Τρίτη, 25 Οκτωβρίου 2016

Δυο μαζί, στο ίδιο το βαρέλι… Αμάν, Βαγγελίστρα μου, να καούν τα κάρβουνα… Ο Ελληνοχριστιανικός, ο των βαρελοφρόνων, ο πολιτισμός, άμα λάχει να πούμε: 1. Κομπολόι –μπεγλέρι, ελλήνων οινοπνευματικών –κρασοκανατών, ταβερνόβιων… και 2. Καλογερικό κομποσκοίνι, αγιο-πνευματοφόρων –αγιορείτικων, μοναστηριακών κοινοβίων.


ΣΧΕΤΙΚΟ:
Ο π.Παναγιώτης Θεοδώρου κοινοποίησε ένα σύνδεσμο.
12 ώρες πριν
ΣΧΟΛΙΑ:

Ζουβάνης Κουζαλής 
ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ ΜΕΤΑΝΟΙΑ. 
ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΜΑΣ.
ΤΟ ΑΚΟΥΜΕ ΔΙΑ ΣΤΟΜΑΤΟΣ ΤΟΣΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟΙ ΤΟ ΧΟΥΜΕ ΕΜΠΕΔΩΣΕΙ. 
ΕΜΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΘΝΟΣ ΜΑΣ ΘΑ ΣΩΘΕΙ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΜΟΝΟ ΕΑΝ ΜΕΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ. 
ΑΣ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ. 
ΑΣ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΜΑΣ. ΑΣ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΚΗΣΙΑΣ ΜΑΣ. 
ΑΜΗΝ. ΔΟΞΑ ΤΟΝ ΘΕΟ. 
Panagiotis Michalopoulos 
«ΑΣ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΜΑΣ.». Διότι… το παγκάρι έχει ανάγκη να γεμίσει. Οι εικόνες θέλουν να σκεπαστούν με τάματα. Ο αέρας πρέπει να γεμίσει με καπνούς από κεριά και λιβάνια…
«ΑΣ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΚΗΣΙΑΣ ΜΑΣ». Σε ποια συγκεκριμένα;
Χρ. Υψηλάντης 

Ο Ελληνοχριστιανικος πολιτισμος ειναι παραδοση αιωνων & βοηθαει την πατριδα μας
Panagiotis Michalopoulos 

Αυτόν τον «πολιτισμό», έφερε με το κήρυγμα του ο Χριστός; Γι αυτό πέθανε πάνω στο σταυρό; Για να βοηθήσει την… Ελλάδα;
Και τι σόι «πολιτισμός» είναι αυτός; Ανακάτεμα ειδωλολατρικού παγανισμού, με ολίγη από χριστιανική πίστη;
Κάτι σαν ερμαφρόδιτο, κάτι σαν μπασταρδεμένο, μου ακούγεται αυτό.
π.Παναγιώτης Θεοδώρου 

Η ενανθρώπηση του Θεού έγινε για να προσληφθεί η ανθρωπίνη φύση και να θεραπευθεί από την αμαρτία. Η αμαρτία δεν είναι κάτι το νομικίστικο και δικανικό αλλά πραγματική ασθένεια της φύσεως, που δεν θεραπευόταν με φιλοσοφίσματα. Ο θείος λόγος ΜΠΛΑ -ΜΠΛΑ -ΜΠΛΑ...
Panagiotis Michalopoulos 

Σας ευχαριστώ για το σχόλιο σας, π.Παναγιώτης Θεοδώρου.
Εγώ έκανα αρχικά, μια ερώτηση πάνω στο «να γεμίσουμε τις εκκλησιές», σχόλιο του κ. Ζουβάνης Κουζαλής.
Μετά, σχολίασα τον όρο «ελληνοχριστιανικός πολιτισμός», που ανάφερε ο κ. Χρ. Υψηλάντης.
Εσείς τώρα, σε τι μου απαντάτε; Μου απαντάτε σε κάτι άλλο; Μάλλον. Ας δούμε λοιπόν:
1. Λέτε: «Γι' αυτό το τέλειο εργαλείο (για την προσευχή) είναι η Ελληνική γλώσσα. Δηλαδή δεν έχουμε ένα Ελληνικό Χριστιανισμό, αλλά Ορθοδοξία. Καθόλου δεν έχει σχέση με ανακάτεμα.»
Απαντώ: Δηλαδή ο ελληνοχριστιανικός πολιτισμός, είναι η προσευχή στην ελληνική γλώσσα; Και αυτό είναι η ορθοδοξία; Δεν το καταλαβαίνω! Όσοι λαοί –χριστιανικοί προσεύχονται σε διαφορετική γλώσσα, είναι στο μισό απολίτιστοι; Είναι στο μισό ορθόδοξοι; Και ο Χριστός -που δίδασκε και προσευχόταν στα εβραϊκά, τι ήταν;
2. «Επομένως δείγμα της εμπειρίας της αναστάσεως είναι η στήριξη των ιερέων μέχρι και αυτοί να βιώσουν προσωπικά την αγάπη του Θεού και όχι να τους πυροβολούμε δια του λόγου, όσο αληθινά είναι αυτά που λέμε.»
Συγγνώμη, αλλά δεν έχω πιει ακόμα καφέ, και φαίνεται να φταίει και αυτό που δεν καταλαβαίνω και πάλι.

Μήπως είστε εκτός θέματος συζητήσεως; Έθιξα εγώ τίποτε σχετικό πιο πάνω;
π.Παναγιώτης Θεοδώρου 

Χαίρετε! 
1. Οπωσδήποτε και ο κωφός και ο άλαλος και ο αλλόγλωσσος και προσευχή έχουν και μάλιστα ίσως περισσότερη από άλλους. 
Δεν μιλώ για τον ενδιάθετο λόγο, για την εσωτερική προσευχή, αλλά αναφέρομαι στην γλώσσα (εξωτερικός λόγος) που μπορεί να ερμηνεύσει καλύτερα το εσωτερικό βίωμα και να αποδόσει πιο εύστοχα τα θεία πράγματα. 
Αυτά δεν τα λέμε οι Έλληνες, αλλά άνθρωποι από όλες τις μεριές τη γης. Η εμπειρία η ίδια είναι ποσοτικά και ποιοτικά. Αυτοί όμως που έχουν την εμπειρία οι ίδιοι μας λένε ότι η Ελληνική γλώσσα αποδίδει-εξηγεί καλύτερα τον ενδιάθετο λόγο του ανθρώπου. 
2. Αναφορικά με το δεύτερο ζήτημα όταν ειρωνευόμαστε τους ιερείς τάχα τους ενδιαφέρει μόνο το παγκάρι τι άλλο μπορεί να είναι;
Panagiotis Michalopoulos 

O Panagiotis Michalopoulos, είπε...
(14 ώρες πριν)
«ΑΣ ΓΕΜΙΣΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΜΑΣ.». Διότι… το παγκάρι έχει ανάγκη να γεμίσει. Οι εικόνες θέλουν να σκεπαστούν με τάματα. Ο αέρας πρέπει να γεμίσει με καπνούς από κεριά και λιβάνια…
«ΑΣ ΠΡΟΣΕΛΘΟΥΜΕ ΞΑΝΑ ΣΤΑ ΙΕΡΑ ΜΥΣΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΚΗΣΙΑΣ ΜΑΣ». Σε ποια συγκεκριμένα;
Panagiotis Michalopoulos 

Μικρό δείγμα, μαθήματος θρησκευτικών:
Α΄) Αληθινή Θρησκεία (ορθόδοξη –χριστιανική, βεβαίως –βεβαίως), είναι…
1. Να πηγαίνεις στην εκκλησία, και να ρίχνεις στο παγκάρι…
2. Να ανάβεις και κερί, και να προσκυνάς -στα τέσσερα πεσμένος- πεσμένη, αν χρειαστεί…
3. Να κάνεις επίσης και μνημόσυνα για «να σωθούν τα πεθαμένα σου και να λιγοστέψουν τα ζωντανά σου», που λέει και ο φίλος μας ο Καραγκιόζης!
Β΄) Αληθινή Θρησκεία, ορθόδοξη –χριστιανική, βεβαίως –βεβαίως…
4. Eίναι και τα λιβάνια, και τα κομποσκοίνια, και οι θαυματουργές εικόνες, είναι και οι ονειρικοί Άγιοι…
5. Είναι τα λείψανα που μας στέλνει ο πάπας των παπικών…
6. Είναι και η θεοποίηση της Παναγίας («Θεοτόκος» άλλωστε), είναι η προσκύνηση της ζώνης της, του μεσοφοριού της, και άλλων ειδών από τον ρουχισμό της…

π.Παναγιώτης Θεοδώρου
 Ανοίγετε ζητήματα που οπωσδήποτε και την λογική και την εξήγησή τους έχουν. Όμως είναι προφανές ότι δεν γίνεται κατανοητό π.χ. ότι ο όρος Θεοτόκος δεν σημαίνει θεοποίηση της Παναγίας. Θεοτόκος ονομάζεται διότι έτεκε τον ενανθρωπήσαντα Κύριον! [...]
 Από εκεί και πέρα ο διάλογος δεν μπορεί να έχει τέρμα εάν απορρίπτουμε τις επιλογές ο ένας του άλλου. [...]
Panagiotis Michalopoulos

1. ΔΙΑΒΑΖΩ: «Όμως είναι προφανές ότι δεν γίνεται κατανοητό π.χ. ότι ο όρος Θεοτόκος δεν σημαίνει θεοποίηση της Παναγίας. Θεοτόκος ονομάζεται διότι έτεκε τον ενανθρωπήσαντα Κύριον!»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Ο ενανθρωπίσας Κύριος, σαν άνθρωπος, δεν είχε πατέρα.
Ο ενανθρωπίσας Κύριος, σαν θεός, δεν είχε μητέρα!

Άρα η Παναγία, δεν είναι ούτε θεομάνα, ούτε θεομήτωρ, ούτε Θεοτόκος, ούτε θεογεννήτρια, κλπ, κλπ. 
Για να γεννάει θεό, έπρεπε να είναι θεά! 
Είναι; Όχι! Άρα, κακώς θεοποιείται. 
Κακώς επίσης ζητάμε από αυτήν, να μας σώσει. Μόνον ο Χριστός, σώζει! 
Κακώς την αποκαλούμε μόνη ελπίδα και αποκλειστική μεσίτρια. Μόνη Ελπίδα και μόνος Μεσίτης είναι ο Χριστός.
Κακώς θεωρείται αναμάρτητη... κακώς, "θεός μετά τον θεόν", κλπ, κλπ.)
2. ΔΙΑΒΑΖΩ: «Από εκεί και πέρα ο διάλογος δεν μπορεί να έχει τέρμα εάν απορρίπτουμε τις επιλογές ο ένας του άλλου.»
ΑΠΑΝΤΗΣΗ: Σας ευχαριστώ, για τον διάλογο. Σας αφήνω τώρα, και αφήνω και τα συμπεράσματα στους αναγνώστες μας, σε αυτήν την φιλόξενη σελίδα σας!
Χαίρετε!

π.Παναγιώτης Θεοδώρου 
Χαίρετε. Η παρθένος Μαρία έγινε πραγματικά «μήτηρ τού Κυρίου», δηλαδή αληθινή Θεοτόκος (Λουκ. α' 43). [...]
Αναφορικά με τον διάλογο με συγχωρείτε αν σας έδωσα να καταλάβετε κάτι το μη θετικό. Τονίζω ότι για να είναι γόνιμος ένας διάλογος θα πρέπει να γίνεται απολύτως σεβαστή η αντίθετη άποψη. Σε διαφορετική περίπτωση προς τι; Καλό βράδυ.
Panagiotis Michalopoulos 

Λέτε: Η παρθένος Μαρία έγινε πραγματικά «μήτηρ τού Κυρίου», δηλαδή αληθινή Θεοτόκος (Λουκ. α' 43).
Διαβάζω:
«καὶ πόθεν μοι τοῦτο ἵνα ἔλθῃ ἡ μήτηρ τοῦ Κυρίου μου πρός με;»

Σχολιάζω:
Αυτός ο Κύριος, ήταν πια ο σαρκωμένος Κύριος. Δηλαδή και τέλειος θεός, και τέλειος άνθρωπος.
Όταν λοιπόν βλέπουμε στον Κύριο αυτό, μόνο τη θεία του φύση, όταν μόνο αυτήν τονίζουμε (με το Θεοτόκος κλπ), τότε πέφτουμε στην αίρεση των κοπτών, των μονοφυσιτών!
 

Panagiotis Michalopoulos 
Διαβάζω:
«Αναφορικά με τον διάλογο με συγχωρείτε αν σας έδωσα να καταλάβετε κάτι το μη θετικό. Τονίζω ότι για να είναι γόνιμος ένας διάλογος θα πρέπει να γίνεται απολύτως σεβαστή η αντίθετη άποψη. Σε διαφορετική περίπτωση προς τι;»
Σχολιάζω:
Τότε, δεν θέλετε διάλογο! Θέλετε όλοι να συμφωνούν μαζί σας, να σας προσκυνούν, να σας επευφημούν, και να σας χειροκροτούν. Τότε και εσείς, δεν μπαίνετε σε κόπο να έχετε κάποιον αντίλογο με κανέναν και με καμία!
Γόνιμος διάλογος είναι αυτός που γίνεται καλοπροαίρετα και με σοβαρά επιχειρήματα.
Τότε σεβόμαστε ΕΜΕΙΣ -ΟΙ ΛΑΙΚΟΙ, τον ΟΠΟΙΟΝ ΙΕΡΕΑ συνομιλητή μας. Όρθιοι -λογικοί, και όχι στα τέσσερα... «ευλογημένοι»!
Γιατί θα πρέπει να γίνεται «απολύτως σεβαστή η αντίθετη άποψη ΣΑΣ»;
Μια άποψη που την θεωρούμε λανθασμένη, μπορούμε συγχρόνως και να την σεβόμαστε;
Πού τον κάνουμε τον διάλογο; Στο Δρομοκαΐτειο;
π.Παναγιώτης Θεοδώρου 

Δεν πέφτουμε στον μονοφυσιτισμό διότι πιστεύουμε και στην πραγματικότητα της ανθρωπίνης φύσης του Κυρίου. Είναι τίτλος που προέκυψε ακριβώς λόγω της αμφισβητήσεως την αληθινότητας της θείας φύσεως του Χριστού. [...]
Panagiotis Michalopoulos 

ΔΙΑΒΑΖΩ:
«Είναι τίτλος που προέκυψε ακριβώς λόγω της αμφισβητήσεως την αληθινότητας της θείας φύσεως του Χριστού.»
ΣΧΟΛΙΑΖΩ:
Ποια ήταν η αμφισβήτηση; Το «ανθρωποτόκος», μήπως;
Αυτός ο όρος είναι σωστός, διότι δείχνει ότι ο θεός έγινε πραγματικά, και άνθρωπος. Άνθρωπος η Παναγία, γέννησε έναν κανονικό άνθρωπο! Τέτοιος -κανονικός άνθρωπος, δεν ήταν ο Χριστός; Έτσι ήταν, έτσι γεννήθηκε (έκλαιγε, κατουριόταν, κλπ), και έτσι παρέμεινε. Το «ανθρωποτόκος» δείχνει ότι η θεία φύση του, δεν απορρόφησε την ανθρώπινη -όπως έλεγαν οι αιρετικοί.
Αν λοιπόν αυτός ο σωστός όρος το «ανθρωποτόκος», χρησιμοποιήθηκε μετά λανθασμένα και πονηρά, από κάποιον αιρετικό… Τότε, το ό,τι έγινε μετά, ήταν ένα τερατωδώς μεγαλύτερο λάθος! Η Εκκλησία έντρομη, έσπευσε να το καταργήσει αυτό το «ανθρωποτόκος», και στη σπουδή της αυτή, γλίστρησε έπεσε και έφαγε τα μούτρα της, καθώς θέσπισε το «Θεοτόκος», που έβγαζε πλέον μάτι ότι ήταν μεγάλο, το τραγικό της λάθος!

π.Παναγιώτης Θεοδώρου 
Μήτηρ Κυρίου (Θεοτόκος) είναι όπως ξεκάθαρα ορίζεται και στην Καινή Διαθήκη. Ούτε ανθρωποτόκος σκέττο, ούτε κάτι άλλο. Δεν ήταν μόνο άνθρωπος (πονούσε κτλ). Ήταν και ο Θεός γιατί ως ομοούσιος με τον Πατέρα του μπορούσε κι έλεγε ότι "εγώ και ο Πατήρ εν εσμέν" και άλλα πολλά. Θεάνθρωπος, τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος, όμως η Παναγία είναι Θεοτόκος και αυτό κατοχυρώνεται και αγιογραφικά και επιβεβαιώνεται από την αγιοπνευματική εμπειρία των αγίων.
Panagiotis Michalopoulos 

1. «Μήτηρ Κυρίου (Θεοτόκος) είναι όπως ξεκάθαρα ορίζεται και στην Καινή Διαθήκη.»
Το ξεκάθαρο, είναι μόνο το Μήτηρ Κυρίου. Το Θεοτόκος, είναι το πρόσθετο, είναι η νόθευση, είναι η τσόντα!
2. «Ούτε ανθρωποτόκος σκέττο, ούτε κάτι άλλο.»
Ωραία! «Ούτε ανθρωποτόκος σκέττο, ούτε κάτι άλλο», ούτε το κάτι άλλο το Θεοτόκος, το θεομάνα, το θεογεννήτρια, το θεομήτωρ, το θεός μετά τον θεόν, κλπ, κλπ.
3. «Η Παναγία είναι Θεοτόκος και αυτό κατοχυρώνεται και αγιογραφικά και επιβεβαιώνεται από την αγιοπνευματική εμπειρία των αγίων.»
Δεν κατοχυρώνεται τίποτε τέτοιο αντι-αγιογραφικό, από πουθενά, και από κανέναν!
Είπαμε: το αγιογραφικό, είναι μόνο το Μήτηρ Κυρίου!

π.Παναγιώτης Θεοδώρου 
Δική σας άποψη. Δική μου είναι πως το Μήτηρ Κυρίου σημαίνει Θεοτόκος και το ανάπαλι.
π.Παναγιώτης Θεοδώρου 

Αλήθεια σε τι διαφέρει το Μήτηρ Κυρίου από το Θεοτόκος;
Panagiotis Michalopoulos

1. Ποιο πάνω είπατε: «Θεάνθρωπος, τέλειος Θεός και τέλειος άνθρωπος.»
Επομένως το πλήρες είναι το «θεανθρωπο-τόκος», ή το θεανθρωπο-μήτωρ, ή το θεανθρωπο-μάνα, ή το θεανθρωπο-γεννήτρια. Σωστά;
2. Αλήθεια: Γιατί δεν μένετε στο καθαρό, στο αγνό, στο σκέτο «μητέρα Κυρίου», και θέλετε να του προσθέσετε και την ανούσια και ανοσία αυτή σάλτσα της θρησκόληπτης υπερβολής σας;

π.Παναγιώτης Θεοδώρου 
Αν η αγιοπνευματική εμπειρία των Αγίων μας πει ότι οι όροι που προτείνετε ερμηνεύουν την αλήθεια και θεσπιστούν από Οικουμενική Σύνοδο δεν έχω πρόβλημα να τα δεχτώ. Θεοτόκος είναι όρος που προέκυψε αξ αιτίας των αιρέσεων και δεν σημαίνει κάτι άλλο από το Μήτηρ Κυρίου. Αν δεν σας αναπαύει αυτός ο όρος δικαίωμά σας. Το Θεάνθρωπος το αποδέχεστε; Αν ναι γιατί όχι και το Θεοτόκος;
π.Παναγιώτης Θεοδώρου 

Ο όρος Τριάδα υπάρχει στην Κ.Δ; Ερμηνεία κάνουμε και επεξήγηση της Αγίας Γραφής. Δεν συντάσσουμε νέα Γραφή. Το Μήτηρ Κυρίου ως αγιογραφικό εδάφιο επεξηγείται Θεοτόκος. Απλή λογική. Ελληνική Γλώσσα.
Panagiotis Michalopoulos 

1. Αν θεσπιστούν από μια Οικουμενική Σύνοδο… Ό,τι αιρετικά, ό,τι ανοσία, ό,τι ανούσια, και ό,τι αντιβιβλικά πράγματα μπορεί να φανταστεί κανείς… Τότε εσείς, δεν θα έχετε πρόβλημα να τα δεχτείτε;
2. Έχετε μήπως δεχτεί και τις κακοδοξίες του Βαρθολομαίου, στην ψευτο-Σύνοδο του, πρόσφατα, στην Κρήτη;
3. Η εικόνα της αγίας τριάδας, αυτή με τον πατέρα γέρο και το άγιο πνεύμα σαν περιστέρι, έχει καταδικαστεί από Σύνοδο. Εσείς το δέχεστε αυτό, ή την προσκυνάτε κανονικά, σαν πραγματικά ιερή εικόνα;

π.Παναγιώτης Θεοδώρου 
Το αν είναι Οικουμενική μια Σύνοδος διερμηνεύεται από την αγιοπνευματική εμπειρία των Αγίων; Και δίνεται χρόνος να μιλήσει ο Θεός. Έτσι μια Σύνοδος δεν μπορεί να αυτοθεωρηθεί Οικουμενική. Και αν το κάνει, θα το επιβεβαιώσει ή διαψεύσει η συνείδηση της Εκκλησίας σε άλλο χρόνο. Προσευχή κάνουμε να φωτίζει εμάς και τους άλλους ο Θεός. Προσκυνώ αυτό που είδαμε, τον Ιησού Χριστό. 
Εν πάση περιπτώσει η ώρα πέρασε. Καλό ξημέρωμα.
Panagiotis Michalopoulos 

Εν πάση περιπτώσει η ώρα πέρασε. Καλό ξημέρωμα.
Panagiotis Michalopoulos 
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1213080882087922&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater
ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΛΟΙΠΟΝ -ΚΑΛΑ ΜΟΥ ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΚΑΙΡΟ...
Δυο μαζί, στο ίδιο το βαρέλι…
Αμάν, Βαγγελίστρα μου, να καούν τα κάρβουνα…
Ο Ελληνοχριστιανικός, ο των βαρελοφρόνων, ο πολιτισμός, άμα λάχει να πούμε:
1. Κομπολόι –μπεγλέρι, ελλήνων οινοπνευματικών –κρασοκανατών, ταβερνόβιων…
και 2. Καλογερικό κομποσκοίνι, αγιο-πνευματοφόρων –αγιορείτικων, μοναστηριακών κοινοβίων.
http://xairete.blogspot.gr/2016/10/1-2_25.html


https://www.facebook.com/cypanikos.cypanikos/posts/10154257342984024

Δεν υπάρχουν σχόλια: