Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2017

Αυτός ο όμορφος κύριος με το ΒΡΑΣΤΟ στα καζάνια του, είναι ο χρήστης «βασιλειος ΒΡΑΤΟΣ»… Έτσι όπως εμφανίζεται στη φωτο του προφίλ του, στο facebook! Το ίδιο ΒΡΟΤΟ φαίνεται ότι με πέρασε και μένα… Και προχθές –Κυριακή βράδυ, μπήκε στο inbox του λογαριασμού μου (σαν «φίλος» να πούμε), και επιχείρησε να με βράσει κι εμένα, με καυτές ερωτήσεις, σχετικές με τον γ. Παΐσιο! Τελικά, δεν τα κατάφερε, και αποχώρησε απογοητευμένος! Χα!

Ετοιμασία για το πανηγύρι… 
Ιερός ναός, Παμμεγίστων Ταξιαρχών, 
Γραμμένου, Δήμου Ζίτσας – Μητρόπολη Ιωαννίνων.
https://www.facebook.com/profile.php?id=100014345982161 
Βασίλης: Κ Παναγιώτη καλησπέρα. Θα ήθελα να σας ρωτήσω αν είστε χριστιανός η ανήκετε και κάποια άλλη θρησκεία να με σινχορεσετε
 

Παναγιώτης: Καλά κανείς Βασίλη μου, και προσέχεις! Ναι είμαι χριστιανός ορθόδοξος!
 

Βασίλης: Είδα την σελίδα σας
 

Παναγιώτης: Ωραία!

Βασίλης: Δικιά σας είναι?


Παναγιώτης: Λέτε για το μπλογκ το «χαίρετε»;
 

Βασίλης: Ναι
 

Παναγιώτης: Ναι, δικό μου είναι.
 

Βασίλης: Λέτε κάποια αρνητικά πράγματα για τον Γέροντα Παίσιο…
 

Παναγιώτης: Και καλά κάνω και τα λέω!
 

Βασίλης: Γιατί και καλά κάνετε? είναι Αγιος.. Τι σας κάνει αρνητικό; εσείς σαν Ορθόδοξος σπιλώνετε την μνήμη ενός Αγίου που αναγνώρισε η Εκκλησία μας?
Βασίλης: Περιμένω την απάντηση σας γιατί πραγματικα θα ήθελα να ξέρω πως προκύπτει μία τέτοια άποψη και στάση.
 

Παναγιώτης: Ευχαρίστως να σας πω.
Έτυχε λοιπόν, να τον έχω μελετήσει καλά αυτόν τον καλόγερο. 
Εδώ και πολλά χρόνια, συλλέγω στοιχεία, για τον Παΐσιο. Αποδείκνυα ότι δεν πρέπει να αναγνωριστεί σαν Άγιος. Προειδοποιούσα ότι αυτό θα ήταν η μεγαλύτερη γελοιοποίηση της Εκκλησίας. Τελικά δεν με άκουσαν. Έσπευσαν μάλιστα να τον αγιοκατατάξουν τόσο γρήγορα. Η ζυγαριά έγειρε προς τα γρόσια που πήρε ο Βαρθολομαίος για να υπογράψει.
 

Βασίλης: Η άποψη σας είναι αποψη σας…
αλλά πως μπορείτε εσείς ένα αγγελο του Κυρίου να τον αποκαλείτε κωλόγερο?
Ηταν καλόγερος αφιέρωσε την ζωή του στην Εκκλησία

 

Παναγιώτης: Δεν ήταν Άγγελος!
 

Βασίλης: όλοι οι καλόγεροι είναι άγγελοι Κυρίου.
αλλά προφανώς και ρίξατε την προσοχή σας μόνο στο να κατηγορείτε
Ένας άγιος γίνετε άγιος όταν ο ίδιος ο κόσμος τον αποδεχτεί σαν Άγιο

 

Παναγιώτης: Ο Παΐσιος, είχε αποδεχτεί σαν άγιο, τον γέροντα του, τον παπαΤυχώνα. Αυτός, γιατί δεν αναγνωρίστηκε;

Βασίλης: Τέλος πάντων επειδή οι απόψεις μας, Δεν συμπίπτουν...
Δεν μπορώ να σας Έχω και στους φίλος μου.
 - ΤΕΛΟΣ -

Σχετικό: 
Αυτή, είναι η τελευταία (31 Δεκεμβρίου 2016 στις 2:53 μ.μ.), η πιο πρόσφατη ανάρτηση στο χρονολόγιο του κωλο-γεροντολάτρη πρώην φίλου μου, του Βασίλη… 
Ναι, ναι! Έχει αυτήν την ευχετήρια κάρτα… 
Είναι βλέπετε ένα άλλο καρτούν, όχι πια ο Παΐσιος, αλλά ο… Σάντα! 
Ο άλλος χοντρός «φίλος» μας, ο γέροντας που θέλει να λέγεται και Άγιος Βασίλειος! 
Τέτοια ξευτίλα –ρόμπα κανονική, ο μάγερας «φίλος» Βασίλης! Χα! 

Δεν υπάρχουν σχόλια: