1. Μάλλον για μια «Έλευση» του Χριστού, θα πρέπει να μιλάμε – σαν πιο σωστά…
Παρά για μια «Γέννηση» του.
2. Έλευση στη γη, του συλληφθέντος δια πνεύματος Αγίου, και τεχθέντος δια της παρθένου Μαρίας…
3. Ποιου; Του Υιού και Λόγου του Θεού Πατρός. «ο Λόγος σαρξ εγένετο» (Ιω. 1,14)
4. Αυτός ο Λόγος, που ταυτίζεται με τον «μονογενή υιόν, τον όντα εις τον κόλπον του πατρός» (Ιω. 1,18), προϋπήρχε κάθε δημιουργίας του Θεού αιωνίως («εν αρχή ην ο Λόγος», Ιω. 1,1) και είναι Θεός («και Θεός ην ο Λόγος», Ιω. 1,1), όπως ακριβώς και ο Πατήρ Του.
5. Μυστήριο μέγα αυτό! Το δικό μας μυστήριο το άγιο!
Τα δικά μας… «ελεύσια» του Μεσσία!
6. Και όχι όπως τα ειδωλολατρικά μυστήρια των αρχαίων ελλήνων, τα λεγόμενα «Ελευσίνια»!
7. Συμφωνείτε;
Ioannis Kyriakides
Απολυτα φιλτατε!
https://www.facebook.com/groups/721265688083440/permalink/906117962931544/
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Παρασκευή, 16 Νοεμβρίου 2018
1. Και όπως σαν θεός ο «Κύριος Ιησούς Χριστός», δεν έχει μητέρα καμία θεο-γεννήτρια, έτσι και σαν άνθρωπος δεν έχει πατέρα κανέναν Ιωσήφ. 2. Στο πρόσωπο του, έχουμε έναν –μια φορά γεννημένο Υιό, και τώρα «σαρκωθέντα ἐκ Πνεύματος ἁγίου καὶ Μαρίας τῆς Παρθένου». 3. Έναν Κύριον «ἐνανθρωπήσαντα», με μια μητέρα που αυτή μόνο τη σάρκα του έδωσε -την ανθρώπινη φύση, όταν έτεκε τον υιό της τον πρωτότοκο. 4. Ανθρωποτόκος λοιπόν η «παναγία», και όχι «Θεοτόκος»! Και Χριστοτόκια, τα «Χριστούγεννα»! 5. Σωστά;
ΣΧΕΤΙΚΟ:
Δευτέρα, 19 Νοεμβρίου 2018
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου