Τρίτη 1 Μαΐου 2012

Τέτοια σκευωρία πίσω από την πλάτη μου… Και η κυρία Ελένη τι να γίνεται άραγε; Λίγο πριν αναχωρήσουν από το σπίτι μου, είχε βάλει την κόρη της να μου ζητήσει διαζύγιο - κάτι που εγώ δεν το αρνήθηκα… Τότε, στις τελευταίες μέρες τους εδώ, τότε που με έσερναν στις αστυνομίες, τότε που έκανα και τις καταγγελίες ότι η κυρία χανόταν τις νύχτες…

ΣΧΟΛΙΑ


Ανώνυμος είπε... 

 ξερεις τι,.... μακάρι να επανασυνδεθεις με την οικογενεια σου... 

30 Απριλίου 2012 1:34 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε... 
Σε ευχαριστώ αγαπητέ ανώνυμε για την τελευταία αυτή ευχή… 
Για την επανασύνδεση με την οικογένεια μου! 
Την οικογένεια μου που είχε αποσυνδεθεί από εμένα τα τελευταία 10 χρόνια… 
Και η οποία οικογένεια μου με πολεμούσε μέσα στο ίδιο μου το σπίτι για να με αποσυνδέσει, να με αποσυνθέσει ηθικά και όχι μόνο, να με εξαφανίσει!.. 
Πριν από ενάμιση χρόνο, δε, με εγκατέλειψε και τοπικά… 
Η κυρία δήλωσε σε γείτονα ότι την πείραξε που κάνω αναφορά γι αυτήν στο μπλογκ μου (για τα βασανιστήρια που υφίσταμαι), και γι αυτό με εγκαταλείπει και αναχωρεί με τα παιδιά για άγνωστη κατεύθυνση… 
Και την άλλη μέρα έφυγε… 


P. MICHALOPOULOS είπε... 
Πέρασε ένας μήνας για να μάθω (στο περίπου) πού πήγαν… Όταν σε ένα μήνα μετά την αναχώρηση τους, έκανε την εμφάνιση της η κυρία… 
Ήρθε στο σπίτι μου στο Ελληνικό, για να πάρει κάτι γλάστρες με λουλούδια που είχε αφήσει… Τότε με πληροφόρησε ότι είχε μετακομίσει μερικά χιλιόμετρα πιο πάνω, στην Αργυρούπολη… 
Ότι έμεναν σε μεγάλο διαμέρισμα με μεγάλο μπαλκόνι, και εκεί θα έβαζε τα λουλούδια της… 


P. MICHALOPOULOS είπε... 
Τον τελευταίο μήνα, πριν με εγκαταλείψει, είχε προβεί σε μπαράζ επιθέσεων εναντίον μου με καταγγελίες ότι τάχα δεν την πληρώνω αρκετά, ενώ τάχα αυτή είχε οικονομικά προβλήματα… 
Την ίδια ώρα δε, όπως έμαθα αργότερα, συζητούσε με μεγάλο κατασκευαστή πολυτελών κατοικιών, την αποπεράτωση της υπερκείμενης στην οικία μου οικοδομής… Είχε προεξοφλήσει ότι με τις τελευταίες μεθοδεύσεις και τις συκοφαντίες της, τις επανωτές και συντονισμένες (με τη συμβουλευτική βοήθεια της τελειόφοιτης στη νομική κόρη «μας») θα με ξαναέκλεινε στο Δρομοκαΐτειο, και όλο το σπίτι θα ήταν δικό της… 
Για τα σχέδια της αυτά, με ενημέρωσε ο ίδιος ο κατασκευαστής (ο κ. Ρόμπερτ) που ήρθε στο σπίτι μου μετά την αιφνιδιαστική αυτή αναχώρηση της και την αναζητούσε…  


P. MICHALOPOULOS είπε... 
Αποδείχτηκε και κάτι άλλο μετά… Ότι δεν έφευγαν μακριά μου διότι τους ενοχλούσαν οι διαμαρτυρίες μου για τα όσα μου έκαναν… Δεν έφευγαν για να πάνε μια συνοικία πιο μακριά ώστε να μην τους ενοχλώ τάχα… 
Έφυγαν και νοίκιασαν προσωρινά διαμέρισμα, για να το αφήσουν κι αυτό σύντομα, και να πάνε… στη Γερμανία!!!.. 


P. MICHALOPOULOS είπε... 

Τα σκοτεινά σχέδια του τρίου (της φαμίλιας), αυτά για τη Γερμανία, καταστρώνονταν μυστικά - πίσω από την πλάτη μου - πολύ πριν την αναχώρηση τους από το σπίτι μου. Αυτά, τα πληροφορήθηκα μόλις τώρα, πριν λίγες μέρες, ενάμιση χρόνο μετά την πράξη τους αυτή να με εγκαταλείψουν… 

Πριν μια εβδομάδα, συζητούσαμε στη γειτονιά, ένα θέμα σχετικά με τις υποτροφίες… Τότε άκουσα ότι και η κόρη μου έχει πάρει υποτροφία και ότι είναι στο Μόναχο! Απόρησα, και είπα ότι το καλοκαίρι την έβλεπα που περνούσε με την μητέρα της για να πάρουν το πούλμαν του Δήμου Ελληνικού (έκανε αφετηρία ένα τετράγωνο πιο κάτω από το σπίτι μου) για να πάνε στη θάλασσα για μπάνιο… Μου απάντησαν ότι "άλλο αυτό", και ότι μετά η κόρη έφυγε! Ρώτησα αν πήγε και η μητέρα μαζί, και τότε έδειξαν ότι ταράχτηκαν και άλλαξαν θέμα! 

Βέβαια για τον γιο, ότι πήγε στη Γερμανία (στο Μόναχο;) αμέσως σχεδόν μετά την αναχώρηση τους για να πιάσουν διαμέρισμα, πιο πάνω, το είχα πληροφορηθεί από έναν αμερικανό φίλο μου, στέλεχος της εταιρίας στην οποία εργαζόταν ο γιος, εδώ, 20 μέτρα μακριά από το σπίτι μας… Μου το είπε ο ίδιος ο αμερικανός μια μέρα που πέρασε από το σπίτι για να μου πει ένα "γεια"! Αλλά για την κόρη, τώρα το μαθαίνω. Το άκουσα πριν από μια εβδομάδα, από μια άκρως σοβαρή πηγή, το συζήτησα μετά και με τον κ. Μιχάλη δίπλα, και μας φαινόταν απίστευτο! 

Χτες όμως, επέστρεψε από τη Γερμανία όπου πάει συχνά, ο κ. Κώστας, ένας άλλος πολύ κοντινός γείτονας. Πέρασε από το σπίτι, με είδε στη βεράντα, σταμάτησε, και μου έπιασε την κουβέντα. Αστειευόμενος (και μπλοφάροντας), τον ρώτησα αν είδε τους δικούς μου εκεί, στο τελευταίο του ταξίδι. Μου απάντησε ότι δεν πήγε Μονάχο, αλλά Φρανκφούρτη! 
Τον ρώτησα αν πράγματι είναι στο Μονάχο οι δικοί μου, και κόμπιασε, και απόρησε που δεν το ξέρω. 
Του απάντησα ότι για την κόρη, το έμαθα τώρα, πριν λίγες μέρες. Εκείνος τότε πρόσθεσε ότι τα περί μετοίκισης της κόρης στην Γερμανία, τα ήξερε ο ίδιος από πολύ παλιά, από τότε που η φαμίλια ήταν εδώ ακόμα, στο σπίτι μου… Η κόρη μου είχε αριστεύσει λέει στη Νομική, του έδειχνε τους βαθμούς της, και τον είχε πληροφορήσει από τότε (τον γείτονα τον κ. Νίκο) ότι φεύγει με υποτροφία για μεταπτυχιακό στη Γερμανία!!!.. 

Τέτοια σκευωρία πίσω από την πλάτη μου… 
Και η κυρία Ελένη τι να γίνεται άραγε; 
Λίγο πριν αναχωρήσουν από το σπίτι μου, είχε βάλει την κόρη της να μου ζητήσει διαζύγιο - κάτι που εγώ δεν το αρνήθηκα… 
Τότε, στις τελευταίες μέρες τους εδώ, τότε που με έσερναν στις αστυνομίες, τότε που έκανα και τις καταγγελίες ότι η κυρία χανόταν τις νύχτες… 




ΣΧΕΤΙΚΟ:

Κυριακή, 25 Ιουλίου 2010


Το πρόβλημα με την «κυρία» Ελένη, σύζυγο Παναγιώτη.



ΣΧΕΤΙΚΟ:
 "KYRIA" ELENH: Η ΕΤΙΚΕΤΑ ΜΑΣ (147 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ)
"KYRIA" ELENH: Η ΕΤΙΚΕΤΑ ΜΑΣ (147 ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ)
Αριστερό κλικ στη φωτογραφία, σας πάει στο θέμα...

2 σχόλια:

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΔΙΑΒΑΖΩ ΜΗΝΥΜΑ ΠΟΥ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟ ΕΛΑΒΑ:

Παύλος Μιχαλόπουλος
Μηχανικός Λογισμικού στην EADS Eurocopter
Μόναχο, Γερμανία

Pavlos Michalopoulos
Software Engineer at EADS Eurocopter
Munich Area, Germany

http://de.linkedin.com/in/pmichalopoulos

P. MICHALOPOULOS είπε...

Το «ρημάδι» της κυρίας Ελένης

http://xairete.blogspot.com/2010/11/blog-post_3405.html