Δευτέρα 23 Αυγούστου 2010

Πρίγκιψ Νικόλαος: Οι γονείς μου κι εγώ, σας προσκαλούμε στον γάμο μου!





Πρίγκιψ Νικόλαος: Οι γονείς μου κι εγώ, σας προσκαλούμε στον γάμο μου!

P. MICHALOPOULOS είπε...

ΕΓΡΑΨΕ ΧΤΕΣ Η ΕΣΠΡΕΣΟ:

Από χθες, προσωπικότητες απ 'όλο τον κόσμο άρχισαν να συρρέουν στις Σπέτσες για να παραστούν την Τετάρτη στον πριγκιπικό γάμο του Νικόλαου και της Τατιάνας.

Ο Ρώσος Κροίσος Ρομάν Αμπράμοβιτς, που κάνει ήδη τις διακοπές του στην Ελλάδα, θα μείνει για λίγες μέρες στη Σπετσοπούλα με την οικογένεια Νιάρχου και αναμένεται να βρεθεί την Τετάρτη στον παραμυθένιο γάμο.

Σήμερα, αναμένεται να φθάσουν στο νησί τα μέλη της οικογένειας Βαρδινογιάννη, Λάτση και Κόκκαλη με τα σκάφη τους, ενώ, αναμένεται να έρθουν στις Σπέτσες ο πρίγκιπας Κάρολος με την Καμίλα και η βασίλισσα Σοφία της Ισπανίας με τον Χουάν Κάρλος.

Ακόμη, πρόσκληση έχει σταλεί και στη βασιλική οικογένεια της Ιορδανίας, η οποία δεν έχει διευκρινιστεί αν θα δώσει τελικά το “παρών”.

Μια από τις πιο σημαντικές παρουσίες του γάμου θα είναι επίσης και αυτή του σερ Έλτον Τζον. Ο διάσημος τραγουδιστής που θα μείνει στη Σπετσοπούλα μαζί με την Καρολίνα του Μονακό και τα παιδιά της θα τραγουδήσει το βράδυ της Τετάρτης για το λαμπερό ζευγάρι.

Συνολικά οι καλεσμένοι θα είναι 430 και ανάμεσα τους είναι και οι οικογένειες Ποταμιανού, Λιβανού και Νομικού, που βρίσκονται στις Σπέτσες, αλλά και το ζεύγος Κώστα και Χριστιάννας Καίσαρη, οι οποίοι έχουν αναλάβει και τις μπομπονιέρες και τις βέρες του γάμου.

Τέλος, ανάμεσα στους καλεσμένους από την Ελλάδα θα είναι ο Γιώργος Ντάβλας και το ζεύγος Κοβά, στον οποίων το σπίτι θα παρατεθεί δείπνο την επόμενη μέρα του γάμου.

Πηγή: Espresso
23 Αυγούστου 2010 7:42 π.μ.

Δεν υπάρχουν σχόλια: