Πέμπτη 7 Μαΐου 2015

Καλημέρα, καλή μου Κατερίνα!

ΣΧΟΛΙΑ ΣΤΟ ΘΕΜΑ:

Panagiotis Michalopoulos: Επιτρέψετε μου παρακαλώ να σχολιάσω λίγο αυτήν την εικόνα, διότι βλέποντας την, έχω κάποιες απορίες, όπως…

Katerina Kouri
Αγαπητέ Παναγιώτη, μέσα στη σελίδα σου, υπάρχει μια δημιοσίευση μου, που αναφέρεται στην ερώτηση αν υπήρχαν άνθρωποι στη γη πριν από τον Αδάμ και την Εύα. 

Η Κατερίνα Κουρή, ρωτάει: Υπήρχαν άνθρωποι στη γη, πριν από τον Αδάμ και την Εύα;

Η δημοσίευση είναι παρμένη από το βιβλίο του κ. ΙΩΑΝΝΗ ΔΗΜΟΥ, πτυχιούχου Θεολογίας και Φιλοσοφίας
με δική του ιστοσελίδα: www.sostikalogia.com και αν ο κ. Καρδάσης θέλει να το συζητήσουν το θέμα, ευχαρίστως να τους φέρω σε επαφή, να βρουν τις διαφορές τους. Είναι φίλος και συνεργαζόμαστε και στη μετάφραση θεολογικών του κειμένων. Επίσης συνεργάζεται και με την ιστοσελίδα www.zoiforos.com, όπου κι' εκεί υπάρχουν θέματα θεολογικού περιεχομένου, πολύ αναλυτικά.
Σε ό, τι αφορά εμένα η Πίστη μου στον Αναστάντα Ιησού προηγείται ολων αυτών των εξηγήσεων!
Katerina Kouri 

Ο κ. Δήμος έχει γράψει 6 βιβλία στα οποία ερμηνεύει θέματα θεολογικού περιεχομένου, βασιζόμενος στην Αγία Γραφή. Είναι επίσης ιεροκήρυκας με άδεια αρχιεπισκοπής Αθηνών και ένας λόγος που του μεταφράζω κείμενα του είναι και η ιεραποστολή που κάνει μέχρι Ουγκάντα. Είναι Ορθοδοξότατος!

Panagiotis Michalopoulos

Καλημέρα, καλή μου Κατερίνα!
Μόλις τώρα έφυγε από το σπίτι μου ο φίλος μου ο κ. Καρδάσης, που με επισκέφτηκε για λίγο με τον εγγονό του, τον 5χρονο Γιαννάκη. Νόμισα ότι ήρθε (είχε ένα χρόνο να με επισκεφτεί) διότι θα είχε διαβάσει το χθεσινό διάλογο μας, και θα μου έφερνε κάποιο θεολογικό βιβλίο για σένα. Όπως μου είπε όμως, ήταν εντελώς τυχαία η επίσκεψη, ήταν απλά περαστικός, και δεν είχε διαβάσει τη συζήτηση μας. Μου είπε όμως, ότι έχει γράψει ένα βιβλίο –μια μελέτη του σχετική με το «άγιο φως», και ότι θα μου τη φέρει στην επόμενη επίσκεψη του, σύντομα.
Πριν με επισκεφτεί όμως, είχε απαντήσει σε εκείνη την ανάρτηση μου για τους ανθρώπους πριν τον Αδάμ… Αυτός πιστεύει ότι υπήρχαν άνθρωποι, και το υποστηρίζει αυτό θεολογικά, με μια θεωρία για την οποία είμαστε σε κόντρα εδώ και πολύ καιρό. Έτσι λοιπόν και σήμερα, του απάντησα για να τον αντικρούσω, και είχα έτοιμα αρκετά σχόλια… Μετά από το τηλεφώνημα του ότι έρχεται σπίτι μου, ήταν πια στο δρόμο, πρόλαβα και δημοσίευσα τα μισά από αυτά. 

8 σχόλια:
Τα υπόλοιπα, τα δημοσίευσα τώρα -μετά την αναχώρηση του.
Όταν θα πάει σπίτι, θα τα δει όλα, …πακέτο! Χα!

https://www.facebook.com/katerina.kouri.9/posts/913656735376943

Δεν υπάρχουν σχόλια: