Δευτέρα 29 Μαΐου 2017

Ο Παπαδήμος, ο Στουρνάρας, το facebook, και ο Γιώργος Φιλιππάκης…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Γιώργος Φιλιππάκης
(1 ώρα πριν)
Για τους φίλους , τους γνωστούς και τους απλούς πολίτες που μου συμπάραστάθηκαν.
Ποτέ δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι η διατύπωση μιας γνώμης μιας κρίσης μιας άποψης προς φίλους στην προσωπική μου ιστοσελίδα θα μπορούσε να ποινικοποιηθεί από οποιονδήποτε . Την άποψή μου αυτή δεν την εξέφρασα με την ιδιότητά μου σαν Ειδικός Γραμματέας της ΕΣΗΕΑ αλλά σαν απλός πολίτης . Λυπάμαι βαθύτατα εαν προκάλεσα ανησυχία σε φίλους και γνωστούς τους οποίους και ευχαριστώ ιδιαίτερα για την αμέριστη συμπαράστασή τους . Επιπλέον δηλώνω ότι τα όσα εγώ διατύπωσα απευθυνόταν μόνο σε φίλους και γνωστούς μου στην προσωπική μου ιστοσελίδα και κατά συνέπεια άποψή μου είναι ότι όλα όσα διατυπώνονται μέσα από προσωπικούς λογαριασμούς FB κλπ δεν συνιστούν δημόσιο λόγο . Επιπλέον ξεκαθαρίζω ότι η διαδρομή μου επι δεκαετίες 'ηταν πάντοτε αγωνιστική ξεκάθαρη και έντιμη και δεν εχω μάθει να προκαλώ τα συναισθήματα των φίλων και συντρόφων μου . Τη στάση μου αυτή που τηρώ εδώ και δεκαετίες θα την τηρώ αναλλοίωτη .

ΣΧΟΛΙΑ:
Αφροδίτη Υψηλάντη
Προσωπικώς, την ανάρτησή σου την υποστήριξα Γιώργο μου. Εκείνο που δεν μου άρεσε ήταν που έγραψες ότι σε συνέλαβαν και έβαλες τους φίλους σου να γράφουν σχόλια εναντίον ανθρώπων που δεν είχαν καμία σχέση. Καλή σου μέρα !
Ιωάννης Χρηστάκος
Αυτό σημαίνει οτι ως ειδικός γραμματέας έχεις άλλη άποψη από αυτήν που έγραψες;
Spiros Likiardopoulos
Καλημέρα γιωργαρα δεν χρειάζεται να απολογησε στα λαμογια πολιτικούς που έχουν καταστρέφει την Ελλάδα πιστεύω να είσαι καλά και θα χαρώ να τα πούμε από κοντά
Νικόλαος Ζαμπάρας
"Δεν συνιστά δημόσιο λόγο" μια ανάρτηση που γίνεται σε μέσο με 1 δις εγγεγραμμένους χρήστες!!!!
Panagioths Pimpas
Δεν είπατε τιποτα παραπάνω από αυτό που λέει καθημερινα 7 εκατ, λαός, που καταληστευτηκαν , κ συνεχίζουν να καταληστευωνται από τους ανεγκέφαλους καλοπερασακηδες πολιτικους
Fanariotis Athanasios
Χωρις κακια ειλικρινα δεν μπορει να πιστευετε οτι στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης και μαλιστα ενας ανθρωπος σαν εσας να πιστευει στην ατομικοτητα του λογου πειτε μου οτι ειλικρινα δεν το πιστευεται αυτο οτι γραφεται εδω ξερετε οτι μενει και ειναι δημοσιο και το λεω αυτο χωρς να γνωριζω και να εχω διαβασει τι εχετε γραψει απλα το αναφερω δεν σας εχω για Αδαή
Giannis Kalaitzidis
"Ποτέ δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι η διατύπωση μιας γνώμης μιας κρίσης μιας άποψης προς φίλους στην προσωπική μου ιστοσελίδα θα μπορούσε να ποινικοποιηθεί" ...

αυτό και μόνο με τρομάζει σε σας.. Είστε για λύπηση πραγματικά
Panagiotis Michalopoulos
1. Διαβάζω:
«Ποτέ δεν μπορούσα να διανοηθώ ότι η διατύπωση μιας γνώμης μιας κρίσης μιας άποψης προς φίλους στην προσωπική μου ιστοσελίδα θα μπορούσε να ποινικοποιηθεί από οποιονδήποτε .»
Σχολιάζω:
Ποιος σας ποινικοποίησε; Σας έκαναν μήνυση; Σας συνέλαβαν; Και τελικά δεν έγινε τίποτε σε βάρος σας, διότι δηλώσατε μετάνοια; Ο δικηγόρος σας, είπε ότι όσα είπατε ήταν κουβέντες καφενείου! Δηλαδή στο καφενείο έχουμε νομικό άσυλο; Μπορούμε ακόμα και να βλαστημάμε ελεύθερα τα θεία (για παράδειγμα), και ο παπάς που είναι στο διπλανό τραπεζάκι, να μη δικαιούται να σηκωθεί και να μας σπάσει το στόμα;
2. Διαβάζω:
«Την άποψή μου αυτή δεν την εξέφρασα με την ιδιότητά μου σαν Ειδικός Γραμματέας της ΕΣΗΕΑ αλλά σαν απλός πολίτης .»
Σχολιάζω:
Δηλαδή η ιδιότητα σας -αυτή του πολίτη, διαφωνούσε με την άλλη ιδιότητα σας, εκείνη του Ειδικού Γραμματέα της ΕΣΗΕΑ;
Μου θυμίζετε τον μακαρίτη μητροπολίτη Αττικής που τον δικαιολογούσε το ότι πήδαγε νεαρούς, διότι το έκανα σαν άντρας με ορμές, με την ανθρώπινη ασθενή ιδιότητα του, και όχι με την άλλην, αυτήν την θεία, «σε τύπο και τόπο Χριστού» που είχε, του αντιπρόσωπου δηλαδή του Χριστού! Και έτσι η ιεραρχία τον απάλλαξε, τον αθώωσε, …χωρίς δίκη! Χα!
3. Διαβάζω:
«Επιπλέον δηλώνω ότι τα όσα εγώ διατύπωσα απευθυνόταν μόνο σε φίλους και γνωστούς μου στην προσωπική μου ιστοσελίδα και κατά συνέπεια άποψή μου είναι ότι όλα όσα διατυπώνονται μέσα από προσωπικούς λογαριασμούς FB κλπ δεν συνιστούν δημόσιο λόγο.»
Σχολιάζω:
Έτσι σας συμβούλεψε ο δικηγόρος σας, να πείτε;
Και τι νομίζετε ότι είναι η προσωπική σελίδα; Κλειστό κλαμπ; Μασονική στοά; ΟΧΙ:..

Είναι μια σελίδα ανοιχτή σε δισεκατομμύρια αναγνώστες του facebook, σε όλον τον κόσμο!
Και την ανακοίνωση σας για τον Παπαδήμα και τον Στουρνάρα (την κατάρα, δηλαδή), δεν την φιλτράρατε ώστε να την διαβάσουν μόνον οι φίλοι σας. Σωστά; Ούτε την δημοσιεύσατε σε κάποια κλειστή ομάδα του facebook. Σωστά;
Στην περίπτωση λοιπόν αυτή, μη καταφεύγετε σε δικαιολογίες που από ηρώα (χθες) σας κάνουν (σήμερα) μια μετανοούσα, φοβισμένη γυναικούλα, στα τέσσερα προσκυνημένη!
Γιαυτό: Κλείστε ΤΩΡΑ τον λογαριασμό σας, και εξαφανιστείτε ΠΑΡΑΥΤΑ, από ντροπή!
Vassilis Makridis 

Πρώτα απ' όλα, καλή επάνοδο!!!
Από εκεί και πέρα, θα ήθελα να απευθύνω μερικά ερωτήματα, τα οποία νομίζω ότι δεν είναι μόνο δικά μου. Χωρίς φιοριτούρες και όσο πιο ευθέως γίνεται:
- Υπήρξε τελικά σύλληψη ή όχι;
- Υπήρξε όντως «χακάρισμα» του λογαριασμού;
- Πού βρισκόσουν όλες τις κρίσιμες ώρες, όταν στο διαδίκτυο (και όχι μόνο) γινόταν «χαμός» και υπήρξε (και ορθότατα) ένα τεράστιο κύμα υποστήριξης στο πρόσωπό σου, αλλά υπήρξε πλήρης σύγχιση για το τι έχει πραγματικά συμβεί;
- Η ανάρτηση «Με συνέλαβαν» βρίσκεται ακόμη στη θέση της. Η ανάρτηση για τον Στουρνάρα, για την οποία έγινε όλος ο «ντόρος» και για την οποία ο δικηγόρος που σε εκπροσωπεί δήλωσε ότι ουδέποτε θα αφαιρούσες μόνος σου, γιατί δεν έχει επανέλθει;.
https://www.facebook.com/geo.filippakis/posts/961058040697782


ΣΧΕΤΙΚΟ:
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1425751007487574?pnref=story

Δεν υπάρχουν σχόλια: