Τετάρτη 8 Αυγούστου 2018

Το Facebook, με ρωτάει αν την γνωρίζω την χρήστη «Παλιορίκα Παλιοβαγιάννη» (φωτο), και αν θέλω να της κάνω αίτημα φιλίας!

Διαβάζω:
Παλιορίκα Παλιοβαγιάννη

https://www.facebook.com/paliorikapaliovayianni
Διαβάζω:
Παλιορίκα Παλιοβαγιάννη
16 Μαρτίου
Τσεκάρω by myself στο πνευμονολογικό του "Σωτηρία", σήμερα το πρωί: (μη βιαστείτε να χαρείτε,ήδη βγήκα, ένα μίνι ρεκτιφιέ θέλανε οι τσιμούχες).
Ολα εντάξει, στην εξωτική "Σωτηρία": τα γνωστά και οικεία. Αχ - βαχ και γκαχα γκουχα και "θε μου βόηθα με" και ("γαμιέσαι κόρη χαίρεσαι; στη γέννα θα τα πούμε" να ψιθυρίζουν χαιρέκακα στον εγκέφαλό μου όλα τα καπνισμένα της ζωής μου αποτσίγαρα).
Και ασθενοφόρα ολούθε και σειρήνες ίου ίου και ουρές και επείγοντα, και εισαγωγές και σφραγίδες και φορεία, και οξυγόνα, και δώστου γκαχ και γκουχ και χαπ και χουπ, και άνθρωποι λίγο άρρωστοι, και άλλοι πολύ βαρειά άρρωστοι, και ανήσυχοι συγγενείς,δακρυσμένα πρόσωπα, καταιδρωμένο προσωπικό, μια φυσιολογική μέρα σε πνευμονολογική μονάδα.
Αράζω ωραία ωραία στο κρεβατάκι μου που έχουν τσακιστεί οι άνθρωποι να πλύνουν- καθαρίσουν- απολυμάνουν, Και ξαπλώνω πειθήνεια καταεκτιμώντας μέχρι συγκίνησης το καθαρό σεντόνι και το σφουγγαρισμένο πάτωμα, και γέρνω κεφάλι πίσω να φορέσω το νεφελοποιητή ΚΑΙ ΤΙ ΝΑ ΔΩ ΜΩΡΗ;
ΤΟΝ ΤΡΑΓΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΣΕ ΜΟΡΦΗ ΚΑΡΤΟΛΙΝΑΣ.

Οπου με πιάνει τρομώδης υστερία- ευτυχώς είχε έρθει η Στεφανία να μου κάνει παρέα, άνευ λόγου, έτσι, για το πουτσοχάμπερο, κι εγώ, σε σόκ, με το μάτι γυρισμένο λευκό, σε ντελίριο ντρέμενς, "ΒΓΑΛΕ ΑΥΤΟΝ ΤΟΝ ΠΑΠΑΡΔΟ ΑΠΟ ΠΑΝΩ ΜΟΥ ΤΩΡΑΑΑ" να μουγκρίζω υποκώφως μέσα από τη μάσκα, να χτυπάω χέρια και πόδια σαν τον Τράμπ όταν τον βρίζουν στο Τουίττερ, ΒΓΑΛΤΕΤΟΝ ΑΠΟΔΩΩΩΩΩΩ". ΒΓΑΑΑΑΛΤΟΟΟΟΟΟΟΟΟΝ
Τέλος πάντων, τον αφαιρεί τον γαμιόλη απο το οπτικό μου πεδίο η θεότης Στεφανία προσπαθώντας να με ηρεμήσει με την ατάκα "συγγνώμη, Δρακουλάκι μου, νόμιζα ότι τον είχες βάλει εσύ".
Ηθικό δίδαγμα: η κολλητή μου είναι μία ηλίθια, και απολύτως μαλακισμένη γκόμενα, άσε που πάσχει από καλπάζον αλζχάιμερ και δεν με γνωρίζει πλέον, (εγώ, να φέρνω αγίους στο νοσοκομείο, η οπουδήποτε αλλού ρεεεεε) αλλά χωρίς αυτήν θα είχα, τι να λέμε, ακαριαία πεθάνει. Και όχι μόνο σήμερα ,αλλα τουλάχιστον άλλες δέκα-καταγεγραμμένες- φορές στο παρελθόν.
Πάλι μου έσωσε τη ζωή, κανονικα όμως, το νούμερο.
ΥΓ Marilita Hatzivassiliou ΞΕΡΩ ΟΤΙ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ- ΣΤΕΙΛΕ ΤΟ ΜΑΝΤΗΛΙ
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=202548493847675&set=pb.100022775773264.-2207520000.1533740667.&type=3&theater
 
Διαβάζω:
Παλιορίκα Παλιοβαγιάννη
1 Φεβρουαρίου   

Υπαπαντή του Κυρίου.Θρησκευτική εορτή.
https://www.freeinquiry.gr/single-post.php?id=2599

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=180155586086966&set=pb.100022775773264.-2207520000.1533740684.&type=3&theater
Διαβάζω:
Η χρήστης Παλιορίκα Παλιοβαγιάννη κοινοποίησε μια δημοσίευση της Iliostalaxti Vavouli
25 Μαρτίου
https://www.facebook.com/paliorikapaliovayianni/posts/206949660074225
Διαβάζω:
Η χρήστης Παλιορίκα Παλιοβαγιάννη κοινοποίησε μια δημοσίευση.
23 Μαρτίου 

https://www.facebook.com/paliorikapaliovayianni/posts/205926106843247
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Το Facebook, με ρωτάει αν την γνωρίζω την χρήστη «Παλιορίκα Παλιοβαγιάννη» (φωτο), και αν θέλω να της κάνω αίτημα φιλίας!

Δεν υπάρχουν σχόλια: