Κυριακή 10 Ιανουαρίου 2016

Σήμερα, συζητώ με τον θεσσαλονικιό χρήστη του facebook, τον κ. Sakis Trentis (φωτο) στην ομάδα «Θεού Κατοικητήριο – Αιώνια Πόλη – Μήτηρ Των Εκκλησιών».

Panagiotis Michalopoulos
Αρχειακό:
(Σάββατο, 12 Ιουλίου 2014)
Θαύμα – θαύμα!
Ήταν τρεις η ώρα τα ξημερώματα… Άγρυπνος ο γέροντας Παΐσιος, τι να κάνει; Καθόταν και το έπαιζε για να περάσει η ώρα… Οπότε ο θεός του έστειλε -ατάκα και επί τόπου, ένα… Νεφελίμ, για να του εξηγηθεί αλμυρό καβουρδισμένο φιστίκι, του γέροντα…
(διαβάστε στην «Αθέατη γνώση» το σχετικό ντοκουμέντο, το νέο αγιορείτικο χειρόγραφο.)
http://xairete.blogspot.gr/2014/07/blog-post_1917.html
 

Sakis Trentis 
Μούτρα εσύ να μιλήσεις για τον γέροντα........
 

Panagiotis Michalopoulos 
Μπράβο! Καλά τα λες ρε μούτρο, πονηρό, κ. Sakis Trentis! 
Με εσένα θα ήταν καλύτερα αντί να μιλάμε για τον άσχημο τον κωλόγερο τον γ. Παΐσιο, να μιλάμε καλύτερα για τον ωραίο κώλο που έχεις στο άλμπουμ σου! Χα!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1491764594441906&set=pb.100008251385589.-2207520000.1452447982.&type=3&theater

https://www.facebook.com/groups/aioniapoli3/permalink/768794786586754/
 Το πονηρό μούτρο, ο κ. Sakis Trentis!
Sakis Trentis
7:57 μ.μ. 
Αληταρα μπορω να σε βρω 
Αν σε βρω να μου τα πεις απο κοντα

ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
ελενη ιωαννιδου 
Panagioti, 
οταν δεν εχουν επιχειρηματα... να σε βρω απο κοντα...
μαγκιες δλδ του τυπου η θα συμφωνησεις μαζι μου, η θα σε δειρω...
θρασυδειλοι τυπακοι.... απαιδευτοι παπαγαλοι!
Panagiotis Michalopoulos
Έχω κάθε δικαίωμα στην θρησκευτική σάτιρα, στο να αναδεικνύω το γελοίο το οποίο το δέχεται σαν άγιο και πανάγιο ο κάθε ευλαβής βλαμμένος θρησκόληπτος, και που σκύβει και το προσκυνάει -στα τέσσερα, η κάθε «ευλογημένη» ψευτο-θεούσα. 
Έχω άποψη, έχω βαθειά γνώση των θεμάτων αυτών, και με ντοκουμέντα και με επιχειρήματα ασκώ τον έλεγχο στα θρησκευτικά πράγματα, με κύρος, σαν τιμημένο μέλος της Εκκλησίας. 
Διότι δεν είμαι κανένας τυχαίος στον χώρο αυτό. Είμαι παλαίμαχος κατηχητής, πτυχιούχος της Αποστολικής Διακονίας της Εκκλησίας της Ελλάδος. Είμαι και Αναγνώστης (βαθμός ιεροσύνης) χειροθετημένος από τον Επίσκοπο Αυγουστίνο, σε λαμπρή τελετή στον μητροπολιτικό ναό της Φλώρινας… 
Έχω δε τιμηθεί -για ένα βιβλίο μου, ακόμα και από τον ίδιο τον οικουμενικό πατριάρχη, τον προηγούμενο!
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1009207065808639&set=a.134489906613697.25213.100001580668005&type=3&theater

Δεν υπάρχουν σχόλια: