Πέμπτη 8 Ιουλίου 2010

Δεν θα το ξεχάσω ποτέ αυτό Αναστασία μου! Αμάρτησες, λοιπόν, για τον... Μιχαλόπουλο! Για τον... Παναγιώτη σου!..

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Πέμπτη, 08 Ιουλίου 2010


Θέμα: Εσφιγμένου



Αnastasia Ζavitsanou, είπε...


Αγαπητε μου Παναγιωτη,
Ευχωμαι να εισαι καλα διοτι εχουμε πολλυ καιρο να επικοινωνησουμε,ανοιγω που και που το P.C,παρακολουθω τα διαφορα που οπως σου εχω γραψη δεν με ενδειαφερουν,ποιοσ παντρευτηκε ποιον και με τι κ.λ.π

ισως αλλους ανθρωπους να τους ειναι ευχαριστα ομως εγω πλεον απεχω απο ολα αυτα τα λεγωμενα κοινωνικα,

διοτι δεν μου δινουν τιποτα μα τιποτα το πνευματικο,αντιθετως με πηγαινουν αλλου και δεν θελω. [...]


08 Ιουλίου 2010 6:48 μ.μ.


P. MICHALOPOULOS είπε...

Αγαπητή μου Αναστασία,

Σε ευχαριστώ που ανοίγεις «που και που» το P.C. σου, και παρακολουθείς - εδώ στο «χαίρετε» - τα διάφορα...

Τα... "αδιάφορα" – διάφορα! Όλα αυτά, δηλαδή, που («όπως μου έχεις γράψει») δεν σε ενδιαφέρουν... Δεν σε ενδιαφέρουν δηλαδή, τα σχετικά με το «ποιος παντρεύτηκε ποιον» (ομοφυλοφιλικά!!!), «και τι» φορούσαν στο γάμο, αν φορούσαν, κλπ, κλπ, κλπ!...


Κατανοώ λοιπόν αυτό που λες... Ότι δηλαδή... «ίσως σε άλλους ανθρώπους να είναι ευχάριστα αυτά»: τα ξέκωλα δηλαδή, τα ξώβυζα, κλπ στους γάμους...

Έτσι είναι, καλή μου Αναστασία!

Γιατί άλλωστε, να πρέπει να ευχαριστούν, ΚΑΙ, εσένα Αναστασία; Εσένα, που... «απέχεις από όλα αυτά τα λεγόμενα κοινωνικά»!


Όπως πολύ σωστά επισημαίνεις στο πιο πάνω σχόλιο σου, όλα αυτά δεν σου δίνουν «τίποτε μα τίποτε το πνευματικό» (όλα αυτά με τα ξέκωλα, τα ξώβυζα, κλπ, θέματα του ιστολογίου), αλλά... «αντίθετα σε πηγαίνουν αλλού», κάτι που «δεν το θέλεις», όπως λες!..

Σε ευχαριστώ λοιπόν Αναστασία! Σε ευχαριστώ που η αγάπη σου για μένα είναι τόσο μεγάλη, που... τα ξεπερνάει όλα αυτά τα τόσο «αρνητικά»! Σε ευχαριστώ που εξακολουθείς να με επισκέπτεσαι, και να με διαβάζεις... Που σχολιάζεις κιόλας, θέματα του ιστολογίου αυτού!

Δεν θα το ξεχάσω ποτέ αυτό Αναστασία μου! Αμάρτησες, λοιπόν, για τον... Μιχαλόπουλο! Για τον... Παναγιώτη σου!.. Δεν θα το ξεχάσω ποτέ αυτό!..

08 Ιουλίου 2010 10:29 μ.μ.

http://xairete.blogspot.com/2010/07/blog-post_937.html



ΣΧΕΤΙΚA:

Βγάζουν «ακατάλληλα» τα θέματα του μπλογ «χαίρετε»!

http://xairete.blogspot.com/2010/06/stavroula_23.html




Τετάρτη, 27 Ιανουαρίου 2010


Καλή μου φίλη, αγαπητή εν Χριστώ αδελφή Αναστασία, χαίρε!


Σάββατο, 13 Φεβρουαρίου 2010


Ο «Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Γ.Ο.Χ. Πειραιώς & Σαλαμίνος κ. Γερόντιος» (και τα… «τυχερά» του)

Δεν υπάρχουν σχόλια: