Πέμπτη 9 Αυγούστου 2018

Σήμερα, συζητώ με τον κύπριο φίλο, τον χρήστη «Χαράλαμπος Χαραλάμπους» (φωτο) με θέμα την Μαριολατρία.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Χαράλαμπος Χαραλάμπους
Κύπριος 
22 ώρες πριν
Παναγία η γιατρισσα και Παναγία η Γοργουπηκοος!
Βοήθεια μας!

https://www.facebook.com/profile.php?id=100010677407565
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos

Χαράλαμπος Χαραλάμπους
Κύριε Παναγιώτη (έχεις και το όνομα της Παναγίας)
Ο καθένας εχει το δικαίωμα να πιστεύει όπως αναπαύεται.
Εγω προσωπικά εχω βιώσει αυτή τη προσευχή σε πολύ δύσκολες στιγμες στη ζωη μου. Αυτή η ανάρτηση μου είναι αφιερωμένη στη γλυκειά μας Παναγία και μητέρα του Χριστού.
Panagiotis Michalopoulos
Γεια σου φίλε Χαραλάμπη!
1. Πράγματι, έχω το όνομα της «Παναγίας»! Της το... πήρα!
Αλλά τότε -που έγινε η αρπαγή, ήμουν μικρός, και δεν καταλάβαινα και πολλά πράγματα. Εννοώ ότι έτσι με βάπτισε η νουνά μου, διότι είχε ένα παιδάκι Παναγιώτη που της είχε πεθάνει, και έκανε τη βάπτιση με αυτήν την συμφωνία με την μητέρα μου, να με βγάλει Παναγιώτη!

Panagiotis Michalopoulos
2. Και Παναγιώτης μεν έγινα -από τότε, αλλά δεν αξιώθηκα ποτέ σε όλη μου τη ζωή, μέχρι τώρα στα 73 μου, να γίνω ΚΑΙ Δεσπότης –Παναγιώτης!
Panagiotis Michalopoulos
3.  Δεν έχω όμως παράπονο, αφού από τα νιάτα μου έλαβα την ιεροσύνη, με τον βαθμό του Αναγνώστη, χειροθετημένος από τον άγιο μητροπολίτη Αυγουστίνο, σε λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας.
Panagiotis Michalopoulos 
4. Ως παλαίμαχος δε Κατηχητής –πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος, βραβευμένος από τον τότε Αρχιεπίσκοπο Ιερώνυμο Κωτσώνη, σε επίσημη τελετή –με περγαμηνή, στην αίθουσα τελετών του νοσοκομείου Ευαγγελισμός, ενδιαφέρομαι μια ολόκληρη ζωή για τα θρησκευτικά θέματα.
Panagiotis Michalopoulos
5. Ένα δε από αυτά, είναι και η Μαριολατρία, αυτή η παπική γάγγραινα που μεταδόθηκε από την παπική, και στη δική μας Εκκλησία, την κάποτε Εκκλησία του Χριστού, την κάποτε ορθόδοξη Εκκλησία!
 Panagiotis Michalopoulos
ΥΓ 
Έτσι, συνεχίζουμε αν θέλεις τη συζήτηση, και σε διορθώνω στην προσφώνηση σου: 
Το «κύριε» Παναγιώτη, να γίνει «πάτερ» Παναγιώτη -παρακαλώ, από δω και μετά!
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=643981412634433&id=100010677407565

ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Ioannis Kyriakides 
Τι κριμα, η μαριολατρεια εχει πλεον αντικαταστησει τη σωτηρεια πιστη στον Κυριο και Σωτηρα μας Ιησου Χριστο!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1909032342492769

Δεν υπάρχουν σχόλια: