
Δεν νομίζω Τάκη!
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
5 σχόλια:
Να υποθέσουμε ότι το σχόλιο υπονοεί ότι έπαθε και κάτι άλλο εκτός από το κάταγμα όταν έπεσε ο κακόμοιρος ο Αρχιεπίσκοπος μας; Που λένε ότι… «ο γέρος, ή από πέσιμο θα πάει ή από χέσιμο»;…
Δεν νομίζω Τάκη!
Δεν είναι τόσο γέρος ο κ.κ. Ιερώνυμος… Εκτός κι αν το έπαθε, κι αυτό, από το φόβο του - πέφτοντας...
Είναι βλέπεις και αυτές οι μαλακίες – τα χρυσά τα χαϊμαλιά που τον φορτώνουν για να χοροστατήσει… Συν τα χρονάκια που κουβαλάει…
Πώς λοιπόν και να μην «μπρουμουτιστεί» κάποτε, αν δεν τον κρατάνε καλά, βαστάζοι και παρατρεχάμενοι, ε;
Μας θυμίζει όλο αυτό το σκηνικό, εκείνο το δημοτικό τραγούδι (Κυπριακό ή Κρητικό) που λέει:
Μας θυμίζει όλο αυτό το σκηνικό, εκείνο το δημοτικό τραγούδι (Κυπριακό ή Κρητικό) που λέει:
Εε! Σαράντα πήχες δίμιτο, εκάμασι - μια βράκα,
κι ώσπου να πάει στην εκκλησιά… εσάρωσεν την στράτα!
Την έρημη την βράκα που κάμνει ντρίγκι-ντράγκα.
Την βράκα του στη λίμνη και ποιος να του την πλύνει,
και ποιος να την απλώσει στον ήλιο να στεγνώσει,
και ποια εν’ εκείνη η άξια που να τη σιδερώσει,
την βράκα του την τόση και ποια να τη διπλώσει.
------
Εεε! Παρά να πάρεις άνθρωπο και να είναι με την βράκα.
Εεε! Καλύτερα παντάλονα
κι ας ε’ν με την κομμάτα.
Την έρημη την βράκα που κάμνει ντρίγκι-ντράγκα.
Γι αυτό είπα κι εγώ «δεν νομίζω Τάκη», αγαπητέ Γιώργο!
Διότι ο Τάκης είχε βασιστεί σε «ρεπορτάζ» πρακτορικής «εκκλησιαστικής» ιστοσελίδας που έλεγε για σκαλιά εκκλησίας, ...
ενώ όλα τα ΜΜΕ ανάφεραν ότι η πτώση (το «μπρουμούτισμα» που λέτε κι εσείς), έγινε καθώς τον κατέβαζε από το αυτοκίνητο ο οδηγός του (που έχει σαν αυτοκινητιστής προστάτη τον άγιο Χριστοφόρο – σωστά το λέτε).
Δεν αποκλείεται λοιπόν να πάτησε τη «βράκα» - τα ράσα του - ο ταλαίπωρος γέροντας…
Οπότε εδώ ταιριάζει πράγματι μια άλλη στροφή του ιδίου τραγουδιού, που την παραλείψατε, και που λέει:
Κι αν είσαι μέσα σε αμάξι,
και πας να κατεβείς,
να κορατσίσει η βράκα,
και να μπρουμουτιστείς!
Την γέρημη τη βράκα,
που κάνει τρικι-τράκα!
Όταν την Εκκλησία μας, την πηγαίνουν 4… (-Τι,4; Παπάδες; - Όχι, 4 παπαδοπόδια από 2… «οπισθο-ποδαράδες»!
http://xairete.blogspot.com/2011/05/4-4-4.html
Η πιο πάνω ανάρτηση μας «χάθηκε». Την είχαμε σώσει όμως στο σκληρό μας δίσκο, κι έτσι μπορέσαμε και την επαναφέραμε στο μπλογκ.
Είναι στην πιο κάτω διεύθυνση:
http://xairete.blogspot.com/2012/03/4-4-4-2.html
Δημοσίευση σχολίου