Κυριακή 13 Μαΐου 2018

Κυρίες και κύριοι, και αγαπημένα μας παιδιά. Σήμερα -ειδικά για εσάς, μια μεγάλη ατραξιόν, το γκραντ βαριετέ, το μεγάλο μας τσίρκο. «Δεν είναι βόας, δεν είναι κροταλίας», δεν είναι ούτε το φιδάκι ο Διαμαντής! Σας παρουσιάζω λοιπόν τον φίλο μου στο facebook… Τον αυτοαποκαλούμενο «μέγα θαυματοποιό», τον ελληνορθόδοξο παπά Αυστραλίας, τον χρήστη «Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή»!

ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΠΑ –ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΛΙΓΟ…
Παπάς: καλημερα παναγιωτη απο αθστραλια τι κανεις?
Παναγιώτης: καλά!
Παπας: σεβασμο στο ρασο Παναγιοτη
Παναγιώτης: Στο ράσο μόνο του, ή και στον παπά μαζί;
Παπάς: και τα δυο. να σεβεστε τους ιερεις και το ρασο

Παναγιώτης: Μα λένε ότι «το ράσο, δεν κάνει τον παπά»!
Παπάς: ψεματα λενε
Παναγιώτης: Εγώ είμαι Αναγνώστης. Παπάς χωρίς ράσο!
Παπάς: πολυ ορεα

Η ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΑΠΑ, ΚΑΙ Ο ΔΙΑΛΟΓΟΣ
 
Διαβάζω: 
Ο χρήστης «Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή» ανέφερε σε ανάρτηση του, ότι «Το ράσο προσελκύει τα βλέμματα». 
Ανέφερε ακόμα ότι «Αρκετοί νομίζουν το ότι επειδή είμαστε ιερείς, είμαστε παλιομοδίτες και ότι η αισθητική μας ανήκει στον προ-περασμένο αιώνα ή επίσης νομίζουν το ότι επειδή είμαστε ιερείς, είμαστε και χαζοί. Λες και τη διδασκαλία του Ευαγγελίου ο Χριστός την ανέθεσε σε βλάκες!»
Σχολιάζω:
Panagiotis Michalopoulos 
1. Κανονικά, ένας άνθρωπος του θεού –όπως υποτίθεται ότι είναι ο κάθε ιερωμένος, ο κάθε ιεροκήρυκας, ο κάθε μαθητής του Χριστού, ιεραπόστολος κλπ, είναι «το φως του κόσμου», είναι και «το αλάτι της Γης», σύμφωνα με τα λόγια του ίδιου του Κυρίου μας.
Και ως τέτοιος λοιπόν πρέπει να φωτίζει και να μεταδίδει –να μεταλαμπαδεύει την αλήθεια της πίστης παντού και πάντα… Και ως τέτοιος πρέπει να νοστιμεύει τη ζωή του πιστού, με τον λόγο του τον φωτισμένο και χαριτωμένο.

Panagiotis Michalopoulos

2. Δεν πρέπει δηλαδή να προσελκύει σαν θεατρίνος με την εμφάνιση του, τα ράσα ή ότι άλλο φοράει, αλλά με την εξαίρετη προσωπικότητα του, με την ανώτερη πνευματικότητα του.
Panagiotis Michalopoulos 

3. Και με την ευκαιρία να αναρωτηθούμε τι σόι μόδα είναι αυτή, μόδα νεωτεριστική ή μόδα παλιομοδίτικη δεν έχει σημασία… Τι γελοιότητα είναι αυτή, το να κυκλοφορούν οι παπάδες με ράσα σε δημόσιους χώρους;
Ποιος το ανακάλυψε αυτό;
Πριν από κάποια χρόνια στην Ελλάδα οι ιερείς κυκλοφορούσαν με πολιτική περιβολή, και ακόμα πιο πριν, με… φουστανέλα, όπως δηλαδή και όλοι οι υπόλοιποι κανονικοί άνθρωποι.

Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή
Παναγιωτη μου εγω δεν ειμε σαν δαυτους, 
εγω εχω κανει αμετρητα θαυματα 
και εσωσα κοσμο, 
Αμην
Panagiotis Michalopoulos 
4. Γιατί θα πρέπει να βγαίνει έξω ο παπάς, και να ξεχωρίζει;
Ούτε και ο Χριστός ξεχώριζε και ήταν όμοιος στην περιβολή με τους υπόλοιπους ανθρώπους.
Έχω διαβάσει ότι αυτή η μασκαράτα του ράσου, αυτό το καρναβάλι, ξεκίνησε με τον ερχομό του μεταξιού. Ξεκίνησε από τους τάχα ταπεινούς καλόγερους που ήθελαν έτσι να επιδεικνύονται («να βάλω τα μεταξωτά, και να φυσάει»)!
Μετά, ζήλεψαν, και το ακολούθησαν αυτό -μαϊμουδίζοντας, και οι παπάδες!

ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ:
θοδωρης Στυλιανεσης 

Άκυρος ο παπας! Αντί να πεις -ρε πιτσιρικα, για την κατάντια και την υιοθέτηση λες για το σούπερ μάρκετ άσε ρε πιτσιρικά ο Χριστός εσάς τους ίδιους θα εμβολιζε επαγγελματίες είστε δεν αγαπάτε τον Χριστό ,πες μας τώρα και το αγόρασες τι μάρκα κον φλεϊξ.
Ντινα Λαππα 

Κσλε μου φιλε Θοδωρη αν μη τι αλλο λιγο σεβασμο στο ρασο ....
νομιζω ειναι απαραιτητο !!!!!,
δεν σε τιμα πιστευω το ρε πιτσιρικα....... 
κι εσυ δεν εχεις την ηλικια για τετοιου ειδους κριτικες...
και πρεπει να σεβομαστε πρωτα τπν εαυτο μας για ολα τα επομενα πχ σεβασμο σε τριτους κλπ
Panagiotis Michalopoulos 

"Σεβασμο στο ρασο", Ντίνα
Τι είναι το ράσο; 
Μια μασκαράτα είναι κι αυτό!
Angelo Salasis 

Επειδή έκανα και συνεχίζω νυχτερινή ζωή ετυχα παπάδες τύφλα στο μεθύσι και την άλλη μέρα λειτουργία .ανοιχτό μιαλο χρειάζεται
ευαγγελια σκουρα 

Και οι ιερεις ειναι ανθρωποι.εχουν τις αδυναμιες τους.
ολοι οι ιερεις δεν ειναι θρησκευουμενα ατομα.
αλλα ειναι ανθρωποι με αδυναμιες.
οποτε ας μη τους κατηγορουμε ετσι.
ας κατηγορησουμε πρωτα τον εαυτο μας.
ο αναμαρτητος πρωτος τον ληθο βαλετο.
θα κατηγορησει κανεις μας τον εαυτο του? 
Panagiotis Michalopoulos 
ΕΙΧΕ ΚΑΙ Ο ΙΟΥΔΑΣ ΑΔΥΝΑΜΙΕΣ!
Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή
Μερικοι απο εμας ειμαστε τελιοι 
οπως τον Χριστο...
και κανουμε και θαυματα Ευαγγελια μου
εγω εχω θεραπευσει αρκαιτο κοσμο απο διαφορες αρρωστιες. 
Ελενη Βαληνδωμακη 
Τον ιερεα του θεου οταν τον πιανεις στο στωμα σου ειναι καρβουνο αναμενο και η θα σε καψει η θα σε μουντζουρωσει.
εγω ενα γνωριζω απο τις διδαχες των γονιων μου πως το καθε αρνακι απο το ποδαρακι του θα κρεμαστει.
οαναμαρτητος λοιπον πρωτος τον λιθον βαλετο
Panagiotis Michalopoulos 
ΕΥΛΟΓΗΜΕΝΗ ΕΛΕΝΗ!
ΠΟΥ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΣ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΡΒΟΥΝΟ, ΕΛΕΝΗ;  
ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΦΟΥΦΟΥΤΟΥ ΕΙΝΑΙ;
Πάτερ Στυλιανός Αυγουστή
Πολυ σωστα Ελενη μου.
εινε αμαρτια να λες ασχημα λογια για εναν ιερεα...
απεσταλμενο του θεου. 
Αμην

Η ΕΛΕΝΗ ΒΛΑΧΟΥ, ΤΟΥ ΓΡΑΦΕΙ: 
Katerina Perifanoy 
Ο παπας και καθε κληρικος δεν δινει λογο σε μας τους κοσμικους αλλα στο Θεο αν θα συμφωνισουμε ή οχι με αυτους ειναι δικο μας θεμα ειναι ανθρωποι με αδυναμιες αν τους ενωχλησε κατι το λενε απλα οι χαμηλοι τονοι και η ταπεινοτητα θα πρεπει να κυριαρχουν καλη νυχτα και ειρηνη στις καρδιεςμας
Ελένη Βλάχου 

Katerina Perifanoy, όχι μόνο οι παπάδες και οι κληρικοί, αλλά όλοι οι άνθρωποι δίνουμε λόγο μόνο στο Θεό (οπότε άστοχη και άκυρη η επισήμανση σου). Όσο τώρα για χαμηλούς τόνους και ταπεινότητα : "... εγώ είμαι ένας απεσταλμένος του Θεού και έχω κάνει πολλά θαύματα και έχω σώσει ζωές, συγχώρεσα παρά πολλούς αμαρτωλούς,θα συγχωρέσω και εσένα...". Νομίζω επιμέρους σχόλια περισσεύουν.

Tzon Kolas 
γιατι οι παππαδες δεν τρωνε κ δεν πινουνε?
φυσικα κ θα ακολουθησουν τους ρυθμους της αγορας ...
το μανα εξ ουρανου τελειωσε...παραμυθακι ηταν...
Panagiotis Michalopoulos

...δεν κλάνουν, δεν χέζουν, δεν γαμούν;
ΡΑΣΠΟΥΤΙΝ Ο ΠΑΠΑΣ;
 https://www.facebook.com/pater.theodoulos/posts/1257434857726257
ΣΧΕΤΙΚΟ:
https://www.facebook.com/pater.theodoulos

Δεν υπάρχουν σχόλια: