Δευτέρα 22 Φεβρουαρίου 2010

«Katagelia Moustaki»: Ο κ. Γεώργιος Μουστάκης, με e-mail στο blog «χαίρετε»!


Ο κ. Γεώργιος Μουστάκης
Τελικά, μια και εγώ δεν έβρισκα μολύβια και χαρτιά για να καταγράψω όσα θα μου υπαγόρευε χτες από το τηλέφωνο ο κ. Μουστάκης (προκειμένου να ληφθούν υπόψη σε σχετική ανάρτηση στο ιστολόγιό μου το «χαίρετε»), βρέθηκε άλλη λύση: Ο κ. Μουστάκης υπαγόρευσε τηλεφωνικά το μήνυμα του σε φίλο του στη Θεσσαλονίκη ο οποίος και μου το έστειλε (πριν από λίγο) με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο (στη διεύθυνση που φαίνεται στο μπλογκ μου)…

Για την ιστορία, έχω να αναφέρω (πριν σας πω για το μήνυμα που έλαβα) ότι τον κ. Μουστάκη δεν τον γνωρίζω προσωπικά. Είναι δε και πολλά χρόνια που δεν έχω τηλεόραση, οπότε είχα από τότε να μάθω νέα του…
Πριν μερικές εβδομάδες όμως είχα ένα τηλεφώνημα από έναν επίσης άγνωστο μου τον κ. Χρήστο Χαλκιά, εκδότη βιβλίων του κ. Μουστάκη ο οποίος μου είπε πολλά και διάφορα για την συνεργασία του με τον κ. Μουστάκη …

Αμέσως μετά, μου τηλεφώνησε και ο κ. Μουστάκης, μου μίλησε φιλικά, είπε καλά λόγια για το ιστολόγιό μου, και με κάλεσε μάλιστα στην εκκλησία όπου θα μιλούσε την Κυριακή της Ορθοδοξίας (εκεί θα ήταν και ο επίσης άγνωστος μου κ. Ιωάννης Καρδάσης) για να με κεράσει καφέ – και να τα πούμε - μετά την θ. λειτουργία…

Η συνάντηση όμως αυτή (για χτες ήταν), δεν έγινε, διότι δεν πήγα στο ραντεβού…

Αλλά ο κ. Μουστάκης μου τηλεφώνησε (χτες το μεσημέρι), και ήθελε να μου υπαγορεύσει (για να το δημοσιεύσω) κάτι για τον Βαρθολομαίο και για τον Παντελεήμονα. Έγραψα χτες σχετικά, ότι δεν είχα χαρτιά και μολύβια (για να δεχτώ αυτήν την υπαγόρευση), αλλά έγραψα μια περίληψη αυτών που προκαταρτικά μου ανέφερε ο κ. Μουστάκης για το θέμα…

Σήμερα το πρωί, ο κ. Μουστάκης (που ενημερώνεται για τις αναρτήσεις μου από τον κ. Ιωάννη Καρδάση), μου τηλεφώνησε πάλι, και με ενημέρωσε ότι θα λάβω ένα μέηλ (μέσω του γνωστού του από την Θεσσαλονίκη) το οποίο όμως θα έχει άλλο θέμα: Έναν Ιεράρχη, τον όποιον όπως φαίνεται δεν τον πάει ο κ. Μουστάκης. Ο ιεράρχης αυτός «δεν αστειεύεται», αλλά έχει αναπτύξει μια δυναμική πολύ εντυπωσιακή και εξαιρετικά υπολογίσιμη τελευταία. Έχει γίνει ενοχλητικός σε πολλούς (των σκοτεινών δυνάμεων αλλά και των φανερών), ενοχλητικός και για τον Βαρθολομαίο τον οποίον όπως φαίνεται ο κ. Μουστάκης τον υποστηρίζει (τον «παναγιότατο») στα οικουμενικά του ανοίγματα…
Για τον κ. Μουστάκη όμως (όπως μου ανάφερε στο τηλέφωνο ο κ. θεολόγος) όλα αυτά τα ηρωικά του μητροπολίτη, είναι «υποκριτικά» και έχει λόγους να πιστεύει (ο κ. Μουστάκης) ότι ο ιεράρχης αυτός είναι υπόλογος για Σιμωνία…

Αυτόν λοιπόν τον υπαινιγμό (για Σιμωνία) περιέχει και το μήνυμα που έλαβα πριν από λίγο με αίτημα να το δημοσιεύσω στο μπλογκ μου…

Βέβαια, όνομα δεν αναφέρεται (καθ’ υπόδειξη νομικού) αλλά είναι σαν το… «τι κάνει νιάου – νιάου στα κεραμίδια» (για εμένα τουλάχιστον) η περιγραφή των χαρακτηριστικών του και της έδρας («απ’ έξω – απ’ έξω») του συγκεκριμένου μητροπολίτη της Εκκλησίας μας.

«Καλώ εισαγγελέα υπηρεσίας να ερευνήσει την υπόθεση του» λέει ο κ. Μουστάκης στο «αποσπόντα» μέηλ του, και υπογράφει: «Δρ. Γεώργιος Μουστάκης
Θεολόγος Κοινωνιολόγος».

Το μέηλ αυτό λοιπόν (με τίτλο «Katagelia Moustaki») που έλαβα πριν από λίγο (από την Πλάκα μέσω Θεσσαλονίκης), δεν το δημοσιεύω μεν αυτούσιο (και να με συγχωρήσει ο κ. Μουστάκης, αλλά αυτό υπαγορεύει η δεοντολογία), το έχω δε αποθηκευμένο στον υπολογιστή μου και είναι στη διάθεση του κ. εισαγγελέα (αν ενδιαφερθεί και μου το ζητήσει), ή στην διάθεση της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος (στην οποία ανήκει ο Επίσκοπος μας), αν υπάρξει σχετικό ενδιαφέρον από εκεί.



ΣΧΕΤΙΚΑ:

Κυριακή, 21 Φεβρουαρίου 2010


O θεολόγος – καθηγητής κ. Γεώργιος Μουστάκης, ...στο τηλέφωνο του μπλογκ «χαίρετε»!


Σάββατο, 06 Φεβρουαρίου 2010


Ξέρεις Αναστασία, Εγώ, δεν έχω και τις καλύτερες εντυπώσεις σχετικά με την ΟΟΔΕ. Τελευταία όμως...




Δεν υπάρχουν σχόλια: