Κυριακή 29 Απριλίου 2018

ΣΧΟΛΙΟ: Vakina Vicky Roussos (Σίδνεϊ, Αυστραλία), προς Panagiotis Michalopoulos (Αθήνα –Ελλάδα): «Δεν είναι όπως το νομίζεις. Ερεύνησε το διαδίκτυο να δεις. Έλεος πια. Θα έβαζα αισχρό πράγμα εγώ;» (συζήτηση στην κλειστή ομάδα «πιστεύω σε έναν Θεό».

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Vakina Vicky Roussos
Σίδνεϊ, Αυστραλία

8 ώρες πριν
Κλειστή ομάδα pistevw se enan theo
Σας ευχαριστώ για την αποδοχή
ΣΧΟΛΙΑ:

Panagiotis Michalopoulos 
ΕΤΣΙ ΕΥΛΟΓΟΥΣΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ;
Vakina Vicky Roussos 

Ή καλύτερη ευλογία
Panagiotis Michalopoulos 

ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΟ ΔΑΧΤΥΛΟ;
Vakina Vicky Roussos
δεν είναι όπως το νομίζεις.
Ερεύνησε το διαδίκτυο να δεις. 
Έλεος πια. Θα έβαζα αισχρό πράγμα εγώ;
Panagiotis Michalopoulos

Το παράμεσο δάχτυλο των αγιογραφιών, δεν θεωρείται αισχρό όπως θεωρείται ότι είναι το μεσαίο στις άλλες περιπτώσεις.
Το ερώτημα πάντως παραμένει: 

Έτσι ευλογούσε ο Χριστός; Σαν ελληνορθόδοξος ιερέας;
Themis Talianis 
Kalws hlthate sthn omada
 Vakina Vicky Roussos
Se euxaristo poly
https://www.facebook.com/groups/198057004126578/permalink/209151656350446/

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Vakina Vicky Roussos 
Συγνωμη 
ήμουν με την εντύπωση ότι ήταν θρησκευτική Ορθόδοξη ομάδα 
αν με το καλωσόρισμα μου γίνεται αυτό να φύγω
Panagiotis Michalopoulos 
Κάτσε κορίτσι μου! Μη φεύγεις! Σε παρακαλώ! 
Η ομάδα είναι ορθόδοξη. 
Εγώ τη… χαλάω! Εγώ και μόνο εγώ! 
Μείνε λοιπόν εσύ εδώ, και σίγουρα θα ωφεληθείς πολύ! 
Καλύτερα να φύγω εγώ.  
Αντίο!
Vakina Vicky Roussos
δεν μου αρέσει να προκαλώ σαματά. 
Οπότε φεύγω εγώ που έγιναν εξαιτίας μου, που δημοσίευσα μια εικονα.
Panagiotis Michalopoulos
Δεν έκανες εσύ τη φασαρία, καλό μου κορίτσι.
Εσύ απλά, έβαλες μια γνωστή εικόνα, μια παρόμοια από τις χιλιάδες που υπάρχουν, και που όλοι οι ορθόδοξοι τις ποστάρουν. Υπάρχει σε όλες τις ορθόδοξες εκκλησίες άλλωστε!
Πέρα όμως από αυτό το (καλό ή κακό) κατεστημένο, δεν βλάπτει νομίζω να προβληματιζόμαστε για κάποια πράγματα που τα θεωρούμε δεδομένα και να προκαλούμε μια συζήτηση, καλοπροαίρετη και φιλική.
Αν σε έφερα σε δύσκολη θέση, αν δεν έχεις να απαντήσεις πάνω σε αυτό, δεν είναι κακό! 
Μη στενοχωρείσαι λοιπόν. Ο παππούς Παναγιώτης, δεν θα σε ενοχλήσει ξανά!
https://www.facebook.com/groups/198057004126578/permalink/209151656350446/
ΔΙΑΒΑΖΩ ΣΧΕΤΙΚΑ:
Vakina Vicky Roussos
Δουλεύει στην εταιρεία Icon Funeral Services Pty Ltd
Τόπος διαμονής: Kogarah, New South Wales, Australia
Τόπος καταγωγής: Σίδνεϊ
https://www.facebook.com/vickyvakina.roussos
- Συγνωμη 
ήμουν με την εντύπωση ότι ήταν θρησκευτική 
Ορθόδοξη ομάδα
ΔΙΑΒΑΖΩ...
ΜΙΑ ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ...
ΤΗΣ ΚΟΠΕΛΙΑΣ:
https://www.facebook.com/groups/198057004126578/permalink/209260969672848/

Δεν υπάρχουν σχόλια: