Πέμπτη 6 Οκτωβρίου 2011

Χριστίνα Λαμπίρη: «Εύχομαι ο Θεός της τηλεόρασης να είναι μαζί μου»

Χριστίνα Λαμπίρη: 
«Εύχομαι ο Θεός της τηλεόρασης να είναι μαζί μου»

Όπως μαθαίνω σήμερα…

Η μέχρι τώρα παρουσιάστρια ελαφρών εκπομπών του καναλιού της Κάτω Κηφισιάς, κ. Χριστίνα Λαμπίρη, θα παρουσιάζει από εδώ και μπρος κάτι βαρύ, κατι σοβαρό: το δελτίο ειδήσεων του Star.

Για τη νέα της αυτή δουλειά, η ίδια (όπως μας ενημερώνει το Star με ανακοίνωσή του), δήλωσε, ...σοβαρά: «Εύχομαι ο Θεός της τηλεόρασης να είναι μαζί μου».

Πηγή: yupi.gr
ΣΧΕΤΙΚΑ:

Πέμπτη, 9 Σεπτεμβρίου 2010


Χριστίνα Λαμπίρη: θα "σκίσει" (και το καλτσόν της;) φέτος, στην εκπομπή της, με τη βοήθεια της... Παναγίας της Κανάλας!!!.


Παρασκευή, 10 Σεπτεμβρίου 2010


Μεταφέρω 17 σχόλια (τον διάλογό μου) από το FreeGosssip.gr, στο θέμα: «Χρ. Λαμπίρη: Έκανε αγιασμό στο πλατό για το κακό το μάτι...»


[lampriri.jpg]
- Εύχομαι ο Θεός της τηλεόρασης να είναι μαζί μου!

Δεν υπάρχουν σχόλια: