Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

- Δεν είναι Άγιος ο Παΐσιος! Είναι η ντροπή της ορθοδοξίας, για το γελοίο προφίλ του, για τις αμέτρητες ανοησίες του, για ένα σωρό αιρετικές διδασκαλίες του.

ΔΙΑΒΑΖΩ:
Η Katerina Kouroutaki κοινοποίησε...
28 Ιουλίου στις 2:18 μ.μ.
"Η εμπιστοσύνη στον θεό είναι μια συνεχής μυστική προσευχή που φέρνει αθόρυβα τις δυνάμεις του θεού εκεί που χρειάζονται και την ώρα που χρειάζονται".
Αγιος Παισιος ο Αγιορείτης

 

ΣΧΟΛΙΑ:
Panagiotis Michalopoulos 
Ξέρει αυτός! 
Σαν γεννημένος φασίστας, αλλά και σαν εκπαιδευμένος κομάντο - ασυρματιστής στον πόλεμο, καλούσε τα αεροπλάνα να βρουν στον κατάλληλο χρόνο και τόπο τους αντάρτες -αντιστασιακούς αριστερούς, και να τους βομβαρδίσουν!
Iosifakis Terranovas 
diladi epeidi brikes mia foto pistepses oti einai o gerontas paisios?
xaxaxxaxaxaxax 
file entaksei ti na po min pisteyeis oti bgazei to google 
aderfe tzampa tarazeis tin isixia sou
Panagiotis Michalopoulos 
Αρχειακό:
(Τρίτη, 3 Ιανουαρίου 2012)
Τι έκανες στον ανταρτοπόλεμο, καλόγερε Παΐσιε;
http://xairete.blogspot.gr/2012/01/blog-post_7881.html

Katerina Kouroutaki 
κανε εσυ την ασκηση και τον πνευματικο αγωνα που εκανε αυτος, διαβασε και κανενα βιβλιο του να φωτιστεις,και μην τα βαζεισ με αγιους ανθρωπους.την ψυχη σου ζημιωνεις.. 
Panagiotis Michalopoulos
1. «κανε εσυ την ασκηση και τον πνευματικο αγωνα που εκανε αυτος»
- Ποια άσκηση έκανε, και ποιο πνευματικό αγώνα; 

Καλο-παίρναγε, καλο-έτρωγε και καλο-έπινε, σε μεγάλο κοινόβιο του αγίου όρους. Το καλοκαίρι δε, έμενε σε ένα εξοχικό, σε ένα ωραιότατο πέτρινο σπίτι με εκκλησία μέσα, σε ένα μεγάλο περιφραγμένο και δενδρο-φυτεμένο κτήμα, εκεί κοντά στο μοναστήρι, και εκεί δεχόταν τους οπαδούς του στους οποίους έκανε επίδειξη αγιότητας, με ψευτο-θαύματα, με ψευδο-προφητείες, και σόου με φίδια, σαύρες, και το βάτραχο του τον Μπακούμπ.
Panagiotis Michalopoulos 
2. «διαβασε και κανενα βιβλιο του να φωτιστεις»
- Τα έχω διαβάσει, τα πάντα, τα σχετικά με τον γ. Παΐσιο, από το 2005, μέχρι τώρα. 
Ήμουν ο μόνος στο διαδίκτυο που είχα τόσο μεγάλη συλλογή. 
Το γνώριζε αυτό, και ο αείμνηστος Άγιος μητροπολίτης Πρέβεζας, ο προηγούμενος, ο οποίος μου τηλεφώνησε τότε, και μου ζήτησε να τον ενημερώσω, για να έχει κι αυτός μια πλήρη εικόνα σχετικά με τα καμώματα του γέροντα.
Panagiotis Michalopoulos

3. «και μην τα βαζεισ με αγιους ανθρωπους»
- Δεν είναι Άγιος ο Παΐσιος! 

Είναι η ντροπή της ορθοδοξίας, για το γελοίο προφίλ του, για τις αμέτρητες ανοησίες του, για ένα σωρό αιρετικές διδασκαλίες του.
- Είδα τον Χριστό! 
Κάνω παρέα με την Αγία Παρασκευή! 
Παλεύω με δαίμονες και πέφτει ξύλο! 
Νίκησα και έναν μάγο από το Θιβέτ! 
Μιλάω με φίδια με σαύρες και με ένα βάτραχο!
Panagiotis Michalopoulos 
4. «την ψυχη σου ζημιωνεις»
- Η αλήθεια που εκφράζουν οι θέσεις μου, δεν είναι ζημιά για κανέναν! Κέρδος είναι, για όλους μας!

Panagiotis Michalopoulos 
2/8/2016 1:38 πμ 
Ο επίλογος με την Κατερίνα 
(Katerina Kouroutaki): 
Η πρώην φίλη μου η Κατερίνα (με αυτήν τη φωτο για προφίλ), έγραψε πριν από λίγο σαν απάντηση -με μεγάλη καθυστέρηση (24 ωρών, και μέσα στην άγρια νύχτα), το πιο κάτω σχόλιο –παραλήρημα της… 
Και αμέσως, λίγα λεπτά μετά -πριν προλάβω να της απαντήσω… Με μπλόκαρε, και δεν βλέπω πια τον λογαριασμό της στο facebook, όπου και ο διάλογος μας για τον Παΐσιο! 
Δεν άντεξε η κυρία στο ΔΙΑΛΟΓΟ τον σοβαρό – διάλογο με επιχειρήματα (εκείνη πού να τα βρει;) και προτίμησε να φύγει και να πάει πιο κοντά στον... ΔΙΑΒΟΛΟ, στα ψεύδη, στην απάτη των δήθεν αγίων γερόντων! 
Άξια της τύχης της! Αυτά!
ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΤΗΣ:
Katerina Kouroutaki
2 Αυγούστου στις 1:29 π.μ.
μου κανουν εντυπωση τα λογια σου για τον παισιο.
παντως εγω δεν εχω αναγκη να μου πουν οι αλλοι αν εινα αγιοσ η οχι.
το αισθανομαι βαθεια μεσα μου καθε φορα που διαβαζω τα βιβλια του.
λογοσ απλος μα που κρυβει μεσα του σοφια και ανατρεπτικοτητα.
λογοσς που σου αλλαζει την ζωη.
διαβαζω και βιβλια αλλων πατερων .
εχεις την ιδια γνωμη και για τον αγιο πορφυριο;
οχι οτι προκειται να μου αλλαξεισ την δικη μου γι αυτουσ τουσ δυο συγχρονουσ αγιους
απλα ασε να κρινουν πιο φωτισμενοι ανθρωποι απο εσενα αν ειναι η οχι.

https://www.facebook.com/katerina.kouroutaki/posts/1730804427176085

Δεν υπάρχουν σχόλια: