Τετάρτη 20 Απριλίου 2016

Panagiotis Michalopoulos (Blogger. Eλληνικό – Αθήνα), προς την Antigone Tsarapatsanis (δικηγόρο –κάτοικο Γλυφάδας Αττικής): «Καλημέρα Αντιγόνη!.. και.. βγάλτε τον σκασμό, διότι εκτίθεστε και χαρακτηρίζεστε απλή κυρα-Κατίνα, ψευτο-θεούσα, μια φανατική γυναικούλα, μια αισχρή συκοφάντης παντός έντιμου στοιχείου στον εκκλησιαστικό χώρο!»

Το προφίλ της φίλης μου Antigone Tsarapatsanis, στο facebook.
ΝΕΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ:
Panagiotis Michalopoulos
21 ώρες πριν
Αρχειακό:
(Κυριακή, 9 Αυγούστου 2015)
Γέροντας Παΐσιος, ο μέγας ψευδοπροφήτης!
«Προέβλεψε» ότι θα πεθάνει στο άγιο όρος, προετοίμασε εκεί τον τάφο του, έφτιαξε και σχετική επιγραφή!!!..
Τελικά, πέθανε εκτός αγίου Όρους, και τον έθαψαν σε γυναικείο μοναστήρι!

http://xairete.blogspot.gr/2015/08/blog-post_78.html

ΣΧΟΛΙΑ:

Antigone Tsarapatsanis 
Δεν εχω καταλάβει γιατι δεν ασπάζεστε τον Προτεσταντισμό που ειναι απολυτα σύμφωνος με τις ιδέες σας .Δεν μου αρεσουν οι θεολογικές συζητήσεις στο Διαδίκτυο και δεν ενδιάφερομαι αν καποιος ειναι εικονομάχος,η εχει μια δικη άποψη για την ορθοδοξία μου κάνει όμως μεγαλη εντύπωση γιατι μάχεστε με τοσο πάθος τους αλλους ορθόδοξους που ακολουθούν τις αποφάσεις των Οικουμενικών Συνοδών και τις άγιοκαταταξεις του Οικουμενικού Πατριαρχείου Φαινεται οτι οι μόνοι αξιόλογοι ιεράρχες της εποχής μας ειναι αυτοι που γνωρίσατε εσεις αφήστε όμως και εμάς τους αφελείς να έχουμε αλλους για πρότυπα .

Panagiotis Michalopoulos

Καλημέρα Αντιγόνη!
1. «Δεν εχω καταλάβει γιατι δεν ασπάζεστε τον Προτεσταντισμό που ειναι απολυτα σύμφωνος με τις ιδέες σας.»
Α. Αν ήμουν Προτεστάντης, τότε η Ορθόδοξη Εκκλησία θα μου είχε αφαιρέσει τον τίτλο του παλαιμάχου Κατηχητή, και θα ζητούσε να επιστρέψω την τιμητική διάκριση -σε πάπυρο παρακαλώ, που μου έδωσε ιδιοχείρως ο Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος Κοτσώνης, σε λαμπρή τελετή στην αίθουσα τελετών του Ευαγγελισμού, όταν αποφοίτησα με άριστα από τη σχολή Κατηχητών της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος!
Β. Αν ήμουν Προτεστάντης, τότε η Ορθόδοξη Εκκλησία θα με είχε καθαιρέσει από κληρικό της. Θα το είχε κάνει μάλιστα ο ίδιος ο φίλος μου και συνεργάτης μου τότε στα Κατηχητικά στην Αθήνα, ο λαϊκός τότε κι αυτός, ο θεολόγος Θωμάς Βουλδής, ο σημερινός μητροπολίτης Φλώρινας κ. Θεόκλητος, ο διάδοχος του μακαριστού μητροπολίτη Φλώρινας Αυγουστίνου Καντιώτη, ο οποίος Καντιώτης με χειροθέτησε και Αναγνώστη, σε επίσημη λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας!
Γ. Αν ήμουν προτεστάντης, τότε η Ορθόδοξη Εκκλησιά δεν θα μου επέτρεπε να εξακολουθώ να είμαι τιμημένο πρόσωπο και εκλεκτό μέλος στους κόλπους της, συμμετέχοντας σε όλα τα μυστήρια της, ακόμα δε και σε αυτό το μυστήριο του βαπτίσματος ως Ανάδοχος!
2. «Δεν μου αρεσουν οι θεολογικές συζητήσεις στο Διαδίκτυο»
Σέβομαι την επιθυμία σας, ή την αδυναμία σας αυτή! Δεν θα σας απαντήσω λοιπον στα υπόλοιπα, κάνοντας μεγαλύτερο διάλογο μαζί σας, άλλωστε δεν είστε θεολόγος! Δικηγόρος είστε!
Αν λοιπον κόπτεστε για την Ορθοδοξία, για την Αλήθεια της, την οποίαν εγώ τάχα δεν την δέχομαι, τότε ως ορθόδοξη χριστιανή έχετε έννομο συμφέρον –που λέτε και εσείς… Οπότε, δεδομένης και της ιδιότητας σας αυτής, της νομικού, σας προκαλώ να προβείτε στις ανάλογες ενέργειες ώστε η Εκκλησία να με αποκηρύξει!
Αν δεν το κάνετε, αν δεν το καταφέρετε, τότε συνεχίστε να αποφεύγετε τον διάλογο για τα θρησκευτικά θέματα που δεν τα κατέχετε!
Βγάλτε με λίγα λόγια τον σκασμό, διότι εκτίθεστε και χαρακτηρίζεστε απλή κυρα-Κατίνα, ψευτο-θεούσα, μια φανατική γυναικούλα, μια αισχρή συκοφάντης παντός έντιμου στοιχείου στον εκκλησιαστικό χώρο!

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1071759542886724

Δεν υπάρχουν σχόλια: