Πέμπτη 24 Φεβρουαρίου 2011

Ανώνυμος είπε... Φίλε κ. Παναγιώτη, Σε συγχαίρω για τον αγώνα σου !


Ανώνυμος είπε...

Φίλε κ. Παναγιώτη,
Σε συγχαίρω για τον αγώνα σου !
Μαχητικός πάντα, με καλιτεχνικό τάλαντο, - φοβερές οι φωτογραφίες σου, καυστικός όταν νομίζεις, αν και λίγο υπερβολικός, αλλά πάντα Αγωνιστής !
Νασαι καλά !


P. MICHALOPOULOS είπε...

«Λίγο» υπερβολικός; Αν ήταν μόνο λίγο!

Να φανταστείς ότι ένα πρόσωπο που αρθρογραφεί –σχολιάζει, με ιερό πάθος - με αγία αγωνιστικότητα, εδώ και τέσσερα χρόνια – αδιάλειπτα – στα ιστολογία μου (από την εποχή του μπλογκ «χαιρετίσματα»), μου εκμυστηρεύτηκε πριν από λίγες μέρες ότι... απεύχεται το να πέσει κάποιο κείμενο μου σε συγγενείς της (ομογενής είναι) εδώ στην Ελλάδα...

Διότι εκτός από το ότι κάποιοι από αυτούς είναι του «Σωτήρα», το πιο επικίνδυνο είναι ότι κάποιοι από αυτούς έχουν και... πρόβλημα με την καρδιά τους!

Καταλάβατε; Το χιούμορ μου, ..."σκοτώνει"!

Πάντως, ο κ. Καρδάσης έχει μέχρι τώρα περάσει με επιτυχία όλες τις εξετάσεις αντοχής καρδιάς που κάθε φορά τον υποβάλω με τα πειράγματα μου!
Να είναι πάντα έτσι, σιδερένιος, ο άνθρωπος!
http://xairete.blogspot.com/2011/02/blog-post_6744.html

1 σχόλιο:

P. MICHALOPOULOS είπε...

http://breezer.pblogs.gr/2008/10/mhpws-prepei-na-ependyomai-se-mpoytia-para-se-opla.html