Τρίτη 31 Ιουλίου 2018

Έλαβα την ειδοποίηση, ότι ο φίλος μου στο facebook, ο χρήστης «Paras John», είχε την καλοσύνη να κοινοποιήσει από τη σελίδα του, μια χθεσινή ανάρτηση μου, αυτήν με το θέμα… «Παναγιώτης Μιχαλόπουλος: Ως ιερέας δε, της Ορθόδοξης Εκκλησίας, δηλαδή ως χειροθετημένος Αναγνώστης… Δηλώνω δημοσίως -επισήμως, ότι…»

https://www.facebook.com/giannis61/posts/1793370864063061
Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΦΙΛΟΥ:
Paras John
1 ώρα πριν 
Δεν ήξερα πως ήσουν....χειρο/νος Παναγιώτη.
Ευχαριστούμε για όσα έγραψες κ γράφεις με το ιδιαίτερο χαρισματικό τρόπο να μαθαίνουμε κ εμείς 
... γέρων Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, ο Αργυροπολίτης, - ο μπλόγκερ»… 2. Ως ιερέας δε, της Ορθόδοξης Εκκλησίας, δηλαδή ως χειροθετημένος Αναγνώστης… 3. Δηλώνω δημοσίως -επισήμως, ότι…... Δείτε περισσότερα
ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ:
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Δευτέρα, 30 Ιουλίου 2018 

1. Εγώ, ο γνωστός και ως «ο γέρων Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, ο Αργυροπολίτης, - ο μπλόγκερ»… 2. Ως ιερέας δε, της Ορθόδοξης Εκκλησίας, δηλαδή ως χειροθετημένος Αναγνώστης… 3. Δηλώνω δημοσίως -επισήμως, ότι…

Α) Δηλώνω ότι…
1. Ως ιερέας της Ορθόδοξης Εκκλησίας, χειροθετημένος Αναγνώστης για χειρός του αγίου επισκόπου Φλώρινας Αυγουστίνου Καντιώτη –από τα νιάτα μου, στα 25 μου…
2. Ήδη δε γέροντας 73 ετών…
3. Γνωστός, και ως «ο γέρων Παναγιώτης Μιχαλόπουλος, ο Αργυρο-πολίτης, - ο μπλόγκερ»…
4. Κ
ατοικοεδρεύων μεν στο Άνω Ελληνικό, στο όριο με την Αργυρούπολη… Αλλά…
α) Στην Αργυρούπολη -στην κεντρική πλατεία, ήταν η έδρα της ξένης τεχνικής εταιρίας μελετών όπου εργαζόμουν όταν ήρθα και εγκαταστάθηκα εδώ -από την Άνω Δάφνη Αττικής, το 1974…
β) Στον δε ιερό ναό της αγίας Βαρβάρας –μητροπολιτικό ναό της Αργυρούπολης (ήταν τότε και η ενορία μου), ήμουν τότε (1976 -1977) ο Κατηχητής, ο τοποθετημένος από τον τοπικό μητροπολίτη, τον πρώτο Μητροπολίτη Νέας Σμύρνης, τον αείμνηστο Χρυσόστομο Βούλτσο.

Β) Δηλώνω λοιπόν ότι…
1. Δεν θέλω να με αγιοποιήσουν, διότι Άγιοι είμαστε ήδη όλα τα μέλη της Αγίας του Χριστού Εκκλησίας.
2. Να μην τολμήσουν δε να με γελοιοποιήσουν και εμένα -αγιογραφώντας με, με εκείνο το σκάφανδρο στο κεφάλι, το βουδιστικό φωτοστέφανο.
3. Δεν θέλω επίσης να με τιμούν, ούτε και με όλα αυτά τα βουδιστικά μας στοιχεία λατρείας, δηλαδή τα κεριά, τα καντήλια και τα λιβάνια!
4. Το κυριότερο δε, δεν θέλω κανέναν νεο-ορθόδοξο, νεο-ειδωλολάτρη να με προσκυνάει εικονικά… Διότι ο λόγος του θεού απαγορεύει την κατασκευή και την λατρεία των ειδώλων –γενικώς… Και η αναφορά του (του λόγου του θεού) σε προσκύνηση, είναι μόνο για τον θεό! Μόνο!

Αυτά!
http://xairete.blogspot.com/2018/07/blog-post_81.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: