη της Ελλάδας, δηλαδή πεινασμένη. Η λαϊκή παράδοση που θέλει η μια ψυχή μοιράζεται το κόλλυβο της με την άλλη, έχει τη βάση της στη γενική σημασία που δίνει η Εκκλησία σχετικά με τα κόλλυβα της Πεντηκοστής όπου μνημονεύονται όλοι οι νεκροί, οι οποίοι για διάφορους λόγους δεν είχαν την ευκαιρία να τύχουν της ωφελείας των μνημοσύνων.
Σε κάθε παράδοση τα κόλλυβα είναι μέρος της της θρησκείας μας.
Τα υλικά πρέπει να είναι 9 γιατί 9 είναι τα τάγματα των αγγέλων, ενώ το κάθε υλικό έχει το δικό του συμβολισμό.
1. Σιτάρι: οι νεκροί (το γήινο στοιχείο)
2. Ζάχαρη: η γλυκύτητα του Παραδείσου
3. Σταφίδες: η Άμπελος (ο Χριστός)
4. Μαϊντανός: η ανάπαυση «εν τόπω χλοερώ»
5. Φρυγανιά τριμμένη ή σουσάμι: το χώμα («..ας είναι ελαφρύ το χώμα που τον σκεπάζει..»)
6. Ρόδι: τα ελέη του Παραδείσου, η λαμπρότητα
7. Κανέλλα: η ευωδία, τα αρώματα («..αρώμασι εν μνήματι κηδεύσας απέθετο..», «..μύραναν τον τάφο αι μυροφόροι μύρα..»)
8. Αμύγδαλα: η ευγονία, η ζωή που διαιωνίζεται με τους απογόνους (αντί για αμύγδαλα μπορούν να χρησιμοποιηθούν καρύδια)
9. Κουφέτα (ασημένια και λευκά): τα οστά που μένουν αναλλοίωτα καθώς το σώμα φθείρεται.
Μουλιάζουμε το σιτάρι σε νερό από βραδύς και αφού το σουρώσουμε, το καθαρίζουμε από τις φλούδες που απέβαλε. Κατόπιν το βράζουμε ανάλογα πόσο μαλακό το θέλουμε. Σε κανονική κατσαρόλα ένα καλό βράσιμο διαρκεί 2-3 ώρες, ενώ σε χύτρα περίπου 1 ώρα. Όταν βράσει, το ραντίζουμε με δροσερό νερό λέγοντας «δροσιά και έλεος να έχουν οι ψυχές των….» λέγοντας τα ονόματα των νεκρών που θέλουμε να μνημονεύσουμε και το απλώνουμε πάνω σε πετσέτα βαμβακερή για να στεγνώσει. Το ανακατεύουμε με τις σταφίδες, τον ψιλοκομμένο μαϊντανό, το ρόδι, την κανέλα, τα αμύγδαλα και το στρώνουμε στην πιατέλα. Πάνω από το σιτάρι βάζουμε μια στρώση με τη θρυμματισμένη φρυγανιά ή το σουσάμι και στο τέλος την στρώση από ζάχαρη. Με ένα καθαρό χαρτί πιέζουμε την επιφάνεια να γίνει ίσια. Στο τέλος με τα κουφέτα σχηματίζουμε το σχήμα του σταυρού και διάφορα σχέδια, ανάλογα με την πείρα και την φαντασία που έχει η κάθε νοικοκυρά ώστε να το στολίσει.
Και κάτι ιδιαίτερο, το οποίοι οι γιαγιάδες τονίζουν με μεγάλη ευλάβεια:
1. Όση ώρα ετοιμάζουμε τα κόλλυβα πρέπει να είναι αναμμένο το καντήλι και το θυμιατό.
2. Το νερό με το οποίο βράζουμε και ξεπλένουμε το σιτάρι, ΔΕΝ το χύνουμε στο νεροχύτη ώστε να καταλήξει μαζί με τα βρώμικα νερά στις αποχετεύσεις. Το ρίχνουμε ή στην θάλασσα ή στο χώμα.
 
ΠΗΓΗ: dogma
https://mwsaiko.blogspot.gr/2017/06/blog-post_58.html

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Τρίτη, 14 Ιουνίου 2016 

ΤΑ ΜΑΓΙΚΑ ΧΡΥΣΑ ΚΟΛΛΥΒΑ!

Τετάρτη 1 Μαρτίου 2017

Αυτή η κλασική παπαδίστικη φάτσα, είναι η φωτο του προφίλ, του χρήστη «Gregory Telemachos Stamkopoulos». Ο κύριος αυτός, ανάρτησε μια συνταγή για κόλλυβα με φιστίκια Αίγινας αντί για μύγδαλα. Έκανα σαν φίλος εκεί ένα καθαρά θεολογικό σχόλιο για τα μνημόσυνα… Και μετά, μόνο που δεν με αποκεφάλισε ο «χριστιανο»-Ταλιμπάν παπάς, με την φασιστο-«χριστιανική του αντίδραση στο σχόλιο μου!

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Gregory Telemachos Stamkopoulos 
Θεσσαλονίκη
Αύριο το Ψυχοσάββατο. 
Ας θυμηθούμε τους κεκοιμημένους μας με ωραία κόλλυβα. 
Το μυστικό είναι να μην είναι καθόλου υγρό το βρασμένο σιτάρι. 
Φέτος αντί για αμύγδαλα προτιμήσαμε το φυστίκι αιγίνης. 

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
Διαβάζω:
Ψυχοσάββατο 18/02/2017
«Επειδή την Κυριακή της Απόκρεω ποιούμε ανάμνηση της Δευτέρας Παρουσίας του Χριστού και οι κεκοιμημένοι μας ακόμη δεν κρίθηκαν, τους μνημονεύουμε σήμερα και, επικαλούμενοι το άπειρο έλεος Του, παρακαλούμε τον Θεό με το μνημόσυνο πού κάνουμε, να τους αναπαύσει.»
Σχολιάζω:
Ένας κοιμισμένος, τι ανάπαυση χρειάζεται; Κοιμάται και δεν καταλαβαίνει τίποτε! Λιώνει –ωραία –ωραία στο μνήμα του, αν είναι φρέσκος, ή έχει ήδη λιώσει, ή δεν έχει μείνει ούτε κοκαλάκι του, που λένε! Είναι το σώμα που θα αναγεννηθεί, στην κοινή ανάσταση.
Εκείνο που ζει και δεν κοιμάται, είναι αυτό που δεν πεθαίνει. Είναι η ψυχή του ανθρώπου που έφυγε από αυτήν την ζωή.
Αυτή, έχει κριθεί μερικώς μεν, οριστικά και αμετάκλητα δε, από την ώρα του θανάτου…
Και είτε προγεύεται την μεγάλη χαρά, είτε την μεγάλη λύπη. Δηλαδή:
1. Αν έχει σωθεί, τότε βρίσκεται ήδη στον παράδεισο… Και εκείνη την ημέρα θα μετατεθεί στην βασιλεία των ουρανών.
2. Αν δεν έχει σωθεί, βρίσκεται στον Άδη… Και εκείνη την ημέρα θα μετατεθεί στην κόλαση.
Συμπέρασμα:
Α΄.-Τα παπικά συγχωροχάρτια, δεν σώζουν κανέναν.
Β΄.- Τα ορθόδοξα μνημόσυνα, επίσης, δεν προσφέρουν καμιά αλλαγή.

Gregory Telemachos Stamkopoulos
Γιατί είστε τόσο Ορθολογιστής; Αν δε θέλετε να κάνετε μνημόσυνα (δηλαδή να θυμηθείτε τους κεκοιμημένους σας και να προσευχηθείτε στο Θεό για αυτούς, ή ακόμη και να ζητήσουμε να εύχονται αυτοί για εμάς) τότε μην κάνετε. Δε σας υποχρέωσε κανένας. Το να έρχεσθε στον τοίχο μου και να ρητορεύετε, είναι νομίζω κατ᾽ αρχάς ανάγωγο. Εμείς ακολουθώντας την δισχιλιετή παράδοσή μας θα κάνουμε μνημόσυνα και θα μνημονεύουμε τους αγαπημένους μας που κοιμήθηκαν και περιμένουν την ανάσταση των νεκρών.
Panagiotis Michalopoulos 
1. Μου λέτε:
«Αν δε θέλετε να κάνετε μνημόσυνα (δηλαδή να θυμηθείτε τους κεκοιμημένους σας και να προσευχηθείτε στο Θεό για αυτούς, ή ακόμη και να ζητήσουμε να εύχονται αυτοί για εμάς) τότε μην κάνετε.»
1. Απάντηση:
- Χρειάζεται τελετουργικό, για να θυμηθούμε τους κεκοιμημένους μας;
- Πρέπει αναγκαστικά και μόνο μέσα από αυτήν την διαδικασία -την τόσο επικερδή για εσάς, να προσευχόμαστε στο Θεό για αυτούς;
- Πού ακριβώς ζητάμε -στα μνημόσυνα, να εύχονται αυτοί -οι κεκοιμημένοι, για εμάς; Ξέρουμε αν είναι Άγιοι στον παράδεισο και όχι κολασμένοι στον Άδη;
Panagiotis Michalopoulos 

2. Μου λέτε:
«Το να έρχεσθε στον τοίχο μου και να ρητορεύετε, είναι νομίζω κατ᾽ αρχάς ανάγωγο.»
2. Απάντηση:
Ο τοίχος σας ήρθε σε εμένα, μέσα από τις ενημερώσεις του facebook, δεδομένου ότι θεωρούμαστε «φίλοι» για το σύστημα.
Έτσι, τρώω αναγκάστηκα στη μάπα τη φάτσα σας, -έχουμε βλέπετε και 151 κοινούς φίλους, και επομένως και πολλά κοινά μεταξύ μας… Έτσι έμαθα και για την σχετική αναφορά σας στον τρόπο παρασκευής κολλύβων για ψυχοσάββατο, και την πατέντα σας να αντικαταστήσετε τα αμύγδαλα με φιστίκια Αίγινας.
Εγώ, έκανα ένα σχόλιο κάτω από τη συνταγή σας αυτή, με μια απάντηση μου σε ένα ανάλογο θέμα, σχετικό με την «ανάπαυση» των «κεκοιμημένων», μέσω μνημοσύνων.
Το οξύμωρο με εσάς είναι ότι δεχτήκατε ευχαρίστως μεν τα σχόλια φίλων σας που σας επαινούσαν για τα φιστίκια... Aντιδράσατε δε, έτσι άγρια, με μια δική μου θεολογική προσέγγιση του θέματος των μνημοσύνων!!!..

Δηλαδή φίλοι σας είναι μόνο οι υποτακτικοί σας, όσοι σας προσκυνούν; Και εμείς που σκεπτόμαστε, προβληματιζόμαστε και εξωτερικεύουμε μια άποψη, είμαστε εχθροί σας, ορθολογιστές και ανάγωγοι;
Ακολουθείτε λοιπόν και εσείς την γνωστή φασιστική γραμμή της προσωπικής επίθεσης σε οποίον έχει μιαν άλλη άποψη… Και το κάνετε αυτό και εσείς, επειδή δεν μπορείτε να απαντήσετε με θεολογικά και αγιογραφικά επιχειρήματα, παρά μόνο με παπαδίστικα τερτίπια; 

Κρίμα σε εσάς!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10209153907787340&set=a.4513350114371.189925.1309204178&type=3&theater

Gregory Telemachos Stamkopoulos
Αναπληρωτής Καθηγητής...
 στην Ανώτατη Εκκλησιαστική Ακαδημία Θεσσαλονίκης - ΑΕΑΘ
Πρώην Research fellow στΟ Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης
Πρώην Research fellow στην εταιρεία Yale University
Πήγαινε στο 1ο Λυκειο Καρδιτσας
https://www.facebook.com/telem

Πέμπτη 23 Φεβρουαρίου 2017

Μαλακίας, το Ανάγνωσμα: 1. Πέρασε λοιπόν, το πρώτο ψυχοσάββατο… Αυτό, πριν από την Κυριακή των Απόκρεω. Γιορτάσαμε, την ημέρα που οι νεκροί παίρνουν άδεια για να έλθουν για λίγο στη γη, στα σπίτια και στους δικούς τους… Θυμάστε τον Μίμη Φωτόπουλο στο έργο «ουρανοκατέβατος» (1965), στο ρόλο που ως μακαρίτης Περικλής παίρνει άδεια από τον Θεό και επιστρέφει –σαν φάντασμα στη γη; Ε, κάτι τέτοιο… 2. Το ίδιο μακάβριο «Grand Guignol» (Γκραν γκινιόλ), αλλά στο ανάποδο, θα είναι και το δεύτερο ψυχοσάββατο, αυτό πριν από την Κυριακή της Πεντηκοστής. Είναι η ημέρα, που οι ψυχές επιστρέφουν στον Κάτω Κόσμο, αφού κατά τη διάρκεια της πασχαλινής περιόδου κυκλοφορούσαν ελεύθερα πάνω στη γη.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο χρήστης Ιερός Ναός Αγίου Γεωργίου, δημοσιοποίησε...
17 Φεβρουαρίου 
Ψυχοσσάβατο είναι η κοινή ονομασία του Σαββάτου πριν από την Κυριακή των Απόκρεω και του Σαββάτου πριν από την Κυριακή της Πεντηκοστής.
Το Ψυχοσάββατο της Πεντηκοστής λέγεται και του Ρουσαλιού, επειδή έλκει την καταγωγή του από τη ρωμαϊκή γιορτή των Ρουσαλίων ή Ροζαλίων. 

Είναι η ημέρα, που σύμφωνα με τη λαϊκή δοξασία, οι ψυχές επιστρέφουν στον Κάτω Κόσμο, αφού κατά τη διάρκεια της πασχαλινής περιόδου κυκλοφορούσαν ελεύθερα πάνω στη γη. Τη θλίψη των ψυχών, αλλά και των οικείων τους, εκφράζει το δίστιχο:
Όλα τα Σάββατα να παν, να παν και να γυρίσουν
Το Σάββατο του Ρουσαλιού να πάει, να μην γυρίσει.
Κατά τα δύο μεγάλα Ψυχοσάββατα η Εκκλησία μας καλεί σε μία παγκόσμια ανάμνηση «πάντων των απ’ αιώνος κοιμηθέντων ευσεβώς επ’ ελπίδι αναστάσεως ζωής αιωνίου»
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=902245816585357&set=pb.100003998407537.-2207520000.1487869029.&type=3&theater

ΣΧΟΛΙΑ:
P. MICHALOPOULOS είπε... 
Μαλακίας, το Ανάγνωσμα: 
1. Πέρασε λοιπόν, το πρώτο ψυχοσάββατο… Αυτό, πριν από την Κυριακή των Απόκρεω. Γιορτάσαμε, την ημέρα που οι νεκροί παίρνουν άδεια για να έλθουν για λίγο στη γη, στα σπίτια και στους δικούς τους… Θυμάστε τον Μίμη Φωτόπουλο στο έργο «ουρανοκατέβατος» (1965), στο ρόλο που ως μακαρίτης Περικλής παίρνει άδεια από τον Θεό και επιστρέφει –σαν φάντασμα στη γη; Ε, κάτι τέτοιο… 
2. Το ίδιο μακάβριο «Grand Guignol»  (Γκραν γκινιόλ), αλλά στο ανάποδο, θα είναι και το δεύτερο ψυχοσάββατο, αυτό πριν από την Κυριακή της Πεντηκοστής. Είναι η ημέρα, που οι ψυχές επιστρέφουν στον Κάτω Κόσμο, αφού κατά τη διάρκεια της πασχαλινής περιόδου κυκλοφορούσαν ελεύθερα πάνω στη γη.
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε... 
Δηλαδή, θλίβονται όλες οι ψυχές που βρίσκονται στον κάτω κόσμο, αλλά και στον πάνω κόσμο; Θλίβονται οι ψυχές που βρίσκονται στο Άδη, αλλά και αυτές που βρίσκονται στον Παράδεισο; 
Παράξενο μου φαίνεται. 
Μήπως οι ψυχές που βρίσκονται στον Παράδεισο, θλίβονται για τις ψυχές που βρίσκονται στον Άδη; Θα ήταν φυσικό. 
Επιπλέον κανένα πατερικό κείμενο δεν αναφέρει άδεια ψυχών και πολύ περισσότερο, ότι με την άδεια αυτή επισκέπτονται τη γη! Που βρέθηκε αυτό πάλι; Μήπως στον στρεβλό Παπισμό;
P. MICHALOPOULOS είπε... 
1. Στην περίπτωση των ψυχών –του πρώτου ψυχοσάββατου, που αυτές κατεβαίνουν από τον ουρανό στη γη (περίπτωση μακαρίτη Περικλή), δεν νομίζω να τίθεται θέμα θλίψης… Αφού σε μια σκηνή μάλιστα ο Περικλής (Μίμης Φωτόπουλος), φαίνεται να διασκεδάζει στα μπουζούκια, και να δέχεται –μέσα από βροντές, την επίπληξη του θεού (Γιώργου Βελέντζα) να του λέει: «Γι αυτό σε έστειλα στη γη, για να χορεύεις τσιφτετέλι;». Εδώ λοιπόν έχουμε μάλλον χαρές, και κάτω στη γη, και πάνω στον ουρανό! Δίπορτο! 
Εξυπακούεται όμως, ότι και στον παράδεισο ακόμα δεν είναι τόσο σίγουρες οι ψυχές, αφού σε αυτές τις εξόδους τους -μετά δημοσίων θεαμάτων, παρακαλώ, μπορούν και να εξοκείλουν, καμιά φορά! Άρα, και αυτές θέλουν το μνημόσυνο τους! 
2. Στην περίπτωση όμως των ψυχών –του δευτέρου ψυχοσάββατου, που αυτές -αφού ήρθαν στη γη αναβαίνοντας σαν καλικάτζαροι, έχουμε θλίψη, διότι μετά επιστρέφουν πάλι στον Άδη, στον κάτω κόσμο, όπως λένε οι παπάδες μας. 
Και καταλαβαίνετε ότι εδώ δεν αρκεί μόνο ένα μνημόσυνο για αυτούς, για να μετατεθούν κι αυτοί στον παράδεισο. Χρειάζονται πολλά μνημόσυνα, πολλές λειτουργιές και σαρανταλείτουργα, και τρισάγια, και τάματα, και δωρεές περιουσιών υπέρ του ναού… Απαραίτητα δε, και το κομποσκοίνι γνωστού εσχατόγηρου καλογέρου (ας είναι και ελαφρώς χεσμένο) από το άγιο όρος!

Τρίτη 21 Φεβρουαρίου 2017

ΘΕΜΑ: Όσοι κωλο-καλόγεροι με τα κομποσκοίνια, και οσοι κωλο-παπάδες με τα μνημόσυνα, σας λένε ότι βγάζουν ψυχές από την κόλαση, είναι του διάολου φάρα!

ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.
ΘΕΜΑ: Όσοι κωλο-καλόγεροι με τα κομποσκοίνια, και οσοι κωλο-παπάδες με τα μνημόσυνα, σας λένε ότι βγάζουν ψυχές από την κόλαση, είναι του διάολου φάρα!  
ΣΧΟΛΙΑ:
Κυριακή, 19 Φεβρουαρίου 2012
Η Chrystallo Nadiotis
κοινοποίησε τον σύνδεσμο...
Η ωφέλεια των ψυχών από τα μνημόσυνα (Οσίου Ιωάννου του Δαμασκηνού)
taranakounimata.blogspot.com
Demetrios Davaris
τελικα αλλαζει κατασταση η ψυχη; η οχι;

μεταπηδαει απο την Κολαση στον Παραδεισο η οχι;
Chrystallo Nadiotis
Η δικη μου η κατανοηση λεει πως ναι αλλαζει κατασταση οχι ομως τοσο δραστικα απο το ενα ακρο στα αλλο.
Αν μας παρακολουθει καποιος ιερεας η θεολογος, θα θελαμε μια απαντηση...
Panagiotis Michalopoulos
ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΕΓΩ...

Panagiotis Michalopoulos
1. Τα μνημόσυνα, είναι μια απλή υπόμνηση, και τα κόλλυβα έχουν συμβολικό μόνο χαρακτήρα.
2. Έχουν ωφέλεια (πνευματική) μόνο για τους ζωντανούς…
3. Έχουν και για τους παπάδες ωφέλεια (οικονομική) από τα τυχερά.
4. Όσοι κωλο-καλόγεροι με τα κομποσκοίνια, και οσοι κωλο-παπάδες με τα μνημόσυνα, σας λένε ότι βγάζουν ψυχές από την κόλαση, είναι του διάολου φάρα!
http://xairete.blogspot.gr/2012/02/blog-post_19.html


ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
19 Φεβρουαρίου 2017, στις 8:27 μ.μ.
Ioannis Kyriakides 
Καλα κανουν να ζητησουν απο το Θεο τη σωτηρια της δικης τους ψυχης!
Panagiotis Michalopoulos 

Οι ορθόδοξοι έχουν τα δόγματα τους... Και το κομποσκοίνι, δεν είναι τέτοιο.
Έχουν τα ιερά μυστήρια τους... Και τα μνημόσυνα, δεν ανήκουν στα μυστήρια.
Κάτι λιγότερο από την αλήθεια, κάθε παράληψη, δεν είναι ολόκληρη αλήθεια, αλλά υπόλειμμα της.
Και αν φορτώσεις μια αλήθεια με ψευτιές (κομποσκοίνια και κάθε άλλου είδους ορθόδοξα συγχωροχάρτια), δεν είναι πια η καθαρή αλήθεια του θεού… Είναι νοθευμένη με το ψέμα του διαβόλου, είναι μια καταραμένη αλήθεια.
Έτσι η ορθοδοξία γίνεται κακοδοξία, και οι πιστοί της πλανεμένοι και χαμένοι!..

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1327514523977890