Τρίτη, 21 Φεβρουαρίου 2017

Άλλος κωλόγερος κι αυτός. Ο Ιωσήφ από το διαβόητο το αμαρτωλό το Βατοπαίδι: Πέθανε πριν 5 χρόνια, τον ξέθαψαν, και έβγαλαν τις κοκκάλες του στη δημόσια λατρεία!

ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Ο Panagiotis Michalopoulos κοινοποίησε μια παλιότερη δημοσίευση.
Μόλις τώρα
ΜΗΝΥΜΑ ΑΠΟ FACEBOOK:

Πριν από 5 χρόνια
Δείτε τις αναμνήσεις σας

 

Panagiotis Michalopoulos
21 Φεβρουαρίου 2012
Λέτε «ο Γέρων Ιωσήφ, ο όσιος»!
Πόσο αυθαίρετο είναι αυτό; Ποιος τον ανακήρυξε όσιο; Η Εκκλησία; Κάποιοι άλλοι «κύκλοι» μήπως, Βατοπαιδινοί, και μάλιστα με ταπεινά ελατήρια;
Περιμένω μια εξήγηση. Ευχαριστώ!


ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ -ΣΗΜΕΡΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
Άλλος κωλόγερος κι αυτός... 
Ο Ιωσήφ από το διαβόητο το αμαρτωλό το Βατοπαίδι: 
Πέθανε πριν 5 χρόνια, τον ξέθαψαν, και έβγαλαν τις κοκκάλες του στη δημόσια λατρεία!

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε... 
Η κοκκάλα ανήκει στον Ιωσήφ τον Ησυχαστή και όχι στον Ιωσήφ τον Βατοπαιδινό, καθώς φαίνεται στην φωτογραφία. Κανείς από τους δυο Ιωσήφ δεν έχει ανακηρυχθεί άγιος.
(21 Φεβρουαρίου 2017 - 6:54 μ.μ.)

P. MICHALOPOULOS είπε...
Σας ευχαριστώ φίλτατε, που μας το ξεκαθαρίσατε ΚΑΙ αυτό.

Πράγματι, πρόκειται για δυο διαφορετικά πρόσωπα...
1. Ο ένας είναι ο λεγόμενος «Όσιος» Ιωσήφ Ησυχαστής που πέθανε το 1959, αυτός που εικονίζεται εκεί με το κόκκαλο.
Λέτε «καθώς φαίνεται στη φωτογραφία», αλλά που εγώ τον μπέρδεψα με τον άλλον...
2. τον γέροντα, τον Ιωσήφ τον Βατοπαιδινό, που πέθανε πιο πρόσφατα, το 2009, και τον οποίον η μονή θέλησε από την ημέρα του θανάτου του να τον αγιοποιήσει, κάνοντας αφίσα και διαδίδοντας παντού μια φωτογραφία του, όπου φαίνεται να είναι νεκρός και να χαμογελάει.
Γι αυτό και εγώ τους μπέρδεψα... 
Ο ένας με το κόκκαλο λοιπόν -ο πιο παλιός, και ο άλλος με το χαμόγελο -ο μεταγενέστερος. 
3. Και οι δυο όμως έχουν μια σχέση και μεταξύ τους. 
Όπως διαβάζω:
Ο μοναχός Ιωσήφ γεννήθηκε το 1920 στην Κύπρο. Αρκετά νέος πήγε να μονάσει στην ιστορική μονή της μεγαλονήσου, το Σταυροβούνι. Στη συνέχεια ήλθε στο Άγιον Όρος και κατευθύνθηκε στην υπακοή του Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστή (+1959), που ασκήτευε με μια μικρή συνοδεία στα σπήλαια της σκήτης της Μικράς Αγίας Άννης. Κατόπιν το ακολούθησε στη Νέα Σκήτη. Μετά την ΟΣΙΑΚΗ κοίμηση του γέροντά του, απέκτησε δική του συνοδεία. Έζησε κατά διαστήματα στην Κύπρο, τη μονή Κουτλουμουσίου, το Σιμωνοπετρίτικο Κελί του Ευαγγελισμού στις Καρυές και τέλος στο Βατοπέδι.
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε... 
Ο Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός, από τα λεγόμενά του που υπάρχουν σε βίντεο, έχει υποπέσει σε πολλές αιρετικές απόψεις, όπως για παράδειγμα, ότι το έμβρυο εμψυχούται μετά τον 3ο μήνα της κυήσεως ή ότι ο νους του ανθρώπου είναι ανώτερος από τη θεία Χάρη, και άλλα πολλά.
(22 Φεβρουαρίου 2017 - 9:09 π.μ.)
P. MICHALOPOULOS είπε... 
 Σύμφωνα με τα πρακτικά της Ιεράς Συνόδου της Κύπρου, κατά τη διάρκεια της παραμονής του Ιωσήφ στο νησί, οι μοναχές κατήγγειλαν στο Μητροπολίτη Πάφου Χρυσόστομο πως τις παρενοχλούσε σεξουαλικά. 
Απαιτούσε να κοιμάται μαζί τους, με το επιχείρημα πως πρέπει να εκπαιδευτούν να μην σκανδαλίζονται και να μην ντρέπονται όταν τους πιάνει το στήθος ή τα γεννητικά όργανα, γιατί είναι κομμάτι του σώματος που έδωσε ο Θεός, όπως το χέρι και το πόδι. 
Οι μοναχές, μάλιστα, είχαν πάθει μολύνσεις από τον Ιωσήφ και είχαν καταφύγει στο φαρμακοποιό που τους είχε δώσει φάρμακα. 
ΠΗΓΗ: koutipandoras 
http://xairete.blogspot.com/2011/12/blog-post_5716.html

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Η κοκκάλα ανήκει στον Ιωσήφ τον Ησυχαστή και όχι στον Ιωσήφ τον Βατοπαιδινό, καθώς φαίνεται στην φωτογραφία. Κανείς από τους δυο Ιωσήφ δεν έχει ανακηρυχθεί άγιος.

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σας ευχαριστώ φίλτατε, που μας το ξεκαθαρίσατε ΚΑΙ αυτό.
Πράγματι, πρόκειται για δυο διαφορετικά πρόσωπα...
1. Ο ένας είναι ο λεγόμενος « Όσιος» Ιωσήφ Ησυχαστής που πέθανε το 1959, αυτός που εικονίζεται εκεί με το κόκκαλο.
Λέτε «καθώς φαίνεται στη φωτογραφία», αλλά που εγώ τον μπέρδεψα με τον άλλον...
2. τον γέροντα, τον Ιωσήφ τον Βατοπαιδινό, που πέθανε πιο πρόσφατα, το 2009, και τον οποίον η μονή θέλησε από την ημέρα του θανάτου του να τον αγιοποιήσει, κάνοντας αφίσα και διαδίδοντας παντού μια φωτογραφία του όπου φαίνεται να είναι νεκρός και να χαμογελάει.
Γι αυτό και εγώ τους μπέρδεψα. Ο ένας με το κόκκαλο λοιπόν -ο πιο παλιός, και ο άλλος με το χαμόγελο -ο μεταγενέστερος.
3. Και οι δυο όμως έχουν μια σχέση και μεταξύ τους.
Όπως διαβάζω:
Ο μοναχός Ιωσήφ γεννήθηκε το 1920 στην Κύπρο. Αρκετά νέος πήγε να μονάσει στην ιστορική μονή της μεγαλονήσου, το Σταυροβούνι. Στη συνέχεια ήλθε στο Άγιον Όρος και κατευθύνθηκε στην υπακοή του Γέροντος Ιωσήφ του Ησυχαστή (+1959), που ασκήτευε με μια μικρή συνοδεία στα σπήλαια της σκήτης της Μικράς Αγίας Άννης. Κατόπιν το ακολούθησε στη Νέα Σκήτη. Μετά την ΟΣΙΑΚΗ κοίμηση του γέροντά του, απέκτησε δική του συνοδεία. Έζησε κατά διαστήματα στην Κύπρο, τη μονή Κουτλουμουσίου, το Σιμωνοπετρίτικο Κελί του Ευαγγελισμού στις Καρυές και τέλος στο Βατοπέδι.

Ανώνυμος είπε...

Ο Ιωσήφ ο Βατοπαιδινός, από τα λεγόμενά του που υπάρχουν σε βίντεο, έχει υποπέσει σε πολλές αιρετικές απόψεις, όπως για παράδειγμα, ότι το έμβρυο εμψυχούται μετά τον 3ο μήνα της κυήσεως ή ότι ο νους του ανθρώπου είναι ανώτερος από τη θεία Χάρη, και άλλα πολλά.

ΙΚ

P. MICHALOPOULOS είπε...

Σύμφωνα με τα πρακτικά της Ιεράς Συνόδου της Κύπρου, κατά τη διάρκεια της παραμονής του Ιωσήφ στο νησί, οι μοναχές κατήγγειλαν στο Μητροπολίτη Πάφου Χρυσόστομο πως τις παρενοχλούσε σεξουαλικά.
Απαιτούσε να κοιμάται μαζί τους, με το επιχείρημα πως πρέπει να εκπαιδευτούν να μην σκανδαλίζονται και να μην ντρέπονται όταν τους πιάνει το στήθος ή τα γεννητικά όργανα, γιατί είναι κομμάτι του σώματος που έδωσε ο Θεός, όπως το χέρι και το πόδι.
Οι μοναχές, μάλιστα, είχαν πάθει μολύνσεις από τον Ιωσήφ και είχαν καταφύγει στο φαρμακοποιό που τους είχε δώσει φάρμακα.

ΠΗΓΗ: koutipandoras
http://xairete.blogspot.com/2011/12/blog-post_5716.html