Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Panagiotis Michalopoulos: "Αληθώς Ανέστη, πάτερ Θεόφιλε!"

ΔΙΑΒΑΖΩ:

Πάτερ Θεόφιλος
3 ώρες πριν
Καλοί μου ,πολυαγαπημένοι μου και ευλογημένοι φίλοι μου καλή και ευλογημένη ημέρα σε όλους σας και στις οικογένειες σας. 

ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ
Καλοί  μου και πολυαγαπημένοι μου φίλοι, όταν αποφάσισα να ασχοληθώ διαδίκτυο, το έκανα κάτω από πολύ σκέψη και μελέτη.
https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1443060209321638&id=100008530180800&pnref=story

ΣΧΟΛΙΑ:
Takis Xatzivasileiou

Καλημέρα πάτερ την ευχή σας!! Να ξέρετε οτι σας αγαπάμε πολύ!! Έχουμε ανάγκη να βλέπουμε αυτά τα ωραία μηνύματα που γράφετε. Και εγώ σας ευχαριστώ μέσα απο τα βάθη τής καρδιάς μου και ο θεός να σας έχει καλά!!!
μαρο βαλκανιωτη

Καλημερα πατερ θεοφιλε την ευλογια σας . σε ευχαρηστω μεσα απο την καρδια μου. Ο θεος να σας δυνη υγεια δυναμη Ευλογια .!
Panagiotis Michalopoulos

Αληθώς Ανέστη, πάτερ Θεόφιλε!
Σας ευχαριστώ για την παρουσία σας στο Ίντερνετ, χαίρομαι για τη δυνατότητα να επικοινωνούμε. Επικοινωνούμε με λόγια, με σκέψεις με προβληματισμούς, επικοινωνούμε και με εικόνες. Και μια εικόνα λένε, ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις!
Για παράδειγμα, η εικόνα του Χριστού που αναρτήσατε!
1. Παρουσιάζει τον Χριστό με χρώμα μαλλιών προς το ξανθό… Έτσι ήταν, ή έμοιαζε περισσότερο με τους ανθρώπους της γης όπου γεννήθηκε;
2. Παρουσιάζει τον Χριστό μακρυμάλλη, ενώ έχουμε τον λόγο του Παύλου που λέει ότι τα μακριά μαλλιά είναι ατιμία για έναν άντρα!
3. Παρουσιάζει τον Χριστό να ευλογεί με το «δάχτυλο», -όπως κάνουν οι Δεσποτάδες! Τελικά τον Χριστό τιμούμε σε αυτήν την εικόνα ή κάποιον νεαρό Δεσπότη;
ΥΓ
Ήταν πράγματι τόσο όμορφος ο Χριστός;

https://www.facebook.com/groups/1565170953745695/permalink/1583710478558409/

Δεν υπάρχουν σχόλια: