Πέμπτη 7 Ιανουαρίου 2010

Τον κατηγορούν πως ξεπουλά τη γη τους

Τετάρτη, 6 Ιανουαρίου 2010, 23:09

Διαδηλώσεις διαμαρτυρίας ξέσπασαν στη Βηθλεέμ στις οποίες Παλαιστίνιοι κατήγγειλαν τους τοπικούς ιεράρχες της Ορθόδοξης Εκκλησίας ότι ξεπουλούν εδάφη προς όφελος του Ισραήλ.

Οι διαδηλωτές φώναζαν συνθήματα κατά του Πατριάρχη Ιεροσολύμων Θεόφιλου Γ', κατηγορώντας τον ότι πρόδωσε τους Παλαιστίνιους ομόθρησκούς του.

Ο Πατριάρχης Θεόφιλος πρωτοστάτησε στους εορτασμούς, παρουσία εκατοντάδων προσκυνητών στην πλατεία των Μάγων, υπό την έντονη παρουσία της παλαιστινιακής Αστυνομίας.

Ο Θεόφιλος Γ' εξελέγη Πατριάρχης Ιεροσολύμων το 2005 αντικαθιστώντας τον Ειρηναίο που καθαιρέθηκε από το αρχιερατικό αξίωμα του Πατριάρχη, με απόφαση του Αρχιερατικού Δικαστηρίου του Πατριαρχείου Ιεροσολύμων.

Ο Ειρηναίος είχε κατηγορηθεί ότι ενεπλάκη σε μια συμφωνία πώλησης εκκλησιαστικής γης στην ανατολική Ιερουσαλήμ σε Εβραίους εργολάβους, έναντι αρκετών εκατομμυρίων δολαρίων.

«Δεν τήρησε την υπόσχεσή του να ακυρώσει τη συμφωνία αυτή», δήλωσε ο Μαρουάν Τουμπάσι, πρόεδρος του Συμβουλίου των αραβικών ορθόδοξων οργανώσεων και υφυπουργός Τουρισμού της παλαιστινιακής κυβέρνησης, αναφερόμενος στον Πατριάρχη Θεόφιλο.

Σύμφωνα με τον Τουμπάσι, ο Πατριάρχης Θεόφιλος Γ' δέχτηκε επίσης να εκχωρήσει νέα ακίνητη περιουσία της Ορθόδοξης Εκκλησίας σε ισραηλινή εταιρία.

http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=92911&cid=5



ΣΧΕΤΙΚΑ:

Τρίτη, 22 Σεπτεμβρίου 2009


Εκείνοι που επέλεξαν τον Θεόφιλο για τον θρόνο του Πατριάρχη Ιεροσολύμων...


Τρίτη, 15 Σεπτεμβρίου 2009


Πουλάει πάλι ο Ιεροσολύμων!


Δευτέρα, 18 Μαΐου 2009


Αξιότιμε κ. Κουρή...




Σάββατο, 25 Απριλίου 2009


Τι γίνεται με τα (εταιρίες δολοφόνων;) Πατριαρχεία;

[...]

Τι γίνεται με τα Πατριαρχεία;
Από μητρόπολη του Πατριαρχείου Αλεξανδρείας ήταν η απειλή για τη δική μου ζωή…

Πρόσφατα (πριν λίγες μέρες) ζητήθηκε η διαγραφή ενός ιστολογίου μου για τον Βαρθολομαίο με θέματα που είχα αναδημοσιεύσει από το παλιό ιστολόγιο μου τα «χαιρετίσματα» τότε (πριν ένα χρόνο) που αποκλείστηκε αφού είχαν προηγηθεί μηνύματα χωρίς ίχνη προς εμένα (της διαχείρισης του παθφαηντερ;) με το στερεότυπο: «θα πεθάνεις!»…



Παλαιοτέρα δε, πριν λίγα χρόνια, που είχα καταγγείλει με επιστολή μου έναν ιερέα της μητρόπολης Αττικής στην οποία είναι τοποτηρητής ο Νικόλαος Χατζηνικολάου, αμέσως «διέρρευσε» προς τον παπά η επιστολή μου αυτή (με το τηλέφωνο μου και τη διεύθυνση μου), για να μου τηλεφωνήσει μετά ο παπάς, να με βρίσει χυδαία, και να με απειλήσει ότι θα έρθει στο σπίτι μου και θα με σπάσει στο ξύλο!..

http://xairete.blogspot.com/2009/04/blog-post_8329.html

«ΕΚΚΛΗΣΙΑ» ΝΤΑΗΔΩΝ, ΚΑΙ ΥΠΟΚΟΣΜΟΥ;
(E-MAIL ΣΤΟΝ ΜΑΚΑΡΙΟΤΑΤΟ - ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ Σ’ ΑΥΤΟΝ.)
Σάββατο, 21 Μαΐου 2005

Στις Αρχές του περασμένου Μάρτη, είχα κάνει μια καταγγελία σχετικά με τη γελοιοποίηση του ράσου από τον «παπά»-Ηλία Κωνσταντόπουλο. Γελοιοποίηση, από εκπομπή της τηλεόρασης με αποδεικτικό της καταγγελίας, την καταγραφή σε βίντεο. Δεν μου ζήτησαν κανένα πρόσθετο στοιχείο πέρα από την περιγραφή στην καταγγελία μου, και φάνηκε ότι επιλήφθηκε η εκκλησιαστική δικαιοσύνη αφού είχα άμεση απάντηση από τον Μητροπολίτη Μεσογαίας.
Από τότε, «νέα» για την υπόθεση είχα μόλις σήμερα (Σάββατο, 21 Μαΐου 2005) από τον ίδιο τον καταγγελλόμενο που μου τηλεφώνησε στο σπίτι μου για να με καθυβρίσει (με λέξεις όπως «κάθαρμα», «ανεγκέφαλε» κλπ) και να με απειλήσει ότι θα έρθει να με βρει για να… με κάνει «τουλούμι στο ξύλο», διότι λέει, είναι νταής, και ζόρικος, και δέρνει!
Αυτά λοιπόν τα «νέα» από την κάθαρση που εξήγγειλε ο Μακαριότατος!..

Μετά τιμής,
Παναγιώτης Μιχαλόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια: