Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Ο Π. Μιχαλόπουλος, γράφει προς «Ανώνυμο» σχολιαστή του μπλογκ «χαίρετε»…

P. MICHALOPOULOS είπε...

Ξέρεις κάτι, αγαπητέ Ανώνυμε; Λένε... «δικό του το ψωμί, δικό του το μαχαίρι»...
Σχετικό είναι κι αυτό: 
Δικό μου είναι το ιστολόγιο, δικαίωμα μου είναι και το να επιτρέπω ή να μην επιτρέπω τη δημοσίευση όποιων σχολίων θέλω εγώ.

Ακόμα: 
Δικό μου το ψαλίδι να κόβω το νήμα ενός διάλογου εκεί όπου εγώ νομίζω ότι πρέπει να κοπεί. Μπλογκ είναι εδώ, δεν είναι φόρουμ – μακριά γαϊδούρα… Και κάπου λοιπόν πρέπει να μπαίνει και μια τέλεια, και μια παύλα όταν το θέμα αρχίζει να κρεμάει ή να ξεφεύγει. Κάτι που το κρίνω εγώ!

Έτσι έγινε και στην περίπτωση σου.

Να σου πω και κάτι άλλο; Εγώ, κρίνω και σχολιάζω δημόσια και επώνυμα, με παρρησία δηλαδή.
Εσύ, τι κάνεις;

Εσύ που έρχεσαι εδώ όχι για να κρίνεις μεγάλους και ισχυρούς, όχι για να στιγματίσεις τα κακώς κείμενα, κάτι που θα δικαιολογούσε την ανωνυμία σου… Εσύ που έρχεσαι για να κρίνεις εμένα, μέσα στο ίδιο μου το σπίτι – το «χαίρετε» - τι φοβάσαι και δεν μας λες και το ονοματάκι σου;

Κάτι σαν εσένα λοιπόν, δικαίως σας αντιμετωπίζω έτσι…
Γι αυτό, μη μου έρχεστε μετά σαν παραπονούμενοι όταν κάποια στιγμή… «τρώτε πόρτα».

Συνεννοηθήκαμε;

6 Οκτωβρίου 2011 8:37 π.μ.
http://xairete.blogspot.com/2011/10/blog-post_04.html

2 σχόλια:

Να είστε καλά, να μπλογκάρετε! είπε...

Ώστε είναι τόσο μεγάλο αυτό το θράσος των (κουκουλοφόρων πάντα) «χριστιανο»- φασιστών, των σφουγγοκωλάριων του κατεστημένου (εκκλησιαστικού κυρίως) αγαπητέ κ. Μιχαλόπουλε!

Καλά τους κάνετε, λοιπόν, φίλτατε!

Έξω οι κύνες, οι δειλοί, οι διμούτσουνοι, οι προβοκάτορες (για να παραφράσουμε και την Αποκάλυψη).

Έξω, και Ουστ, και να πάνε να κοπρίσουν στα σπίτι τους, όχι εδώ, στο μαχητικό «χαίρετε»…

Ουστ, και μακριά να πάνε, στις δικές τους τις ιστοσελίδες, τις πληρωμένες, τις πουλημένες, τις κατευθυνόμενες και προσκυνημένες!!..

P. MICHALOPOULOS είπε...

Vasilis Botsas-stixourgos, προς Panagiotis Michalopoulos: Ζεις ακόμα μετά τα χθεσινά;

http://xairete.blogspot.com/2011/10/vasilis-botsas-stixourgos-panagiotis.html