Πέμπτη, 1 Μαρτίου 2018

Βίντεο (live), «Ιερός Ναός Γεννήσεως της Θεοτόκου Ευκαρπίας Κιλκίς‎», «Εκλαικευμένο Κατηχητικό Ορθοδόξου Εκκλησίας». Ακούω: «Τον υιόν του θεού δεν τον έφτιαξε κανένας. Διότι όπως είπαμε είναι το αποτέλεσμα της ενέργειας του πατέρα. Δηλαδή ο πατέρας έχει μια ενέργεια… Εεεεε σκέπτεται λοιπόν, και βγαίνει ένα σχέδιο. Και αυτό το σχέδιο είναι γεννημένο… Εεεεε από την ενέργεια που εκτέλεσε ο πατέρας. Δεν τον έφτιαξε κανένας… Και εεεε είναι ομοούσιος, έχει την ίδια ουσία με τον πατέρα. Ουσία! Θα σας κάνω ένα πείραμα: Έχουμε δυο ποτήρια… (φωτο)»

ΕΙΜΑΙ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ…
«Ιερός Ναός Γεννήσεως της Θεοτόκου Ευκαρπίας Κιλκίς‎»
ΣΤΟ… «Εκλαικευμένο Κατηχητικό Ορθοδόξου Εκκλησίας»  

4ο Κατηχητικό 
Ακούω  (live):
Είναι γεννημένος ο υιός από τον πατέρα, δεν είναι φτιαγμένος. 
Να πούμε μια γέννηση… Εεεεε το παιδί που γεννιέται… 
Έχουμε και εεεε το ρομπότ. Πώς να το πω. Εεεεε έχουμε και κάτι φτιαχτό, όπως έχουμε εδώ την ηλεκτρική σκούπα, έχουμε το ψυγείο το οποίο είναι φτιαχτό, εεεεεε κάποιος το έφτιαξε εκείνη την ώρα, Έτσι;
Έχουμε εκείνα που είναι απευθείας από τον θεό… Εεεεε, έχουμε και αυτά που φτιάχτηκαν από τον άνθρωπο. Λοιπόν!

Τον υιόν του θεού δεν τον έφτιαξε κανένας. 
Διότι όπως είπαμε είναι το αποτέλεσμα της ενέργειας του πατέρα. 
Δηλαδή ο πατέρας  έχει μια ενέργεια…
Εεεεε σκέφτεται, και βγαίνει ένα σχέδιο. Και αυτό το σχέδιο είναι γεννημένο… 
Εεεεε από την ενέργεια που εκτέλεσε ο πατέρας. 
Δεν τον έφτιαξε κανένας… Και εεεε είναι ομοούσιος, έχει την ίδια ουσία με τον πατέρα. Ουσία!
Θα σας κάνω ένα πείραμα:
Έχουμε δυο ποτήρια… 

Σχολιάζω:
Μόνο που στο παράδειγμα σας πάτερ… Αυτό με το κερί που ανάβει άλλο κερί, και το άλλο με το ποτήρι με το νερό που χύνει από το περιεχόμενο του σε ένα άδειο… Έχουμε μεν ίδια «ουσία» –φλόγας ή νερού (στο παράδειγμα σας, για θεό πατέρα και θεό υιό), αλλά έχουμε και χρονική διαφορά, στη μια κατάσταση από την άλλη.
Το ένα κερί π.χ. το αναμμένο, προϋπήρχε του σβηστού. Το δε ποτήρι με το νερό, προϋπήρχε του άδειου.
Στην αγία τριάδα όμως, δεν υπάρχει χρονική διαφορά ύπαρξης των προσώπων που την αποτελούν. 

Το ότι ο πατέρας υπήρχε μεν προαιωνίως, αλλά ο υιός γεννήθηκε μετά... Τάχα σε κάποιο επόμενο χρόνο... Το ότι δηλαδή «υπήρχε χρόνος που ο Υιός δεν υπήρχε», δεν είναι ορθόδοξη άποψη, αλλά κακόδοξη. Είναι αίρεση καταδικασμένη από την Εκκλησία μας!
https://www.facebook.com/inefkarpias/videos/g.1448751861899597/761343620723950/?type=2&theater

ΣΧΕΤΙΚΟ:

Δεν υπάρχουν σχόλια: