Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα FOTIS-KOYVELIS-NEOS-DOYREIOS-IPPOS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα FOTIS-KOYVELIS-NEOS-DOYREIOS-IPPOS. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Σάββατο 19 Μαΐου 2012

ΔΙΑΒΑΖΩ: Η Δικαιοσύνη και ο Κουβέλης να πετάξουν ΤΩΡΑ από τις λίστες της ΔΗΜ.ΑΡ. τη Μαρία Ρεπούση

ΡΗΜαγμένη ΑριστεροΔεξιά
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=3599847993448&set=p.3599847993448&type=1&theater 

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Δικαιοσύνη και ο Κουβέλης να πετάξουν ΤΩΡΑ από τις λίστες της ΔΗΜ.ΑΡ. τη Μαρία Ρεπούση

Προκλητική, ασεβής και κυρίως αμετανόητη αρνητής, η βουλευτής της ΔΗΜ.ΑΡ Μαρία Ρεπούση – τα κατάφεραν οι εχθροί των Ποντίων, εύγε Φώτη Κουβέλη- εκπρόσωπος των αναθεωρητών της ελληνικής ιστορίας, εμφανίστηκε χθες στη βουλή!
Τι έκανε η γνωστή συγγραφέας του βιβλίου ιστορίας του ….’συνωστιμού’;
Αποχώρησε επιδεικτικά από την αίθουσα, μόλις ο πρόεδρος της βουλής ζήτησε από τους 300 βουλευτές να σηκωθούν όρθιοι και να κρατήσουν ενός λεπτού σιγή για τα γενοκτονημένα θύματα του Τουρκικού φασισμού!
Υπάρχουν φωτογραφίες που κατέγραψαν λεπτό προς λεπτό την ιταμή πρόκληση!
Υπάρχουν μαρτυρίες δημοσιογράφων που επιβεβαιώνουν το προκλητικό γεγονός!
Εάν η κυρία αυτή έκανε το ίδιο ακριβώς στη Γαλλία ή την Ελβετία, θα έμπαινε φυλακή!
Η άρνηση της γενοκτονίας είναι ΠΟΙΝΙΚΟ ΑΔΙΚΗΜΑ στις πολιτισμένες αυτές χώρες.
Και στην Ελλάδα τι;

Στην Ελλάδα τιμούμε τους αρνητές της γενοκτονίας, κάνοντάς τους υποψήφιους βουλευτές και με λίγες εκατοντάδες ψήφους τους εκλέγουμε για να τους επιβραβεύσουμε!
Και το αμείλικτο ερώτημα που βγαίνει από τις ψυχές όλων υμών των απογόνων εκείνων που επέζησαν από το μέγιστο αυτό έγκλημα κατά της ανθρωπότητας, είναι αν ο πρόεδρος του κόμματος της ΔΗΜ.ΑΡ Φώτης Κουβέλης εγκρίνει την ασεβή αυτή στάση της!
Την εγκρίνεις ΝΑΙ ή ΟΧΙ κύριε Κουβέλη;
Γιατί αν την εγκρίνεις, ξέρουν οι Πόντιοι πώς να απαντήσουν.

Αν όμως δεν την εγκρίνεις, ένας μόνο τρόπος υπάρχει για να ξεπλυθεί η προσβολή:
ΝΑ ΤΗΝ ΒΓΑΛΕΙΣ ΑΠΟ ΤΗ ΛΙΣΤΑ ΤΩΝ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΣΟΥ!
Δεν υπάρχει άλλη συγνώμη για όλους τους Πόντιους απανταχού της γης που να γίνει δεκτή από εσένα, εκτός από αυτήν την ενέργεια.

Αναστάσιος Καζαντζίδης
Απόγονος Ποντίων που επιβίωσαν από το ΓΕΝΟΤΕΛΕΜΑ

Υ.Γ.
Το θέμα όμως δεν είναι η συμπεριφορά τη κυρίας Ρεπούση κύριε Κουβέλη, αλλά η δική σου ως προέδρου Ελληνικού Κόμματος που εκπροσωπείται στη βουλή.
http://taxalia.blogspot.com/

Σχόλιο Ζείδωρον:

Για μας είναι χρέος και της Δικαιοσύνης,καθότι το πρωτοδικείο είναι αυτό που εγκρίνει τις υποψηφιότητες,να αποβάλει από τα ψηφοδέλτια την εν λόγω κυρία που για πολλοστή φορά προκαλεί με την αντεθνική της στάση!
Εχει και η παγκοσμιοποίηση τα όρια της κυρία μου!

Δείτε εδώ καρέ καρέ την αποχώρηση της Ρεπούση από τα έδρανα της Βουλής όταν ο Β. Πολύδωρας κάλεσε τους βουλευτές σε ενός λεπτού σιγή στη μνήμη της γενοκτονίας του Ποντιακού Ελληνισμού!!! 

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Καμμένος: Ένας ακόμα κωλοτούμπας και δωσίλογος; (Ελπίζω να είναι μούφα οι φήμες)

Δευτέρα, 14 Μάιος 2012, 18:47
Από: ΜπαρμπαΝίκος Αρβανίτης
avragioz@gmail.com
Προς: ιστολόγιο «χαίρετε»
michalopoulos_p@yahoo.gr

Ελπίζω να είναι μούφα οι φήμες

=== Ο νέος Τσιριμώκος – Κουβέλης ήταν έτοιμος από καιρό και λίγο πολύ, τη συμπεριφορά του την περιμέναμε.

=== Στις εκλογές της 6-5-2012, σαν λαός κάναμε πραγματικό άλμα και συντρίψαμε τα κόμματα των προδοτών. Πλειοψηφικά ο λαός έκανε δημοψήφισμα και απέριψε τη προδοσία, και ως επί το πλείστον τίμησε ΣΥΡΙΖΑ και ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ.

=== Ο λαός ψήφισε ελπίδα και άμεση απομάκρυνση, από τις προδοτικές επιλογές ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑ.Ο.Σ. — Ο λαός τιμώρησε αυτά τα κόμματα και έστειλε τεράστεια ποσότητα πολιτικής σαβούρας στη χωματερή, Αν δοθεί στον λαό ακόμα μια ευκαιρία, η τιμωρία θα πάρει μεγαλύτερες διαστάσεις.

=== Είναι σίγουρο, ότι τα πουλημένα ΜΜΕ, παίζουν τον βρόμικο ρόλο τους, κάνουν προπαγάνδα και παραπληροφόρηση, ώστε να επηρεάσουν υπέρ των συμφερόντων τους.

=== Είναι θετικό, ότι μέχρι στιγμής, ο Πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ αντιστέκεται σταθερά και απορρίπτει τις πιέσεις.

=== Από σήμερα, άρχισαν να κυκλοφορούν φήμες, για ενδοτισμό του Καμμένου. Οι ιστοσελίδες του, σχεδόν από 6-5-2012, είναι σε απόλυτη αδράνεια και επί της ουσίας, οι δηλώσεις του, σαν απάντηση στις φήμες για συνεργασία του με τους υπεύθυνους που μέχρι χθές αντιπολιτευόταν, τις θεωρώ ελλειπείς και διφορούμενες. Αν ο Καμμένος συμμετάσχει σε συγκυβέρνηση με τα κόμματα που υποδούλωσαν τη πατρίδα μας στους τραπεζίτες. Ο λαός δεν του έδωσε καμία εντολή να συνενοηθεί με τους δωσίλογους Βενιζέλο και Σαμαρά. Ο λαός τον ψήφισε για όσα διαλαλούσε ότι πίστευε και ήθελε να εφαρμόσει.

=== Ελπίζω, ότι η μειωμένη πρόσβαση στα ΜΜΕ, είναι η αιτία. Ελπίζω, να προσπαθεί να εκμεταλλευτεί τη προβολή της επικαιρότητας, που κάποιοι άλλοι την έχουν καθημερινό ψωμοτύρι.

=== Αν ο Καμμένος γίνει ακόμα ένας κωλοτούμπας και δωσίλογος, η κατάσταση στην Ελλάδα θα αγριέψει και θα αγριέψει όσο δεν το φαντάζονται οι υπάλληλοι της τρόϊκα.

http://tsoutsouneros.arvanitis.eu/archives/22530

Το μεγάλο κόλπο και πως το στήνουν οι διεθνείς τοκογλύφοι, τα μίντια και τα δύο υπερχρεωμένα στις τράπεζες κόμματα!

Δευτέρα, 14 Μάιος 2012, 16:44
Από: AEGEANTiMES
info@aegeantimes.gr
Προς: blog «xairete»
michalopoulos_p@yahoo.gr

Εκλογές για να καθαρίσει ο Κόπρος του Αυγεία
Το μεγάλο κόλπο και πως το στήνουν οι διεθνείς τοκογλύφοι, τα μίντια και τα δύο υπερχρεωμένα στις τράπεζες κόμματα!
ΠΕΝΤΑΚΟΣΙΕΣ ΔΕΚΑΤΕΣΣΕΡΙΣ ΜΕΡΕΣ ήταν το Βέλγιο ακυβέρνητο και ο διεθνής Τύπος, έκανε «υπομονή»!

ΔΕΚΑ ΤΡΑΠΕΖΕΣ καταστράφηκαν στην Δανία και ο διεθνής τύπος έκανε σα να μην συνέβη τίποτε!

ΔΗΜΟΣΙΟΝΟΜΙΚΟ ΟΛΕΘΡΟ αντιμετωπίζει η Πορτογαλία, αλλά ο διεθνής τύπος, δεν μπαίνει στον κόπο να ρωτήσει καν τον Πορτογάλο Ευρωπαίο επίτροπο Μανουέλ Μπαρόζο τι συμβαίνει στη χώρα του και παρουσιάζουν το πρόγραμμα εξυγίανσης ως επιτυχημένο!!

Το Βέλγιο και η Δανία αντιμετωπίζουν μεγαλύτερα προβλήματα απ ότι αντιμετώπιζε η Ελλάδα πριν την κρίση, ενώ η Πορτογαλία είναι γνωστό ότι «προστατεύεται» ως κόρη οφθαλμού από τον Μπαρόζο, που ήταν ο πρώτος που έριξε την πέτρα κατά της Ελλάδος πριν δυο χρόνια, πολύ απλά διότι η Γερμανία είχε βάλει την Πορτογαλία να αγοράσει τόσα πολλά Ελληνικά Ομόλογα, που καθιστούσαν τη μικρή αυτή χώρα, νούμερο ένα δανειστή της Ελλάδας!

To Spiegel για λογαριασμό της bundesbank και το BBC για λογαριασμό της Nuberger Bergman (οίκος Ρόθτσάιλντ) που είναι ο νούμερο ένα επενδυτής στο Ελληνικό Χρηματιστήριο και μεγαλο-ιδιοκτήτης της Τράπεζας Ελλάδος, εμφανίζουν την Ελλάδα ότι είναι υπό καταστροφή γιατί η κάλπη δεν έδειξε αυτοδυναμία της ΝΔ ή άλλη μια Κυβέρνηση «έκτρωμα» ΠΑΣΟΚ & ΝΔ!

Φαντάζομαι τα πρωτοσέλιδά τους αν πάμε ξανά σε εκλογές!

Οι Νεφελίμ θα καταστρέψουν την Ακρόπολη, οι Ελοχίμ θα καταλάβουν το Κοινοβούλιο, ο Αιγύπτιος Θεός Αμόν Ρα θα διαλύσει τις ένοπλες δυνάμεις μας και στο τέλος οι Αρειανοί θα κατακτήσουν την Ελλάδα μετά από δέκα μέρες σκληρών μαχών!!!

Είναι προφανές, ότι οι διεθνείς τοκογλύφοι , συνεπικουρούμενοι από «σοβαρά» Ευρωπαϊκά μίντια, έχουν κυριολεκτικά ξεσαλώσει γιατί ο λαός δεν τους έκανε το χατίρι, και σήμερα που βλέπουν ότι το «παραμύθι» τους δεν περνάει, χρησιμοποιούν ότι πιο ανόητο, φαιδρό υπάρχει, για να εξευτελίσουν διεθνώς τη χώρα μας!

Δεν λένε φυσικά, ότι οι δαπάνες του Ελληνικού κράτους ετησίως είναι περίπου 100δις ευρώ και τα έσοδά του κάπου στα 87 δις!

Αν από τις δαπάνες αφαιρέσουμε τα 13 δις ευρώ που πληρώνουμε κάθε χρόνο σε τόκους των επαχθών δανείων, τότε το Κράτος μας έχει ισοσκελισμένο προϋπολογισμό και συνεπώς δεν μπορούν να εκβιάσουν άλλο
!

Αν εκεί διαπραγματευτούμε και την κεφαλαιοποίηση των τόκων το Ελληνικό κράτος θα αποκτήσει πλεόνασμα, πράγμα που θέλουν να το αποφύγουν ως ο διάολος το λιβάνι γιατί ξαφνικά η Ελλάδα θα αποκτήσει μια υγιή κρατική οικονομία!

Αυτό είναι όλο το ζήτημα!

Τόσο απλό!

Όλα τα υπόλοιπα, αποτελούν παράγωγα της πολιτικής που άσκησε –κυρίως- το ΠΑΣΟΚ και είχε ως αποτέλεσμα τη διόγκωση αυτή της κατάστασης προς όφελος των δανειστών, που έφτασαν σε σημείο να τοποθετήσουν ακόμη και πρωθυπουργό μαριονέτα του τραπεζικού συστήματος, ο οποίος μεσούσης της φάσης των διερευνητικών εντολών, διέρρευσε ένα non paper για την πορεία της Ελληνικής Οικονομίας, μήπως και φοβίσει τους Καμμένο, Τσίπρα και Κουβέλη, και αναγκάσει τον τελευταίο να μετατραπεί στον «Καρατζαφέρη» της Αριστεράς, και γίνει επιτέλους άλλη μια εξαμβλωματική κυβέρνηση με χορηγό τους Δανειστές μας και την Μέρκελ!

Είναι ντροπή να βγαίνουν στα τηλεπαράθυρα, διάττοντες αστέρες της πολιτικής του Μνημονίου και να λένε ότι δεν θα έχουμε να πληρώσουμε συντάξεις! Τα ίδια έλεγαν τέσσερις φορές στο παρελθόν και όταν διαψεύστηκαν, δεν βρέθηκε ούτε ένας τηλε-δημοσιογράφος να τους επαναφέρει στην τάξη!

Και τέλος, εκεί στη Χαριλάου Τρικούπη, να χαίρονται τον Πάγκαλο που για άλλη μια φορά στέφθηκε πρωταθλητής της πολιτικής οσφυοκαμψίας , με την δήλωσή του, «οι καημένοι οι γερμανοί δεν θα πληρώνουν άλλο τα χρέη της Ελλάδας»!

Πρόκειται για μνημείο πολιτικής αναλγησίας και εξευτελισμού του ιστορικού κινήματος του ΠΑΣΟΚ, από έναν άνθρωπο που δεν κάνει τίποτε άλλο παρά να δίνει λαβές στο διεθνές στερέωμα, για να περνά η προπαγάνδα των τοκογλύφων και των τραπεζιτών, που ως γνωστόν, «λάδωναν» το κόμμα του για να αγοράζει η Ελλάδα μπαταρισμένα υποβρύχια και ότι άλλο είχε η Γερμανική αγορά και δεν το έπαιρνε κανείς!

Πόσο υπολογίζει ο Βενιζέλος ότι στοίχισε στο ΠΑΣΟΚ η δήλωση αυτή Πάγκαλου; Να του απαντήσω λοιπόν! Λίγο κάτω από 100.000 ψήφους! Τόσους θα χάσει στις επόμενες εκλογές που θα γίνουν τον Ιούνιο, για να καθαρίσει επιτέλους από τη χώρα μας ο Κόπρος του Αυγεία!!!


- Δεν πάει ο Τσίπρας

ΔΙΑΒΑΖΩ:

Οι διαβουλεύσεις του Προέδρου της Δημοκρατίας Κάρολου Παπούλια με τους πολιτικούς αρχηγούς για το σχηματισμό κυβέρνησης θα συνεχισθούν σήμερα Δευτέρα, στις 19.30 ...
...σε κοινή σύσκεψηστην οποία κλήθηκαν να συμμετάσχουν ο Αντ. Σαμαράς, ο πρόεδρος της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ Αλέξης Τσίπρας, ο πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ Ευάγγελος Βενιζέλος και ο πρόεδρος της Δημοκρατικής Αριστεράς Φώτης Κουβέλης.

Αφού ολοκληρωθούν οι διαβουλεύσεις τα πρακτικά από τις συναντήσεις θα αναρτηθούν στην ιστοσελίδα της Προεδρίας.

Ωστόσο, ο επικεφαλής του ΣΥΡΙΖΑ διεμήνυσε άμεσα, λίγο πριν τα μεσάνυχτα, ότι δεν πρόκειται να παραστεί στην αυριανή συνάντηση ως έκφραση έντονης δυσφορίας καθώς, όπως ανέφεραν κύκλοι του ΣΥΡΙΖΑ, από πουθενά δεν προκύπτει σύγκλιση θέσεων για τον σχηματισμό κυβέρνησης.

Οι ίδιες πηγές τόνιζαν ότι η κίνηση του κ. Παπούλια δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις εις βάρος του ΣΥΡΙΖΑ και τις θέσεις του, τις οποίες θέσεις με απόλυτη σαφήνεια διατύπωσε με την δήλωσή του ο κ. Αλέξης Τσίπρας μετά την συνάντηση του μεσημεριού στο Προεδρικό Μέγαρο.

«Ο,τι είχαμε να πούμε το έχουμε πει, δεν θα γίνουμε το αριστερό άλλοθι» μίας νέας μνημονιακής κυβέρνησης, σημείωσαν στελέχη του κόμματος.

 

Κυριακή 13 Μαΐου 2012

Τρέμουν στην ιδέα, ότι οι 108 βουλευτές της Ν.Δ. μπορεί σε 'να μήνα να γίνουν οι …μισοί. Την ίδια ώρα, ο Βενιζέλος, τρέμει στη ιδέα, ότι ένα μεγάλο κομμάτι του Πασοκ, θα απορροφηθεί πάλι από τη σκούπα του Σύριζα...

Διαβάζω:
- Σαμαράς : Έκανα ότι μπορούσα, δεν ξέρω που το πάει ο ΣΥΡΙΖΑ
- Βενιζέλος: Κι εγώ έκανα ότι μπορούσα, για όλα φταίει ο αλαζόνας Τσίπρας.
- Τσίπρας: Με τη ΔΗΜΑΡ έχουν την κοινοβουλευτική πλειοψηφία συνεπώς μπορούν να προχωρήσουν σε κυβέρνηση άρα δεν ζητούν την ψήφο μας αλλά την συνενοχή μας.

Διαβάζω:

Εκπληκτικό το σόου της σκηνής της εισόδου του Βενιζέλου στο Προεδρικό μέγαρο, όπως την μετέδωσε η κρατική τηλεόραση. Ο νεόκοπος πρόεδρος του Πασοκ, κάθεται στη καρέκλα και με το γνωστό στόμφο του λέει: «Κύριε πρόεδρε, Πασοκ, Ν.Δ. και Δημοκρατική Αριστερά συμφωνούν στον σχηματισμό κυβέρνησης ευρωπαϊκής κατεύθυνσης και εντός του ευρώ, αλλά διαφωνεί ο Σύριζα. Εναπόκειται πλέον σε εσάς να προσπαθήσετε». 

Και ο ανεκδιήγητος Πρόεδρος των ημερών της Κατοχής του μνημονίου απαντά: «Τα πράγματα είναι αρκετά δύσκολα, διότι έρχονται και οι σύνοδοι της Κομισιόν και του Νάτο…».
Ήθελαν -με άλλα λόγια να δείξουν δηλαδή, ότι ο Σύριζα και το αντιμνημονιακο μέτωπο είναι υπεύθυνο γιατί δεν υπάρχει αυτή την ώρα κυβερνητική λύση.
[…]
Τρέμουν στην ιδέα, ότι οι 108 βουλευτές της Ν.Δ. μπορεί σε 'να μήνα να γίνουν οι …μισοί. Την ίδια ώρα, ο Βενιζέλος, τρέμει στη ιδέα, ότι ένα μεγάλο κομμάτι του Πασοκ, θα απορροφηθεί πάλι από τη σκούπα του Σύριζα, ενώ δεν αποκλείεται -όπως ο ίδιος είπε- να σκάσουν και άλλες βόμβες τύπου Τσιχατζόπουλου. 

Πάντως, έχει πλάκα ότι Βενιζέλος Σαμαράς, κοντεύουν να φιληθούν μπροστά στις κάμερες. Έχουν ξεχάσει όλες τις διαφορές τους και το μόνο που τους απασχολεί είναι ο Τσίπρας!!!!


 

ΣΥΡΙΖΑ: Εχουν προαποφασίσει συγκυβέρνηση (ΝΔ ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ )

ΔΙΑΒΑΣΑ ΧΘΕΣ:
ΣΥΡΙΖΑ: Εχουν προαποφασίσει συγκυβέρνηση (ΝΔ ΠΑΣΟΚ και ΔΗΜΑΡ)  

«Από τις δηλώσεις του κ. Βενιζέλου κατά την σημερινή συνάντηση του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας κ. Κάρολο Παπούλια, έγινε σαφές πως υπάρχει προγραμματική συμφωνία ανάμεσα στην ΝΔ το ΠΑΣΟΚ και την ΔΗΜ.ΑΡ για τη συγκρότηση κυβέρνησης» σημειώνει ο ΣΥΡΙΖΑ, με αφορμή τις δηλώσεις του κ. Ευάγγελου Βενιζέλου κατά τη διάρκεια της συνάντησής του με τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας, Κάρολο Παπούλια.

Στην ανακοίνωση ανεφέρονται επίσης τα εξής: «Εκτιμούμε πως πρόκειται για μία προσπάθεια συνέχισης της μνημονιακής πολιτικής. Είναι όμως αδιανόητο και πρωτάκουστο να θέτουν ως προϋπόθεση για την συγκρότηση μιας τέτοιας κυβέρνησης, τη συμμετοχή του ΣΥΡΙΖΑ που ως γνωστόν αντιμάχεται την άδικη και καταστροφική πολιτική του μνημονίου και κατέθεσε με σαφήνεια πριν και μετά τις εκλογές την δική του εναλλακτική προγραμματική πρόταση. Ας αναλάβουν λοιπόν τις ευθύνες τους απέναντι στο λαό και ας προχωρήσουν. Τα αριθμητικά δεδομένα τους το επιτρέπουν. Θα κριθούν και αυτοί και εμείς».

ΔΙΑΒΑΖΩ: Οι χυδαίοι εκλογικοί εκβιασμοί στον ΣΥΡΙΖΑ

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Οι χυδαίοι εκλογικοί εκβιασμοί στον ΣΥΡΙΖΑ

Στις τελευταίες εκλογές η μεγάλη πλειοψηφία του Ελληνικού λαού έδωσε ένα σαφέστατο μήνυμα που δεν είναι δυνατό να παρερμηνευτεί από κανένα. Όχι στα κόμματα του Μνημονίου. ‘Όχι στην πολιτική και στα μέτρα του Μνημονίου. ΠΑΣΟΚ, ΝΔ και ΛΑΟΣ η μαύρη συγκυβέρνηση καταποντίστηκε εντελώς εκλογικά.
Όμως οι αρχηγοί και τα στελέχη των τριών αυτών φιλομνημονιακών κομμάτων ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και ο Καρατζαφέρης φαίνεται να μην θέλουν να καταλάβουν το ηχηρό αυτό μήνυμα των εκλογών και συνεχίζουν να συμπεριφέρονται σαν να μην έγινε τίποτε. Κάνουν το κορόϊδο σαν να μην έγιναν εκλογές και συνεχίζουν το ίδιο τροπάρι της εφαρμογής του Μνημονίου. Τέτοια περιφρόνηση προς την ψήφο του λαού από ΠΑΣΟΚ και ΝΔ δεν έχουμε ξαναδεί.

Ο μεγάλος κερδισμένος των εκλογών είναι αναμφισβήτητα ο ΣΥΡΙΖΑ που βγήκε δεύτερο κόμμα με μικρή διαφορά από το πρώτο κόμμα την ΝΔ.
Τώρα οι υπηρέτες του κεφαλαίου και των τραπεζικών τοκογλύφων αφού βλέπουνε ότι δεν σχηματίζουνε κυβέρνηση οι υπάλληλοί τους που να μπορεί να πάρει ψήφο εμπιστοσύνης στη Βουλή άρχισαν να πιέζουν τον κ Κουβέλη και την ΔΗΜΑΡ, ο οποίος τελικά παρά τις συνεχώς ασαφείς δηλώσεις του τελικά δέχεται την σύμπραξη με την ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ για τη δημιουργία κυβέρνησης όπως είχε κάνει και το ΛΑΟΣ σαν τρίτο κόμμα σε προηγούμενη κυβέρνηση. Αντί για ΛΑΟΣ ΔΗΜΑΡ και η πολιτική ακριβώς η ίδια.

Το σκηνικό έχει διαγραφεί καθαρά. Υπάρχουν τρία κόμματα η ΝΔ, το ΠΑΣΟΚ και η ΔΗΜΑΡ που δέχονται να σχηματίσουν φιλομνημονιακή κυβέρνηση και να εφαρμόσουν τα εφιαλτικά μέτρα του δευτέρου (και αργότερα και του τρίτου κλπ) Μνημονίου σε βάρος του λαού και της χώρας.
Για τη ΔΗΜΑΡ δεν νομίζω ότι από τότε που δημιουργήθηκε αυτό το κόμμα να είχε κανείς ψευδαίσθηση ότι δεν είναι δεκανίκι του ΠΑΣΟΚ που θα συνεργαζόταν με τις φιλομνημονιακές δυνάμεις του τόπου και θα ξέπλενε τις αμαρτίες και τα εγκλήματα του ΠΑΣΟΚ.
Και καλά όλα τα παραπάνω είναι γνωστά και αναμενόμενα. Η ανάδειξη όμως του ΣΥΡΙΖΑ σε δεύτερο κόμμα περιπλέκει τα πράγματα τρομοκρατώντας τους τοκογλύφους των Βρυξελλών και τους ντόπιους υπαλλήλους τους.

Ο κ Κουβέλης της ΔΗΜΑΡ θέλει να συνεργαστεί με τα φιλομνημονιακά κόμματα ΝΔ και ΠΑΣΟΚ να εξοντώσει μαζί με αυτούς στη συνέχεια τους εργαζόμενους και συνταξιούχους και να ξεπουλήσει τη χώρα. Δικαίωμά του.
Ποιος όμως του δίνει το δικαίωμα να εκβιάζει το ΣΥΡΙΖΑ να ενδώσει σε ένα αίτημα σχηματισμού κυβέρνησης ενάντια στις αρχές και στο πρόγραμμα του κόμματος (του ΣΥΡΙΖΑ); Ο κ Κουβέλης της ΔΗΜΑΡ πιστεύει ότι είναι όλοι αρπακολατζήδες που σήμερα δηλώνουν το ένα και αύριο το άλλο. Εξ ιδίων κρίνει μου φαίνεται.

Τον ΣΥΡΙΖΑ τον ψήφισε ο λαός για να αγωνιστεί να ανατρέψει τα εφιαλτικά μέτρα του Μνημονίου και όχι να κάνει κωλοτούμπα προδίδοντας τους ψηφοφόρους του για να δώσει αριστερό άλλοθι στον κ Κουβέλη και στην ακραία νεοφιλελεύθερη κυβέρνηση που θέλουν να σχηματίσουν.

Αν ο κ Κουβέλης επιθυμεί διακαώς να συνεργασθεί με τη ΝΔ και το ΠΑΣΟΚ ο δρόμος είναι ελεύθερος. Αν δε νομίζει ότι αυτό θα κάνει καλό και στον λαό τότε θα τον υπερψηφίσουν στις επόμενες εκλογές. Μήπως όμως δεν είναι έτσι τα πράγματα; Μήπως ο κ Κουβέλης γνωρίζει καλά την καταστροφή που θα φέρει η νέα φιλομνημονιακή κυβέρνηση και θέλει να συμπαρασύρει και τον ΣΥΡΙΖΑ στην εκλογική καταπόντιση;

Να αφήσει τα κουτοπόνηρα παιχνίδια λοιπόν ο κ Κουβέλης και να αποφασίσει σαν ΔΗΜΑΡ τι θα κάνει και να αφήσει το ΣΥΡΙΖΑ να είναι συνεπής με αυτά που υποσχέθηκε στους ψηφοφόρους του (μια που δεν μπορεί να το κάνει αυτός).

Όσο για τον ανελέητο πόλεμο που έχουν κηρύξει ο Σαμαράς, ο Βενιζέλος και τα ΜΜΕ κατά του ΣΥΡΙΖΑ καμιά έκπληξη. Στο ίδιο μοτίβο όπως προεκλογικά τρομοκρατούν, εκβιάζουν, βρίζουν, ψεύδονται, χυδαιολογούν, προβοκάρουν. Ευρώ και ΝΔ – ΠΑΣΟΚ ή δραχμή και ΣΥΡΙΖΑ το μόνιμο μοτίβο.
Κύριε μετά από τόσα χρόνια συζητήσεων δεν μάθατε ακόμα ότι κανείς δεν μπορεί να διώξει την Ελλάδα από το ευρώ και την ευρωζώνη διότι δεν προβλέπονται από καμιά διαδικασία. 

Γιατί λέτε ψεύδη στον Ελληνικό λαό;
Δεν καταλάβατε ακόμα ότι η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ είναι για λύση του προβλήματος ΜΕΣΑ στο ευρώ και στην ΕΥΡΩΖΩΝΗ; Πόσες φορές πρέπει να το επαναλάβουν για να το καταλάβετε;
Δεν διαβάσατε τις εκτιμήσεις ότι έξοδος της Ελλάδας από το ευρώ θα κόστιζε στην Ευρώπη πάνω από ένα τρισεκατομμύριο ευρώ ποσό κατά πολύ μεγαλύτερο από το χρέος της Ελλάδας;

Ο Ελληνικός λαός πρέπει να επαγρυπνεί γιατί οι σκοτεινές δυνάμεις του κεφαλαίου μέχρι και προβοκάτσια μπορεί να σχεδιάσουν για να πετύχουν το στόχο τους.

http://enomenoiblogers.blogspot.com/2012/05/blog-post_8845.html

Παρασκευή 11 Μαΐου 2012

Πριν μια εβδομάδα ο Φώτης Κουβέλης δήλωνε: «Αρχιτέκτονες του χάους είναι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ!!»

Παρασκευή, 11 Μάιος 2012, 13:17
Από: AEGEANTiMES
info@aegeantimes.gr
Προς: blog “xairete”
michalopoulos_p@yahoo.gr

Ελλείψει δεξιού «λαγού», δημιουργούν τον «λαγό» της αριστεράς!
Πριν μια εβδομάδα ο Φώτης Κουβέλης δήλωνε: «Αρχιτέκτονες του χάους είναι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ!!»

Στις πιο κρίσιμες στιγμές της ιστορίας της χώρας, οι δυνάμεις που διαχειρίζονται το χρέος της χώρας μας – με το αζημίωτο φυσικά- αναζητούν «λαγούς» για να συνεχίσουν την παράλογη και ατέρμονη κούρσα παραμονής στο Μνημόνιο! Αναζητούν πολιτικούς που θα βοηθήσουν την «Γκεμπρεσελασιέ» Μέρκελ, να επιβάλει στους Ελληνες, να πληρώσουν τα σπασμένα των τραπεζών διεθνώς!

Ο κ.Καρατζαφέρης πλήρωσε το ολέθριο λάθος του και είδε το κόμμα που με τόσο κόπο δημιούργησε να γκρεμίζεται στις εκλογές, γιατί επέλεξε να μπει στο ίδιο κάδρο με το ΠΑΣΟΚ και τη ΝΔ!

Ελλείψει «δεξιών» λαγών, οι «αχόρταγοι» ταγοί του Μνημονίου, αναζητούν τώρα έναν νέο , αυτή τη φορά «αριστερό» λαγό, για να συνεχίσουν για όσο διάστημα μπορούν , το μεγάλο φαγοπότι και την λεηλασία της περιουσίας του Ελληνικού λαού!!

Αν λοιπόν ο κ. Κουβέλης, δεν το θυμάται, ας κοιτάξει στην κεντρική σελίδα των AegeanTimes.gr , στην στήλη «Συ Είπας», να θυμηθεί μια δήλωσή του προεκλογικά:

Είχε δηλώσει χαρακτηριστικά:

«Αρχιτέκτονες του χάους είναι το ΠΑΣΟΚ και η ΝΔ!!»

Θα συνεργαστεί λοιπόν σήμερα μαζί με αυτούς, για να βοηθήσει που άραγε; Στην οικοδόμηση μήπως … περισσότερου χάους;

Ίδωμεν ...

http://www.aegeantimes.gr/article.asp?id=47773&type=1&kata=0

Με τον Κουβέλη, σώζεται η Ελλάδα…


Με τον Κουβέλη, σώζεται η Ελλάδα…

Διότι δίνει πλάτες… Να μη γίνουν νέες εκλογές… Στηρίζει τον Σαμαρά και τις 50 κλεμμένες έδρες του… Στηρίζει τον Βενιζέλο να μη χάσει την καρέκλα του πρόεδρου στο κόμμα… 
Στηρίζει και την ακροδεξιά να μπει με 22 βουλευτές στη Βουλή και να μην εξαφανιστεί σε μια επανάληψη των εκλογών…

Α, ρε ψευτο-Αριστερά, που σταυρώσατε τον Τσίπρα! 
Α, ρε Κουβέλη – νέε Καρατζαφέρη! Α, ρε Παπαρήγα! 
Α, και… Ουστ!

Πέμπτη 10 Μαΐου 2012

ΔΙΑΒΑΖΩ: Αφού τους «ακυρώσαμε», σχεδιάζουν να μας εξοντώσουν.

ΔΙΑΒΑΖΩ: 
Αφού τους «ακυρώσαμε», σχεδιάζουν να μας εξοντώσουν.
γράφει ο Κωνσταντίνος

Μετά και τις τελευταίες εξελίξεις, είναι γεγονός πως οδεύουμε σε πολιτειακή ανωμαλία, αφού τα στρατηγεία των κομμάτων (κυρίως των μνημονιακών) δείχνουν να επεξεργάζονται λύσεις οι οποίες δεν επαφίενται επακριβώς στο Σύνταγμα της χώρας.

Παρακάμπτοντας την λαϊκή εντολή
, την οποία προσχηματικά και μόνο χρησιμοποιούν στις αναφορές τους, γίνεται πασιφανές πως... το ένοχο και επί πολλά χρόνια διεφθαρμένο και άρρωστο πολιτικό σύστημα, θέλοντας να αποφύγει την επερχόμενη τιμωρία του, επιλέγει την οδό της ανομίας, προφασιζόμενοι τις απειλές που έχουν εξακοντίσει οι «φίλοι», οι «εταίροι» και οι «δάνειες δυνάμεις».

Γνωρίζουν
πως βρίσκονται προ του οδυνηρού τους τέλους όλοι οι υπογράφοντες τα μνημόνια πως η επιλογή τους να ικανοποιήσουν τις απαιτήσεις των οικονομικών δολοφόνων της χώρας, αντί να προτάξουν την ανάγκη διατήρησης της οικονομικής και κοινωνικής ασφάλειας των Ελλήνων πολιτών.

Γνωρίζουν
όλοι εκείνοι που παρέδωσαν την κυριαρχία της χώρας στην τρόικα, πως βρίσκονται ενώπιον των τεραστίων ευθυνών τους και πολύ σύντομα θα λογοδοτήσουν στην Δικαιοσύνη για τις επιλογές τους.

Γνωρίζουν
πως έχουν συνεισφέρει τα μέγιστα στον εξανδραποδισμό πάρα πολλών Ελλήνων πολιτών, πως έχουν καταρρακώσει ηθικά και κατ’ επανάληψη το διεθνές κύρος τόσο της Ελλάδας όσο και των Ελλήνων, πως έχουν διαταράξει την εσωτερική ειρήνη και ασφάλεια και έχουν παραδώσει τον πλούτο της χώρας σε χέρια τοκογλύφων…

Γνωρίζουν
όλοι εκείνοι που συνήργησαν στην μετατροπή της χώρας σε χώρο, πως παραβίασαν κατ’ επανάληψη το Διεθνές Δίκαιο, ενώ έχουν καταργήσει επί της ουσίας το Ελληνικό Σύνταγμα και λογικά τους αναμένουν οι μέγιστες (ίσως και πρωτόγνωρες για τα Ελληνικά δικαστικά δεδομένα) ποινές.

Προσπαθούν, λοιπόν, με νύχια και με δόντια να διατηρηθούν στις θέσεις
«εξουσίας» που παρανόμως κατέχουν σήμερα, αφού έχουν ήδη χλευασθεί από τον Ελληνικό λαό μέσα από τις τελευταίες εκλογές. Αυτή ακριβώς την χρονική στιγμή, προφασιζόμενοι και πάλι την διάσωσή μας, λειτουργούν προς την κατεύθυνση δημιουργίας πολιτειακής ανωμαλίας, με μοναδικό στόχο την προσωπική τους διάσωση.

Είναι οι ίδιοι
που αρνήθηκαν (με νόμο) την έρευνα του χρέους, είναι οι ίδιοι που αρνήθηκαν την έρευνα των οικονομικών των βουλευτών σε Ελβετικές τράπεζες, είναι οι ίδιοι που ξεπουλούν ακόμη και προεκλογικά τα λιμάνια και τις επιχειρήσεις ύδρευσης της χώρας!!!

Είναι οι ίδιοι
που κατήργησαν την Αθήνα από πρωτεύουσα της Ελλάδας, αφού κατόρθωσαν να εισάγουν λαθραίους πολίτες από κάθε άκρη της γης, με απώτερο σκοπό την αντικατάσταση των Ελλήνων ιθαγενών πολιτών.

Είναι οι ίδιοι
που υπέγραψαν την μεταβολή του βιοτικού επιπέδου των Ελλήνων, σε αυτό της Βουλγαρίας… και κυκλοφορούν προστατευόμενοι από δεκάδες αστυνομικούς…

Προ του πολιτικού πραξικοπήματος που επέρχεται, προ της πολιτειακής ανωμαλίας (που ευχόμαστε είτε να μην συμβεί είτε να είναι η μοναδική ανωμαλία που θα συμβεί), προ μίας τεράστιας κρίσης που έρχεται και θα χτυπήσει μέσα στο καλοκαίρι, οι «άρχοντες» με τις κίβδηλες εξουσίες, προχωρούν προς την αυτοδιάσωσή τους, με αντάλλαγμα ολόκληρη την χώρα.


Πόσο εύκολο θα τους ήταν, άραγε, να συλλάβουν τους υπεύθυνους της καταστροφής, να τους οδηγήσουν στην Δικαιοσύνη και με το χαρτί της ενοχής τους να ακυρώσουν τις υπογραφές τους, ως υπογραφές απατεώνων…!
Όμως, για να γίνει αυτό, θα πρέπει να διατάξουν την δική τους σύλληψη… Και αυτό, δεν προβλέπεται από τον προσωπικό κώδικα τιμής τους… Προτιμούν να ρίξουν την χώρα στο κλουβί των λεόντων, παρά να προχωρήσουν οι ίδιοι στην εντιμότητα…

Και αφού 56 λαθρομετανάστες μπήκαν στο στρατόπεδο της Αμυγδαλέζας, αφού εξαφανίστηκαν και οι πόρνες από την Αθήνα, αφού δεν έχουν άλλο τρόπο για να μας… κοιμίσουν… Ήρθε η ώρα να ετοιμαστούμε όλοι μας, για τα χειρότερα…
 
Καλή δύναμη σε όλους και σε όλες.

http://apneagr.blogspot.com/

Ο δικομματισμός "επιστρέφει" από την πίσω πόρτα με τη βοήθεια του Κουβέλη

Πέμπτη, 10 Μάιος 2012, 21:29
Από: ΑΚΤΙΒΙΣΤΗΣ
activistivan@gmail.com
Προς: μπλογκ «χαιρετε»
michalopoulos_p@yahoo.gr
Ο δικομματισμός "επιστρέφει" από την πίσω πόρτα με τη βοήθεια του Κουβέλη

Ο φόβος των εκλογών που θα εκμηδενίσει τα κόμματα της υποταγής, της λαμογιάς και της εθνικής αναξιοπρέπειας οδηγεί το καθεστώς ΝΔΣΟΚ και ΣΙΑ στις αναγκαίες "προσαρμογές" ώστε να μπορέσει να αποπροσανατολίσει τους πολίτες και να κάτσει στο σβέρκο τους για άλλα τρία χρόνια(ως το '14).

Μετά τη συνάντηση Βενιζέλου - Κουβέλη έπεσαν οι μάσκες. Με πρόφαση την ακυβερνησία συμφωνούν σε μια κυβέρνηση (οικουμενική ή συγκυβέρνηση - αδιάφορο) που θα επιδιώξει να ρετουσάρει τη μνημονιακή σύμβαση και θα κρατήσει τη χώρα μέσα στην ΕΕ και μέσα στο ευρώ.

"Ταυτίζονται οι απόψεις μας με τον κ. Κουβέλη» δήλωσε ο Μπένυ, αρπάζοντας το σωσίβιο διάσωσης του δικομματισμού, (μετά από τη σφαλιάρα του αποτελέσματος των Κυριακάτικων εκλογών), που του πέταξε ο Κουβέλης.

Τα παπαγαλάκια των ξεπουλημένων ΜΜΕ έπιασαν αμέσως δουλειά, προκειμένου να πείσουν του πολίτες για την αυτοθυσία αυτών που υπέγραψαν όλες τις επονείδιστες μνημονιακές συμφωνίες.

ΜΑΓΚΕΣ ΔΕΝ ΜΑΣΑΕΙ Ο ΛΑΟΣ
ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ ΑΝΤΙΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΟΥ ΜΕΤΩΠΟΥ
Με δίκη των πρωταιτίων της σημερινής κατηφόρας.
Στο σκαμνί όσοι υπέγραψαν την παράδοση της χώρας.
Δήμευση των περιουσιών των λαμογιών του ΝΔΣΟΚ και ΣΙΑ.
ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.
ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΕΘΝΟΣΥΝΕΛΕΥΣΗ



ΣΧΕΤΙΚΟ:

BLOGxairete-MHNYMATA

BLOGxairete-MHNYMATA