Δευτέρα 19 Δεκεμβρίου 2016

Τελικά η νύφη (γάμος - ενάμιση χρόνου πριν) που με παραξένεψε για το ότι βρισκόταν στο άλμπουμ του φρέσκου φίλου μου ιερέα, του Vasilis Mpegetis… Βρισκόταν επίσης και στο άλμπουμ της συζύγου του … Αποδείχτηκε (μετά από έναν διάλογο που είχα -λίγο πριν με την «πρεσβυτέρα» Xrisothemh Hliopoulou) ότι η νύφη αυτή, ήταν τελικά… η ίδια η αυριανή παπαδιά!

Xrisothemh Hliopoulou
 Δούλεψε στην εταιρεία TSELIOS CATERING
Πήγαινε στο Petalidiou
Πήγαινε στο ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΠΕΤΑΛΙΔΙΟΥ
Τόπος διαμονής: Kalamatas, Messinia, Greece
Τόπος καταγωγής: Petalidi, Greece
ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Xrisothemh Hliopoulou κοινοποίησε μια δημοσίευσή μου.

Πλάκα –πλάκα, παίρνουμε και λίγο μάτι, από σάρκα, –αυτήν την κατά το όσο το δυνατόν ντυμένη, με νυφικό… Στα φωτογραφικά άλμπουμ βέβαια, φίλου ιερέα (Vasilis Mpegetis), και της συζύγου του.

13 λεπτά πριν
Μετά από ενάμιση χρόνου γάμου έρχεται και η στιγμή να μιλήσεις λίγο έξω από τα δόντια....

με μεγάλη μου λύπη και θυμό ένας ας τον που με κύριος ηθικός αξιοπρεπείς κατα τα δικά του δεδομένα βγήκε και σχόλιασε στο facebook το νυφικό του γάμου...
δεν ηξερα να κυκλοφορουμε με μπουρκα και φερετζε για να ευχαριαστιεται ο καθέ κομπλεξικός.....
το αν είμαι αξία σαν παπαδιά άσε να το κρίνει κάποιος που έχει γνώση με αυτά...
εσύ το μόνο που κανείς για να γεμίσεις το χρόνο σου είναι Ν τα βάζεις μαζί μου δίχως καν να με ξέρεις...
και στη τελική ποιος είσαι εσύ που θα κρίνεις εμένα είτε για την ηθική μου είτε την ενδυμασία μου???
σε ευχαριστώ που το ανέβασες στο ίντερνετ και λυπάμαι που ενόψει εορτών θα πεσουν μηνύσεις.....
https://www.facebook.com/xrisothemh.hliopoulou/posts/1304671932929114
 

ΣΧΕΤΙΚΟ:
Panagiotis Michalopoulos
5 ώρες πριν

Πλάκα –πλάκα, παίρνουμε και λίγο μάτι, από σάρκα, –αυτήν την κατά το όσο το δυνατόν ντυμένη, με νυφικό… Στα φωτογραφικά άλμπουμ βέβαια, φίλου ιερέα (Vasilis Mpegetis), και της συζύγου του.
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1271197342942942


ΣΧΕΤΙΚΟ:
Vasilis Mpegetis, ΚΑΙ Xrisothemh Hliopoulou
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=885950181495462&set=t.100000071703298&type=3&theater
ΤΕΛΙΚΑ Η ΝΥΦΗ, HTAN Η ...AYPIANH ΠΑΠΑΔΙΑ!!!..
Η Beverley Dobbie πρόσθεσε μια νέα φωτογραφία...
 — με Vasilis Mpegetis και με Xrisothemh Hliopoulou
12 Οκτωβρίου 2015
Panagiotis Michalopoulos 
ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΝΥΦΗ;
Xrisothemh Hliopoulou 

Εγωωωω....
Panagiotis Michalopoulos 

Η ΠΑΠΑΔΙΑ ΔΗΛΑΔΗ;
Xrisothemh Hliopoulou 

Ναι.
Panagiotis Michalopoulos 

ΠΑΝΤΡΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ;
Xrisothemh Hliopoulou 

Χαχαχαχ....πριν γίνουν.
Panagiotis Michalopoulos 

Νόμιζα ότι ο σύζυγος σας είναι ο ιερέας Vasilis Mpegetis
Αυτός που φαίνεται εδώ στη φωτογραφία.
Xrisothemh Hliopoulou 

Αυτός είναι....
Panagiotis Michalopoulos 

Άρα, ήταν ήδη ιερέας όταν εσείς ντυθήκατε νύφη;
Xrisothemh Hliopoulou 

Όχι δεν ήταν...πρώτα παντρευτηκαμε κ μετά εγινε
Xrisothemh Hliopoulou

Κ σε αυτή τη φωτο Ο άντρας μου δεν φαίνεται
Xrisothemh Hliopoulou 
Ο άντρας μου είναι με κουστούμι μετά έγινε παπάς.
Panagiotis Michalopoulos 
Όταν σύρουμε τον κέρσορα πάνω από το πρόσωπο του νεαρού ιερέα στο κέντρο με τα γυαλιά, το όνομα που φαίνεται είναι… Vasilis Mpegetis! Γι αυτό και η παρεξήγηση.
Ευχαριστώ πάντως για την καλοσύνη σας να συζητήσουμε, και σας εύχομαι να ζήσετε, ευλογημένοι.
ΥΓ
Πάντως σε εμένα, το γεροντάκι και κάπως παλαιών αρχών, με παραξένεψε κάπως, το νυφικό μιας υποψήφιας «πρεσβυτέρας»! Το περίμενα λίγο πιο κλειστό –στην πλάτη κυρίως, ώστε να μη μοιάζεi με ένα κομπινεζόν μετά πέπλου! Αλλά τι σημασία έχει τώρα η γνώμη μου, η άποψη ενός άσχετου με τα παπαδικά! Χα!
Καλημέρα σας, καλή εβδομάδα! Και να με συγχωρείτε που σας ταλαιπώρησα πρωινιάτικα με την σχολαστικότητα μου! Χαίρετε!
http://xairete.blogspot.gr/2016/12/vasilis-mpegetis.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: