Τρίτη, 10 Ιανουαρίου 2017

Απόψε, έχω τη ιδιαίτερη χαρά και την εξαιρετική τιμή να συζητώ διεξοδικά για την θρησκεία μας, με ένα πολύ επιφανές πρόσωπο… Σε σχετική ανάρτηση με μια αγιογραφία, όπου ο Κύριος ευλογεί με το κωλοδάχτυλο… Όλα αυτά, στο χρονολόγιο της καλής μου φίλης (του παλαιού εορτολόγιου) της αγαπητής Ελένης, η οποία όμως δεν συμμετέχει στον διάλογο. Αποκλειστικός μου συνομιλητής, είναι ένας έξοχος κύριος (φωτο), άγνωστος μου μέχρι πριν λίγη ώρα… Ο σεβαστός και αγαπητός εν Χριστώ αδελφός, κκ. Βασίλης Σκαρλάτος («Συνταξιούχος ελαιοχρωματιστής - συγγραφέας Ιστορικός – Θρησκευτικός» όπως τιτλοφορείται ο ίδιος στο προφίλ του.)

Βασίλης Σκαρλάτος
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Ελένη Βυζαντίου, κοινοποίησε...
6 ώρες πριν 
ΣΧΟΛΙΑ:
Βασίλης Σκαρλάτος 
Είναι το Φως του κόσμου, είναι η Αλήθεια, είναι η Ζωή.
Panagiotis Michalopoulos 

Το κείμενο Ελένη μου, είναι σωστό, διότι είναι από τα θεόπνευστα λόγια του ιερού ευαγγελίου. Είναι πραγματικά, λόγια του Χριστού!
Η εικόνα όμως, μας τα χαλάει κάπως. Έχει βλέπεις διάφορα ξένα στοιχεία επάνω της, κάποια λάθη, κάποιες αυθαιρεσίες.
1. Ξένο στοιχείο, είναι το φωτοστέφανο, το οποίο είναι παρμένο από την βουδιστική κιναιδική λατρεία.
2. Λάθος, είναι το ότι ο Χριστός ήταν μακρυμάλλης.
3. Αυθαίρετο δε, το ότι ο Χριστός ευλογούσε σαν ελληνορθόδοξος μητροπολίτης, έτσι με το… δάχτυλο!
Κι αυτό βέβαια, το δάχτυλο… Όπως και το φωτοστέφανο που προανέφερα… Όπως και το κομποσκοίνι επίσης… Είναι βασικά θρησκευτικά αξεσουάρ που τα βλέπουμε στα αγάλματα του Βούδα!
Βασίλης Σκαρλάτος 

Παναγιώτη μάλλον λάθος κάνεις, αυτό που έχει στους καρπούς των χεριών του δεν είναι κομποσκίνι.
Δέυτερον έτσι ευλογούσε ο Κύριος με τα δάκτυλα σε σχήμα σταυρού όπως και οι ιερωμένοι,
τρίτον το ων είναι το όνομα του Χριστού Θεού και το φωτοστέφανο είναι η άμπελος του κυρίου με το σταυρό μέσα. Είναι βυζαντινή αγιογραφία. 
Επί πλέον ο Κύριος σε όλες τις αγιογραφίες του είναι μακρυμάλλης όπως πραγματικά ήταν.
Τέλος πάντων κάθε ένας μπορεί να έχει τις απόψεις του.
Panagiotis Michalopoulos 

1. Το ξέρω Βασίλη μου, ότι δεν είναι κομποσκοίνι αυτό. Είναι μέρος από άμφια. Έχουν ντύσει σαν παπά, και τον Χριστό, και αυτό είναι μια ακόμα αυθαιρεσία. Τον έχουμε δει και με μίτρα και με εγκόλπιο τον Χριστό, σε βυζαντινές εικόνες.
Το κομποσκοίνι το ανάφερα πριν, για να πω τι ακόμα έχουμε αντιγράψει από ξένες, από ειδωλολατρικές λατρείες. Από τον βουδισμό συγκεκριμένα. 

Και θα μπορούσα να προσθέσω και τα κεριά και τα λιβάνια, και την προσκύνηση, και το χειροφίλημα, κλπ άλλα -βουδιστικής επίσης προέλευσης, στοιχεία.
2. Πώς ξέρεις ότι έτσι ευλογούσε ο Χριστός; Πού είναι γραμμένο αυτό; Απλά έτσι τον θέλουν οι δεσποτάδες τον Χριστό, σαν εικόνα και ομοίωση δική τους, έτσι να ευλογεί, με τον παράμεσο δάχτυλο (όπως ευλογούν και αυτοί, αντιγράφοντας τον Βούδα), έτσι τον θέλουν να ντύνεται και αυτός, σαν βυζαντινός αυτοκράτορας, σαν ελληνορθόδοξος μητροπολίτης.
3. Το φωτοστέφανο, το είχε ο Βούδας, και του το πήραμε και αυτό. Φωτοστέφανο παρόμοιο, έχουμε και στον ινδουισμό.
4. Το ότι κάτι θεωρείται βυζαντινή αγιογραφία, δεν σημαίνει και το ό,τι δείχνει είναι και σωστό.
5. Το ότι ο Κύριος είναι μακρυμάλλης σε όλες τις αγιογραφίες, δεν σημαίνει ότι και αυτό είναι και σωστό. 

Ο απόστολος Παύλος αποκαλεί γυναικωτούς –θηλυπρεπείς, τους άντρες που έχουν μακριά μαλλιά.
Είδατε λοιπόν που φτάνουμε με τις αυθαιρεσίες! Να έχουμε εικόνες «βυζαντινές», …βουδιστικού ρυθμού… Να έχουμε και εικόνες που βλασφημούν τον Χριστό, που αμφισβητούν την ανδρική του φύση.
6. Και βέβαια Βασίλη μου, μπορεί να έχει ο καθένας τις απόψεις του. Δεν μαχόμαστε αλλήλους όταν αδελφικά και καλοπροαίρετα τις καταθέτουμε!
Σε ευχαριστώ για τη συζήτηση. Να είσαι καλά!

Βασίλης Σκαρλάτος 
Άκου αδελφέ Παναγιώτη επειδή είμαι ιστορικός και Θρησκευτικός συγγραφέας...
[...] ο απόστολος Πάυλος λέει για τους ΛαΪκούς να κουρεύουν τα μαλιά τους αλλά για τους ιερωμένους λέγει ούτε τρίχα από τα μαλία τους και τα γένια τους δεν πρέπι να κόβουν.  
Panagiotis Michalopoulos
Πού το λέει αυτό για τα μαλλιά των ιερωμένων;
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε... 
Σχετικά με την κόμη των κληρικών επιλαμβάνονται οι εξής Κανόνες της Εκκλησίας:
κα΄ ΣΤ΄ Οικουμενικής
μβ΄ ΣΤ΄ Οικουμενικής
ψς΄ ΣΤ΄ Οικουμενικής
α΄ ειρηνικός Γρηγορίου Θεολόγου
νς΄ ομιλία Ι. Χρυσοστόμου
άγιος Επιφάνιος Κύπρου
άγιος Ιερώνυμος
άγιος Ευστάθιος Θεσ/νίκης
Όλοι αυτοί δηλώνουν, ότι απαγορεύονται σε όλους τους Κληρικούς (από Επίσκοπο, Πρεσβύτερο, Διάκονο, Υποδιάκονο, μέχρι και Αναγνώστη) να φέρουν κόμη και μάλιστα ομιλούν για ξύριση της κεφαλής ή το πολύ, για μαλλί που μόλις να πιάνεται.
Εάν ο Χριστός έφερε μακρυά κόμη, τότε η Εκκλησία (που είναι το σώμα του Χριστού) θα πήγαινε αντίθετα στο πρότυπό του;

Βασίλης Σκαρλάτος 
Ο Χριστός πάντα σύμφωνα με τις επιστολές του Πόντιου πιλάτου στον Καίσαρα της ρώμης αναφέρει το παρουσιαστικό του Χριστού και λέγει ότι τα μαλιά του έφταναν μέχρι τους ώμους [...]
Panagiotis Michalopoulos 
Πού είναι αυτές οι επιστολές;
Βασίλης Σκαρλάτος 
Τις έχω εγώ αλλά τώρα επειδή δεν έχω μαζί μου το αρχείο επειδή μετακόμησα όταν τα φέρω θα σου τις στείλω
Panagiotis Michalopoulos 
o.k 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=103949176780750&set=a.103949130114088.1073741831.100014970031546&type=3&theater
ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Βασίλης Σκαρλάτος
Στη βιβλιοθήκη Ταεζαρίνι της Ρώμης φυλάσσεται η κατωτέρω επιστολή προς τον αυτοκράτορα της Ρώμης Τιβέριο σταλμένη από τον Πόπλιο Λεντούλο κυβερνήτη της Ιουδαiας, πριν τον Πιλάτο.
« Ηκουσα , ω Καίσαρ, ότι επιθυμείς να μάθεις ό,τι σοι γράφω νυν περί ανθρώπου τινός λίαν εναρέτου , καλουμένου Ιησού Χριστού, ον ο λαός θεωρεί προφήτη και οι μαθηταί του Θεόν, λέγοντες ότι είναι Υιός Θεού, πλάστου του ουρανού και της γης και παντός ό,τι εν αυτή ευρίσκεται και υπάρχει. […] 'Εχει την κόμη χρώματος καρύου ωρίμου , εξικνουμένην μέχρι των ώμων του. Εκείθεν δε μέχρι των ωμοπλατών του καταντά γαιόχρους αλλά μάλλον στιλπνή, διχάζεται δε αυτή εν τω μέσω άνωθεν, κατά το σύστημα των Ναζαρηνών.»
Panagiotis Michalopoulos
Αυτά φίλτατε, τα λένε οι πανούργοι οι αιρετικοί παπικοί… Εσείς όμως -ως ορθόδοξος, έχετε μήπως κάποια πηγή, κάποια ορθόδοξη πληροφόρηση ότι και η ορθόδοξη Εκκλησία το παραδέχεται αυτό το κείμενο ως πραγματικό αυθεντικό και όχι πλαστό; Όχι πλαστό, όπως είναι πλαστά και κάποια άλλα κείμενα, κάποια ψεύτικα ευαγγέλια, τα λεγόμενα ψευδεπίγραφα, ή και απόκρυφα λεγόμενα; Μη ξεχνάτε και το φιάσκο το δικό μας με τη λεγόμενη «αγία επιστολή».
Μη ξεχνάτε, ότι στο ευαγγέλιο ενός ψεύτη που υπογράφει σαν απόστολος και ευαγγελιστής Ιάκωβος, έχουμε στηριχτεί για να κάνουμε πολλά από τα πανηγύρια μας, να κάνουμε πολλές αγιογραφίες, για να κάνουμε πολλούς ύμνους. Σε αυτό το πλαστό χαρτί (το ευαγγέλιο που έχει απορρίψει μετά βδελυγμίας η ίδια η Εκκλησία μας) έχουμε στηριχτεί για να λέμε ότι οι γονείς της Παναγίας ήταν δυο γέροι, ότι τα ονόματα τους ήταν Ιωακείμ και οι Άννα, κλπ. κλπ… Έτσι έχουμε και τις σχετικές γιορτές, και για τους γονείς, και για τη γέννηση της Παναγίας. Γιορτές, πανηγύρια, χρήμα στο παγκάρι, κεριά λιβάνια, τάματα στις εικόνες, κλπ.
Στο ίδιο ευαγγέλιο, έχουμε στηριχτεί για να γιορτάζουμε και τα Εισόδια της Θεοτόκου. Ότι ένα μωρό 3 ετών οι γέροι γονείς το παρέδωσαν στο ναό, και εκείνο έμενε μόνιμο κλεισμένο στα άγια των αγίων για 12 χρόνια… Και μετά, όταν ήταν πια 15 ετών το κοριτσάκι, το αρραβώνιασαν με έναν γερό 80 χρόνων (έτσι λέει ένα άλλο σχετικό «ιερό» κιτάπι) με τον Ιωσήφ, ο οποίος λέει, δεν ήξερε τίποτε για την εγκυμοσύνη της ανήλικης αρραβωνιαστικιάς του.
Δεν ήξερε τίποτε για τον κρίνο και το περιστέρι της παπικής εικόνας του Ευαγγελισμού της Τήνου, της τάχα φανερωμένης από μια τάχα αγία… Της τάχα θαυματουργής και Μεγαλόχαρης εικόνας… Αυτής που είναι σκεπασμένη με φλουριά, δαχτυλίδια, σταυρούς, καδένες, κολιέ και ότι άλλο από παρόμοια χαϊμαλιά μπορείς να φανταστείς!
 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=103949176780750&set=a.103949130114088.1073741831.100014970031546&type=3&theater
Βασίλης Σκαρλάτος
 Συνταξιούχος ελαιοχρωματιστής - συγγραφέας Ιστορικός - θρησκευτικός https://www.facebook.com/skarvasil 
Τόπος διαμονής: Θεσσαλονίκη 
Τόπος καταγωγής: Λαμία
ΝΕΟ ΣΧΟΛΙΟ:
ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΡΔΑΣΗΣ, είπε...
Η επιστολή Λέντουλου προς Τιβέριο, καθώς και η επιστολή Πιλάτου προς Τιβέριο είναι γραμμένες κατά την περίοδο της Αναγέννησης και είναι απόκρυφα κείμενα και δεν πρέπει να στηριζόμαστε σε αυτά.
Η Κ.Δ. δεν αναφέρει πουθενά για το μήκος των μαλλιών του Χριστού. 
Οι Ορθόδοξοι Εβραίοι είχαν τα μαλλιά τους κουρεμένα. 
Αντίθετα, η αίρεση των Ναζηραίων είχε μακρυά μαλλιά, δεν έπιναν κρασί και δεν ακούμπαγαν πεθαμένο. 
Ο Χριστός δεν ήταν στην αίρεση αυτή, καθότι είχε κοντό μαλλί, έπινε κρασί (γάμος της Κανά, μυστικός δείπνος) και ακούμπισε πεθαμένους, τους οποίους και ανέστησε.

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Σχετικά με την κόμη των κληρικών επιλαμβάνονται οι εξής Κανόνες της Εκκλησίας:
κα΄ ΣΤ΄ Οικουμενικής
μβ΄ ΣΤ΄ Οικουμενικής
ψς΄ ΣΤ΄ Οικουμενικής
α΄ ειρηνικός Γρηγορίου Θεολόγου
νς΄ ομιλία Ι. Χρυσοστόμου
άγιος Επιφάνιος Κύπρου
άγιος Ιερώνυμος
άγιος Ευστάθιος Θεσ/νίκης
Όλοι αυτοί δηλώνουν, ότι απαγορεύονται σε όλους τους Κληρικούς (από Επίσκοπο, Πρεσβύτερο, Διάκονο, Υποδιάκονο, μέχρι και Αναγνώστη) να φέρουν κόμη και μάλιστα ομιλούν για ξύριση της κεφαλής ή το πολύ, για μαλλί που μόλις να πιάνεται.
Εάν ο Χριστός έφερε μακρυά κόμη, τότε η Εκκλησία (που είναι το σώμα του Χριστού) θα πήγαινε αντίθετα στο πρότυπό του;

Η επιστολή Λέντουλου προς Τιβέριο, καθώς και η επιστολή Πιλάτου προς Τιβέριο είναι γραμμένες κατά την περίοδο της Αναγέννησης και είναι απόκρυφα κείμενα και δεν πρέπει να στηριζόμαστε σε αυτά. Η Κ.Δ. δεν αναφέρει πουθενά για το μήκος των μαλλιών του Χριστού. Οι Ορθόδοξοι Εβραίοι είχαν τα μαλλιά τους κουρεμένα. Αντίθετα, η αίρεση των Ναζηραίων είχε μακρυά μαλλιά, δεν έπιναν κρασί και δεν ακούμπαγαν πεθαμένο. Ο Χριστός δεν ήταν στην αίρεση αυτή, καθότι είχε κοντό μαλλί, έπινε κρασί (γάμος της Κανά, μυστικός δείπνος) και ακούμπισε πεθαμένους, τους οποίους και ανέστησε.

ΙΚ