Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα TIMIOS.STAYROS- EORTH.YPSOSHS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα TIMIOS.STAYROS- EORTH.YPSOSHS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Παρασκευή 21 Σεπτεμβρίου 2018

1. Τον βασιλικό, αυτό το μαγικό βοτάνι της Ανατολής… Το αποτρόπαιο αυτό φυτό «του θανάτου», για τους αρχαίους Έλληνες… Αυτό που είχε σχέση παλιά, και με την ταρίχευση των νεκρών, κλπ… 2. Αυτό λοιπόν βρήκαν οι παπάδες μας, για να το μπλέξουν, και στη μαύρη μαγεία -με τον αγιασμό που δεν ξινίζει τάχα, και με την υποτιθέμενη εύρεση του Σταυρού! Βρήκαν λέει κάποιοι, τότε -επί Μ. Κωνσταντίνου, ένα κομμάτι ξύλο μαζί με την βλάσφημη επιγραφή (Ι.Ν.Β.Ι) επάνω του… 3. Και το έστησαν (η λεγόμενη «Ύψωση») για να το προσκυνάμε… Και τη σανίδα αυτήν –σαν «τίμιο ξύλο», και την ανίερη αυτήν ταμπέλα, μαζί του! 4. Αν είχαν γράψει οι ρωμαίοι -το ίδιο περιπαικτικά, το «είμαι μαλάκας», θα το προσκυνούσαμε, και αυτό!

Διαβάζω:
Η χρήστης θωμαις παππα, δημοσίευσε στην κλειστή ομάδα «ΤΡΕΛΟΚΟΜΕΙΟ», 

στις 14 Σεπτεμβρίου:
Καλό μεσημέρι φιλαράκια μου! 

Χρόνια πολλά στους εορτάζοντες!!!!
Σχολιάζω:
Panagiotis Michalopoulos
Πουλάμε τρέλα, και με τον Σταυρό, ρε;

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=264040064440046&set=g.471049619612187&type=1&theater

Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2018

Σαν σήμερα… 3 χρόνια πριν: «Διάλογοι, σχετικοί με την εορτή της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού.»

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Αρσενιος Γκελιας 
(Κληρικός στην Ιερά Μητρόπολη Παραμυθίας) είπε:
Ο βασιλικός και ο Τίμιος Σταυρός. 

(Λαϊκός θρύλος)
Όλοι γνωρίζουμε πως τον Χριστό μας τον σταύρωσαν. 

Τον κάρφωσαν δηλαδή πάνω σ' ένα ξύλινο σταυρό, κι εκεί ξεψύχησε.
Τον ξύλινο σταυρό οι Χριστιανοί τον έθαψαν βαθιά στο χώμα για να μην τον βρουν οι ειδωλολάτρες και τον μολύνουν. 

Έτσι ο Τίμιος Σταυρός έμεινε χρόνια πολλά θαμμένος μέσα στη γη....
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Διαβάζω σήμερα: 

Δημοσιοποίηση 
Ιεράς Μονής Τιμίου Προδρόμου Σκήτης Βεροίας.
Ιερό Προσκύνημα Τιμίου Ξύλου, από την Ιερά Μονή Χιλιανδαρίου του Αγίου Όρους...
(15.09.2015)
ΣΧΟΛΙΑ:

Panagiotis Michalopoulos είπε
Ωραίο το παραμύθι, πάτερ!
Όμως ο Σταυρός του Κυρίου δεν υπάρχει στη Γη. 

Τον πήρε μαζί του ο Αναστημένος Κύριος, ακριβώς για να μη μολυνθεί από ειδωλολάτρες, όπως λέτε, αλλά και για να τον κρατάει σαν τρόπαιο όταν έλθει ξανά, στην Δεύτερη Παρουσία Του!
Η ιερότητα όμως του Σταυρού, μολύνεται με αυτά τα παραμύθια από «χριστιανούς» πλέον! Από αγύρτες που περιφέρουν τάχα τίμιο ξύλο, που το εμπορεύονται, από συγχρόνους ειδωλολάτρες που σε βάζουν να προσκυνάς ξόανα, για να γεμίζει το παγκάρι!
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε...
Η μόνη δικαιολογία για την ύπαρξη της εορτής της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού, θα ήταν η ύψωσή του από τον Κύριο, κατά την Ανάληψη του, από τη γη στον Ουρανό.
Κατά τα άλλα η ύψωση Σταυρού, που δεν υπάρχει επί της γης, πως δικαιολογείται ή σε δουλειά να βρισκόμαστε;
P. MICHALOPOULOS είπε...
Κι όμως! Το προξενιό αυτού του γάμου, του… «σε δουλειά να βρισκόμαστε», το ανέλαβε από τότε, ένας μαλάκας «πατέρας», της «μητέρας» Εκκλησίας! Ο Μεδιολάνων Αμβρόσιος!
Αυτός, που αναφέρει την εύρεση του Σταυρού! Ο οποίος Σταυρός, όχι μόνο δεν είχε σαπίσει από τα χρόνια που ήταν θαμμένος, αλλά παρέμενε ατόφιος, άφθαρτος και αναλλοίωτος, σαν το σκήνωμα του παπα-Βησσαρίωνα –ένα πράμα! Έφερε δε, και την πινακίδα του Πιλάτου, σαν… εγγύηση γνησιότητας! Χα!
 
P. MICHALOPOULOS είπε...
Εξού και το αποτέλεσμα του προξενιού αυτού! 
Γεννήθηκε το γνήσιο κωλόπαιδο, η μεγάλη αυτή γιορτή με την δήθεν ύψωση από την Ελένη και τον Κωνσταντίνο…
Εξού και τα μπαστάρδικα, με τα τεμάχια από τίμιο ξύλο!
P. MICHALOPOULOS είπε...
Έχουμε λοιπόν τον Σταυρό! 
Έχουμε βέβαια και τον σπόγγο (στο άγιο Βουνό), όπως και το ακάνθινο στεφάνι του μαρτυρίου και τα καρφιά!... 
Έχουμε και τη ζώνη και το μεσοφόρι της Παναγίας, έχουμε και τα δώρα των μάγων!
Αυτή είναι η ορθοδοξία μας! 

Μαζί βέβαια με τα βουδιστικά φωτοστέφανα, κωλοδάχτυλα, κομποσκοίνια, κεριά, λιβάνια, προσκυνήματα, και λοιπά είδη ειδωλολατρικής και κιναιδικής λατρείας της Άπω ανατολής! Ξανά, χα!
ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Ioannis Kyriakides 

Η πιστη μας εστιαζεται μονο στον ανασταντα Κυριο και Σωτηρα μας Ιησου Χριστο!

Σάββατο 15 Σεπτεμβρίου 2018

Θαύμα –θαύμα! Σας σηκώθηκε -τόσο πολύ, και εσάς; Η ίδια μεγάλη «Ηθική έξαρση»; Μιλάμε αν το πάθατε και εσείς αυτό, ταυτόχρονα με την ύψωση του Τίμιου Σταυρού… Τέτοια και τόση «έξαρση», όπως και αυτή που έλαβε χώρα χθες στο ναό του Εσταυρωμένου Κολοκυνθούς – Κολωνού. Ε;

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Ηθική έξαρση για την ύψωση του Τιμίου Σταυρού, στον ναό του Εσταυρωμένου Κολοκυνθούς – Κολωνού
Γράφει ο Πάνος Ν. Αβραμόπουλος

 https://www.facebook.com/groups/1575754102740962/permalink/2074028486246852/
Ο χρήστης Panagiotis Avramopoulos κοινοποίησε μια δημοσίευση. 
2 ώρες πριν
Διάστικτος από κατάνυξη, αλλά και μεγαλοπρέπεια, ο λαμπροφόρος ναός του Εσταυρωμένου της Κολοκυνθούς, στο 4-ο Διαμέρισμα (Κολωνός) των Αθηνών, εόρτασε πρό ολίγου σήμερα Παρασκευή 14-9-18, την κορυφαία εορτή της Χριστιανοσύνης μας, την ύψωση του τιμίου και ζωοποιού σταυρού. Του «φύλακος πάσης της οικουμένης» που συνιστά το κορυφαίο σύμβολο της ορθοδόξου πίστεώς μας. Και σε αυτή την μείζονα εορτή μας, τόσον ο λαός του 4-ου Διαμερίσματος, όσον και πολλοί άλλοι Αθηναίοι, από τα υπόλοιπα Διαμερίσματα της πόλης, συγκλόνισαν με την καταιγιστική παρουσία τους, το ωραίο προάστιο της Αθήνας μας, που μυροβολάει την αυθεντικότητα και την ειλικρίνεια των απλών ανθρώπων και διατράνωσαν αυτή την έξοχη μύχια ηθική σχέση του ελληνισμού, με την Ορθοδοξία. Σημαιοστολισμένος ο ναός της Λένορμαν με τους σταυραετούς του Βυζαντίου, που καταυγάζουν στην αχανή λεωφόρο του χρόνου την μεγαλουργία της αυτοκρατορίας του, αλλά και κατάφορτος, από το λυρικό ορθόδοξο συναίσθημα των πιστών, ανέδυε μια μοναδική ατμόσφαιρα ηθικής έξαρσης, που πλήρωσε τις ψυχές των χριστιανών, που τίμησαν με την παρουσία τους, την κορυφαία εορτή της ορθοδοξίας.
Της πανηγυρικής ευχαριστιακής ακολουθίας, χοροστάτησε ο σεπτός Επίσκοπος Μωκησού της Αρχιεπισκοπής Αμερικής κ.κ. Δημήτριος, συνεπικουρούμενος από τους ευλαβείς ιερείς του ναού, τον προϊστάμενο πατέρα Νικόλαο Κούβαρη και τον πατέρα Ιωακείμ Σκρέτα, αλλά και από άλλους πατέρες που προσήλθαν ευλαβικά, για να τιμήσουν το κορυφαίο σύμβολο της πίστης μας. Μετά το πέρας του πανηγυρικού εσπερινού, επακολούθησε εκλιτάνευση της ιεράς εικόνος του τιμίου και ζωοποιού σταυρού, υπο τους γλυκείς παιάνες των φιλαρμονικών της Πυροσβεστικής και του Δήμου Αθηναίων, που λάμπρυναν την πανήγυρη, με τις πολύχρωμες και χαρμόσυνες μελωδίες τους. Και κατάφορτοι από συγκίνηση οι κάτοικοι του Κολωνού, έραιναν την εικόνα, με ροδοπέταλα και μύρα από τις πολυκατοικίες τους, εκφράζοντας την ευλάβειά τους, στο ιερό σύμβολο της πίστης μας, αλλά και προσευχόμενοι, για να αντλήσουν ηθικές δυνάμεις από τον ζωοποιό σταυρό, τον «φύλακα πάσης της οικουμένης και να υπερκεράσουν τα εμπόδια της απροσανατόλιστης ηθικά εποχής μας.
Με την επάνοδο της πομπής στην εκκλησία – που σημειωτέον εφέτος, σημείωσε και κατόπιν θερμής παρακλήσεως των πιστών, την μεγαλύτερη διαδρομή της – ο σεπτός επίσκοπος κ-ος Δημήτριος, που τον συνδέει μακρά και εγκάρδια φιλία με τον αρχιερέα του ναού, πατέρα Νικόλαο Κούβαρη, ευχαρίστησε τους πιστούς για την συγκινητική παρουσία τους και τους ευχήθηκε, ο ζωοποιός τίμιος σταυρός, να τους αναγεννά ηθικά, να τους δίνει δύναμη απέναντι στους ριπτασμούς της ζωής και να φωτοδοτεί τον ίσιο δρόμο τους. Στην αντιφώνησή του, ο ευσεβής αρχιερέας της εκκλησίας πατέρας Νικόλαος, ευχαρίστησε εκ βαθέων καρδίας το χριστεπώνυμο πλήθος για την ανεπανάληπτη παρουσία του, τον καλό του φίλο επίσκοπο κ.κ. Δημήτριο, για την τιμητική παρουσία του, τους ευγενείς εθελοντές του ναού, το ενοριακό συμβούλιο και τις κυρίες του φιλοπτώχου ταμείου, για την ηθική τους μέριμνα και φροντίδα, στον στολισμό του ναού και την αρτιότητα της ιεράς πανηγύρεως, τις φιλαρμονικές της Πυροσβεστικής και του Δήμου Αθηναίων, για την πανέμορφη αισθητικά παρουσία τους, που λάμπρυνε και χρωμάτισε την μεγαλοπρεπή εορτή, αλλά και την ελληνική αστυνομία, για την άψογη τήρηση των μέτρων τάξης. Χρόνια Πολλά και του Χρόνου, αγαπημένοι μας και ευλαβείς Αθηναίες και Αθηναίοι και ο ζωοποιός σταυρός, να λαμπρύνει ηθικά και να φωτοδοτεί την έντιμη ζωή την δική σας και των οικογενειών σας. Και του χρόνου με υγεία !
Παραθέτουμε τον Απολυτίκιο, της υψώσεως του τιμίου σταυρού:
«Σώσον Κύριε τὸν λαόν σου καὶ ευλόγησον την κληρονομίαν σου, νίκας τοις Βασιλεύσι κατά βαρβάρων δωρούμενος και το σον φυλάττων δια του Σταυρού σου πολίτευμα».

*Ο συγγραφέας Πάνος Ν. Αβραμόπουλος, είναι Α΄ Αναπληρωματικός Δημοτικός Σύμβουλος Αθηναίων
https://www.facebook.com/panagiotis.avramopoulos.90/posts/10213061262668036
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Panagiotis Avramopoulos
Εισαγωγική κάρτα
Δούλεψε στην εταιρεία ΙΝΤΡΑΚΟΜ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
Δούλεψε στην εταιρεία ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ "ΠΑΤΡΙΣ", "ΑΥΓΗ","ΠΑΡΑΤΗΡΗΤΗΣ"
Σπούδασε ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ στο ΕΘΝΙΚΟ ΜΕΤΣΟΒΙΟ ΠΟΛΥΤΕΧΝΕΙΟ
Πήγαινε στο 30-0 ΛΥΚΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ, ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΓΑΣΤΟΥΝΗΣ
Τόπος καταγωγής: Δήμος Γαστούνης
Ελεύθερος
Διαχειρίζεται τη Σελίδα Πάνος Αβραμόπουλος - Υποψήφιος Βουλευτής Α' Αθηνών
https://www.facebook.com/panagiotis.avramopoulos.90

Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Μόνο τρεις, είναι οι «επίσημες» πηγές, σχετικά με τη λεγόμενη «Ύψωση του Τιμίου Σταυρού»… Αυτές που αναφέρονται «σοβαρά», στο λεγόμενο «Ιστορικό της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού»: 1. Είναι μια φυλλάδα, της σημερινής «Εκκλησίας της Ελλάδος», 2. Είναι η γνωστή μας, η… «Ελένη», (μη ρωτήσετε «ποια;) 3. Και ο... «Φούφουτος»! (μη ρωτήσετε «ποιος;»)

Διαβάζω:
Ο χρήστης Θεοδωρος Βαφειαδης έγραψε…
5 ώρες πριν
14 Σεπτεμβρίου εορτάζουμε την ύψωση του Τιμίου Σταυρού Χρόνια πολλά βοήθεια μας σε όλο τον κόσμο
 

Σχολιάζω:
Panagiotis Michalopoulos
Ο Νασταρδίν Χότζας, οι χίλιες και μια νύχτες, το λυχνάρι του Αλαντίν, και… «η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού»... Τίτλοι, συγγενείς μεταξύ τους! 

Γιορτάζουμε λοιπόν σήμερα –σαν Εκκλησία μόνο για τα πανηγύρια, άλλο ένα παραμύθι της Χαλιμάς, την τάχα εύρεση του τίμιου σταυρού! 
Αυτή πια, δεν είναι ορθοδοξία αλλά η σπηλιά με το άνοιξε σουσάμι, με τον Αλή Μπαμπά και τους 40 κλέφτες! Χα! 
Να την χαιρόμαστε! Χρόνια πολλά!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=357194808027102&id=100012097562760


ΣΧΕΤΙΚΟ:
Η ύψωση του Τιμίου Σταυρού"
"Το ιστορικό της Υψώσεως του Τιμίου Σταυρού"

Η «Εκκλησία της Ελλάδος», μας πληροφορεί ότι…
Η ανεύρεση του Τιμίου Σταυρού από την βασιλομήτωρ Ελένη αναφέρεται από πολλούς ιστορικούς της πρωτοβυζαντινής περιόδου (Σωκράτης, Σωζόμενος Θεοδώρητος, Ρουφίνος και Αμβρόσιος).
Σύμφωνα με τις ιστορικές μαρτυρίες, ο αυτοκράτωρ Αδριανός είχε οικοδομήσει επί του τάφου του Ιησού Χριστού ειδωλολατρικό ναό αφιερωμένο στην Αφροδίτη. Η Αγία Ελένη γνωρίζοντας αυτήν την παράδοση κατεδάφισε τον ναό και κάτω από τα θεμέλιά του βρήκε τρεις σταυρούς.
Προκειμένου να διαπιστωθεί ποιός σταυρός ήταν εκείνος του Ιησού Χριστού ο επίσκοπος Ιεροσολύμων ακούμπησε το σώμα μίας ευσεβέστατης νεκρής γυναίκας διαδοχικά και με τους τρεις σταυρούς. Μόλις το νεκρό σώμα της γυναίκας ακούμπησε τον Τίμιο Σταυρό αναστήθηκε.
Την επομένη, την 14η Σεπτεμβρίου του 335 έγινε η Ύψωση του Τιμίου Σταυρού εντός του ναού και σε περιφανές μέρος για να μπορούν να τον δουν και να τον προσκυνήσουν όλοι οι περιχαρείς πιστοί.
Τρεις αιώνες μετά, ο αυτοκράτωρ Ηράκλειος ύψωσε για δεύτερη φορά τον Τίμιο Σταυρό, τον οποίο επανέφερε στα χέρια των Ορθοδόξων μετά από 14 χρόνια κατοχής του από τους Πέρσες.

ΣΧΟΛΙΑ:
P. MICHALOPOULOS είπε... 
 η βασιλομήτωρ, της βασιλομήτορος, την βασιλομήτορα ...
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε...
Το πρόβλημα δεν είναι αν την εύρεση την αναφέρουν ιστορικοί. Το πρόβλημα είναι αν την αναφέρουν Μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας. Και εδώ ανακύπτει το ερώτημα. Γιατί κανείς δεν την αναφέρει; Μάλιστα ορισμένοι Πατέρες υποστηρίζουν τα αντίθετα:
O πατέρας της Εκκλησιαστικής Ιστορίας, Ευσέβιος Καισαρείας, γράφοντας το 335 και εγκωμιάζοντας υπερβολικά τον Μ. Κωνσταντίνο και την μητέρα του, ως ο επίσημος βιογράφος των, δεν αναφέρει πουθενά ότι εκείνη βρήκε τον Σταυρό, ενώ κάνει λόγο για τους ναούς που ίδρυσε (της Γέννησης στη Βηθλεέμ, της Ανάληψης στο όρος των Ελαιών) και για τα άλλα έργα ευποιίας της και μάλιστα όταν, γηραλέα πλέον (το 332) «ήκεν σπεύδουσα νεανικώς η πρέσβυς» στα Ιεροσόλυμα (Ευσεβίου Καισαρείας: Εις τον βίον Κωνσταντίνου, ΒΕΠΕΣ, τ. 24, XLI, σελ. 160)
Επομένως, ο πλέον ενήμερος Ευσέβιος αγνοεί τα περί ανασκαφών της βασιλομήτορας. Ήταν όμως ποτέ δυνατόν, εάν συνέβη ένα τέτοιο γεγονός, τόσο τιμητικό για την Αυγούστα, να μην το αναφέρει και μάλιστα εγκωμιαστικά; 

Αλλά και ο επίσκοπος Ιεροσολύμων Κύριλλος (350-386), ενώ μας γνωστοποιεί στις Κατηχήσεις του (350) την εύρεση του Σταυρού, τον οποίον μπορεί κανείς να δει («το ξύλον το άγιον του σταυρού μαρτυρεί μέχρι σήμερον παρ’ ημίν φαινόμενον», ΒΕΠΕΣ, τ. 39, Κατήχ. 10η, σελ. 126), όμως αγνοεί πως και από ποιόν βρέθηκε. Σε επιστολή του δε προς τον γιο του Μ. Κωνσταντίνου, αυτοκράτορα Κωνστάντιο (αρειανό το φρόνημα) αναφέρει: «επί..... Κωνσταντίνου του σου πατρός το σωτήριον του σταυρού ξύλον εν Ιεροσολύμοις ηύρηται». Επομένως βρέθηκε «επί Μ. Κωνσταντίνου», αλλ’ όχι «υπό Μ. Κωνσταντίνου».
Αλλά και η αγία Μελάνη, η οποία παρευρέθηκε στην τελετή του Σταυρού στα Ιεροσόλυμα τις ημέρες του Πάσχα του 398 (και αφηγείται σχετικώς στον επίσκοπο Νόλης Παυλίνο, P.L. τ. LI, στ. 329) δεν αναφέρει την εύρεση του Σταυρού από την Αυγούστα.
Είναι περίεργο, ότι οι μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας που έζησαν τον 4ο αιώνα και κοιμήθηκαν περί το τέλος του, δηλ: ο Μ. Αθανάσιος (+373), ο Μ. Βασίλειος (+379), ο Γρηγόριος Θεολόγος (+390), ο Γρηγόριος Νύσσης (+394) και ο Ιωάννης ο Χρυσόστομος (+407), ενώ έγραψαν ομιλίες και εγκώμια για τον Τ. Σταυρό, όμως δεν αναφέρουν, ότι η εύρεση οφείλεται στην αγία Ελένη, ενώ τότε, ως φαίνεται, είχε αρχίσει να διαδίδεται το πράγμα.
Ο Χρυσόστομος πιστεύει, ότι ο αληθινός Σταυρός του Ιησού δεν υπάρχει επί της γης, επειδή τον πήρε στον ουρανό ο Χριστός, ως το τρόπαιό του κατά του διαβόλου και του θανάτου και, μαζί με αυτόν θα έλθει κατά τη δευτέρα Παρουσία: «ουκ’ αφήκεν αυτόν (σταυρόν) είναι επί της γης, αλλά ανέσπασεν αυτόν και εις τον ουρανόν ανήγαγεν. Πόθεν τούτο δήλον; Επειδή μετ΄ αυτού μέλλει έρχεσθαι εν τη δευτέρα και ενδόξω αυτού παρουσία» (Ιω. Χρυσοστόμου, ομιλία «εις τον Σταυρόν και εις τον ληστήν» PG τόμ. 49, Α΄ ομιλία, στ. 404 και Β΄ ομιλία, στ. 413).
Κάπως ανάλογο χωρίο υπάρχει στην 13η κατήχηση του αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων (ο.π. σελ. 170), όπως και στο λόγο: «Εις τον Σταυρόν και την δευτέραν Παρουσίαν» του αγίου Εφραίμ του Σύρου (306-373). Τα χωρία αυτών δεν διευκρινίζουν, αν ο Σταυρός βρίσκεται στον ουρανό, όπως διασαφηνίζει ο Χρυσόστομος ή αν «σταυρού τύπος» θα εμφανιστεί κατά την Β΄ Παρουσία.
Η παράδοση για την εύρεση του Σταυρού από την αγία Ελένη, δημιουργήθηκε από το 395, όπου την γνωρίζουν: οι ιστορικοί Σωκράτης, Σωζόμενος και Θεοδώρητος, στη Δύση δε στις αρχές του 5ου αιώνα, οι: Ιερώνυμος, Ρουφίνος, Παυλίνος της Νόλα και Αμβρόσιος Μεδιολάνων, ο οποίος αναφέρει ότι ο Σταυρός βεβαιώθηκε από την επ’ αυτού επιγραφή του Πιλάτου. 


ΣΧΕΤΙΚΑ:

Ο Σχολιαστής μας, κ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ είπε... Ανέκαθεν είχα μια απορία: Ποιού Σταυρού την ύψωση γιορτάζουμε;

Πανηγύρι Ύψωσης Τίμιου Σταυρού: Το χάσαμε το κορμί, πατριώτη!

Τι γίνεται τελικά με αυτό «τό εὐλογημένο κλαδί τοῦ βασιλικοῦ», που η νοικοκυρά το πήρε κατευθείαν «ἀπό τά χέρια τοῦ ἱερέα»; Αφού δηλαδη ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία με το ζύμωμα, πού καταλήγει μετά;

Εσείς, πώς γιορτάσατε σήμερα; (Αν θέλετε δε, σχολιάστε και την ανάρτηση)

Αύριο, Κυριακή -Ύψωση Τιμίου Σταυρού: Θα προσκυνήσουμε ΚΑΙ το πουλί!;

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ: Εκτός από τον «Τίμιο Σταυρό»… Υπάρχει και το… «Τίμιο Καρφί»

Εκτός από τον «Τίμιο Σταυρό» (διαιρεμένο σε εκατομμύρια μικρά τεμάχια «Τίμιου Ξύλου»), υπάρχει και το «Τίμιο σφουγγάρι -με το τίμιο ξύδι και την τίμια χολή»… Υπάρχει και το… «Τίμιο Καρφί» από τον Σταυρό! Όλα αυτά, …αυθεντικά, βέβαια! Όλα αυτά, αντικείμενα λατρείας! Χα!

Σχόλια στο θέμα: "Πού να πιστέψουμε πια; Δεν έχει μείνει τίποτε όρθιο από την Αγία Ορθοδοξία μας..."

Πού να πιστέψουμε πια; Δεν έχει μείνει τίποτε όρθιο από την Αγία Ορθοδοξία μας, αυτήν την Ιεροσολυμίτισσα! Απάτη το «Άγιο Φως», μούσι το «Τίμιο Ξύλο»… Και τώρα, τρίτο και φαρμακερό, το νέο πλήγμα: «Η Παναγία, δεν ανοιγοκλείνει τα μάτια της»!

Μήνυμα 
Σήμερα στις 11:52 π.μ
Από: ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ
Προς: ιστολόγιο «χαίρετε»
michalopoulos_p@yahoo.gr
Θέμα: Ύψωσις του Τιμίου Σταυρού

Αγαπητέ κ. Παναγιώτη
Μπορεί να υψωθεί ένα αντικείμενο στη γη, όταν αυτό βρίσκεται στον ουρανό;
Από την κοιλιά μου βέβαια δεν το βγάζω αυτό. Τρεις άγιοι Πατέρες της Εκκλησίας από την Ανατολή το καταγράφουν. Άλλος ένας (από τη Δύση βέβαια, από που αλλού) έχει αντίθετη γνώμη. Διαλέγετε και παίρνετε. Ex oriente lux ή ex occidente?

Ο Χρυσόστομος πιστεύει ότι ο αληθινός Σταυρός του Ιησού δεν υπάρχει επί της γης, επειδή τον πήρε στον ουρανό ο Χριστός, ως το τρόπαιό του κατά του διαβόλου και του θανάτου και, μαζί με αυτόν θα έλθει κατά τη δευτέρα Παρουσία: "ουκ’ αφήκεν αυτόν (σταυρόν) είναι επί της γης, αλλά ανέσπασεν αυτόν και εις τον ουρανόν ανήγαγεν. Πόθεν δήλον τούτο; Μετ΄ αυτού μέλλει έρχεσθαι εν τη δευτέρα παρουσία" (Ιω. Χρυσοστόμου, ομιλία "εις τον Σταυρόν και εις τον ληστήν" PG τόμ. 49, Α΄ ομιλία, στ. 404 και Β΄ ομιλία, στ. 413).
Κάπως ανάλογο χωρίο υπάρχει στην 13η κατήχηση του αγίου Κυρίλλου Ιεροσολύμων: Ο άγιος Κύριλλος (350-386) καλεί τους δυσπιστούντες για τη σταύρωση του Ιησού να ελέγξουν όλα τα σχετικά με την σταύρωση, όπως είναι ο Γολγοθάς: «…..ο Γολγοθάς ούτος ο άγιος ο υπερανεστώς και μέχρι σήμερον φαινόμενος και δεικνύων μέχρι νυν όπως δια Χριστόν αι πέτραι τότε ερράγησαν, το μνήμα το πλησίον, όπου ετέθη, και ο επιτεθείς τη θύρα λίθος ο μέχρι σήμερον παρά τω μνημείω κείμενος….. τούτο (ο σταυρός) μετά του Ιησού φαίνεσθαι μέλλει πάλιν εξ ουρανού…..» (PG. κατήχ. 13. 39-41). Εδώ, παρατηρούμε, ότι ο άγιος Κύριλλος δεν αναφέρει καν την ύπαρξη σταυρού επί της γης και τούτο 25 χρόνια μετά την –-υποτιθέμενη- εύρεση  του Σταυρού από την αγία Ελένη (6.3.326). 

Κάτι ανάλογο αναφέρεται και στο λόγο: «Εις τον Σταυρόν και την δευτέραν Παρουσίαν» του αγίου Εφραίμ του Σύρου (306-373): «….. Ο ίδιος ο Τίμιος Σταυρός πρόκειται να εμφανισθεί ξανά πρώτος στη Δευτέρα Παρουσία του Χριστού, ως τίμιο και ζωοποιό και σεβαστό και άγιο σκήπτρο του μεγάλου βασιλιά Χριστού, σύμφωνα με το λόγο του Κυρίου που είπε ότι «θα φανεί στον ουρανό το σημείο του Υιού του ανθρώπου» (Ματθ. 24. 30)…..». Τα χωρία αυτά διευκρινίζουν σαφώς, ότι ο Σταυρός βρίσκεται στον ουρανό, όπως το διασαφηνίζει και ο Χρυσόστομος. 
Πάντως, αν ο σταυρός ευρίσκετο επί της γης και μάλιστα στα Ιεροσόλυμα, πρώτος ο άγιος Κύριλλος θα το διατυμπάνιζε και θα καλούσε κάθε δύσπιστο να προσέλθει να τον προσκυνήσει.  
Η παράδοση για την εύρεση του Σταυρού από την αγία Ελένη, δημιουργήθηκε από το 395 (και όχι το 326), όπου την γνωρίζουν: οι ιστορικοί Σωκράτης, Σωζόμενος και Θεοδώρητος, στη Δύση δε στις αρχές του 5ου αιώνα οι Ιερώνυμος, Ρουφίνος, Παυλίνος της Νόλα και Αμβρόσιος Μεδιολάνων, ο οποίος αναφέρει ότι ο Σταυρός βεβαιώθηκε από την επ’ αυτού επιγραφή του Πιλάτου. 
Φιλικά

ΣΧΕΤΙΚΟ 
Τρίτη, 21 Σεπτεμβρίου 2010

Η πίστη της φακής: Ένα καζάνι, με συγχωρείτε, …τοοοόσο μεγάλο, βοήθεια σας!

Περίληψη προηγουμένων: (Η εορτή που προηγήθηκε της σημερινής) ΚΥΡΙΑΚΗΝ ΠΡΟ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ (Των Αγίων και Δικαίων Θεοπατέρων Ιωακείμ και Άννης)

Περίληψη προηγουμένων:
(Η εορτή που προηγήθηκε της σημερινής)
ΚΥΡΙΑΚΗΝ ΠΡΟ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ
Των Αγίων και Δικαίων Θεοπατέρων Ιωακείμ και Άννης

Ο χρήστης Stavros Asaninas δημοσίοποίησε...

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1545337158945461&set=a.110432932435898&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
1. Ορθόδοξη Εκκλησία: 

Το μεγάλο μας τσίρκο... Ένα ατελείωτο γύφτικο πανηγύρι. 
2. α) Πέρασε η μούφα γιορτή με τα γενέθλια της παναγίας, 
β) πέρασε και η σύναξη των τάχα γονέων της, ενός κάποιου Ιωακείμ και μιας κάποιας Άννας… 
Σύναξη, ότι την γέννησαν -εσχατόγηροι όντες, με απλή τάχα επαφή, όρθιοι αγκαλιασμένοι, και πάνω από τα ρούχα τους… 
Άρα, έχουμε μια παναγία άσπιλη και αμόλυντη εκ γενετής. 
Καθαρή, από το χάπενινγκ μιας κανονικής -αισχρής δηλαδή, συνεύρεσης (τρίχες, σπέρμα, διάφορα υγρά, αχ-βαχ, τι σου κάνω;, με ξεσκίζεις, κλπ. Σκέτη αηδία δηλαδή). 
3. Αύριο, έχει σειρά, μια άλλη μαλακισμένη γιορτή… 
Αυτή η απάτη με τα δέντρα της αγίας Θεοδώρας! 
4. Φτου γαμώτο!
http://xairete.blogspot.com/2018/09/1-2-3-4_90.html

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Τίμιος Σταυρός – Εορτή Ύψωσης

Τίμιος Σταυρός – Εορτή Ύψωσης

ΔΙΑΒΑΖΩ -ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Panagiotis Michalopoulos 
Ποια σοβαρή εκκλησιαστική πηγή αναφέρει τα σχετικά με την υποτιθέμενη ιστορική εύρεση και την ύψωση του Σταυρού του Χριστού;
Αναφέρεται μήπως αυτό, και από Πατέρες της Εκκλησίας μας στα κηρύγματα τους, και όταν περιγράφουν τον βίο της Αγίας Ελένης; Δεν αναφέρεται! Γιατί άραγε;
Τέτοια ύψωση, τέτοιο μέγα γεγονός, και δεν αναφέρεται σε καμιά ομιλία από τους Πατέρες της Εκκλησίας; Γιατί;
Αντίθετα, οι Πατέρες, ερμηνεύουν ότι ο Κύριος παρέλαβε μαζί του τον Σταυρό –στην Ανάληψη, και έχουν σοβαρούς λόγους για να το υποστηρίζουν αυτό. Αυτό λένε θα είναι το σημείο, το τρόπαιο με το οποίο θα εμφανιστεί ξανά στην Δεύτερη Παρουσία του.
ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos  
Τι κατάλαβες από την ομιλία, για την «Ύψωση του Τιμίου Σταυρού» Γιώργο;
Πού υψώθηκε, ο Σταυρός;
Α) Υποθετικά, στη σκέψη μας και στις καρδίες μας, δηλαδή νοερά και συναισθηματικά;
Β) Ουσιαστικά, στην Ανάληψη, όταν ο Κύριος τον παράλαβε μαζί του στον ουρανό, όπως μας λένε και μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας;
Γ) Εδώ στη γη, από κάποιους σε ανασκαφές, όπως επιχειρείται να γίνει πιστευτό -και να το πανηγυρίζουμε, χωρίς ωστόσο να έχουμε σοβαρές πηγές για αυτό;
Giorgos Drestiliaris  
Η Ευαγγελιστές Μάρκος, Λούκας και Ιωάννης δεν αναφέρουν στη Καινή Διαθήκη ότι ο Κύριος Ιησούς Χριστός όταν Αναλήφθηκε στους Ουρανούς πήρε μαζί του και τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό. 
Τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό τον ανακάλυψε η Αγία Ελένη τεμάχιο έδωσε η ίδια προσωπικά στην Ιερά Μόνη Σταυρουβουνίου της Κύπρου.
Panagiotis Michalopoulos 
Οι Πατέρες, ερμηνεύουν ότι ο Κύριος πράγματι παρέλαβε μαζί του τον Σταυρό, και έχουν σοβαρούς λόγους για να το υποστηρίζουν αυτό.
Αυτό το άλλο όμως που λέτε εσείς, ότι το «Τον Τίμιο και Ζωοποιό Σταυρό τον ανακάλυψε η Αγία Ελένη», ποια σοβαρή εκκλησιαστική πηγή το αναφέρει;
Αναφέρεται μήπως αυτό, και από Πατέρες που περιγράφουν τον βίο της Αγίας Ελένης; Δεν αναφέρεται! Γιατί άραγε;

Natassa Perenti
προς Panagiotis Michalopoulos 
με ποσο παθος υποστηρίζεται τα λεγομενα σας..
Panagiotis Michalopoulos 

προς Natassa Perenti 
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος:
1_ Χριστιανός ορθόδοξος.
2_ Επίτιμο -ενεργό μέλος της Εκκλησίας της Ελλάδος.
3_ Πατέρας και ποιμένας (κληρικός –χειροθετημένος Αναγνώστης).
4_ Διδάσκαλος της Εκκλησίας (Κατηχητής πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας).
5_ Ζηλωτής, blogger.
6_ Ομολογητής και απολογητής -πολυγραφότατος (25.000 αναρτήσεις, στο ιστολόγιο «χαίρετε»).

μαρια βαρθαλη 
Η Αγια Ελενη νοσταλγουσε να βρει το τιμιο σταυρο του κυριου.
Πηγε στα Ιεροσολυμα και με την πιστη της και την αγαπητης για τον Κυριο βρηκε τον τιμιο σταυρο και με δακρυα στα ματια τον υψωσε προς τον ουρανο.
Και γιορταζουμε αυριο την ευρεση του απο την Αγια Ελενη.
ΝΗΣΤΕΙΑ.ΑΜΗΝ
Panagiotis Michalopoulos 
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε...
Ο Χριστός σταυρώθηκε το 33. 
Ο Σταυρός (δηλ. τεμάχιο ξύλου) βρέθηκε το 350, δηλ. μετά από 3 αιώνες! 
Κανείς Πατέρας από την Ανατολή, ούτε ο βιογράφος της, δεν αναφέρει την εύρεση από την αγία Ελένη, η οποία τότε είχε πλέον κοιμηθεί.
Ένας πατέρας της Δύσης (ο Μεδιολάνων Αμβρόσιος) αναφέρει την εύρεση και μάλιστα με την ταμπέλα.
Αυτό, το εστερνίσθηκε η Εκκλησία και το πρόσθεσε στην υμνολογία της.
Αυτή είναι η αλήθεια, εκτός και δεν μας αρέσει.
ΠΗΓΗ
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Ειρήνη Παπαφιλίππου 
Βοήθεια σε όλο τον κόσμο. 
Με υγεία με ευλογία με φώτιση και με αγάπη προς τον συνάνθρωπο μας.
Panagiotis Michalopoulos 

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Τα έχουμε γράψει τα περί της εύρεσης του Τ. Σταυρού, αλλά αναγκαζόμαστε να τα ξαναγράψουμε, ώστε να διαλυθούν κάποιοι μύθοι:
1/ Για να έχουμε ύψωση του Τ. Σταυρού, θα πρέπει πρώτα από όλα να υπάρχει.
2/ Όλα τα δεδομένα συνηγορούν, ότι ο Σταυρός του Κυρίου δεν υπάρχει επί της γης. Υπάρχει μόνο στον Ουρανό και τούτο βεβαιώνουν 3 μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας.
3/ Η αγία Ελένη επισκέφθηκε τα Ιεροσόλυμα, το 332, σε πολύ μεγάλη ηλικία και τούτο βεβαιώνει ο επίσημος βιογράφος της, Καισαρείας Ευσέβιος, που την ακολουθούσε και κατέγραφε τις κινήσεις της.
4/ Το 332 ήδη είχαν γίνει ανασκαφές, που είχε διατάξει ο αυτοκράτορας Κων/νος και είχε βρεθεί ο Πανάγιος Τάφος, αλλά δεν είχε βρεθεί ο Σταυρός του Κυρίου.
5/ Η αγία Ελένη εγκαινίασε το ναό της Αναστάσεως, καθώς και άλλους ναούς, αλλά δεν βρήκε τον Τ. Σταυρό. Αν τον είχε βρει, ο πρώτος που θα το κατέγραφε θα ήταν ο Ευσέβιος, ο οποίος κατέγραψε όλα τα υπόλοιπα.
6/ Το 350 σε νέες ανασκαφές (η αγία Ελένη είχε αποθάνει) βρέθηκε τεμάχιο ξύλου, που "νομίσθηκε" από τους πιστούς, ότι προέρχεται από τον Σταυρό του Κυρίου.
7/ Ο Ιεροσολύμων Κύριλλος (350-386) δεν αναφέρει εύρεση του Σταυρού από την αγία Ελένη.
8/ Ουδείς Πατέρας της Ανατολής (Μ. Αθανάσιος, Μ. Βασίλειος, Γρηγόριος Θεολόγος, Γρηγόριος Νύσσης, Ιω. Χρυσόστομος, Ιω. Δαμασκηνός, Γρ. Παλαμάς) αναφέρει εύρεση του Σταυρού από την αγία Ελένη.
9/ Τρεις μεγάλοι Πατέρες (Ιω. Χρυσόστομος, Κύριλλος Ιεροσολύμων, Εφραίμ ο Σύρος) αναφέρουν, ότι ο Χριστός δεν άφησε τον Σταυρό στη γη, αλλά "ανέσπασεν αυτόν και εις τον ουρανόν ανήγαγεν" και θα επανέλθει με αυτό τον Σταυρό, κατά την β΄ παρουσία.
10/ Πόθεν προέρχεται η παράδοση της εύρεσης του Σταυρού; Μα από που αλλού; Από τη Δύση φυσικά. Ένας πατέρας της Εκκλησίας (ο Μεδιολάνων Αμβρόσιος) αναφέρει την εύρεση του Σταυρού, ο οποίος έφερε και την πινακίδα του Πιλάτου! Τώρα, που βρίσκεται η αλήθεια; Διαλέγετε και παίρνετε, κατά το συμφέρον των ψυχών υμών.
11/ Πάντως την προσκύνηση τεμαχίου ξύλου από τον Σταυρό του Κυρίου απαγορεύει ρητά ο άγιος Ιω. Δαμασκηνός, καθώς την θεωρεί ειδωλολατρία.
ΙΚ

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Παρασκευή, 14 Σεπτεμβρίου 2018

Περίληψη προηγουμένων: (Η εορτή που προηγήθηκε της σημερινής) ΚΥΡΙΑΚΗΝ ΠΡΟ ΤΗΣ ΥΨΩΣΕΩΣ (Των Αγίων και Δικαίων Θεοπατέρων Ιωακείμ και Άννης)

http://xairete.blogspot.com/2018/09/blog-post_90.html 

Τρίτη 11 Σεπτεμβρίου 2018

Ποια «ἑορτή», ποιας «Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ» πανηγυρίζει μεθαύριο η Εκκλησία μας; Ποια είναι η σοβαρή ορθόδοξη εκκλησιαστική πηγή μας, για αυτό το υποτιθέμενο γεγονός; Η ίδια η «Ελένη» μόνο, ή και ο «Φούφουτος» της, μαζί;

Διαβάζω:
Μητρόπολις Σάμου
2 ώρες πριν
ΙΕΡΑ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΣ
ΣΑΜΟΥ ΙΚΑΡΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΡΣΕΩΝ
ΙΕΡΑ ΜΟΝΗ
ΤΙΜΙΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥ ΣΑΜΟΥ

Ἐν Σάμῳ τη 5η Σεπτεμβρίου 2018
Τήν Παρασκευή 14ην Σεπτεμβρίου ἐ.ἔ. πανηγυρίζει
ἡ Ἱερά Μονή Τιμίου Σταυροῦ
Σάμου (1592).

Τήν Παρασκευή 14ην Σεπτεμβρίου ἐ.ἔ., ἑορτή τῆς Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ πανηγυρίζει ἡ παλαίφατος καί ἱστορική
Ἱερά Μονή Τιμίου Σταυροῦ Σάμου. 

 Σχολιάζω:
Panagiotis Michalopoulos 

Ποια «ἑορτή», ποιας «Ὑψώσεως τοῦ Τιμίου Σταυροῦ» πανηγυρίζει μεθαύριο η Εκκλησία μας; 
Ποια είναι η σοβαρή ορθόδοξη εκκλησιαστική πηγή μας, για αυτό το υποτιθέμενο γεγονός; 
Η ίδια η «Ελένη» μόνο, ή και ο «Φούφουτος» της, μαζί; 



ΣΧΕΤΙΚΟ:
ΕΛΑΒΑ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ...
Μητρόπολις Σάμου
2:33 μ.μ. 
Κ. Μιχαλόπουλε, 
θα σας παρακαλούσαμε, αν όποια απορία έχετε...
να απευθύνεστε σε προσωπικό μήνυμα...
και όχι δημοσιος!
σας ευχαριστούμε! 

Τετάρτη 5 Σεπτεμβρίου 2018

Κόψτε φάτσα, και βγάλτε συμπέρασμα: Ο κύριος αυτός, λέγεται Δημήτριος Λυκούδης, και αυτοπροβάλλεται σαν υποψήφιος Διδάκτορας του Πανεπιστήμιου Αθηνών! Μάπα όμως το καρπούζι, η φάτσα αυτή! Δυο προτάσεις ανταλλάξαμε χθες το βράδυ στο προφίλ του (σελίδα «Θεολογικό Υπόμνημα», στο facebook), σε μια ανάρτηση του σχετική με την μούφα της τάχα ύψωσης του Τιμίου Σταυρού, δεν ήξερε να μου απαντήσει, και… με μπλόκαρε! Μάλλον υποψήφιος για την έδρα των Χριστιανο-Ταλιμπάν, είναι πιο κατάλληλος! Χα!

https://dimitrislikoudis.blogspot.com/p/blog-page_98.html
ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Δημήτριος Π. Λυκούδης
Σταυρός υψούται σήμερον και κόσμος αγιάζεται 

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=129179681361317&set=a.126948888251063&type=3&theater
 

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Τι πηγές ηχούμε σχετικά με αυτήν την λεγομένη ύψωση;

Παναγιώτης Μιχαλόπουλος
Διαβάζω:
Υπό Δημητρίου Π. Λυκούδη Θεολόγου – Φιλολόγου,
ΜΑ.,ΜΑ. Θεολογίας, Υπ. Δρος Παν/μίου Αθηνών

«Στη συνέχεια, η αγία ισαπόστολος Ελένη , με την επικουρία και ενίσχυση του υϊού της Μεγάλου Κωνσταντίνου, θα αξιωθεί της ευρέσεως του Τιμίου και ζωηφόρου Σταυρού [4] και μαζί με τον επίσκοπο Ιεροσολύμων Μακάριο θα εορτάσει πανηγυρικά και την πρώτη Του ύψωση, στα Ιεροσόλυμα , γύρω στα 326μ.Χ.» (4. Βλ. σχ., Σωκράτους, Εκκλ. Ιστορία 1, PG 67, σελ. 119.)
Σχολιάζω:
Ένα τόσο μεγάλο γεγονός, πώς και δεν το αναφέρουν οι πατέρες της Εκκλησίας;
Αντίθετα, υπάρχει η αναφορά ότι ο Κύριος τον πήρε μαζί του με την ανάληψη του, και με αυτόν ως τρόπαιο θα έλθει ξανά!

 
Δημήτριος Π. Λυκούδης
Παναγιώτη, από μνήμης γνωρίζω ότι την αναφέρουν πολλοί μεγάλοι Πατέρες της Εκκλησίας!


Παναγιώτης Μιχαλόπουλος ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε... 
Ο Χριστός σταυρώθηκε το 33. Ο Σταυρός (δηλ. τεμάχιο ξύλου) βρέθηκε το 350, δηλ. μετά από 3 αιώνες! Κανείς Πατέρας από την Ανατολή, ούτε ο βιογράφος της, δεν αναφέρει την εύρεση από την αγία Ελένη, η οποία τότε είχε πλέον κοιμηθεί. 
Ένας πατέρας της Δύσης (ο Μεδιολάνων Αμβρόσιος) αναφέρει την εύρεση και μάλιστα με την ταμπέλα. 
Αυτό, το εστερνίσθηκε η Εκκλησία και το πρόσθεσε στην υμνολογία της. 
Αυτή είναι η αλήθεια, εκτός και δεν μας αρέσει. 
(16 Σεπτεμβρίου 2016 - 12:36 μ.μ.) 

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Με ετικέτα 

«TIMIOS.STAYROS- EORTH.YPSOSHS»,
έχουμε 32 αναρτήσεις, στο ιστολόγιο «χαίρετε».
Κλικ, ΕΔΩ:

Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018

Σχολιάζω: Ως τίμιος Σταυρός, θεωρείται ακόμα και μια σκλήθρα; Κάτι πολύ πιο μικρό και από μια οδοντογλυφίδα; Ένα μικρό κομματάκι ξύλου... μέσα σε ένα φυλακτό που και αυτό είναι ακόμα πιο μικρό και από μια δαχτυλήθρα;

Νέα ανάρτηση:
Panagiotis Michalopoulos
17 ώρες πριν
Διαβάζω:

Σχολιάζω:
Ως τίμιος Σταυρός, θεωρείται ακόμα και μια σκλήθρα;
Κάτι πολύ πιο μικρό και από μια οδοντογλυφίδα;
Ένα μικρό κομματάκι ξύλου... μέσα σε ένα φυλακτό που και αυτό είναι ακόμα πιο μικρό και από μια δαχτυλήθρα;

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Ioannis Kyriakides
Δηλαδη τωρα πρεπει να προσκυνουμε τα ξυλακια;
Panagiotis Michalopoulos

Το άγιο πριονίδι… Χιλιο-τεμαχισμένο και αυτό, σε μέγεθος κεφαλιού καρφίτσας!
Ήρθε λέει ο Τίμιος Σταυρός από τα Ιεροσόλυμα! Τρέξτε!
Μα εγώ, στην τελετή της λεγομένης «Ύψωσης του Τιμίου Σταυρού», της μαλακισμένης αυτής εορτής και πανηγύρεως, δεν βλέπω -στη σχετική περιφορά, τον Πατριάρχη Ιεροσολύμων να κρατάει κανένα Σταυρό του Κυρίου, που τάχα βρέθηκε και Υψώθηκε, κλπ!
Τι σταυρό λοιπόν μας στέλνει εμάς εδώ;

 Ο ΣΤΑΥΡΟΣ, ΣΕ... ΚΑΔΡΟ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΣΤΕΛΝΟΥΝ!
ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΜΑΣ ΤΣΙΡΚΟ:
Ο ΠΑΤΡΙΑΡΧΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟΝ ΟΠΟΙΟΝ ΣΤΑΥΡΩΘΗΚΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1873287322733938
ΣΧΕΤΙΚΟ:
https://www.facebook.com/groups/189943605416/permalink/10160381881970417/

Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου 2017

Αύριο, είναι η «Κυριακή, Μετά την Ύψωση». Και κάποιος φίλος Αφελής, μας ρωτάει: Αν είχε έρθει σε μια σύγχρονη εποχή ο Χριστός και η θανατική ποινή για την εκτέλεση του προέβλεπε όχι Σταυρό βέβαια, αλλά κάποιο σύγχρονο όπλο, όπως για παράδειγμα ένα αυτόματο όπλο, ένα οπλοπολυβόλο… Τότε…

ΕΠΙΚΑΙΡΑ -ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ- ΣΧΟΛΙΑ:
BLOGxairete
Αύριο, είναι η «Κυριακή, Μετά την Ύψωση». 
Και κάποιος φίλος Αφελής, μας ρωτάει: 
Αν είχε έρθει σε μια σύγχρονη εποχή ο Χριστός και η θανατική ποινή για την εκτέλεση του προέβλεπε  όχι Σταυρό βέβαια, αλλά κάποιο σύγχρονο όπλο, όπως για παράδειγμα ένα αυτόματο όπλο, ένα οπλοπολυβόλο… Τότε… 
1. Πώς θα κάναμε τον Σταυρό μας, εμείς οι χριστιανοί; 
2. Και θα το βρίσκαμε άραγε το όπλο αυτό –θαμμένο κάπου -αιώνες μετά, όπως λένε ότι έγινε με τον Σταυρό; 
3. Και πώς θα το υψώναμε σε σχετική τελετή, όπως λένε ότι έκανε η αγία Ελένη με τον Σταυρό; 
4. Επίσης, θα το κάναμε κομματάκια αυτό το οπλοπολυβόλο, ώστε  να το έχουμε σαν φυλακτό, όπως γίνεται τώρα με το λεγόμενο τίμιο ξύλο;
(Τι θα πούμε στο νέο αυτό Αφελή, σαν εκείνον του Ψαθά; Ε;)

Ανώνυμος είπε... 
Τα πάνω κάτω φέρνει τελικά, αυτός ο Αφελής σας! Τι θα είχαμε τότε… 
Τότε θα είχαμε το οπλοπολυβόλο, στην εικόνα, αντί για τον Σταυρό! 
Ο αγιασμός, δεν θα γινόταν με Σταυρό και βασιλικό. 
Θα είχαμε την προσκύνηση του αυτομάτου όπλου, αντί για την εορτή της Σταυροπροσκυνήσεως… 
Η Σταυρούλα θα λεγόταν Οπλοπολυβούλα… 
Όλοι οι ύμνοι της Εκκλησίας μας, θα επαινούσαν το κανόνι αυτό… 
Και ο διάβολος θα έτρεμε, αν έβλεπε αυτόν ακριβώς τον τύπο του μυδραλιοβόλου, και θα έφευγε μακριά… 
Χα, χα! 
16 Σεπτεμβρίου 2017 - 5:40 μ.μ.

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Δευτέρα, 18 Σεπτεμβρίου 2017 

Πέφτει από τα σύννεφα ο κάθε συνειδητά πιστός ορθόδοξος χριστιανός… Αυτός, που δεν τηρεί το «πίστευε και μη ερεύνα»… Όταν ερευνά, και τελικά διαπιστώνει ότι μεγάλες γιορτές της Εκκλησίας μας –κυρίως οι σχετικές με την Παναγία (μαζί βέβαια ακoλουθούν και οι ιερές εικόνες, και οι σχετικοί ύμνοι), είναι βασισμένες σε ένα απαράδεκτο πορνογραφικό και ασεβές ψευτοευαγγέλιο, αυτό του ψευδοΙακώβου! Τραγικό!