Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2016

Εδώ, Ψυχιατρείο Λαμίας… Φέρνουν τον Κώστα…

ΔΙΑΒΑΖΩ:
ΖΑΝΑ ΜΠΕΜΠΟΝΗ
(
Λαμία, Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας)
2 ώρες πριν
Εχω αναγκη για την θετικη σκεψη και την αγαπη σας.
Οπου ναναι ο ανδρας μου θα ελθει εδω συνοδευομενος απο τους αστυνομικους..
Το "εδω",ειναι το Ψυχιατρειο της Λαμιας.
Εχω αγωνια για να δω σε ποια φυσικη κατασταση ειναι ο δυστυχος μου ο Κωστας..

ΣΧΟΛΙΑ:
Elena Tsikna 
Εύχομαι όλα να πάνε όσο το δυνατόν καλύτερα! !!
Χρηστος Δημητριος Καραμανος 

Λυπάμαι!!!
Christina Rizopoulou 
Κουράγιο και ψυχραιμία Ζάνα μου!!!... 
Τουλάχιστον τώρα θα ξέρεις πού βρίσκεται και θα έχει φροντίδα.
Panagiotis Michalopoulos 
Ποια είναι η κατηγορία; Ποιος έδωσε εντολή στους αστυνομικούς; 
Ποιος συγγενής ζήτησε την βίαιη προσαγωγή του σε τέτοιο ίδρυμα; 
Έχει ξαναμπεί μέσα; Και αν ναι τότε πώς βρέθηκε έξω; 
Κάνει και χρήση απαγορευμένων ναρκωτικών ουσιών; 
Αν είχε πρόβλημα, τότε πώς τον αφήνατε μόνο στο σπίτι το τελευταίο διάστημα και κάνατε μακρινά ταξίδια;
Vaso Mamoutaki 
Μπραβο παναγιωτη το επιασες σωστα 
μπραβο σου ετσι ειναι
https://www.facebook.com/zana.mpempone/posts/1409554299084542
TO ISTORIKOq
ΖΑΝΑ ΜΠΕΜΠΟΝΗ
26 Νοεμβρίου στην περιοχή Akhinós, Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας ·

Απο την περασμενη Τεταρτη που επεστρεψα στην Ελλαδα δεν εχω επικοινωνησει με τον ανδρα μου.
Η Εισαγγελεας Λαμιας ζητησε να προσαχθει και να εξετασθει απο ψυχιατρο ομως η αδελφη του και ο γαμπρος του τον κρατουν παρανομα στο σπιτι τους στον Καραβομυλο και δεν αφηνουν τους αστυνομικους να ελθουν σε επαφη μαζι του.
Και βεβαιως αυτοι δεν κανουν τιποτε.
Η Εισαγγελεας ασκησε ποινικη διωξη εναντιον του ζευγους αλλα μεχρι στιγμης εγω, δεν ξερω αν ο ανδρας μου ζει η πεθανε.
Πολυ δε μαλλον που αυτοι επικαλουνται "γαστρεντεριτιδα" του ανδρα μου ο οποιος επρεπε ηδη να ειναι στο Ιπποκρατειο για ρυθμιση βηματοδοτη.
Δεν ξερω τι γινεται εδω περα.
Η ολη κατασταση παραπεμπει σε μεθοδευση.
Αν ο, μη γενοιτο ο Κωστας "φυγει", η αδελφη του, ο ανδρας της, οι κορες της και ο εγγονος της γινονται ακομη πιο πλουσιοι καθως οι επικαρπιες του ανδρα μου ενσωματωνονται στις υψηλες κυριοτητες που ηδη κατεχουν.
Δεν ειχα ουτε εχω οφελος παρα μονο απο την φυσικη υπαρξη του συζυγου μου.
Επιπλεον αν ο ανδρας μου παθει κατι δεν δικαιουμαι ουτε και συνταξη απο αυτον καθως δεν εχει παρελθει 5ετια απο τον γαμο μας.
Γραφω τα παραπανω γιατι νομιζα πως ο Κωστας με εγκατελειψε ομως τα γεγονοτα παραπεμπουν σε αρπαγη ενος ανθρωπου μη δυναμενου να διαχειρισθει τον εαυτο του.
Ξαναρωτω: τι θα γινει με τον βηματοδοτη;
Τι θα γινει με την ψυχιατρικη εκτιμηση;

Τι θελει η κυρια Εισαγγελεας;
Να παει σε τακτικη δικασιμη η αδελφη και ο γαμπρος του για οσα αδικηματα προεκυψαν η μελλουν προκυψει η να σωθει ο ανθρωπος που βρισκεται σε κινδυνο;
Και πως η κυρια Εισαγγελεας βαζει την νομιμη συζυγο σε τελευταια μοιρα και τους αφηνει να αλωνιζουν;
Χρειαζομαι νομικη στηριξη και δεν την εχω.
Παρακαλω διαβαστε το αλλα μονο αν μπορειτε να με βοηθησετε ουσιαστικα να σχολιασετε η αν εχετε "ακρες", κοινοποιειστε το.
Δημοσιευω για μια ακομη φορα την φωτογραφια του Κωστα διοτι δεν πιστευω οτι ο Κωστας Κωνσταντινου, 75 ετων βρισκεται στον Καραβομυλο.
Βοηθειστε με.
Σας παρακαλω.

https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1404556286251010&set=pb.100000899568762.-2207520000.1480415626.&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: