Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Προκαλεί ο Λάκης Λαζόπουλος Σεβασμιότατε! Θα του κάνετε μήνυση και αγωγή;

Προκαλεί ο Λάκης Λαζόπουλος Σεβασμιότατε! 
Θα του κάνετε μήνυση και αγωγή;

Σε ένα σόλο ανεκδοτολογικό, σε ένα παραλήρημα (με γριές που γαμιούνται) είναι ζωντανός αυτήν την ώρα ο Λαζόπουλος στην εκπομπή του στην τηλεόραση…

1. Μια γριά που πήρε τη σύνταξη της και την κατάθεσε σε ένα ζιγκολό για να την πηδήξει απανωτά τέσσερεις φορές, επί τόπου, στο πάτωμα… 

2. Μετά ένα βίντεο με μια γριά που της κάνουν δώρο στα 80στα της γενέθλια ένα κινγκ σάιζ πέος - με μοτέρ με μπαταρία, που της το βάζουν εν κινήσει, εν λειτουργία... στο στόμα… 

3. Και ένα άλλο ανέκδοτο, θρησκευτικό αυτό, για το οποίο θέλω την προσοχή σας, ώστε να ενημερωθείτε πλήρως και να πράξετε μετά τα δέοντα… 
Ακούστε:

Είναι λέει πάλι μια γριά… Μια γριά που κλαίει και οδύρεται διότι μόλις εκείνη την ημέρα έχασε τον γέρο της, τον άντρα της… Πάει ο εγγονός σπίτι της να τη δει, και την βλέπει σε αυτήν την κατάσταση και απορεί. Εκείνη του εξηγεί ότι τον έχασε τον γέρο πάνω στο σεξ...
Ο εγγονός την μαλώνει, ότι σε τέτοια ηλικία είναι επικίνδυνο κάτι τέτοιο, και ότι έπρεπε να το ξέρουν αυτό και να προσέχουν. 
«Προσέχαμε παιδάκι μου» του απαντάει η γριά… Το κάναμε την ώρα της ιερής ακολουθίας, κάθε Κυριακή: Με τον ρυθμό της καμπάνας… Με τον ντιν «μέσα», με το «νταν» έξω, αργά και σταθερά! 
Αλλά σήμερα, αυτός ο μαλάκας στην εκκλησία πάτησε σε κάποια φάση, λάθος κουμπί, αυτό στο πολύ γρήγορο, στο συνεχές «νταν-νταν-νταν», αυτό της Ανάστασης… Κι έτσι, πάει ο γέρος μου!...

«Καταλάβατε;», μας λέει ο Λαζόπουλος… «Ανάσταση» η καμπάνα, «Επιτάφιος» ο γέρος!...

Καταλάβατε κι εσείς σεβασμιότατε; 
Αν ναι, τότε πρέπει να τον κυνηγήσετε δικαστικά κι αυτόν… Αυτόν, για κάτι το συγκεκριμένο, και όχι όπως εμένα… έτσι αόριστα χωρίς να διευκρινίσετε για ποια από τα 10.000 θέματα του μπλογκ μου «τα πήρατε στο κρανίο» και με απειλείτε…

Εμπρός σεβασμιότατε! 
Στείλετε και σε αυτόν τον δικαστικό σας κλητήρα… Βάλτε «τώρα που γυρίζει»… Στείλτε του νέο έγγραφο σας... Και εγκαλέστε τον… 
Μήπως και κάποια καμπάνα της δικής μητρόπολης υπονοεί ότι δεν λειτούργησε καλά… 
«Έλα εδώ», πείτε του, «είμαι ο Βέροιας, Νάουσας και Καμπανίας!».
Και τραβήξτε του το αυτί! Τώρα!

ΣΧΕΤΙΚΑ:

Ο Μητροπολίτης Βεροίας, απειλεί με αγωγή και με μήνυση τον Παναγιώτη Μιχαλόπουλο (του ιστολογίου «χαίρετε»), παλαίμαχο Κατηχητή της Αποστολικής Διακονίας, και χειροθετημένο Αναγνώστη!..


Πώς κατασκευάζεται μια «Τοπική Εκκλησία», όπως η μητρόπολη Βεροίας να πούμε;



ΣΧΕΤΙΚΑ:

Ποιος τα λέει αυτά, σε ποιον και γιατί; Ποιους επιχώριους ιερείς εννοεί;


ΑΠΑΝΤΗΣΗ, Παναγιώτη Γ. Μιχαλόπουλου: Πότε συκοφάντησα; Πείτε μου; Ως τότε, δέσποτα της Βέροιας, σας επιστρέφω σαν κάλπικο νόμισμα τον χαρακτηρισμό αυτόν του συκοφάντη.


Τι λέει ο π. Στυλιανὸς Μακρῆς, για τις εναντίον μου απειλές από τον μητροπολίτη Βεροίας;

4 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

«Γέροντας Ιωσήφ Βατοπαιδινός»:
Μια από τις ετικέτες στο μπλογκ «χαίρετε»
(Προσοχή: θέματα αυστηρώς ακατάλληλα για «χριστιανο»-φασίστες)

http://xairete.blogspot.com/2012/02/blog-post_420.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ένας Μητροπολίτης (ο Σισανίου και Σιατίστης κ. Παύλος) εξομολογείται, και λέει...

http://xairete.blogspot.com/2010/10/blog-post_8751.html

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ιερά Μονή Παναγίας Μυρελαίου:
Αδερφέ μου με τον... Βεροίας τά βάλατε ? Καλά ξεμπερδέματα!!!
(4 ώρες πριν)

Panagiotis Michalopoulos:
Αν διαβάσετε το μπλογκ μου, θα δείτε ότι δεν τα έβαλα εγώ μαζί του αλλά εκείνος μαζί μου. Και δεν ξέρω για ποιο λόγο. Πολεμώ λέει τον ίδιο, την Τοπική του Εκκλησία και επιχώριους ιερείς της με αισχρά λόγια, αλλά δεν λέει πού τα είδε όλα αυτά στο μπλογκ μου.
Φοβάμαι ότι έχει πέσει θύμα παραπληροφόρησης. Ότι κάποιοι του είπαν ότι εγώ τον συκοφαντώ τάχα, ώστε να τον στρέψουν εναντίον μου.
Εκτός και είναι σε σύγχυση ο άνθρωπος, και με μπερδεύει με κάποιον άλλον που πραγματικά τον συκοφαντεί…
Αν λοιπόν είναι ο ίδιος μπερδεμένος, τότε σε εκείνον να ευχηθείτε καλά ξεμπερδέματα!

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=331667753547813&id=100000348918808

P. MICHALOPOULOS είπε...

"Ο Λαζόπουλος αποκαλύπτει το αληθινό πρόσωπο του Βαρθολομαίου"

http://xairete.blogspot.com/2009/10/blog-post_7493.html