Κυριακή 15 Φεβρουαρίου 2009

ΑΡΧΕΙΟ: Οι αποκαλύψεις της γιαγιάς και η εξομολόγηση του Γιωργάκη

Οι αποκαλύψεις της γιαγιάς και η εξομολόγηση του Γιωργάκη

Μέχρι πριν από περίπου μία εβδομάδα η γιαγιά των παιδιών, Μυρσίνη Τσονοπούλου, σύμφωνα με τα λεγόμενά της, γνώριζε ότι η κόρη της και ο σύντροφός της απλώς (!) χτυπούσαν τα παιδιά.

Την περασμένη Κυριακή, όμως, έγινε
η μεγάλη αποκάλυψη από το στόμα του 8χρονου Γιώργου, που βρήκε το θάρρος να της μιλήσει και να της πει όλη την αλήθεια για την κόλαση που ζούσαν. Η ίδια, μιλώντας για πρώτη φορά στην «Espresso», εξιστόρησε όλα όσα της εκμυστηρεύτηκαν τα παιδιά.

«Την περασμένη Κυριακή, ενώ πίναμε καφέ με την Πωλίνα, την κυρία που φιλοξενούνταν στο σπίτι της κόρης μου, ήρθε κοντά μου ο γιος της και μου είπε: "Θεία, η θεία Ειρήνη, όταν μας έπαιρνε για βόλτα, μας πήγαινε σ' ένα μέρος με κόκκινα φωτάκια και γυμνές γυναίκες. Μετά έπαιρνε τη Μαρία και την αδελφή μου και τις πήγαινε πίσω από κάτι κουρτίνες. Εγώ περίμενα απέξω και όταν έβγαιναν, αυτή κρατούσε λεφτά". Το είπα στην Πωλίνα και αναγκάσαμε τα παιδιά να μας πουν λεπτομέρειες. Μου είπε πως τους πήγαινε σ' ένα σπίτι με φωτάκια που μάλλον ήταν καμπαρέ απ' ό,τι κατάλαβα. Εκεί, όπως μου είπε το παιδί, το χάιδευαν και το φιλούσαν. Ήταν και η κόρη μου μπροστά. Όταν τελείωναν, της έδιναν λεφτά και μετά η κόρη μου τα πήγαινε σ' ένα άλλο σπίτι».

Όσον αφορά τον ιερέα που φαίνεται να βίαζε το κοριτσάκι, η ίδια λέει: «Δεν μου το είπε από την αρχή αυτό η Μαρία. Μου το εκμυστηρεύτηκε αφού βγήκε από το αστυνομικό τμήμα. Συγκεκριμένα, μου είπε πως την πήγαινε στο μικρό εκκλησάκι της Αγίας Παρασκευής και τη βίαζε». [...]

ΑΝΘΗ ΒΟΥΛΓΑΡΗ

(Espresso. Δευτέρα, 17 Δεκεμβρίου 2007)


Yπόθεση παιδεραστίας, στο Ιλιον.

Δεν υπάρχουν σχόλια: