Ο χρήστης Γνωστοι και φιλοι, κοινοποίησε…
3 ώρες πριν
Γεια σας σε ολους καλο Σαββατοκυριακο....
καλη συνεχεια στο εργο σας
κ η Παναγια παντοτε διπλα σας
Σχολιάζω:
Panagiotis Michalopoulos
Πώς θα μπορεί να είναι «πάντοτε δίπλα μας», η «Παναγία»;
Μαζί, δίπλα σε όλους μας, ταυτόχρονα;
Μήπως μπορεί να γίνει… «χίλια κομμάτια», η γυναίκα;
https://www.facebook.com/mary.kalivianiscrete/posts/1388294964552691
Σχετικό:
(Ιερα μονη Παναγιας Καλυβιανης)
φωτο προφίλ
Ma ti LETE ?
Panagiotis Michalopoulos
Δεν λέω! Γράφω! Εσείς τι καταλάβατε;
Panagiotis Michalopoulos
Μπράβο! Εσείς όμως που κατηχείτε και διαφωτίζετε τον κόσμο, γιατί δεν μπορείτε να έχετε μια ελάχιστη κατανόηση και για εμένα;
Δεν σας έβρισα, για να αντιδράτε έτσι. Μια απορία μου εξέφρασα. Θα με στείλετε γι αυτό στο πυρ το εξώτερο; Σαν ιερά εξέταση του μεσαίωνα συμπεριφέρεστε; Κρίμα!
Ας πούμε λοιπόν ότι δεν κατάλαβα αμέσως το νόημα του μηνύματος σας, και την διαφορά ανάμεσα στο ΔΙΠΛΑ και στο ΚΟΝΤΑ, και κάνω χαζές ερωτήσεις. Βοηθείστε με λοιπόν να το καταλάβω. Εγώ έχω καλή διάθεση και αγαθή πρόθεση και προσπαθώ…
Σκέπτομαι λοιπόν τώρα, ότι θέλετε να πείτε πώς η «Παναγία» μπορεί να είναι ΔΙΠΛΑ μας, δηλαδή να μας συμπαραστέκεται, χωρίς όμως να χρειάζεται απαραίτητα να είναι και ΚΟΝΤΑ μας; Το έπιασα τώρα;
Αλλά και σε αυτήν την περίπτωση, επειδή ο κάθε ένας από εμάς που ζητάει τη βοήθεια της βρίσκεται σε ορισμένο τόπο, σε ορισμένο χρόνο, θα πρέπει τότε και η «Παναγία» να έχει συγχρόνως την προσοχή, τα μάτια και τα αυτιά της, σε όλους αυτούς τους ανθρώπους, σε όλους τους τόπους, συγχρόνως! Από μακριά μεν -σωματικά, αλλά και σαν πανταχού παρούσα, με το πνεύμα της! Σωστά; Αλλά εγώ πιστεύω ότι η πανταχού παρουσία ανήκει μόνο στον τριαδικό θεό.
Αν κάνω λάθος, παρακαλώ διορθώστε με! Ευχαριστώ!
Panagiotis Michalopoulos
1. Eleni Desdenaki- Schröder: «APORO POS AMARTANEIS ME TO NA AMFISBITEIS TH DYNAMH THS MESHTEIAS THS MHTERAS TOU 8EAN8ROPOU, THS MHTERAS TOU IHSOU , STON TRISYPOSTATO 8EO MAS!!!!!»
Απαντώ:
Μια εύλογη και καλοπροαίρετη απορία, δεν είναι αναγκαστικά και αμαρτία. Δεν είναι αμαρτία το να είσαι άνθρωπος σκεπτόμενος, το να συμμετέχεις σε ένα διάλογο με αδελφούς και αδελφές που μπορεί να είναι αμοιβαία χρήσιμος και εποικοδομητικός.
Η αγία γραφή λοιπόν μας λέει ότι μόνο ένας μεσίτης υπάρχει και αυτός είναι ο Χριστός!
2. Eleni Desdenaki- Schröder: «DEN SAS EBRISE KANENAS AGAPHTE MARTYRA TOU JAXBE, ESY O IDIOS YBRIZEIS TON EAYTO SOU ME AYTA POU LES , APORO POS DEN TO BLEPEIS !»
Απαντώ:
Εγώ μάρτυρας του ιεχωβά; Οι μάρτυρες ή ψευδομάρτυρες, με έχουν φοβηθεί με τους -εναντίον τους, αγώνες μου, εδώ και αρκετές δεκαετίες, μέχρι και σήμερα!
Εγώ λοιπόν είμαι ορθόδοξος, και εσύ μια γυναικούλα «ευλογημένη», σκυμμένη διαρκώς στα τέσσερα –από βίτσιο!
https://www.facebook.com/mary.kalivianiscrete/posts/1388294964552691
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Ανώνυμος
Στις δυσκολίες της ζωής να λες “Παναγιά μου” – Αυτή ξέρει, βλέπει, παρακολουθεί, βοηθάει!
[...] Με δάκρυα στα μάτια η Παναγία παρακαλεί τον Χριστό για να μας σώσει! Να μας εισακούσει! [...] Ο Χριστός ακούει την Παναγία, ότι του ζητήσει Αυτός θα Της το εκπληρώσει, η παρρησία που έχει η Παναγία μας στο Χριστό είναι μοναδική, θα μπορούσε κανείς να πει, πως ακόμα και από την κόλαση η Παναγία μπορεί να πάρει κάποιον άνθρωπο και να τον πάει στον Παράδεισο. Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι μόνο το Σταυρό σας…και δυο ευχές: «Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς» και «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με» … αυτά αρκούν! (26 Αυγούστου 2017 - 7:38 μ.μ.)
Ἐπισκέπτης
"AGAPHTE MARTYRA TOU JAXBE"... !!!
Πόσες ἀκόμη συκοφαντίες καὶ ψεύδη θὰ ἀκούσεις ἀδελφέ Παναγιώτη!!! Γνωρίζουμε ἀσφαλῶς ποῖος εἶναι ὁ πατέρας καὶ ὑποκινητὴς τοῦ ψεύδους.
Τὸ νὰ εἶναι κάποιος άκατήχητος, εἶναι ἕνα θέμα, τὸ νὰ εἶναι ὅμως συκοφάντης ἐναντίον ἀδελφοῦ Ὀρθοδόξου εἶναι ἁμαρτία. Ἄφες αὐτοῖς...
Ὡς πρὸς τὸ πρῶτο σχόλιο, δὲν θὰ ἔπρεπε κανένας Ὀρθόδοξος νὰ γρἀφει τέτοιες ἀνακρίβειες, ὅσο ἀκατήχητος καὶ ἂν εἶναι καὶ νά κάνει μάλιστα καὶ τὸν διδάσκαλο σὲ ἄλλους. Οἱ δὲ γυναῖκες δὲν ἐπιτρέπεται νὰ διδάσκουν ἄντρες σὲ θέματα δογματικά καὶ ποιμαντικά.
(27 Αυγούστου 2017 - 12:05 π.μ.)
Ἐπισκέπτης
Ἡ Μητέρα του Κυρίου μας σαφῶς δὲν ὁρίστηκε "μεσσίτριά μας πρὸς τὸν Θεό". Ἐπίσης δὲν εἶναι θεά οὔτε πανταχοῦ παροῦσα οὔτε εἶναι ἐκείνη ποὺ μᾶς σὠζει. Τὸ ξεκαθαρἰζει ἡ Ἁγία Γραφή. Ἄλλο εἶναι ἡ δέησις, ἡ παράκλησις πρὸς τὸν θεό τὴν ὁποία κάνει καὶ ὁ κάθε ἅγιος (=πιστός, σεσωσμένος) καὶ μποροῦμε νὰ κάνουμε γιὰ τὸν ἀδελφὸ μας κι'ἐμεῖς ὡς ἅγιοι.
Μεσίτης μας πρὸς τὸν Πατέρα εἶναι ὁ θεάνθρωπος Ιησοῦς, ὅπως σωστὰ ἀναφέρετε κύριε Μιχαλόπουλε.
Εἶναι ἐπίσης καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα: Ρωμ. 8:26-27
"Ὡσαύτως δὲ καὶ τὸ Πνεῦμα συναντιλαμβάνεται ταῖς ἀσθενείαις ἡμῶν· τὸ γὰρ τί προσευξόμεθα καθὸ δεῖ οὐκ οἴδαμεν, αὐτὸ τὸ Πνεῦμα ὑπερεντυγχάνει ὑπὲρ ἡμῶν στεναγμοῖς ἀλαλήτοις· ὁ δὲ ἐρευνῶν τὰς καρδίας οἶδε τί τὸ φρόνημα τοῦ Πνεύματος, ὅτι κατὰ Θεὸν ἐντυγχάνει ὑπὲρ ἁγίων".
Ἂν ὁ Θεὸς μᾶς δίνει αὐτές τὶς παρακαταθῆκες νὰ ἔχουμε μεσῖτες τὸν Κύριο Ιησοῦ καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, μᾶλλον εἶναι περιφρόνησις καὶ ἀσἐβεια νὰ προσευχόμαστε σὲ ἄνθρωπο, κἂν ἅγιο, κἂν τὴ μητέρα τοῦ Κυρίου ὡς μεσῖτες πρὸς τὸν Θεό Πατέρα, πρὸς τὴν Τριαδικὴ Θεότητα.
Τὸ δὲ πρῶτο σχόλιο ἀπαράδεκτο δογματικῶς.
(27 Αυγούστου 2017 - 12:43 π.μ.)
Ἐπισκέπτης
Αγαπητέ αδελφέ εν Χριστώ κ.Παναγιώτη, με τιμάτε ιδιαίτερα αναρτώντας κάποια σχόλιά μου στις επίσημες αναρτήσεις στο Ορθόδοξο ιστολόγιο «χαίρετε». Οι υποσημειώσεις μου όμως δεν είναι τόσο «ελεγμένες», όπως θα γινόταν αν γνώριζα ότι θα «επισημοποιούντο».
Έτσι, στο σχόλιο αυτό που αναρτάτε, αντέγραψα από το διαδίκτυο το Ρωμ. 8:26-27, όπου, όπως και στις έντυπες εκδόσεις της Καινής Διαθήκης και στις μεταφράσεις που κυκλοφορούν τρεις (3) φορές το πνεύμα γράφεται με Π κεφαλαίο, δηλαδή, εννοείται ότι πρόκειται για το Ἀγιο Πνεύμα. Στα αρχαία χειρόγραφα της Κ.Δ. το αρχαίο κείμενο είναι με Κεφαλαία, οι λέξεις ενωμένες χωρίς τόνους, πνεύματα, σημεία στίξης. Έτσι όταν το κείμενο μεταγράφηκε σε μικρά γράμματα, οι αντιγραφείς και οι μεταφραστές θεώρησαν ότι παντού εννοείται το Ἀγιο Πνεύμα και έγραψαν Πνεύμα με Π κφαλαίο. Όμως σύγχρονος ερμηνευτής (Κ.Σ.) υπενθυμίζει την αρχαιότατη εκκλησιαστική ερμηνεία του ιερού Χρυσοστόμου όπου, την πρώτη φορά όντως εννοείται το Ἀγιο Πνεύμα, στις δε δυο επόμενες φορές όμως εννοείται «ο χριστιανός που είναι φορέας του Αγίου Πνεύματος», και ο οποίος στενάζει και προσεύχεται για όλη την εκκλησία και ένα έκαστο των μελών της. Στην πρώτη Εκκλησία μέχρι να εδραιωθεί οι άγιοι (=πιστοί) είχαν συχνά χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος.
Συνεπώς υπὀ αυτή την αντίληψη το σωστό κείμενο είναι
Ρωμ. 8:26-27: "Ὡσαύτως δὲ καὶ τὸ Πνεῦμα συναντιλαμβάνεται ταῖς ἀσθενείαις ἡμῶν· τὸ γὰρ τί προσευξόμεθα καθὸ δεῖ οὐκ οἴδαμεν, αὐτὸ τὸ πνεῦμα ὑπερεντυγχάνει ὑπὲρ ἡμῶν στεναγμοῖς ἀλαλήτοις· ὁ δὲ ἐρευνῶν τὰς καρδίας οἶδε τί τὸ φρόνημα τοῦ πνεύματος, ὅτι κατὰ Θεὸν ἐντυγχάνει ὑπὲρ ἁγίων".
Στην Α’Κορ.14:12 ὁταν λέει «ζηλωταὶ ἐστὲ πνευμάτων» "πνεύματα" λέγονται τα πνευματικά χαρίσματα, ενώ στην Α΄Κορ.12:10 «διακρίσεις πνευμάτων», "πνεύματα" λέγονται οι χριστιανοί που είναι φορείς των χαρισμάτων του Αγίου Πνεύματος όπως ακριβῶς ερμηνεύει ο Χρυσόστομος για "τὸ πνεῦμα ὑπερεντυγχάνει" και "τὸ φρόνημα τοῦ πνεύματος" στο ανωτέρω Ρωμ. 8:26-27.
Όσο αφορά την «μεσιτεία» κατόπιν της ανωτέρω ερμηνείας του Χρυσοστόμου, αν τη δεχτούμε, παραμένω στη δική σας τοποθέτηση, του μεσίτου Κυρίου Ιησού Χριστού και σε άλλη ευκαιρία εξετάζουμε τα υπόλοιπα.
Σας ευχαριστώ, Χαίρετε.
27 Αυγούστου 2017 - 7:13 μ.μ.
ΑΡΧΕΙΑΚΟ:
ο Εκλεκτός συνεργάτης μας, είπε...
Καλημέρα σας.
Είχα ρωτήσει έναν ιεροψάλτη, ευλαβή και μελετημένο όχι μόνο στα ψαλτικά αλλά και στα ερμηνευτικά των Γραφών:
-Γιατί ευλογημένε δεν ψάλλετε "Υπεραγία Θεοτόκε πρέσβευε υπέρ ημών" και ψάλλετε το Μαριολατρικό "Υπεραγία Θεοτόκε Σώσον ημάς";
Η απάντηση του ψάλτη ήταν:
Διότι το "πρέσβευε υπέρ ημών" χαλάει τον μουσικό χρόνο, το μέτρο, το "τέμπο". Γνωρίζω βέβαια ότι το "σώσον ημάς" είναι περίπου αιρετικό, αλλά το εκκλησίασμα οφείλει να εννοεί "σώσον ημάς διά των πρεσβειών προς τον Υιόν σου".
Πολλοί από το εκκλησίασμα όμως, δεν σκέφτονται το "διά των πρεσβειών προς τον Υιόν σου" αφού δεν το ακούν, και σε συνδυασμό με τα υπόλοιπα Μαριολατρικά, τις θαυματουργές εικόνες με τα τάματα, τους χαιρετισμούς, την αποδοχή των Δυτικών και απόκρυφων δοξασιών για σύναξη των Αποστόλων εν τη Γεθσημανή και την μετάσταση στους ουρανούς τότε που έριξε και τη ζώνη, την εσθήτα, τις "αχειροποίητες" εικόνες, τις εικόνες που δήθεν ζωγράφησε ο Λουκάς, και τις εκατοντάδες λαϊκές φανερωμένες, και δοξασίες, αποδέχονται ευχαρίστως το σώσον ημάς...
14 Μαρτίου 2015 - 8:35 π.μ.
http://xairete.blogspot.gr/2015/03/blog-post_80.html
ΣΧΕΤΙΚΟ:
5 σχόλια:
Στις δυσκολίες της ζωής να λες “Παναγιά μου” – Αυτή ξέρει, βλέπει, παρακολουθεί, βοηθάει!
Η παρουσία της Παναγίας στη ζωή μας:
Δεν είναι τυχαίο που κάθε φορά που μας συμβαίνει κάτι κακό λέμε «Παναγιά μου» ή έστω προληπτικά… για να μην συμβεί.. σαν να ξορκίζεις το κακό.. πάλι «Παναγιά μου» θα φωνάξεις, θα σκεφτείς, θα μουρμουρίσεις!
Η Παναγία είναι δίπλα μας, πάμπολλες οι μαρτυρίες ανθρώπων (πιστών και απίστων) που βίωσαν το Θαύμα Της. Είτε σαν εκπλήρωση της επιθυμίας που ήταν αίτημα στη Προσευχή, είτε σαν όραμα είτε σαν ένα απλό σημάδι.. που εκείνη τη στιγμή κι αυτό το απλό σημάδι εσύ θα το δεις σαν σανίδα σωτηρίας στο φουρτουνιασμένο πέλαγος από προβλήματα που βρίσκεσαι, όπως αναφέρει το panagiamegalohari.gr.
Όπως είπαμε και πιο πάνω, η Παναγία δεν κάνει εξαιρέσεις, του τύπου «Εσύ πιστεύεις – Θα σε βοηθήσω» & «Εσύ δεν πιστεύεις – δεν θα σε βοηθήσω».
Η Παναγία μας, βοηθάει και τις δύο πλευρές… – θα μου πεις «γιατί;» –
Η απάντηση έρχεται από μόνη της μέσα από μια ερώτηση: Ποιά Μάνα δεν αγαπάει τα παιδιά της;;;
Μία Μάνα που γέννησε την Αγάπη…τον ίδιο τον Χριστό, πως είναι δυνατόν να μην ξεχειλίζει από αγάπη;
Αυτή η Αγάπη κάνει την Παναγία μας «ευάλωτη» στο να εθελοτυφλεί και να βοηθάει συνεχώς τους ανθρώπους.. εθελοτυφλεί και δεν βλέπει τα σφάλματά μας, προσπερνά τις αμαρτίες μας, κάνει στην άκρη τον βρώμικο χαρακτήρα μας και Παρακαλεί τον Υιό της και Θεό μας, για να Εισακούσει τις Προσευχές και τα αιτήματά μας για να μας δώσει λύση στα προβλήματά που μας ταλαιπωρούν.
Με δάκρυα στα μάτια η Παναγία παρακαλεί τον Χριστό για να μας σώσει! Να μας εισακούσει!
Πόσο μεγάλη είναι η Καρδιά Της, για να χωράει μέσα της τόση αγάπη και συγχώρεση;!
Ο Χριστός ακούει την Παναγία, ότι του ζητήσει Αυτός θα Της το εκπληρώσει, η παρρησία που έχει η Παναγία μας στο Χριστό είναι μοναδική, θα μπορούσε κανείς να πει, πως ακόμα και από την κόλαση η Παναγία μπορεί να πάρει κάποιον άνθρωπο και να τον πάει στον Παράδεισο.
Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι μόνο το Σταυρό σας…και δυο ευχές: «Υπεραγία Θεοτόκε σώσον ημάς» και «Κύριε Ιησού Χριστέ ελέησόν με» … αυτά αρκούν!
"AGAPHTE MARTYRA TOU JAXBE"... !!!
Πόσες ἀκόμη συκοφαντίες καὶ ψεύδη θὰ ἀκούσεις ἀδελφέ Παναγιώτη!!! Γνωρίζουμε ἀσφαλῶς ποῖος εἶναι ὁ πατέρας καὶ ὑποκινητὴς τοῦ ψεύδους.
Τὸ νὰ εἶναι κάποιος άκατήχητος, εἶναι ἕνα θέμα, τὸ νὰ εἶναι ὅμως συκοφάντης ἐναντίον ἀδελφοῦ Ὀρθοδόξου εἶναι ἁμαρτία. Ἄφες αὐτοῖς...
Ὡς πρὸς τὸ πρῶτο σχόλιο, δὲν θὰ ἔπρεπε κανένας Ὀρθόδοξος νὰ γρἀφει τέτοιες ἀνακρίβειες, ὅσο ἀκατήχητος καὶ ἂν εἶναι καὶ νά κάνει μάλιστα καὶ τὸν διδάσκαλο σὲ ἄλλους. Οἱ δὲ γυναῖκες δὲν ἐπιτρέπεται νὰ διδάσκουν ἄντρες σὲ θέματα δογματικά καὶ ποιμαντικά.
Ἐπισκέπτης
Ἡ Μητέρα του Κυρίου μας σαφῶς δὲν ὁρίστηκε "μεσσίτριά μας πρὸς τὸν Θεό". Ἐπίσης δὲν εἶναι θεά οὔτε πανταχοῦ παροῦσα οὔτε εἶναι ἐκείνη ποὺ μᾶς σὠζει. Τὸ ξεκαθαρἰζει ἡ Ἁγία Γραφή. Ἄλλο εἶναι ἡ δέησις, ἡ παράκλησις πρὸς τὸν θεό τὴν ὁποία κάνει καὶ ὁ κάθε ἅγιος (=πιστός, σεσωσμένος) καὶ μποροῦμε νὰ κάνουμε γιὰ τὸν ἀδελφὸ μας κι'ἐμεῖς ὡς ἅγιοι.
Μεσίτης μας πρὸς τὸν Πατέρα εἶναι ὁ θεάνθρωπος Ιησοῦς, ὅπως σωστὰ ἀναφέρετε κύριε Μιχαλόπουλε. Εἶναι ἐπίσης καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα: Ρωμ. 8:26-27 "Ὡσαύτως δὲ καὶ τὸ Πνεῦμα συναντιλαμβάνεται ταῖς ἀσθενείαις ἡμῶν· τὸ γὰρ τί προσευξόμεθα καθὸ δεῖ οὐκ οἴδαμεν, αὐτὸ τὸ Πνεῦμα ὑπερεντυγχάνει ὑπὲρ ἡμῶν στεναγμοῖς ἀλαλήτοις· ὁ δὲ ἐρευνῶν τὰς καρδίας οἶδε τί τὸ φρόνημα τοῦ Πνεύματος, ὅτι κατὰ Θεὸν ἐντυγχάνει ὑπὲρ ἁγίων".
Ἂν ὁ Θεὸς μᾶς δίνει αὐτές τὶς παρακαταθῆκες νὰ ἔχουμε μεσῖτες τὸν Κύριο Ιησοῦ καὶ τὸ Ἅγιο Πνεῦμα, μᾶλλον εἶναι περιφρόνησις καὶ ἀσἐβεια νὰ προσευχόμαστε σὲ ἄνθρωπο, κἂν ἅγιο, κἂν τὴ μητέρα τοῦ Κυρίου ὡς μεσῖτες πρὸς τὸν Θεό Πατέρα, πρὸς τὴν Τριαδικὴ Θεότητα. Τὸ δὲ πρῶτο σχόλιο ἀπαράδεκτο δογματικῶς.
Ἐπισκέπτης.
Αγαπητέ αδελφέ εν Χριστώ κ.Παναγιώτη, με τιμάτε ιδιαίτερα αναρτώντας κάποια σχόλιά μου στις επίσημες αναρτήσεις στο Ορθόδοξο ιστολόγιο «χαίρετε». Οι υποσημειώσεις μου όμως δεν είναι τόσο «ελεγμένες», όπως θα γινόταν αν γνώριζα ότι θα «επισημοποιούντο».
Έτσι, στο σχόλιο αυτό που αναρτάτε, αντέγραψα από το διαδίκτυο το Ρωμ. 8:26-27, όπου, όπως και στις έντυπες εκδόσεις της Καινής Διαθήκης και στις μεταφράσεις που κυκλοφορούν τρεις (3) φορές το πνεύμα γράφεται με Π κεφαλαίο, δηλαδή, εννοείται ότι πρόκειται για το Ἀγιο Πνεύμα. Στα αρχαία χειρόγραφα της Κ.Δ. το αρχαίο κείμενο είναι με Κεφαλαία, οι λέξεις ενωμένες χωρίς τόνους, πνεύματα, σημεία στίξης. Έτσι όταν το κείμενο μεταγράφηκε σε μικρά γράμματα, οι αντιγραφείς και οι μεταφραστές θεώρησαν ότι παντού εννοείται το Ἀγιο Πνεύμα και έγραψαν Πνεύμα με Π κφαλαίο. Όμως σύγχρονος ερμηνευτής (Κ.Σ.) υπενθυμίζει την αρχαιότατη εκκλησιαστική ερμηνεία του ιερού Χρυσοστόμου όπου, την πρώτη φορά όντως εννοείται το Ἀγιο Πνεύμα, στις δε δυο επόμενες φορές όμως εννοείται «ο χριστιανός που είναι φορέας του Αγίου Πνεύματος», και ο οποίος στενάζει και προσεύχεται για όλη την εκκλησία και ένα έκαστο των μελών της. Στην πρώτη Εκκλησία μέχρι να εδραιωθεί οι άγιοι (=πιστοί) είχαν συχνά χαρίσματα του Αγίου Πνεύματος.
Συνεπώς υπὀ αυτή την αντίληψη το σωστό κείμενο είναι
Ρωμ. 8:26-27: "Ὡσαύτως δὲ καὶ τὸ Πνεῦμα συναντιλαμβάνεται ταῖς ἀσθενείαις ἡμῶν· τὸ γὰρ τί προσευξόμεθα καθὸ δεῖ οὐκ οἴδαμεν, αὐτὸ τὸ πνεῦμα ὑπερεντυγχάνει ὑπὲρ ἡμῶν στεναγμοῖς ἀλαλήτοις· ὁ δὲ ἐρευνῶν τὰς καρδίας οἶδε τί τὸ φρόνημα τοῦ πνεύματος, ὅτι κατὰ Θεὸν ἐντυγχάνει ὑπὲρ ἁγίων".
Στην Α’Κορ.14:12 ὁταν λέει «ζηλωταὶ ἐστὲ πνευμάτων» "πνεύματα" λέγονται τα πνευματικά χαρίσματα, ενώ στην Α΄Κορ.12:10 «διακρίσεις πνευμάτων», "πνεύματα" λέγονται οι χριστιανοί που είναι φορείς των χαρισμάτων του Αγίου Πνεύματος όπως ακριβῶς ερμηνεύει ο Χρυσόστομος για "τὸ πνεῦμα ὑπερεντυγχάνει" και "τὸ φρόνημα τοῦ πνεύματος" στο ανωτέρω Ρωμ. 8:26-27.
Όσο αφορά την «μεσιτεία» κατόπιν της ανωτέρω ερμηνείας του Χρυσοστόμου, αν τη δεχτούμε, παραμένω στη δική σας τοποθέτηση, του μεσίτου Κυρίου Ιησού Χριστού και σε άλλη ευκαιρία εξετάζουμε τα υπόλοιπα.
Σας ευχαριστώ, Χαίρετε.
Επισκέπτης
Σας ευχαριστώ, Χαίρετε.
Δημοσίευση σχολίου