Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Mister and Mrs. Poatato Head and the Little Potato Heads: Προσκυνήστε κι εμάς, ρε «ορθόδοξοι» του κώλου!

- Προσκυνήστε κι εμάς, ρε «ορθόδοξοι» του κώλου!

stavroula είπε...
Ypervaleis ligo k kata rxhn den pisteuw se kamia Panagia Gorgona.
Anafer8hka sto Mu8istorhma gt peri tetoiou prokeite.
Ean 8eloun merikoi na proskunoun Panagies Gorgones as pane na tis vroun
6 Οκτωβρίου 2011 4:38 π.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...
Εγώ υπερβάλω με την Παναγία;
Εγώ την έκανα καρτούν της σειράς κόμικς, του Μπομπ του Σφουγγαράκη;
Εγώ την αγιογράφησα μισή γυναίκα και μισή ψάρι;
Εγώ έκανα εικόνισμα το εξώφυλλο από το μυθιστόρημα; Εγώ το έβαλα στο προσκυνητάρι μέσα σε ορθόδοξο ναό; Εγώ το προσκυνώ;
Εγώ είμαι η Εκκλησία που τα ανέχεται όλα αυτά;
6 Οκτωβρίου 2011 5:16 π.μ.

http://xairete.blogspot.com/2011/10/blog-post_4276.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: