Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Σήμερα, συζητώ με την κυπρία φίλη μου, στο facebook, την αξιοσέβαστη κ. Katerina Hadjiphani.

(Λάρνακα)
Εικόνα προφίλ
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1545811728968031&set=a.1545811748968029.1073741826.100006176565090&type=3&theater
ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 

Καλημέρα σας! Καλή εβδομάδα! Κοπιάστε!
(Περάστε και στο φτωχικό μας… Σας έχω μαζεύει και μερικές πρόσφατες αναρτήσεις…)
http://xairete.blogspot.gr/2016/11/blog-post_335.html

Katerina Hadjiphani 

Αγαπητε παναγιωτη...
εισαι μοναδικος με τις αναρτισεις σου.
τελικα τι???
ολα αυτα που μας διδαξαν με ενα αλλο φακο των αγιων κλπ?????
Panagiotis Michalopoulos 

ΤΙ ΜΑΣ ΔΙΔΑΞΑΝ; ΤΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΛΕΩ ΕΓΩ;
Katerina Hadjiphani 

Μας διδαξαν για την αγαθη πλευρα των αγιων κλπ των αγγελικα πλασμενων διχως πονηριες οπως αναφερεις για την παναγια την αγια αικατερινη και αλλα. Εγω δεν ειμαι θεοφοβουμενη ουτε και των πολλων εκκλησιων αλλα πιστευω με βαση οτι μας διδαξαν απο τα νεανικα μας χρονια.δεν εμβαθυνα καμμια φορα με το θεμα θρησκεια ουτε και αναλυσα οποιαδηποτε μου αμφιβολια.
Panagiotis Michalopoulos 

1. «Μας διδαξαν για την αγαθη πλευρα των αγιων κλπ των αγγελικα πλασμενων.»
Ποιος είπε ότι οι Άγιοι δεν έχουν και αγαθή πλευρά; Αλλά ποιοι είναι αγγελικά πλασμένοι; Οι Άγιοι; Δεν σε καταλαβαίνω καλή μου φίλη!
2. «διχως πονηριες οπως αναφερεις για την παναγια την αγια αικατερινη και αλλα.»
Είπα εγώ, πονηρή την Παναγία και την αγία Αικατερίνη; Πότε; Πού; Δεν θυμάμαι!
3. «Εγω δεν ειμαι θεοφοβουμενη ουτε και των πολλων εκκλησιων»
Τι είσαι; Αθεόφοβη; Τι είσαι; Αλειτούργητη, ακοινώνητη;
4. «αλλα πιστευω με βαση οτι μας διδαξαν απο τα νεανικα μας χρονια.»
Πού; Στο μάθημα θρησκευτικών στο σχολείο; Στο κατηχητικό; 

Πού διδάχτηκες την πίστη;
5. «Δεν εμβαθυνα καμμια φορα με το θεμα θρησκεια»
Έμεινες δηλαδή ρηχή;
6. «ουτε και αναλυσα οποιαδηποτε μου αμφιβολια.»
Είχες δηλαδή αμφιβολίες, αλλά τις κατάπιες χωρίς ανάλυση;

Δεν υπάρχουν σχόλια: