Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα PATHR-STEFANOS-TSAKIRHS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα PATHR-STEFANOS-TSAKIRHS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Πέμπτη 17 Νοεμβρίου 2016

Σήμερα, συζητώ (για τους παπάδες και τα λείψανα), με τη φίλη μου την «Μπαρμπι Εγω γουσταρω» (την Βαρβάρα του Γιώργου).

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε τη δημοσίευση του Φώτης Καποτέλης.
11 ώρες πριν

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Με ετικέτα «TYXERA-EKKLHSIAS»…
(170 αναρτήσεις) ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/search/label/TYXERA-EKKLHSIAS
Μπαρμπι Εγω γουσταρω

Γνωρίζω ιερείς που δεν λαμβάνουν καθόλου extra αμοιβές,γιατί έτυχε και σε μένα.
Panagiotis Michalopoulos

Μπράβο τους! Να μας τους πείτε, για να τους προβάλουμε!
Μπαρμπι Εγω γουσταρω 

Δεν ξέρω τι πιστεύεις, όμως ακόμη και σήμερα υπάρχουν αυτοί οι ιερείς, που όχι μόνο δεν λαμβάνουν αλά βοηθούν και οικογένειες από τον μισθό τους. Μπορεί να σου φαίνεται απίστευτο,αλά είναι αλήθεια. Μάθε να μην είσαι απόλυτος.
Panagiotis Michalopoulos 

Τι έπαθες; Ποιος σε πείραξε και αντιδράς έτσι.
Εγώ, δεν αμφισβήτησα ότι υπάρχουν τέτοιοι κληρικοί. Και γι αυτό σου πρότεινα να τους ονοματίσεις για να τους προβάλουμε, να τους τιμήσουμε. Όχι μόνο έλεγχος στους κακούς, αλλά και έπαινος στους καλούς.
Άλλωστε τέτοιος κληρικός («Ανάργυρος»), είμαι και εγώ, εδώ και παρά πολλές δεκαετίες, από τότε του έχω χειροθετηθεί!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1237600272969316

ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.
3 ώρες πριν
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:

Μπαρμπι Εγω γουσταρω 
Πες μου κάτι, γιατί λες την εκκλησία σιχαμένη;
Panagiotis Michalopoulos 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ, ΕΔΩ:
http://xairete.blogspot.gr/2015/11/blog-post_17.html

Μπαρμπι Εγω γουσταρω 

Αναφέρεσαι στον Αγιο Εφραίμ, ως σκελετό,
μήπως μίλησες με τους ανθρώπους που βοηθήθηκαν από αυτόν; 
και για τους υπόλοιπους που αναφέρεσαι, δεν μπορείς να μιλάς χωρίς να γνωρίζεις.
Μπορείς να αμφιβάλλεις αλά δεν σου επιτρέπεται να μιλάς. 
Οσο για τον ιερέα που συνομίλησες δεν θα το σχολιάσω, υπάρχει ένας Θεός να τον κρίνει, όπως και όλους μας βέβαια..
Panagiotis Michalopoulos 

Ο Panagiotis Michalopoulos, ΕΓΡΑΨΕ:
Συζητούσα χθες, με τον ιερέα π.Στέφανο Τσακίρη, ο οποίος καταφερόταν κατά των πολιτικών μας, λέγοντας ότι αυτοί φταίνε που δεν έχει μείνει τίποτε το ελληνικό και ορθόδοξη σε αυτόν τον τόπο, και ο οποίος καλούσε τους πιστούς σε επανάσταση.
Είπε στο τέλος ο παπάς: «Τα έχουν σχεδόν καταφέρει να μας μεταμορφώνουν από ελεύθερους ανθρώπους σε κατοικίδια ζώα υπάκουα στις εντολές τους.»
Και εγώ, πάνω σε αυτό, του απάντησα:
Τετράποδα μας έχουν κάνει! Έτσι…

Α) Τρέχουμε γονατιστοί στα τέσσερα, για να προσκυνήσουμε τη Μεγαλόχαρη στην Τήνο…
Β) Τρέχουμε να προσκυνήσουμε τον σκελετό του αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη Αττικής… Σκελετό, που -όπως φημολογείται, είναι ένας …γυναίκειος σκελετός!
Γ) Τρέχουμε και στο προσκύνημα του «καυσοκαλυβίτη» γέροντα Πορφύριου, στο μέγαρο αυτό, στο τεράστιο οικοδομικό συγκρότημα, στο κτήμα του στη Μαλακάσα Αττικής…
Δ) Τρέχουμε να ασπαστούμε και την πλαστική παντόφλα του γέροντα Παΐσιου…
Τρέχουμε και να πάρουμε και λίγο χώμα από τον τάφο του, για να το κάνουμε κοκτέιλ και να κοινωνήσουμε με αυτό!
http://xairete.blogspot.gr/2015/11/blog-post_15.html

Panagiotis Michalopoulos 

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Μπαρμπι Εγω γουσταρω: 

«Αναφέρεσαι στον Αγιο Εφραίμ, ως σκελετό,μήπως μίλησες με τους ανθρώπους που βοηθήθηκαν από αυτόν;»
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Από αυτόν βοηθήθηκαν, ή από τον θεό;
Μόνον ο θεός θαυματουργεί, και βέβαια αυτός ξέρει με ποιον τρόπο, κάθε φορά.
1. Και αν είναι να θαυματουργήσει μέσα από κάποιο λείψανο αγίου, θα πρέπει να είναι αυθεντικό, και όχι μαϊμού (γυναικείος σκελετός… αγίου).
2. Και αν είναι να θαυματουργήσει μέσα από μια εικόνα, τότε αυτή δεν θα είναι μια βλάσφημη εικόνα μια παπική καρικατούρα, όπως είναι αυτή η εικόνα της Παναγίας της Τήνου!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1237908909605119

Τρίτη 17 Νοεμβρίου 2015

Η συνέχεια του προχθεσινού διαλόγου που είχα (σχετικά με την σιχαμένη εκκλησία), με τον παπα-Στέφανο Τσακίρη -εφημέριο του μητροπολιτικού ναού αγ. Δημητρίου – Κ. Νευροκοπίου. (Νέα σχόλια: Χτες και σήμερα, τα είπαμε ξανά, χωρίς αυτόν -διότι αποχώρησε κατησχυμένος, αλλά κυρίως με τη φίλη μου την Ελένη.)

Panagiotis Michalopoulos
Συζητούσα χθες, με τον ιερέα π.Στέφανο Τσακίρη, ο οποίος καταφερόταν κατά των πολιτικών μας, λέγοντας ότι αυτοί φταίνε που δεν έχει μείνει τίποτε το ελληνικό και ορθόδοξη σε αυτόν τον τόπο, και ο οποίος καλούσε τους πιστούς σε επανάσταση. 
Είπε στο τέλος ο παπάς: «Τα έχουν σχεδόν καταφέρει να μας μεταμορφώνουν από ελεύθερους ανθρώπους σε κατοικίδια ζώα υπάκουα στις εντολές τους.»
Και εγώ, πάνω σε αυτό, του απάντησα:
Τετράποδα μας έχουν κάνει! Έτσι…
Α) Τρέχουμε γονατιστοί στα τέσσερα, για να προσκυνήσουμε τη Μεγαλόχαρη στην Τήνο…
Β) Τρέχουμε να προσκυνήσουμε τον σκελετό του αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη Αττικής… Σκελετό, που -όπως φημολογείται, είναι ένας …γυναίκειος σκελετός!
Γ) Τρέχουμε και στο προσκύνημα του «καυσοκαλυβίτη» γέροντα Πορφύριου, στο μέγαρο αυτό, στο τεράστιο οικοδομικό συγκρότημα, στο κτήμα του στη Μαλακάσα Αττικής…
Δ) Τρέχουμε να ασπαστούμε και την πλαστική παντόφλα του γέροντα Παΐσιου… 

Τρέχουμε και να πάρουμε και λίγο χώμα από τον τάφο του, για να το κάνουμε κοκτέιλ και να κοινωνήσουμε με αυτό!
http://xairete.blogspot.gr/2015/11/blog-post_15.html

ελενη ιωαννιδου 

ΜΠΡΡΡ ανατριχιασα Παναγιωτη!!!!!!
ειδικα μ εκεινο το κοκτειλ!!!!

Panagiotis Michalopoulos 

Απίστευτο, και όμως αληθινό! 
Αν δεν το βλέπαμε με τα μάτια μας -εμείς οι ίδιοι, δεν θα το πιστεύαμε ότι γίνεται τακτικά κάτι τέτοιο, εκεί στο γυναικείο μοναστήρι, στον τάφο του γ. Παΐσιου… Δεν θα το πιστεύαμε δηλαδη, αν απλά το ακούγαμε μόνο, να λέγεται σαν φήμη!
Τελικά, δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχει μια πιο αηδιαστική θρησκεία από τη δική μας (αυτήν την λεγομένη ελληνορθόδοξη), σε ολόκληρο τον κόσμο! 

Πρόκειται για μια αποκρουστική θρησκεία, με βίτσια (θρησκευτικά αυτά) εφάμιλλα των μεγαλύτερων σεξουαλικών διαστροφών!

ελενη ιωαννιδου 
μπλιαχ μπλιαχ μπρρρρρ ΑΙΣΧΟΣ 
τι σχεση εχουν ολα αυτα με την αγαπη του Χριστιανισμου?
Panagiotis Michalopoulos 

Όλα αυτά αγαπητή Ελένη, έχουν σχέση μόνο με τη διαστροφή του χριστιανισμού… Της μετατροπής του σε θρησκεία αθλίων γερόντων που τους ανακηρύσσουμε και αγίους (πχ Παΐσιο, Πορφύριο, κλπ). Της μετατροπής του χριστιανισμού σε θρησκεία πτωμάτων παπάδων… Πτωμάτων, που τα συντηρούσαν σαν μούμιες σε ειδικό τάφο, όπως το πτώμα του παπα-Βησσαρίωνα στη Φθιώτιδα… Το οποίο πτώμα το ξέθαψαν μετά από μερικά χρόνια, μισολιωμένο, ένα έκτρωμα, που το βάφτισαν άφθαρτο σκήνωμα αγίου, και το έβαλαν μέσα σε μια γυάλα, για το προσκυνάμε!
Είχα πείσει τότε τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο να τους βάλει να το ξαναθάψουν -στο χώμα τη φορά αυτή, για να λιώσει κανονικά, αλλά πήγε μετά στην αρχιεπισκοπή ο τοπικός δεσπότης (ο οποίος σπονσονάρει κιόλας ο άθλιος, και την διαβόητη -γραία πια, την αγία αθανασία του Αιγάλεω), και ανάγκασε τον Χριστόδουλο να αλλάξει γνώμη, εκβιάζοντας τον προφανώς με τίποτε κουσούρια που θα αποκάλυπτε σε βάρος του… Και έτσι ο Βησσαρίωνας, ένα πτώμα σαν... γατί που το πάτησε φορτηγό αυτοκίνητο, τέθηκε σε προσκύνηση στη μητρόπολη του!
Τέτοιο «αίσχος και μπλιαχ –μπλιαχ, και μπρρρρρ», που λες κι εσύ!

ελενη ιωαννιδου 
απο δαυτους δεν θα γλυτωσουμε φιλε μου!!!
εκτροχιαστηκαν!!
και οι οπαδοι τους, (περι αυτου προκειται) θα μας λιτζαρουν μια μερα!
ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ 
Panagiotis Michalopoulos
Καλημέρα Ελένη μου, και μη φοβάσαι! 
Είναι ακίνδυνοι -ξεδοντιασμένοι, είναι ανίκανοι να μας βλάψουν! 
Και όπως ξέρουμε και πιστεύουμε, …«όταν ο θεός είναι μαζί μας, ποιος αντέχει να είναι εναντίον μας;» (Ει ο Θεός μεθ' ημών ουδείς καθ' ημών.) 
1. Είναι μια μάχη ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι. 
Και αυτοί -οι οπαδοί που λες, ζουν στην τύφλα τους, μέσα στο μαύρο τους το σκοτάδι! Καταδικασμένοι λοιπόν, να χάσουν!
2. Είναι μια μάχη ανάμεσα στην αλήθεια του Χριστού και στο ψέμα του διαβόλου. 
Και αυτοί -οι ανθρωπόμορφοι σατανάδες οπαδοί, είναι στον πάτο της κόλασης παρέα με τα αφεντικά τους που κατακρημνίστηκαν εκεί προ καταβολής κόσμου! 
Πώς θα μας βλάψουν λοιπόν από εκεί κάτω; Χα! 
3. Είναι μια μάχη ανάμεσα στην Αγάπη, στην ελευθερία του Χριστού, την αληθινή δημοκρατία –από τη μια πλευρά, και στο μίσος, στον φανατισμό, στον φασισμό της παπαδοκρατίας και της θρησκοληψίας, από την άλλη 
Και αυτοί, οι χριστιανο-φασίστες οπαδοί, ή φασιστο-χριστιανοί οπαδοί του παπαδαριού, θα χάσουν! 
Η Δημοκρατία, θα νικήσει!
ελενη ιωαννιδου 
ΠΟΤΕ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ?
και τα παιδια τους ετσι τα γαλουχουν!!
Panagiotis Michalopoulos 

Πότε; Μα πάντα! Η νίκη είναι δική μας, καθημερινά! Αυτοί, και τα όμοια παιδιά τους, είναι καμένο χαρτί, είναι όλοι τους καμένοι από χέρι -στο διηνεκές! Οι πράξεις τους και οι κραυγές τους, είναι βγαλμένες από τα βάθη της κόλασης, σαν ένας αντίλαλος της μαύρης απελπισίας τους! Αυτοί, είναι οι παντοτινοί χαμένοι… Και ο Χριστός (κι εμείς μαζί του), βγαίνει πάντα νικητής!
Ξέρεις Ελένη, εδώ και 15 χρόνια που επιστολογραφώ στον Τύπο, και που σχολιάζω καθημερινά στο Ίντερνετ, ξέρεις πόσες απειλές έχω δεχτεί; Αμέτρητες! Καθημερινές δε, είναι οι ενοχλήσεις τους σε εμένα! Ε, λοιπόν… Δεν κατάφεραν ποτέ, τίποτε! Χα! 


ελενη ιωαννιδου 
γεια σου φιλε!!!!!! 
Panagiotis Michalopoulos
Κώστας Μόσχος 
Ολες οι θρησκειες αποτελουν το στηριγμα της αρχουσας ταξης.Στην ουσια τους ειναι ολες το ιδιο πραγμα.Πουλανε στο κοσμο δυο πολυ δυνατα προιοντα.ΦΟΒΟ και ΕΛΠΙΔΑ.Με αυτο το τροπο χειραγωγουν τη μαζα.
Panagiotis Michalopoulos 

Αυτά λοιπόν με τις θρησκείες, που είναι όλες τους ανθρώπινα κατασκευάσματα της κακιάς της ώρας…
Πόσο διαφορετική είναι η εικόνα του σκουληκιού -θρησκόληπτου, από εκείνη του αετού -πιστού! Τους χωρίζει η απόσταση από τη γη, μέχρι τον ουρανό!
Η αληθινή πίστη στο Χριστό, είναι η Αποκάλυψη, είναι η Αγάπη μαζί με την Επανάσταση! Ενώ η νοοτροπία του θρήσκου, είναι… να είναι σα ζώο στα τέσσερα -στην πορεία για την Τήνο, είναι η υποταγή στο «σκύψε ευλογημένη», είναι η αηδία στην πλαστική παντόφλα του Παΐσιου… κι όλα αυτά, μαζί με το να έχει έναν τεράστιο μισάνθρωπο φανατισμό και μιαν άκρατη τυφλή μισαλλοδοξία!

ΣΧΕΤΙΚΗ ΕΤΙΚΕΤΑ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ "ΧΑΙΡΕΤΕ":

Δευτέρα 16 Νοεμβρίου 2015

Τελικά, δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχει μια πιο αηδιαστική θρησκεία από τη δική μας (αυτήν την λεγομένη ελληνορθόδοξη), σε ολόκληρο τον κόσμο! Πρόκειται για μια αποκρουστική θρησκεία, με βίτσια (θρησκευτικά αυτά) εφάμιλλα των μεγαλύτερων σεξουαλικών διαστροφών!

Panagiotis Michalopoulos
Συζητούσα χθες, με τον ιερέα π.Στέφανο Τσακίρη, ο οποίος καταφερόταν κατά των πολιτικών μας, λέγοντας ότι αυτοί φταίνε που δεν έχει μείνει τίποτε το ελληνικό και ορθόδοξη σε αυτόν τον τόπο, και ο οποίος καλούσε τους πιστούς σε επανάσταση. 
Είπε στο τέλος ο παπάς: «Τα έχουν σχεδόν καταφέρει να μας μεταμορφώνουν από ελεύθερους ανθρώπους σε κατοικίδια ζώα υπάκουα στις εντολές τους.»
Και εγώ, πάνω σε αυτό, του απάντησα:
Τετράποδα μας έχουν κάνει! Έτσι…
Α) Τρέχουμε γονατιστοί στα τέσσερα, για να προσκυνήσουμε τη Μεγαλόχαρη στην Τήνο…
Β) Τρέχουμε να προσκυνήσουμε τον σκελετό του αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη Αττικής… Σκελετό, που -όπως φημολογείται, είναι ένας …γυναίκειος σκελετός!
Γ) Τρέχουμε και στο προσκύνημα του «καυσοκαλυβίτη» γέροντα Πορφύριου, στο μέγαρο αυτό, στο τεράστιο οικοδομικό συγκρότημα, στο κτήμα του στη Μαλακάσα Αττικής…
Δ) Τρέχουμε να ασπαστούμε και την πλαστική παντόφλα του γέροντα Παΐσιου… 

Τρέχουμε και να πάρουμε και λίγο χώμα από τον τάφο του, για να το κάνουμε κοκτέιλ και να κοινωνήσουμε με αυτό!
http://xairete.blogspot.gr/2015/11/blog-post_15.html

ελενη ιωαννιδου 

ΜΠΡΡΡ ανατριχιασα Παναγιωτη!!!!!!
ειδικα μ εκεινο το κοκτειλ!!!!

Panagiotis Michalopoulos 

Απίστευτο, και όμως αληθινό! 
Αν δεν το βλέπαμε με τα μάτια μας -εμείς οι ίδιοι, δεν θα το πιστεύαμε ότι γίνεται τακτικά κάτι τέτοιο, εκεί στο γυναικείο μοναστήρι, στον τάφο του γ. Παΐσιου… Δεν θα το πιστεύαμε δηλαδη, αν απλά το ακούγαμε μόνο, να λέγεται σαν φήμη!
Τελικά, δεν μπορώ να φανταστώ ότι υπάρχει μια πιο αηδιαστική θρησκεία από τη δική μας (αυτήν την λεγομένη ελληνορθόδοξη), σε ολόκληρο τον κόσμο! 

Πρόκειται για μια αποκρουστική θρησκεία, με βίτσια (θρησκευτικά αυτά) εφάμιλλα των μεγαλύτερων σεξουαλικών διαστροφών!
ελενη ιωαννιδου 
μπλιαχ μπλιαχ μπρρρρρ ΑΙΣΧΟΣ 
τι σχεση εχουν ολα αυτα με την αγαπη του Χριστιανισμου?
Panagiotis Michalopoulos 

Όλα αυτά αγαπητή Ελένη, έχουν σχέση μόνο με τη διαστροφή του χριστιανισμού… Της μετατροπής του σε θρησκεία αθλίων γερόντων που τους ανακηρύσσουμε και αγίους (πχ Παΐσιο, Πορφύριο, κλπ). Της μετατροπής του χριστιανισμού σε θρησκεία πτωμάτων παπάδων… Πτωμάτων, που τα συντηρούσαν σαν μούμιες σε ειδικό τάφο, όπως το πτώμα του παπα-Βησσαρίωνα στη Φθιώτιδα… Το οποίο πτώμα το ξέθαψαν μετά από μερικά χρόνια, μισολιωμένο, ένα έκτρωμα, που το βάφτισαν άφθαρτο σκήνωμα αγίου, και το έβαλαν μέσα σε μια γυάλα, για το προσκυνάμε!
Είχα πείσει τότε τον αρχιεπίσκοπο Χριστόδουλο να τους βάλει να το ξαναθάψουν -στο χώμα τη φορά αυτή, για να λιώσει κανονικά, αλλά πήγε μετά στην αρχιεπισκοπή ο τοπικός δεσπότης (ο οποίος σπονσονάρει κιόλας ο άθλιος, και την διαβόητη -γραία πια, την αγία αθανασία του Αιγάλεω), και ανάγκασε τον Χριστόδουλο να αλλάξει γνώμη, εκβιάζοντας τον προφανώς με τίποτε κουσούρια που θα αποκάλυπτε σε βάρος του… Και έτσι ο Βησσαρίωνας, ένα πτώμα σαν... γατί που το πάτησε φορτηγό αυτοκίνητο, τέθηκε σε προσκύνηση στη μητρόπολη του!
Τέτοιο «αίσχος και μπλιαχ –μπλιαχ, και μπρρρρρ», που λες κι εσύ!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/980785625317450

Κώστας Μόσχος 
Ολες οι θρησκειες αποτελουν το στηριγμα της αρχουσας ταξης.Στην ουσια τους ειναι ολες το ιδιο πραγμα.Πουλανε στο κοσμο δυο πολυ δυνατα προιοντα.ΦΟΒΟ και ΕΛΠΙΔΑ.Με αυτο το τροπο χειραγωγουν τη μαζα.
Panagiotis Michalopoulos 

Αυτά λοιπόν με τις θρησκείες, που είναι όλες τους ανθρώπινα κατασκευάσματα της κακιάς της ώρας…
Πόσο διαφορετική είναι η εικόνα του σκουληκιού -θρησκόληπτου, από εκείνη του αετού -πιστού! Τους χωρίζει η απόσταση από τη γη, μέχρι τον ουρανό!
Η αληθινή πίστη στο Χριστό, είναι η Αποκάλυψη, είναι η Αγάπη μαζί με την Επανάσταση! Ενώ η νοοτροπία του θρήσκου, είναι… να είναι σα ζώο στα τέσσερα -στην πορεία για την Τήνο, είναι η υποταγή στο «σκύψε ευλογημένη», είναι η αηδία στην πλαστική παντόφλα του Παΐσιου… κι όλα αυτά, μαζί με το να έχει έναν τεράστιο μισάνθρωπο φανατισμό και μιαν άκρατη τυφλή μισαλλοδοξία!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/981112831951396

ελενη ιωαννιδου 
απο δαυτους δεν θα γλυτωσουμε φιλε μου!!!
εκτροχιαστηκαν!!
και οι οπαδοι τους, (περι αυτου προκειται) θα μας λιτζαρουν μια μερα!
ΣΚΟΤΑΔΙΣΜΟΣ 
Panagiotis Michalopoulos
Καλημέρα Ελένη μου, και μη φοβάσαι! 
Είναι ακίνδυνοι -ξεδοντιασμένοι, είναι ανίκανοι να μας βλάψουν! 
Και όπως ξέρουμε και πιστεύουμε, …«όταν ο θεός είναι μαζί μας, ποιος αντέχει να είναι εναντίον μας;» (Ει ο Θεός μεθ' ημών ουδείς καθ' ημών.) 
1. Είναι μια μάχη ανάμεσα στο φως και στο σκοτάδι. 
Και αυτοί -οι οπαδοί που λες, ζουν στην τύφλα τους, μέσα στο μαύρο τους το σκοτάδι! Καταδικασμένοι λοιπόν, να χάσουν!
2. Είναι μια μάχη ανάμεσα στην αλήθεια του Χριστού και στο ψέμα του διαβόλου. 
Και αυτοί -οι ανθρωπόμορφοι σατανάδες οπαδοί, είναι στον πάτο της κόλασης παρέα με τα αφεντικά τους που κατακρημνίστηκαν εκεί προ καταβολής κόσμου! 
Πώς θα μας βλάψουν λοιπόν από εκεί κάτω; Χα! 
3. Είναι μια μάχη ανάμεσα στην Αγάπη, στην ελευθερία του Χριστού, την αληθινή δημοκρατία –από τη μια πλευρά, και στο μίσος, στον φανατισμό, στον φασισμό της παπαδοκρατίας και της θρησκοληψίας, από την άλλη 
Και αυτοί, οι χριστιανο-φασίστες οπαδοί, ή φασιστο-χριστιανοί οπαδοί του παπαδαριού, θα χάσουν! 
Η Δημοκρατία, θα νικήσει!
ελενη ιωαννιδου 
ΠΟΤΕ ΚΑΛΕ ΜΟΥ ΦΙΛΕ?
και τα παιδια τους ετσι τα γαλουχουν!!
Panagiotis Michalopoulos 

Πότε; Μα πάντα! Η νίκη είναι δική μας, καθημερινά! Αυτοί, και τα όμοια παιδιά τους, είναι καμένο χαρτί, είναι όλοι τους καμένοι από χέρι -στο διηνεκές! Οι πράξεις τους και οι κραυγές τους, είναι βγαλμένες από τα βάθη της κόλασης, σαν ένας αντίλαλος της μαύρης απελπισίας τους! Αυτοί, είναι οι παντοτινοί χαμένοι… Και ο Χριστός (κι εμείς μαζί του), βγαίνει πάντα νικητής!
Ξέρεις Ελένη, εδώ και 15 χρόνια που επιστολογραφώ στον Τύπο, και που σχολιάζω καθημερινά στο Ίντερνετ, ξέρεις πόσες απειλές έχω δεχτεί; Αμέτρητες! Καθημερινές δε, είναι οι ενοχλήσεις τους σε εμένα! Ε, λοιπόν… Δεν κατάφεραν ποτέ, τίποτε! Χα!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/980785625317450

Συζητούσα χθες, με τον ιερέα π. Στέφανο Τσακίρη (εφημέριο του μητροπολιτικού ναού αγ. Δημητρίου – Κ. Νευροκοπίου), ο οποίος καλούσε τους πιστούς σε επανάσταση...

Panagiotis Michalopoulos
7 ώρες πριν
Συζητούσα χθες, με τον ιερέα Στέφανο Τσακίρη, ο οποίος καταφερόταν κατά των πολιτικών μας, λέγοντας ότι αυτοί φταίνε που δεν έχει μείνει τίποτε το ελληνικό και ορθόδοξο σε αυτόν τον τόπο, και ο οποίος καλούσε τους πιστούς σε επανάσταση.
Είπε χαρακτηριστικά, ο παπάς: "Σκέφτομαι άραγε έμεινε κάτι ελληνικό και ορθόδοξο σε αυτόν τον τόπο;"
Και εγώ, πάνω σε αυτό, του απάντησα:

Έχουν μείνει δεκάδες δεσποτάδες, με τα χρυσά τους… 
Έχουν μείνει χιλιάδες παπάδες, με τον μισθό τους και με τα τυχερά τους…
Έχουν μείνει αμέτρητα λείψανα αμφιβόλου γνησιότητας και παπικής προέλευσης τα πιο πολλά από αυτά...
Έχουν μείνει τόσες και τόσες θαυματουργές εικόνες της Παναγίας, όπως και αυτή η παπικής νοοτροπίας Παναγία της Τήνου…
Έχουν μείνει… Κλπ, κλπ, κλπ!

http://xairete.blogspot.gr/2015/11/blog-post_15.html

Antonis Fokianos

Panagiotis Michalopoulos
Του τα είπα χθες, όμορφα, τεκμηριωμένα και πολιτισμένα... Και αμέσως μετά, έσπευσε να με μπλοκάρει, ο... «πάτερ»!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/980960445299968

«Πατήρ Στέφανος Τσακίρης»: Μια ετικέτα του ιστολογίου «χαίρετε».

 πατηρ Στέφανος Τσακίρης
(ΙΕΡΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ)

Κυριακή 15 Νοεμβρίου 2015

Ο πατηρ Στέφανος Τσακίρης, είπε: Σκέφτομαι άραγε έμεινε κάτι ελληνικό και ορθόδοξο σε αυτόν τον τόπο;

ΕΝΑΣ ΔΙΑΛΟΓΟΣ:
πατηρ Στέφανος Τσακίρης
2 ώρεςπριν

Σκέφτομαι άραγε έμεινε κάτι ελληνικό και ορθόδοξο σε αυτόν τον τόπο; Σβήνουν οι σωτήρες του έθνους την ιστορία, τα μαρτύρια, τους αγώνες, την γλώσσα, κι ότι μας κράτησε ελεύθερους. Και τι μας δίνουν; τις σάπιες και άθεες ιδέες τους.
Τα έχουν σχεδόν καταφέρει να μας μεταμορφώνουν από ελεύθερους ανθρώπους σε κατοικίδια ζώα υπάκουα στις εντολές τους. 
 πατηρ Στέφανος Τσακίρης
(ΙΕΡΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ)

Panagiotis Michalopoulos
Διαβάζω και σχολιάζω:
 
1. «Σκέφτομαι άραγε έμεινε κάτι ελληνικό και ορθόδοξο σε αυτόν τον τόπο;»
Έχουν μείνει δεκάδες δεσποτάδες, με τα χρυσά τους… Έχουν μείνει χιλιάδες παπάδες, με τον μισθό τους και με τα τυχερά τους… 

Έχουν μείνει αμέτρητα λείψανα αμφιβόλου γνησιότητας και παπικής προέλευσης τα πιο πολλά από αυτά... 
Έχουν μείνει τόσες και τόσες θαυματουργές εικόνες της Παναγίας, όπως και αυτή η παπικής νοοτροπίας Παναγία της Τήνου… 
Έχουν μείνει… Κλπ, κλπ, κλπ!

2. «Σβήνουν οι σωτήρες του έθνους την ιστορία, τα μαρτύρια, τους αγώνες, την γλώσσα, κι ότι μας κράτησε ελεύθερους…»
Ας κάνει νέα κρυφά σχολεία η Εκκλησία για να μαθαίνει ιστορία στα παιδιά, μιλώντας τους βέβαια στην ιερή της γλώσσα, δηλαδη στα… αρχαία ελληνικά!


3. «Και τι μας δίνουν; τις σάπιες και αθεες ιδέες τους.»
Ας είμαστε καλά καταρτισμένοι σαν χριστιανοί (με σωστή πίστη και όχι με νοοτροπία θρησκοληψίας, όχι δηλαδή με λιβάνια με κεριά, και με κομποσκοίνια βουδιστικής προέλευσης) ώστε να μην τα πάρουμε όλα αυτά τα σάπια και τα άθεα. 

Έχουμε άλλωστε για πρωθυπουργό ένα «καλό παιδί», που συνεργάζεται άριστα με όλο αυτό το εγχώριο σάπιο εκκλησιαστικό κατεστημένο, έχουμε δηλαδή τον κ. Τσίπρα μας!

4.«Τα εχουν σχεδόν καταφέρει να μας μεταμορφωνουν από ελεύθερους ανθρώπους σε κατοικίδια ζώα υπάκουα στις εντολές τους.»
Τετράποδα μας έχουν κάνει! Έτσι…
Α) Τρέχουμε γονατιστοί στα τέσσερα, για να προσκυνήσουμε τη Μεγαλόχαρη στην Τήνο…
Β) Τρέχουμε να προσκυνήσουμε τον σκελετό του αγίου Εφραίμ στη Νέα Μάκρη Αττικής… Σκελετό, που -όπως φημολογείται, είναι ένας …γυναίκειος σκελετός!
Γ) Τρέχουμε και στο προσκύνημα του «καυσοκαλυβίτη» γέροντα Πορφύριου, στο μέγαρο αυτό, στο τεράστιο οικοδομικό συγκρότημα, στο κτήμα του στη Μαλακάσα Αττικής…
Δ) Τρέχουμε να ασπαστούμε και την πλαστική παντόφλα του γέροντα Παΐσιου… Τρέχουμε και να πάρουμε και λίγο χώμα από τον τάφο του, για να το κάνουμε κοκτέιλ και να κοινωνήσουμε με αυτό!
https://www.facebook.com/fatherstefanos/posts/1521388701509283


Πέμπτη 5 Νοεμβρίου 2015

«Η Παναγία και ο κλόουν» (μια πολύ παλιά ευσεβίστικη ιστοριούλα, και δυο σχετικά σχόλια -σημερινά)

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ο πατηρ Στέφανος Τσακίρης κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
17 Οκτωβρίου

Η Παναγία και ο κλόουν (Θα ανατριχιάσεις)
Ήταν κάποτε ένας σπουδαίος κλόουν. Όταν όμως γέρασε και δεν έβρισκε πια δουλειά, κατέφυγε σε ένα μοναστήρι αφιερωμένο στην Παναγία. Και έπιασε εκεί
δουλειά, να κάνει διάφορα θελήματα.
Δεν ήξερε όμως να ψέλνει όπως οι καλόγεροι, για να ευχαριστήσει έτσι κι αυτός την Παναγία… Γι αυτό, ένα μεσημέρι, που οι καλόγεροι ησύχαζαν στα κελιά τους, ο πρώην κλόουν, μπήκε κρυφά στην εκκλησία, και μόνος του εκεί -μπρος στη μεγάλη εικόνα της Παναγίας άρχισε να κάνει τούμπες και χίλια δύο ακροβατικά. Μία περπατούσε με τα χέρια, μία ισορροπούσε μόνο πάνω στο ένα χέρι, κλπ, κλπ, κλπ.
Συμπτωματικά όμως, εκείνη τη στιγμή, περνούσε από εκεί ο ηγούμενος, και φτάνοντας εκεί μπροστά απ' τη δυτική πόρτα της εκκλησίας, αυτή με το μεγάλο τζάμι, έριξε μία γρήγορη ματιά μέσα στην εκκλησία. Και τι να δει! Τον υποτακτικό του, να κάνει όλα αυτά τα πράγματα. Αναστατώθηκε! Τα πέρασε για μεγάλη ασέβεια κι ήταν έτοιμος να του βάλει τις φωνές.
Μα εκείνη τη στιγμή φάνηκε η Παναγία εκεί από τη μεγάλη εικόνα ν' απλώνει το χέρι της, να σκύβει και με την άκρη του μανδύα της να σκουπίζει τον ιδρώτα από το πρόσωπο του κλόουν, που είχε ανάψει όλος από την κίνηση, από την προσπάθεια.
Ανατρίχιασε τότε ο ηγούμενος. Γονάτισε, σταυροκοπήθηκε και ψιθύρισε τρέμοντας: «Συγχώρεσε με, Παναγία μου. Εσύ ξέρεις ποιός σε τιμά και σε δοξάζει καλύτερα...» 
Δυο σχόλια…
1. Ανώνυμος:
Η Παναγία βλέπει μέσα στήν ψυχή μας καί ξέρει τίς αληθηνές μας προθέσεις. Γι αυτό δέν πρέπει νά κρίνουμε τούς συνανθρώπους μας, απ αυτό πού εμείς μπορούμε νά δούμε.!!!
2. Παναγιώτης Μιχαλόπουλος:
Δεν είναι απόλυτο αυτό. Καμιά φορά, μπορούμε και να κρίνουμε. Όταν π.χ. βλέπουμε κακούς κλόουν την φορά αυτή, τους γελοίους κλόουν. 

Και τέτοιοι κλόουν, είναι οι δεσποτάδες μας… 
Τους βλέπεις και τους κρίνεις… Να είναι που λες γεμάτοι θράσος, φορτωμένοι με χρυσά (μίτρες, πατερίτσες, σταυρούς κλπ), και ντυμένοι με αυτά τα προκλητικά τους άμφια –να παριστάνουν τους βυζαντινούς αυτοκράτορες… 
Να εμφανίζονται δηλαδη έτσι καρναβαλικά μπροστά μας, στημένοι –κορδωμένοι πάνω στο θρόνο τους -εκεί στο δεσποτικό στασίδι, και να περιμένουν φιλήδονα να τους πλησιάσουμε, σαν υποτακτικοί τους, να τους προσκυνήσουμε, και να τους φιλήσουμε το χέρι!
http://perivolipanagias.blogspot.gr/2015/01/blog-post_609.html

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
πατηρ Στέφανος Τσακίρης
(ΙΕΡΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΝΑΟΣ ΑΓΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ Κ.ΝΕΥΡΟΚΟΠΙΟΥ)
Ο καθένας έχει την αποψη του. 
Όταν φιλάμε το χέρι του ιερωμενου το κάνουμε γιατί σεβόμαστε την ιερωσυνη του.
Υπάρχουν αξιοι ιερείς και δεσποταδες. 
Πριν κρίνουμε ας κάνουμε κριτική λίγο και στον εαυτό μας. 
Panagiotis Michalopoulos 
Δηλαδη πάτερ Στέφανε; Υπονοείτε μήπως ότι εγώ έκανα μια μεγάλη κριτική, χωρίς προηγουμένως να έχω κάνει έστω και μια μικρή και για τον εαυτό μου; Αυτό διακρίνει η διορατικότητα σας; Και αν ναι, τότε δικαιούμαι και εγώ με τη σειρά μου να πω: Πόση κριτική άραγε να κάνατε και εσείς στον εαυτό σας τώρα, πριν με κρίνετε; Λίγη, ή πολλή, ή καθόλου; Και αν κάνατε, τι συμπέρασμα τελικά βγάλατε για την δική σας υπάρχουσα (ενδεχομένως) καμπούρα;
https://www.facebook.com/fatherstefanos/posts/1510652632582890
Σημείωση: 
Στο πιο πάνω σχόλιο του πάτερ, έκανε «like» (το μαρκάρισε ότι της άρεσε) η επίσης διορατική (ως φαίνεται) κυρία Βαγγελιώ Αλεξανδρή.
(φωτο προφίλ, Βαγγελιώς)
πατηρ Στέφανος Τσακίρης 
Δεν υπονοω κατι τέτοιο και ούτε είμαι εγώ αξιος να κρίνω κανέναν αλλά πρέπει να είμαστε προσεκτικοι σε αυτά που γράφουμε.
Panagiotis Michalopoulos 

Καλά πάτερ μου, μη ταπεινολογείτε τώρα! Δεν είστε δα και τόσο… ανάξιος!
Το σχήμα σας, η μόρφωση σας, ο φωτισμός σας γενικά, πρέπει να σας καθιστούν άξιο να σχολιάζετε –όπως κάνετε άλλωστε. Και έτσι σχολιάζοντας, κρίνετε. Κρίνετε και εμένα.
Τώρα λοιπόν μου λέτε, ότι είμαι και… απρόσεκτος! Χα!
Όμως, ο οποιοσδήποτε «απρόσεκτος» σαν και εμένα, θα συμφωνούσε με αυτά που έγραψα αρχικά για τους δεσποτάδες μας, ότι δηλαδη «τους βλέπουμε να είναι φορτωμένοι με χρυσά (μίτρες, πατερίτσες, σταυρούς κλπ), τους βλέπουμε να είναι ντυμένοι με αυτά τα προκλητικά τους άμφια –και να παριστάνουν τους βυζαντινούς αυτοκράτορες.» !!!..

Marw Rountsiou 
το θέμα είναι να είσαι πλούσιος στην ψυχή σου. μήπως σε σέβεται κανείς για το αν φοράς στολίδια ή σκισμένα ρούχα? γιατί τόσες σπατάλες σε ανούσια στολίδια? γιατί να μην παρέχεται όλα αυτά τα χρυσά για να φάνε οι φτωχοί οι μετανάστες πολέμου οι άτυχοι της ζωής? 
σέβομαι και τιμώ βαθύτατα τους ιερομένους αλλά αυτή η παραπάνω εικόνα με κάνει να σκέφτομαι άρα θέλουν αυτοί οι άνθρωποι την επίδειξη ή κάποιος την επιβάλει? και αν τους την επιβάλει κάποιος γιατί δεν αντιδρούν? γιατί δεν δίνουν τα τόσο ακριβά αντικείμενα τους για να κάνουν κάποιους ανθρώπους λίγο πιο χαρούμενους?
Panagiotis Michalopoulos 

ΜΠΡΑΒΟ ΜΑΡΩ !
https://www.facebook.com/fatherstefanos/posts/1510652632582890