Δευτέρα 30 Απριλίου 2018

ΣΧΟΛΙΑ, στη δημόσια ομάδα «Άγιος Παΐσιος - Ο Άγιος μου».

ΣΧΟΛΙΑ...
στη δημόσια ομάδα «Άγιος Παΐσιος - Ο Άγιος μου».
Mihalis Thalassis
Άγιος Παΐσιος"" Ο Άγιος μου"
ιερός τόπος όπου έχει ενταφιαστεί ο Οσιος Παΐσιος]

Panagiotis Michalopoulos 
ΤΙ ΛΕΕΙ Η ΕΠΙΓΡΑΦΗ ΣΤΗΝ ΠΛΑΚΑ ΣΤΟΝ ΤΑΦΟ;
Mihalis Thalassis‎ 
«Εδώ τελείωσε η ζωή, εδώ και η πνοή μου, εδώ το σώμα θα θαφτή, θα χαίρη κι η ψυχή μου, ο Αγιος μου κατοική, Αυτό είναι τιμή μου, πιστεύω Αυτός θα λυπηθή, την άθλια ψυχή μου, θα εύχεται στο Λυτρωτή, Να 'χω την Παναγιά μαζί μου». 
Αυτό το κείμενο αναγράφεται σε μαρμάρινη πλάκα που τοποθετήθηκε πάνω στο λιτό μνήμα του Οσίου Παΐσιου στο Ιερό Ησυχαστήριο του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου στη Σουρωτή Θεσσαλονίκης, όπου ενταφιάστηκε ύστερα από επιθυμία του.
Πρόκειται για ένα κείμενο που ο ίδιος ζήτησε να τοποθετηθεί πάνω στο μνήμα του.
Panagiotis Michalopoulos
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΕΝΑΣ ΚΑΛΟΓΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΟΡΟΥΣ, ...

ΝΑ ΤΟΝ ΕΝΤΑΦΙΑΣΟΥΝ ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΜΟΝΑΣΤΗΡΙ;
George Voutzoulidis 
αυτο είναι ερώτηση?
https://www.facebook.com/groups/147006655972660/permalink/150434842296508/


ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
Ioannis Kyriakides 
Εις Αγιος εις Κυριος Ιησους Χριστος! 
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1772553309474007

Δεν υπάρχουν σχόλια: