Πέμπτη 15 Απριλίου 2010
Το προσκλητήριο του γάμου Μαστροκώστα-Δέλλα
Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Η άποψή μας (και ό,τι μας κάνει εντύπωση), να λέγεται και να καταγράφεται
Χαίρετε!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Ώστε, να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το: «μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»
Κινητό: 698. 098.04.06
Σταθερό: 210. 96.46.971
ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ
Και η ΜΕΓΑΛΗ ΠΛΑΝΗ όλων αυτών που εκμεταλλεύονται τον γέροντα Παΐσιο είναι ότι σε υποχρεώνουν να τον πιστέψεις σαν αλάθητο σε όσα είπε ή είπαν ότι είπε, διαφορετικά σε κατατάσσουν στους αιρετικούς, αφού λένε δεν παραδέχεσαι ΟΛΕΣ τις απόψεις ενός ΑΓΙΟΥ (;;;!!!) της Εκκλησίας μας..
Και ποιοι τα λένε αυτά (ότι «πας μη Παΐσιακός, είναι αιρετικός»);
Τα λένε κάποιες «ομάδες», λαϊκών κυρίως, ύποπτης προέλευσης, που εμφανίστηκαν πρόσφατα και δρουν με τις ευλογίες υψηλά ισταμένων εκκλησιαστικών προσώπων, ομάδες - σφουγγοκωλάριοι της Δεσποτοκρατίας αλλά και υποστηρικτές της ομοφυλοφιλίας στον εκκλησιαστικό χώρο!!!..
http://kalogeropaisios.blogspot.com/2008/07/blog-post_3715.html
...Στα Ιστολόγια του Παναγιώτη θα βρείτε την αντίσταση στις... «λεγεώνες» του κακού (εκκλησιαστικού και όχι μόνο) κατεστημένου.
Ο Παναγιώτης (του Νέου) προς τον κ. Άγγελο (Παλαιού):
Υπάρχει ένα κοσμικό ρητό επ' αυτού, το: «δεν μας χέζεις, ρε Νταλάρα!»..
Το χαβά σας εσείς! Είμαστε αιρετικοί εμείς, και ορθόδοξοι εσείς οι παλαιοημερολογίτες διότι δεν τρώτε και εσείς από την κρατική κουτάλα!
Αυτή είναι η «δογματική» σας σε τελική ανάλυση, αυτό και το πρόβλημα σας για το οποίο κατά βάθος κόπτεστε!
ΧΑΙΡΕΤΕ!
Με την χαρά, νικούμε την θλίψη από τα κακώς κείμενα στον τόπο μας και στην τοπική μας εκκλησία και στην Εκκλησία γενικότερα!
Με χαρά εργαζόμαστε, και, προς την κατεύθυνση της ομολογίας της Πίστεώς μας, της ενίσχυσης του πλησίον μας, αλλά και προς την κατεύθυνση της κάθαρσης…
Έτσι, ώστε να απολαμβάνουμε τη χαρά της χριστιανικής ζωής μέσα σε μια καθαρή εκκλησία, και έτσι να δικαιούμαστε να ακούσουμε και το:
«μακάριοι, άγιοι, είστε εσείς που αγαπάτε την ευπρέπεια του οίκου του Θεού»Τελείως απνευμάτιστη η τοπική μας εκκλησία, και πλήρως εκκοσμικευμένη, διατείνεται ότι επιτελεί… «μυστήρια» στις διάφορες τελετές «γάμου» και «βάφτισης» στις οποίες εντελώς θεατρικά παίρνει μέρος…
ΙΣΤΟΛΟΓΙΟ «ΧΑΙΡΕΤΕ»:
http://xairete.blogspot.com/2008/07/blog-post_3790.html
http://xairete.blogspot.com/2010/09/1-2010_25.html
Εκατοντάδες χρόνια, στις χιλιάδες ορθόδοξες εκκλησίες όλου του κόσμου, οι ιερείς έπαιρναν το Φως από την «ακοίμητη κανδήλα», η οποία βρίσκεται στην Αγία Τράπεζα του κάθε ιερού. Αυτό ήταν το θαύμα: η φλόγα στο αναμμένο καντήλι γινόταν αναστάσιμο Φως. Τώρα, η «ακοίμητη κανδήλα» δεν αρκεί. Για να είναι άγιο το Φως πρέπει να μεσολαβήσουν υπουργοί, αστυνομία, στρατός, η Ολυμπιακή και το κόκκινο χαλί.
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_9259.html
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
8 σχόλια:
Παναγιώτη Χριστός Ανέστη.
Δεν θέλω να πιστεύω ότι επιτρέπει η τοπική Εκκλησία να γίνουν και τα δύο μυστήρια σχεδόν ταυτόχρονα! Δεν πιστεύω ότι δεν έχει την δύναμη να τους πει ότι δεν μπορεί να συμμετάσχει σε τέτοια- διακωμώδιση να πω?- των μυστηρίων! Άραγε τους έκανε τουλάχιστον τη σύσταση να βρούνε άλλη μέρα για τη βάπτιση διότι για την Εκκλησία το να κάνει κάποιος παιδί και μετά να παντρεύεται είναι σαν να θέλει να βάλει κάποιος πρώτα το παπούτσι στο πόδι του και μετά την κάλτσα! Τι να πω Παναγιώτη. Τι να πω. Τέτοια εκκοσμίκευση...
Αληθώς Ανέστη, Μιχάλη!
Πολύ σωστά είναι όλα αυτά που λες! Δικαιολογημένες και οι απορίες σου…
Αλλά μάλλον, δεν θα υπάρχει κάποιος από την «Εκκλησία» για να σου απαντήσει... Δυστυχώς!
Και τα ερωτήματα πληθαίνουν: Υπάρχει μήπως Εκκλησία; Υπάρχει μήπως κανένας Επίσκοπος εκεί στα Σπάτα;
Για ποιά Εκκλησία μιλάμε; Αυτή που υπάγεται στους πολιτικούς νόμους, αυτή που είναι ΝΠΔΔ σαν τη ΔΕΗ και τον ΟΤΕ; Μα αυτή δεν είναι Εκκλησία:
"Ου πείθομαι βασιλικοίς κανόσι διατάττεσθαι την εκκλησίαν, αλλά πατρικαίς παραδόσεσιν εγγράφοις τε και αγράφοις" (Ιω. Δαμασκηνός).
Για ποιόν ιερέα μιλάμε; Για το δημόσιο υπάλληλο, που είναι μισθωτός, άρα δεν είναι ποιμένας;
"ο μισθωτός δε και ουκ ων ποιμήν..... αφίησι τα πρόβατα και φεύγει..... ότι μισθωτός εστι και ου μέλει αυτώ περί των προβάτων" (Ιω. 10. 12).
Τι ζητάμε λοιπόν; Από έναν μη ιερέα, μιας μη Εκκλησίας να γίνει τσατσά σε πορνείο;
ΙΚ
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ:
"Τι ζητάμε λοιπόν; Από έναν μη ιερέα, μιας μη Εκκλησίας να γίνει τσατσά σε πορνείο;"
ΕΡΩΤΗΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:
"Να γίνει" ζητάμε, ή να μη γίνει;
Ζητάμε από έναν ιερέα, που δεν είναι ιερέας, μιας Εκκλησίας που δεν είναι Εκκλησία να βάλει τάξη σε ένα πορνείο. Δηλ. του ζητάμε να αλλάξει τους κανόνες του πορνείου. Αυτό είναι αδύνατον. Αν το κάνει θα πάψει να είναι μισθωτός.
ΙΚ
Να δεις κυρ Γιάννη μας… Πώς το έλεγαν μωρέ οι αρχαίοι…
Α, ναι! Νομίζω, «της επί χρήμασι εκδιδομένης γυναικός, το κιγκλίδωμα»…
Ή κάπως έτσι, ε;
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ: "Για ποιόν ιερέα μιλάμε; Για το δημόσιο υπάλληλο, που είναι μισθωτός, άρα δεν είναι ποιμένας;"
ΕΡΩΤΗΣΗ ΙΣΤΟΛΟΓΙΟΥ:
Αν δεν ήταν μισθωτός, τι θα θέλατε να ήταν;
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ: "Για ποιόν ιερέα μιλάμε; Για το δημόσιο υπάλληλο, που είναι μισθωτός, άρα δεν είναι ποιμένας;"
http://xairete.blogspot.com/2010/04/blog-post_6079.html
Δημοσίευση σχολίου