Δευτέρα 31 Οκτωβρίου 2011

Εντύπωση όμως μου έκανε το γεγονός, ότι… με μάλωσε για το χιούμορ μου -σχετικά με αυτόν τον π. Σίλα, ο πολύς κ. Χρήστος Πολίτης από το Τορόντο…

ΣΧΟΛΙΟ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Silas Papadopoulos: Παλαιοημερολογίτης παπάς, με προφίλ που σκίζει, στο facebook!


P. MICHALOPOULOS είπε...

Εγώ φίλτατε, δεν γνωρίζω πρόσωπα και πράγματα από τον χώρο αυτό.
Δεν ξέρω ούτε γι αυτόν τον Ευθύμιο που λέτε.

Ούτε και τον πατέρα Σίλα τον γνωρίζω, σχετικά με το πού ακριβώς (σε ποια παράταξη) ανήκει και τι ακριβώς κάνει με τα τεκνα του…
Τίποτε πέρα από αυτά που ο ίδιος μας «λέει» στο facebook.

Εντύπωση όμως μου έκανε το γεγονός, ότι… με μάλωσε για το χιούμορ μου -σχετικά με αυτόν τον π. Σίλα, ο πολύς κ. Χρήστος Πολίτης από το Τορόντο…
...Ο οποίος κύριος, καθημερινά με χειροκροτεί για το ίδιο ακριβώς χιούμορ μου με το οποίο αντιμετωπίζω στα σχόλια μου τον πατριάρχη Βαρθολομαίο!..

Δεν υπάρχουν σχόλια: